**Joulun odottajat** Huhtikuu

Meillä siis tehdään noita seulontoja veri+np-ultra kaikille halukkaille iästä ym. riippumatta.
Mäkin oon aina nukkunut mahallaan, viime raskaudessa se alkoi tuntua etovalta jo viikolla 7+. ja sit piti nukkua tyynyn kanssa puoliksi vatsallaan.. Ja mikä ihana tunne on ollut joka synnytyksen jälkeen vaikka tissit kuinka kipeet nukkua heti eka yö "ilman" mahaa vatsallaan :LOL:
maikka+nelonen 5+5
 
Heiii!

Olen kyennyt olemaan päivän poissa! Hurjaa! (eikähän se mitenkään johdu siitä että olin eilen 24/7 duunissa!)

Täällä sitä samaa,välillä enemmän oireita ja välillä vähemmän. Mutta on kyllä ihan luottavainen olo kun sai nähdä torstaina ton masukkaan ja ihanat sydämen lyönnit! Ehkä tää muksu syntyykin vielä!
Väsyttää ihan hirveesti, tuntuu että ainakun joutuu vähänki jotain tekee niin pumppu tykyttää ja on ihan rätti. Eilen töistä tullessa olo oli kuin ois hakattu. Samantien piti mennä nukkumaan.
Nukkumisesta, mä en pysty nukkuun mahalteen, on semmoinen paineen tunne joka tuntuu inhottavalta. Ja sitten mä heräilen aamuyöstä, yleensä vessaan ja sitten mä en nukukkaan kun semmosta koiran unta. Pyörin ja kiehnään.

Pahoittelut chrissylle! koita jaksaa! :hug:

Ja Hiidille onnea onnellistesta lopusta!

Ja ketkäs pitää sitä Wanna Be yrjö-kerhoa, olikos se Tracy ja Shätseeni? En mäkään laattaa, ja tuskin laattaankaan. Mun mutsikaan ei yrjönnyt kertaakaan raskauksissaan ja toi herkkyys oksentamiselle on kuulemma perinnöllistä. Ja mulla on muutenkin ihan super verensokerit, voi olla päivän ilman ruokaa ja ei tuu ees heikotus.
Kyllä nyt kuvottaa välillä(välillä enemmän ja vähemmän), mut Pyhä yrjö ei oo tänne kotiutunut.

Nyt päkäreille ja rentoutuu. Ai kun tekisi mieli punaviiniä ja homejuustoa.

Täällä on muuten kanssa inkivääri-kapselit ihan selvästi tehonnut. Kuvotus on puolittunut! vähintään.

Jatketaan hautomista:

Tuitsu ja napa 7+2
 
Moikka, tääkin on nyt päässyt peloistaan ja oireet palasivat takaisin, kuinka mukavaa!

Mä en ole turvautunut inkiväärikapseleihin.. vielä.
Tänään hain ihanan tuoksuista Weledan raskausöljyä ja ajattelin
illalla saunan jälkeen makoilla öljyisenä puhtaassa ihanassa silkkiyöpaidassani (minkä sain tänään mieheltä ;) ) sohvalla
ja katsoa ikivihreän ihkun Cocktailin! Ostin jopa itselleni yhden
olvin ykköskaljan jonka nautiskelen siinä lomassa.

Mä luin lehdestä että raskausaikana pitää NAUTISKELLA
ja helliä itteensä...:0)

Mä en kanssa pysty nukkuu vatsallani, on ihan samanlainen tunne kun TUITSU sanoi eli paineen tunne vatsassa, muuten sitten pyörin kaikissa muissa asennoissa. Daisarit on niin kipeet että sekään ei tuo
helpotusta nukkumiseen...

Mäkin toivotan taas kaikki uudet tervetulleeksi, sekaan vaan
täällä riittää "kanssa siskoja" jakamaan kaikki huolet ja murheet :heart: :heart:
 
Oi mikä ihana luksushetki, Burberry! Mäkin haluun...Taidan liittyä tähän hemmottelu-kerhoon ton Wanna Be Yrjö -kerhon sijaan - kuulostaa PALJON kivemmalta :D Käviskö alkajaisiksi Mövenpickin suklaajäätelö, hömppäelokuva ja villasukat :)
 
En tiedä usklataako sitä vielä tulla......yli 3 vuotta lapsettomuutta ja hoidossa reilun vuoden ja eilen(onko siitä niin vähän aikaa) tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin :heart:

Tää on kaikenkaikkiaan niin outo sattuma että raskaus alkoi joten en pysty uskomaan ettätämä on totta..

Kaikki pienet vatsakivut saa mut pelokkaaksi..
tein testin vasta ku menkat oli parisen viikkoa myöhässä joten vauvasivun laskurin mukaan nyt mennään rv 5+5......

rinnat on arat ja nukuttaa..vatsaa välillä sattuu/kuumottaa/vihloo ja se on vähä turvoksissa....sitte palelen herkästi...siinäpä sitä.

Soitan maanantaina lekuriin ja toivon pääseväni mahd pian ultraan jotta nähään missä pienokainen on...minulla kun nuo lapsettomuusongelmatkin juurikin johtuvat munajohdintukkeumista että pieni pelko on vielä sen suhteen..
Mutta positiivista on todellakin se että minäkin pystyn raskautumaan, sitä voinko sen kantaa loppuun asti mukana, ei voi tietää mutta kovasti toivon sitä kuten tietysti me kaikki =) :flower:

Oootteko ajatellut millon kerrotte muille....vai onko joku jo ehtinyt kertoa? =)
 
Vieläkö mahtuu mukaan 23-vee esikoisen odottaja?? :) Tän viikon tiistaina plussasin ja laskettu aika menee 20. päivän tienoille, kun toi kierto heittelee 32-38. Synnytyspaikkana OYS tai mahollisesti LKS.

Ekasta yrityskierrosta tärppäsi, joten täällä nyt ihan täpinöissä! Eka neuvola 30.4!
 
Heippa.
Kivaa saada uusia joulun odottajia mukaan =) Tervetuloa! Lisäilen teidät listalle hetken kuluttua ja vaikka yv:nä sit lasketut ajat ja muut puuttuvat tiedot niin tulevat varmasti perille, tääl on niin aktiivista porukkaa et taas oli monta sivua juttua vaik eilen illal kävin viimex. Saattaa hukkua tekstin sekaan monta juttua.

Tänne ei yrjö oo eksyny vaik tänäänki tuli syötyä mitä sattuu, kahdet juhlat kakkuineen ja kahvineen yms eikä tullu ees huono olo. No en kyllä toisaalta enää niin välttämättä haluakkaan pahaa oloa, sitä kun ei aiemmissakaan raskauksissa ole ollut. Kun sais ees jonkun oireen, tissikivun esimerkiksi. Siitä oon aiemminki kärsinyt odottaessa mut nyt ei tietoakaan.. nyyh ja nyyh. Kiitos taas kun sain ajatukseni tästäkin tänne teille tuoda julki.

Joku siel kehoitti ensikertalaisia nauttimaan. Samaa mieltä. Esikoista odottaessa oli ihanaa kun sai nukkua kun nukuttaa, sai mennä niin kuin itse haluaa, sai olla yksin jos siltä tuntui. No eipä onnistu enää, vaikka tietenkin olen onnellinen kahdesta kullannupustani :heart: Joskus olis vaan niin ihana ottaa vaikka pikku tirsat alkuillasta kun iskee väsymys mut yleensä se ei onnistu. Niin edelleenkin on tuo oire nimeltä väsymys, voipi olla että sekin johtuu suurimmaksi osin siitä että on tullut mentyä liian myöhään nukkumaan ja kuopus on aamulla kuuden maissa jo valmis päivän haasteisiin.

Nyt on ajatukset jokseenkin tökkivää tyyliä ja mitään järkevää en saa tuotettua joten pakenen paikalta.

Mukavaa lauantai-illan jatkoa ja arpaonnea lottoajille :wave:


By the way.. kirjoitatteko johonkin paperille noita juttuja että muistatte kelle vastaatte ja kommaatte jne? Kun ite en ikinä muista mitään vaikka kuinka yrittäisin ja taas kävi niin et vaik oli aluksi mieles ties mitä niin nyt lyö tyhjää. :ashamed:
 
Hello alle!
Täällä laatoitettiin vessaa aamulla! Töissä oli kamalaa olla, koko ajan kyökin. Nyt illalla ihan hirvee ruuan himo, söin lohkoperunoita ja LIHAA ison lautasen, ja nyt äsken 3 vadelmapullaa!!! Hirveetä edes tunnustaa :ashamed: Mutta en ollutkaan päivällä töissä syönyt juuri mitään. Just eilen saunassa snaoin miehelle, että onneksi tää ällötys on edes jonkin verran hallittavissa, omalla syömisellä ja tsemppaamisella, kunnes sitten tänään...ei auttanut mikään!

Ihana maata vain kotisohvalla ja röhnöttää...mies ihan tuskissaan hoivannu mua koko illan :heart:
 
Moi,

vieläkös täällä "Joulun odottajat" jaksavat olla hereillä? Mulla meni eilinen ilta lukiessa viestejä ja sitten en enää yllättäen jaksanut enää kirjoitella.

Minunkin puolestani pahoittelut chrissylle! Ja teretulemas uusille. Nimiä en kyllä muista, mutta ehkä ne tämän odotuksen myötä tulevat tutuiksi.

Onko muilla alkanut pesänrakennusvietti? Mä olen putsaillut tänään kaappeja, heittänyt roinaa roskiin, tavaraa kiertoon ja vanhoja papereita poltettavaksi... Muu perhe on ihan kummastuksissaan hirmuisesta energiamäärästä. No, nyt olen kyl aika väsy. Saunaan aion kuitenkin mennä.

Tekisi ottaa mieli lasillinen viiniä, ja voi kun Koskenlaskijajuusto maistuu niin hyvälle!

Täällä monet tuntuvat kaipaavan Yrjöä kylään. Mulla se ei ole vielä käynyt, mutta vastahan 6. viikko alkoi... Kolme edellistä raskautta on sujunut oikeastaan pelkällä yökkäilyllä. Kerran tai kaksi olen pönttöä halaillut.

Vihlova kipu alavatsassa on siivittänyt tätä viikkoa, mutta tietää ainakin, et jotain siellä tapahtuu.

Joku uteli, et milloin aiotte kertoa raskaudesta muille. Mä olen sellainen lörppäsuu, et lähipiiri jo tietää. Ovat tienneet jo vauvakuumeilustakin.

Meillä yritykset alkoivat elokuussa ja nyt sitten tärppäsi. Aloin jo miettiä, että alanko olla jo niin mukavuudenhaluinen, et ei niin väliä vaikkei tulekaan raskaaksi.

Mutta tässä sitä ollaan. Keskenmenonpelkoa ei ole. Otan asiat niin kuin ne vastaan tulevat. Synnytystä voisi helposti pelätä, sillä sattuuhan se niin p***sti! Mutta mieluummin nautin ja hemmottelen itseäni kuin maalaan uhkakuvia.

Jotenkin on sellainen epäuskoinen olo, et onko tää nyt totta... Kaksi murkkua ja kolme-vuotias haluavat paljon huomiota, niin ei aina edes muistakaan, et paksuna ollaan...
 
Kesken meni täälläkin raskaus..kuukautiset sitten alkoivat ja runsaasti alkoivatkin. Kipuja ei ihan hirveesti ole ainakaan viellä,mutta verta tulle ja kirkasta.

Nyt ei auta kun jatkaa yrittämistä niin kauan et lopulta onnistaa :kieh:

Nyt toivottelen kaikille joulun odottajille paljon vauvaliimaa ja jarrusukkia masuun,jotta teillä etenee raskaus hyvin loppuun asti =) :flower:

Harmittaa tietysti,mutta järki sanoo ettei tälle mitään itse mahda. Kaikella on tarkoituksensa,vaikka sitä ei aina jaksa ymmärtää.


Mulle tämä on toinen keskenmeno.Edellinen oli 2002 joulukuun 18.pvä ja samaan viikolla 6 kohti seitsemättä.

Nyt kipulääkettä otin jo varalle,jotta uni tulee ja ei ylly kivut hurjiksi nukkuessa. Mukavaa odotusta kaikille

:heart: :heart: :hug: ja kauniita unia!
 
Tervetuloa Vesseli ja Kiekura =) !

Ja pahoittelut & jaksamista Jaana76 :hug: ! Tosi kurja juttu :'( .

Mauahtavaa: Paperille kirjoittamista olen itsekin monta kertaa harkinnut, kun haluais kommentoida niin montaa juttua, mutta ehtii unohtaa ne :$ ... Nytkin hoin koko ajan vesseli,kiekura, vesseli, kiekura, vesseli, kiekura... Toivottavasti ne meni oikein B) ...

Ei mullakaan oikeastaan mitään asiaa ollut. Kunhan käväisin lukemassa, mitä täällä oli ehtinyt tapahtua.
Nyt palaan myös muiden virtuaalikamujen tapaan naureskelemaan helluisalle Tompalle ja Cocktailille sekä nauttimaan alkoholitonta siideriä, sipsejä ja karkkia :D . ( Ja miksköhän se paino nousee... :whistle: )
Rentouttavaa iltaa kaikille!
 
Terppari
Voi ei Jaana! :'( Tosi suuret pahoittelut pienokaisen menetyksestä. Toivotaan uutta tärppiä mahdollisimman pian! :hug: VOIMIA!

Uusille tervetuloa. Niinkuin joku just sanoi, en mäkään muista kenenkään nickejä, vaikka kuinka yritin taas painaa mieleeni uudet. Mä oon muutenkin maailman huonomuistisin, joten antakaa anteeksi :D Kiva saada joukkoon lisää porukkaa. Jollain olikin pitkä taival vauvanyrityksessä; varmaan vaikea uskoa plussaa todeksi! Hieno juttu, että tärppäsi. Toivotaan, että kaikki on hyvin, niin kuin muillakin.

Me ollaan kerrottu lähimmille vauvasta ja vannotettu niitä olemaan vielä hiljaa. Joka päivä tuntuu tämä "lähipiiri" kasvavan... :snotty: Tiistaina meillä on se varhaisultra, toivotaan, että nähdään siellä oma kullanmuru :heart:

Monella muullakin tuntuu maistuvan roskaruoka?!? Mä oon tällä viikolla syönyt aika huonosti (siis epäterveellisesti) ja meinasinkin pyörtyä, kun kävin vaa'alla; painoa oli tullut jo 1kg!!!!! KÄÄÄK! Esikosta tuli rv 10 mennessä 5kg, mutta sitä ennen liikuinkin tosi aktiivisesti. Nyt täytyy siis terästäytyä kunnolla ja koittaa nakertaa vaikka porkkanaa (mitä nakerrankin) niihin ällötysoloihin. Koko ajan on syötävä, ettei tule huono olo. Pitäis vaan miettiä mitä suuhunsa laittaa... \|O Tosin esikosta ei sitten tullut yhteensä kuin n. 14kg, joten toivotaan samaa tässäkin raskaudessa. Edellisestä kun jäi 3kg roikkumaan ympäri kroppaa. Pitää taas koittaa liikkua enemmän, kunhan tää karmiva väsy menee ohi.

-Terppari 7+0!
 
=) Paljon kiitoksia voimahaleista! Kyllä minä selviän. Elämä on usein vastamäkeä,mutta periksi ei parane antaa =)

Eilen harmitti,tänään olen jo ihan ok. Nyt vaan päivä kerrallaan ja ajatukset tulevaan kesään! Kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen,uskon minä ihan vakaasti.

Kaikille hyvää odotusta ja paljon mukavia asioita sen myötä! :heart:
 
HUOMENIA!

:hug: Jaana76: todella ihailtava asenne, asiat otettava vastaan mitä tulee. Taidat olla vahva tyyppi! Voimia silti hurjasti lisää! :flower:


VESSELI ja KIEKURA: welcome! :heart:

SCHÄTZHEN: sama juttu..mitään ei muista nimiä ja minäkin hoin noita edellisiä että jotain kommentoisin, enkä vain kaakattaisi omaa napaa.. ;)

Etovuus ja heikotus on tänään aamulla ollut seurana ja vähän tissit kipeinä kun nukkuminen jotenkin hankalaa.. silti ajattelen välillä et ei oo mitään oireita, et keksin nämäkin pienet omasta nupista..
Mies töissä ja laitoin sille aamusta viestiä et etoo ym. ja tuli maailman ihanin viesti takas: juo vähän vital-mehua ja koita jaksaa kulta. Toivottavasti ei pahene sun olo ja suukkoja teille molemmille! =)

Meille molemmille...? jokohan hän tuon asukin on ottanut kans omakseen;) me kun ei oikein olla uskallettu puhua vielä mitään edes keskenämme kun pelko on kova tuosta KM:sta tms. typerästä... no joopa joo nyt riittää omat löpinät.

Mukavaa sunnuntaita! t. Katherine ja päivänsäde 5+6
 
Jaanalle pahoittelut :hug:

Uusille tervetuloa ja onnittelut plussasta :flower:

Joku kyseli ollaanko lähipiirille kerrottu. Mies on kertonu äidilleen ja siskoilleen ja yhdelle veljelle (eli miehen puolen suvusta kaikki varmaan tietää jo) ja minä siskolle ja esikoinen kertoi mun äidille.

Mulla on ollu koko viikonloppu ihan hirvee olo. mitään ruokaa ei tee mieli mut pakko jotain syödä tai muuten tulee ykä. Tänä aamuna heräsin kun vatsa oli ihan sekasin ja oksetti mielettömästi. Join vähän vettä ja se olo meni ohi. Nyt ois nälkä mut mitää ei tee mieli. Toivon vaan kovasti etten tää öklö olo muuta muotoaan niin että oksennan koko ajan.

Ummali ja tiikeri rv 6+?
 
Jaana ja crissy voimia molemmille! En oikein osaa sanoa mitään... :'(

Oon tässä nyt lähinnä taustaillu ku on nii väsy aina töiden jälkeen.
Ihanaa mulla alko tänään oikein mahtava pahoinvointi. Ehdin jo säikähtää
ja kehitellä meilessäni kaikkea kamalaa kun oli pari päivää ihan ilman oireita. (paitsi nää tissit)..
Mut tänään se etova olo sit palas 2 kertaa kovempana kun ennen.

:D

Mites muuten jos saa kysellä nii oletteko naimisissa/ menossa maimisiin ennen kuin vauva tulee?

meillä semmonen juttu et oli häät alustavasti suunnitteilla nyt ensi syksyksi, ja puku ostettuna.. mut sitte tää maha-asukki ilmoitti tulostaan nii ne suunnitelmat laitettiin jäihin.
Nyt pitäis sitte alkaa kehittään jotain pienimuotoisempaa tod näk. siviilivihkiminen.
Mua ei kyllä se maistraatti oikein houkuttais..
Ajateltiin kutsua muutamia läheisiä ystäviä ja vanhemmat + sisarukset
sillain et vieraita tulis alle 50.
Me halutaan kyllä sitten myöhemmin järjetää isot häät, mut se ei ole nyt tämän vuoden juttu.

Yhdet kaverit jotka ei ollu naimisissa ennen lapsen syntymää järjesti vihkimisen lapsen kaste tilaisuudessa, se oli tosi kiva idea mut mä haluaisin olla naimisissa ennen kuin lapsi tulee..
saatta jonkun mielestä kuulostaa vähän naivilta, ja ei tää vauva yksistään ole mikään syy/aihe naimisiin menoon.
Onko kokemuksia?

:flower:
 
Voi Jaana, olen todella pahoillani :hug: Sylikaupalla voimia ja jaksamista!

Ja tervetuloa uusille, kiva kun joukko kasvaa!

Uusia havaintoja: Tuossa yli 30-v ketjussa kehukelin viime viikolla että kyllä täällä lenkkeillään ja tehdään pilatesta ihan entiseen malliin - noh, tänään totesin että lenkkeily saa nyt vaihtua kävelyyn, tuo baby kun ei tunnu tykkäävän juoksemisesta. Hengästyttää kauheasti ja tuntuu että jalat ei tottele aivojen käskyjä. Nyt kolme kertaa jouduin vaihtamaan kävelyyn kesken juoksun, joten kai se on uskottava. Toisaalta, jooga tuntuu ihanalta, ja sopii hyvin tälle hemmottelukerhon noviisijäsenelle :D

Toinen havainto: Tajusin eilen että miehelle (ollaan oltu yhdessä 11v, naimisissa 6v, hän on 35 v. ja eka lapsi) tää raskaus on varmaan aika vaikeasti käsitettävissä näin alkuun. Muru on kyllä tosi empaattinen ja ihana ja hirmu innoissaan pikkuisesta, mutta eilen hermostuin kun jotenkin huomasin että hän ei ajattele babyä 24/7 toisin kuin minä. Naiselle raskaus on tosi konkreettinen juttu heti alusta alkaen kun kehossa tapahtuu kaikenlaista uutta jännää - mutta mies pääsee varmaan täysillä mukaan vasta siinä vaiheessa kun masu on niin iso että sitä ei voi olla koko ajan huomaamatta! Eli koetan olla kärsivällinen jos mies suunnittelee pahaa-aavistamatta ensi talvelle formulamatkaa tms. ;)

Aurinkoista sunnuntaita kaikille! T. Tracy ja Pikku (6+3)
 
Aurinkoista huomenta :D !
Oli ihanaa herätä 10 tunnin unien jälkeen (nyt kun se vielä on n.8 kk mahdollista :LOL: ) linnun lauluun ja auringon säteisiin, jotka tunki kaihtimien välistä. Pikkasen eri fiilis, kuin eilinen lumisade B) .

Ai että se Cocktail eilen illalla oli HOT ;) . Herkuttelusta tuli kyllä pienimuotoinen morkkis, mut jos mäkin puputan porkkanaa ens viikon, niin eiköhän se siitä...

PMMJkös se naimisiin menosta kyseli? Itse olen jo (tähän astisen elämäni ihanin päivä :heart: :heart: :heart: ), mutta mietin vaan, että ei kai se automaattisesti maistraattia tarkoita, vaikka haluaisittekin pienemmät häät? Voittehan silti pitää kirkkohäät ja tehdä niistä sellaiset, ettei sitten 5 vuoden päästä harmita, että tyydyit vaan johonkin ratkaisuun, kunhan ehtisitte naimisiin ennen lapsen syntymistä. Tai sit meette syksyllä maistraatissa ja pidätte joskus myöhemmin sellaiset häät kirkkovihkimisen kera, mitä olitte halunneetkin. Tai siis enhän mä edes tiedä halusitteko te kirkkoon... Ajattelin vaan tosta kun sanoit, ettei maistraatti oikein houkuttele. Meidän ystäväpariskunta oli kauan suunnittelut kesähäitä ja sitten heille syntyikin samana kevääänä lapsi. Häät kuitenkin pidettiin juuri silloin kun oli tarkoituskin ja morsian vaan kävi välillä imettämässä 3-kuukautistaan ja välillä mummi ruokki sitä pullosta. Hyvin meni nekin kekkerit =) .

ON: Ei mitään uutta auringon alla....
 
Huomenta

Jaana76: Suuren suuret pahoittelut :hug: Voimia teille!

Tervetuloa uudet mukaan :)

Olin eilen lähes 10 tuntia töissä ja kun vihdoin pääsin kotiin, olin aivan poikki :/ . Mies oli ollut kultainen ja tehnyt ruokaa, jota sitten söinkin hyvällä ruokahalulla :). Ruokailun jälkeen rojahdin sohvalle, johon loppujen lopuksi nukahdin ja josta puolihorroksessa jossain vaiheessa kömmin sänkyyn :). En muista milloin viimeksi olisin ollut noin väsynyt :whistle: . Perjantai ilta kuten eilinen päivä olivat kyllä todella kiireistä töissä, joten osa syy lienee siinä. Olen kyllä tottunut tekee pitkiä päiviä, mutta taitaa Heppu Huoleton pitää nyt huolen, etä äiskä ei rasittais itseään liikaa :). Pari kertaa tein eilen pyörtymistä töissä ja olin varma, että kohta varmasti joku työkamu kysyy, että olenko raskaana, mutta eivät tainneet onneksi kiinnittää mitään huomiota kiireen keskellä minuun :D Tänään on onneksi vapaa ja pakko koettaa kerätä voimia ens viikkoon :).

Joku kyseli häistä (en taaskaan muista kuka :ashamed: )... Me emme ole naimissa, mutta olemme kyllä häistä puhuneet. Olen aina halunnut talvihäät ja nyt olemmekin miettineet, jos menisimme samaan aikaan naimisiin, kun rakas kullannuppumme saisi ihan oman nimen eli jos kaikki hyvin menee niin vuoden päästä alkuvuodesta :).

Mutta nyt lähden tästä rakkaan ystäväni kanssa lenkille ja vaihtamaan kuulumisia :). Jospa saisin lenkin aikana vähän uutta energiaa ja paremman olon (koko aamu mennyt etovan olon valloissa) :).

Mukavaa sunnutai päivää kaikille :flower:
 
Jaanalle pahoittelut :hug:

Olisin kysellyt että missä vaiheessa teillä on pahoinvointi alkanut? Itse olen vasta viidennellä viikolla ja tänään ollut jo lievää pahoinvointia. En tosin ole oksentanut mutta ällötyksiä jo ollut. Edellisessä raskaudessa pahoinvointi taisi alkaa kuudennella viikolla...Moni on jo muutaman viikon pidemmällä joten aika monella on jo pahoinvointia kirjoitusten mukaan ollut. Nyt täytyy lähteä ulos kävelemään kun ilma on niin aurinkoinen

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Misse81 4+2
 
Voi h.elvetti, mulla tuli wc-käynnillä paperiin aamulla
sellaista veristä limaa, menin ihan kauhusta kankeeksi
olen tarkkaillut itteeni nyt aamusta asti eikä mitään kipuja
vatsalla, ei oireiden loppumista.. Katsoin kalenterista että
mulla kuuluisi alkaa nyt menkat jos en olisi raskaana.
Eikö se voi johtua siitä?? Onko kellään muulla samantapaista,
olen nyt toodella huolissani.. Pysy siellä, pysy siellä,
rakas jumala mä rukoilen.. :(

Pmmj kysyi naimisiin menosta ja naimisissa olevista..
Me mentiin naimisiin maistraatissa, ei kerrottu kellekkään
etukäteen ainoastaan todistajat tiesi jotka olivat paikalla,
kun meidät oltiin vihitty lähdimme suoraan lentokentälle,
lentokoneessa poksautettiin shampanjat ja siitä sitten
lensimme Espanjan auringon alle 2 viikoksi kuherruslomalle ;) ,
matkalta lähetettiin kaikille kevereille ja sukulaisille kortit
"ms ja mrs Virtaselta" (sukunimi muutettu :) )
sitten alkoi tekstareita tulemaan ja onnittelutoivotuksia..
Oli aikamoinen yllätys kaikille. Tytöt olivat sen ajan isällään.

Oli ihanaa, kyllä maistraattikin voi olla hyvä vaihtoehto
perinteisille kirkkohäille. Meille "häät" oli ainakin ikimuistettava
eikä loppunut vieraiden lähtöön. Joskus ajateltiin että järjestetään
juhlat niin että pyydetään esim: pappia siunaamaan meidät
paikanpäälle.

No nyt sain hetkeksi ajatukset muualle "keskenmenosta"
kiitos jos jaksoitte edes lukea..

Burberry ja niilo... 7+6 (vielä..)


 
Heippa Burberry - kyselin pari viikkoa sitten noista vuodoista ystäviltäni joilla on lapsia, ja monet sanoivat että ruskea/verinen vuoto on normaalia (ja aika yleistäkin) niin kauan kun se on vähäistä. Sitten jos verinen vuoto on niin runsasta että joutuu laittamaan siteen, on aihetta huoleen. Sekään ei tosin vielä tarkoita keskenmenoa - vaikka tiedän että itsekin huolestun pienimmästäkin jutusta. Uskon että kaikki on hyvin, käy vaikka haukkaamassa vähän raitista ilmaa, se saattaisi helpottaa? :heart:
 

Yhteistyössä