Uusi jouluvauvan odottaja hyppää sekaan! Olen 31 -vuotias, mies samaa ikäluokkaa ja meille tämä uusi tulokas on toinen, esikoinen on poika 3/06. Aika pieni ikäero tulee, mutta näin toivoimmekin. Plussasin viikonloppuna ja olen ihan äimänkäkenä, kuten tunnutte kaikki muutkin olevan
LA tälle pikkukakkoselle olisi siis 9.2.07.
Itse pelkään hulluntavalla keskenmenoa, niin pelkäsin esikostakin. :/ Inhottava fiilis, kun en uskalla täysillä tästä nauttia vielä, mullekin kai jonkinlainen suojautumiskeino, niin kuin joku aikaisemmassa viestissään kuvasikin.
Oireita ei mulla pahemmin vielä ole, jos ollenkaan. Maha on sekaisin (kuten esikon aikaankin), valvon aamuyöstä pari tuntia ja hermo on kireällä etenkin miesrukka kärsii siitä... Esikosta oireet alkoi vasta jossain 7+ viikkojen tietämillä eikä olleet pahimmasta päästä, lähinnä jatkuvaa krapulaa ja masunnippauksia. Mutta välillä mietin olenko ollenkaan raskaana, kun olin niin oireeton. Sama tässä raskaudessa. Yhden testin tein sunnuntaina kp 28/26-32 ja niin tumma viiva tulla pärähti heti etten ole edes uutta testiä lähtenyt tekemään. Oltiin vähän pöllämistyneitä, kun meitin molemmat lapset on tärpänneet ekasta yrityksestä! Tiedän, että ollaan superonnekkaita ja senkin vuoksi aina mietin voiko kaikki mennä näin hyvin tai helposti.
Olen menossa ultraan 7+2 viikoilla, esikosta kävin 6+0. Haluan nähdä, että raskaus on oikeassa paikassa ja kaikki on ok. Tottakai huonoja asioita voi tapahtua senkin jälkeen, mutten jotenkin kestä ajatusta, että rv 12 np -ultrassa nähtäisiinkin vaikka tuulimuna tms.
Ollaan kerrottu parille lähimmälle kaverille, ihan sen vuoksi, että on tulossa pääsiäisvieraita ja he huomaisivat sen joka tapauksessa. Muille kerrotaan vasta 12 viikon jälkeen, tosin harkitaan jo tuon ekan ultran jälkeen, äitienpäivä olisi mummeille kiva lahja kertoa tästä uudesta tulokkaasta. Itse olisin valmis kertomaan aikaisemminkin, mies ei vielä. Töissä kerron vasta kun rv 12 on taitettu, ehkä kerron kuitenkin kesäkuun jälkeen. Olen aloittanut työt vasta ja olen koeajalla vielä parisen kuukautta. Tuntuu kyllä tylsältä työnantajaa kohtaan tämä heti raskautuminen, mutta nämä asiat ovat kyllä niin suuria juttuja, ettei näitä voi suunnitella töiden mukaan. Mun työ vaatii uuden ihmisen perehdyttämistä kunnolla, joten hyvissä ajoin on sijainen haettava, kun ei koskaan tiedä kuinka kauan töissä voi olla. Esikosta jäin ennen aik. supistusten vuoksi saikulle jo ennen rv 30...
Tulipa pitkää tekstiä! Pakko purkaa jonnekin mieltään, kun tämä ihana asia on vielä pidettävä muuten salassa...
-Terppari 4+4 (vielä reilun tunnin...)