**Joulun odottajat** Huhtikuu

HEIPPARALLAA!

Mä voisin ilmottautua mukaan tähän ketjuun. :)

Toiselle lapsellemme laskettu aika on 24.12 ja HYS on todennäköisesti synnytyssairaala. Ikää mulla on 20v.

Toissa-aamuna tein haamun Apteekin raskaustestillä eli tosi alussa ollaan,mutta toivotaan,että saisin jäädä tähän ketjuun :)
Esikoinen täytti maaliskuun viimeinen päivä vuoden. ihanasta tytöntylleröstä tulee isosisko :heart:
 
Terppari
Chrissy: :hug: :'( Tosi iso osanottoni täältä. En voi kuvitellakaan miltä susta nyt tuntuu. Toivon voimia ja uutta plussaa mahdollisimman pian!

Kiitos Amppari ja muut, jotka kerrotte olevanne kuravatsaisia myös. Helpottaa, kun tietää, että muillakin samaa vaivaa. Tänään alkoi kunnon ällötys ja hajut tekevät pahaa. Mitään ei pysty syömään (paitsi jäätelöä) ja kohta pitäis lähteä sukuloimaan yksille synttäreille. Pahoinvointia tilasin kyllä, mutta vähän huonoon aikaan alkoi... Oon siis täysin voimaton, vaikka just nukuinkin 2h... En halua paljastaa tätä vauvauutista kaikille vielä, mutta näkyy varmaan 5km säteellä kyllä kaikille mistä on kyse, kun olen harmaan kalpea. Mieskin on sit just työmatkalla ja saan pelmata ton energisen esikon kans kaksin.

Sori valitus, koskaan ei kai ole kyllin hyvä: ensin valitin oireettomuutta ja oireiden iskiessä ei oireetkaan tunnu kivalta tässä muodossa. :kieh:

Nyt valmistautumaan reissuun, kääk, mitä mahtaa tulla koko bileistä?

-Terppari
 
Mauahtavaa harmaana
Chrissy: :hug: :hug: Tuplahalit. Nyt omat ongelmat tuntuu niin mitättömiltä että ihan hävettää. Jaksamista sulle. Mitään sellaista en osaa sanoa että se lohduttaisi. Kyllä täs tippa tulee linssiin itelläkin :'(
 
:hug: Ikävää että jotkut ovat tippuneet pois joukosta :( Kyllä itteäki jännittää että onko kaikki ok vaikka onkin jo neljäs tulossa, mutta ei se helpota sitä jännitystä yhtään,päinvastoin;ekalla en osannu mitään pelätä..
Mullaki on neuvola vasta rv11+0,koska ei haluta veriseulontoja ja ultraki vasta rv13+1 eli on tässä oottamista ja jännäämistä :x

Maikka+Nelonen rv 5+4
 
Itku tuli silmään kun jollain oli taas mennyt kesken. Voimia ja haleja sinne!!!

Joku puhui että pahoinvointi mennyt ohi en muista taas ketä se oli. Mul oli sama ongelma parkusin miehelleni pari päivää että nyt se on kuollut jne. ja rinnat ei ollut arat ja sai jopa yön nukuttua hyvin. Mutta nyt on alkanut aamupahoinvoinnin sijaan iltapahoinvointi iltasin oon halaillut pönttöö ja tosi kurja olo, mut aamupäivisin hyvä olo.

Oon jahkaillut et pitäiskö mennä varhaisultraa yksityiselle. Tuli taas niin paha olo kun jollain oli mennyt kesken et mahtaako mulla olla kaikki ok.

Mitä ekalla neuvolakäynnillä tehään? kuunnellaanko sydänääniä tai jotain et tietäisin sen pikkuisen olevan kunnossa? Ku eiks Ultra oo vasta viikol 12 vai voiko olla vielä myöhemmin? Nyt oon 7+6.
 
Osanottoni, Chrissy :hug: Miksi kohtalon pitää olla niin julma...

Tasan viikon päästä eka neuvola täällä. Toivottavasti pian sen jälkeen eka ultra. Jos mulla nää oireet yhtäkkiä loppuis, olisin kanssa aika varma että kesken meni. Ovat niin selkeät. Rinnat kipeet ja tää ällötys. Tänään ostin numeroa suuremmat rintsikat, ja läpinäkyvät pikkuhousut :) Vapaapäivä tänään, mies lähti just töihin. Pitäis alkaa siivota ja tehdä paljon muutakin. Huomasin tänään ekan kerran että mullahan on jo aika iso vatsa. Jännä että miten viikkokin tekee paljon, kun 4 päivää on vain käyny töissä ja tullu kotiin, sen enempää masua analysoimatta, ja sit yhtäkkiä havahtuukin sen kokoon :eek:

Onkos muuten teillä jotka kerroitte ihan alussa et seksielämä on kuollutta, alkanu NE hommat viäkään maistumaan? Mä oon edelleen todella halukas. Mut väsymyksen vuoksi se on jäänyt siihen kerran viikossa. Eilen viimeks... Mä tykkään nykyisin olla miehen sylissä, mistä lie sekin johtuu, ennen raskautta en koskaan.

Jospa sitä sitten siirtyis niihin kotitöihin... \|O
 
Hei,

täällä uusi äippä ilmoittautuu mukaan Joulun odottajiin. Laskettu aika laskurien mukaan 20.12. Neuvolan täti laskeskeli, et 21.12. Synnytyspaikkana Jorvi.

No, aivan sama. Tulee sitten, kun on valmis. Uusioperheessämme on jo kolme lasta, eli tämä on minulle neljäs raskaus ja nykyiselle miehelleni toinen lapsukainen... =)
 
Kiitos!

Neuvola vasta kesäkuun alussa viikolla 12. Nyt 6+1 eli aika tuore uutinen. Mutta oireita jo havaittavissa. Iltaväsymys ja pieni kuvottava olo, joka kyllä säännöllisellä syömisellä pysyy hallinnassa - ainakin vielä.

Niin ja ikää on 36 v.
 
Burberry: Aivan, tosiaankin! *lamppu syttyi*

TÄSTÄ SEKUNNISTA ETEENPÄIN HAAVEILIJA83 ON NYT SITTEN MÖTKYLÄ. HAAVEILIJA83 ON SIIS SANAN MUKAISESTI MENNEEN TALVEN LUMIA!

Mötkylä on mieheni keksimä lempinimi mulle jo ennenkuin aloin kantaa sisälläni tätä toista Mötkylää!
 
Moikkista!

:hug: CHRISSY:lle! Selviät kyllä. anna aikaa surulle.. :hug:


NEJA: tervetuloa! kiva uusia plussia mahtuu aina matkaan =)
Itelläkin ihan alussa, rv 5+4..

Hei veriseulonnoista..? tietääkö joku ihana että millä viikolla niitä tehdään ja mitä siitä tarkalleen ottaen selviää..?

Mulla eka neuvolakin vasta rv 9+1, tai ei kai aikaisemmin yleensä pyydetäkään..miten jaksaa jännätä kolme viikkoa ja ylikin..iiks, no varmaan keskittymällä vaikkapa - töihin :LOL:

Tänään tuntui alavatsan kipristelyä ja heikotti kun piti kävellä bussipysäkiltä 2km kotiin.. huh onneks sain heti jotain suuhuni ;)

tsemppiä kaikille!

p.s MAIKKA79: ihan samoilla mennään näemmä... =)<br><br>
 
katherine: meidän kunnassa ois veriseulonnat joskus rv 9-10 jos siis ne haluaa...me ei haluta niitä siksi neuvolakin vasta rv11. Sulla otetaan varmasti ne eka neuvolassa jos ne haluatte.
Mulla on sama tilanne ku sinulla eli 5+4 ja lievää eto-oloa on ollut ei muuta:)
 

Yhteistyössä