**Joulun odottajat** Huhtikuu

Tervetuloa Nelma =) ! Kävinkin eilen kuumeisten puolella kurkkimassa mitä sulle kuuluu ja onko + vahvistunut. Kiva, kun vihdoin uskaltauduit tänne neuroottiseen joukkoon :D .
Niin ja tervetuloa muutkin uudet!

ON: Tänne ei kuulu mitään uutta. Tissit on kipeät etenkin kävellessä ja kuvotusta on, oksennusta ei edelleenkään.
Ai niin, ekaa kertaa heräsin minäkin yöllä pissalle. Enkä ollut edes mitenkään erityisemmin juonut mitään. Nukuinkin aika levottomasti :/ .

Mukavaa maanantaita kaikille B) !

Tervetuloa Torvi :) !
Oletteko muuten pistäneet merkille, että me joulukuiset ollaan aktiivisia kirjoittajia - vastauksien määrä hipoi eilen yli 200 enemmän kuin muiden. Hyvä me =) . Mahtaako se sitten johtua siitä, että me ollaan keskimääräistä neuroottisempia vai vaan yksinkertaisesti siitä, et meillä on täällä niiiin mainio porukka koossa :D . Epäilen jälkimmäistä ;) .

Huomenna on sitten se kauan odotettu ultra. Toivottavasti Seija on kunnossa ja voi hyvin. Huomenna viikkoja on siis 6+5. Toivottavasti näkyis edes jotain :heart: :heart: :heart: . LA ei ainakaan voi kauheasti heittää, koska kierto oli niin tarkka 28 pv...

En jaksais nyt tehdä töitä.........................

~Schätzchen & Seija 6+5~

Repola
HUIJUIIII B)
päätä huimaa tämä kirjoittelutahti, hyvä hyvä! Hitaammalla tahdilla ehdin mukaan. edelleen täällä odotellaan täysin oireettomana (ok, palelen vähän.) eka ultra varattu 9.5. Miten sitä jaksaisi odottaaaaaaaaaa.

Terkut kaikille joulukuisille!

Tervetuloa uusille. :wave:

Kamala ilma ulkona. \|O Kylmä ja sataa vettä... Tää aamu alkoi muutenkin melko heikosti, et ei toi sade ainakaan mieltä piristä.. ;) Aamulla sitten tohinassa lähdin viemään tyttöä hoitoon ja ite samalla matkalla sit kouluun... Sain neidin vietyä, niin huomasin et mun osuus ryhmätyöstä (jonka esitys tietty ekalla tunnilla \|O ) oli kotona... Soitin sit miehelle et missä päin liikkuu, et ehtiskö käyttää mut kotona ja heittää sit koululle... Onneks ehti, meinaan itkuhan siinä meinas päästä ennenku isäntä monen hälyytyksen jälkeen puhelimeen vastas. :D Ärsyttää itteäkin välillä kun tuntuu et itken koko ajan, oli asia sit mikä hyvänsä. :kieh: Ja aamulla sitten vielä ennen lähtöä sai käydä pyttyä halimassa, kun paha olo yllätti... Se meni onneks nopeesti ohi. =)

Jee, torstaina jo neuvola, ja sehän on jo melkeen. :D Huominen päivä menee koulussa ihan tosta vaan, on pitkä päivä ja kivoja aineita niin ei huomaakaan, ja keskiviikkokin menee opinnäytetyön parissa, ja sithän se jo onkin. B)

Ehkä mä lopettelen nyt tältä kertaa, kun tuntuu et koko ajan kirjoitan väärin, eikä mulla oikein mitään sanottavaakaan tällä kertaa ole... :D Paitsi et VÄSYTTÄÄ!!!! :D

Tänään oli eka neuvola 8+2 ja LA pysyi samana, eli oikein olin laskenu =)

Vino pino taas luettavaa ja se vaukirjan kirjanen on ihana! :heart: Ihana kun joka viikolle sekä isille että äidille kaikkee faktaa jne. Ultra ajan sain "vasta" 28.5 (13+2) ja lääkäri onkin sitten jo puolentoista viikon kuluttua.

On se kyllä ihan pöljää että saa vaan yhden ultran koko raskausajalle.. höh.

Tänään on pönttöö halailtu ja olo on jatkunut yhtä kamalana koko ajan :) Toivottavasti alkaa pian helpottamaan kun pari viikkoa vielä jaksais, heh, mutta aikansa kutakin. Elämä on.. :LOL:

Hellou kaikille!

Uusia odottajia oli taas monta, tervetuloa vaan ja onnea! Toivottavasti kaikkien nimet löytyy nyt pinosta?

Mikähän kun tuntuu et on koko ajan kiire paikasta toiseen.. nytkin kiireellä luin juttunne ja pian pitäis jo lentää hakemaan lapsia hoidosta jne.. Toisaalta hyvä. Kun on pieni kiire koko ajan, menee aika nopeesti ja viikot täyttyy ja mikäs sen mukavempaa. Kuopuksen ihan ekoihin synttäreihin on enää vajaa kax viikkoa, pitäis ajoissa ilmoitella aika yms vieraille että tietävät sitten oikean päivän ja ajan. Kun ei jaksa kuin yhdeksi päiväksi järjestää juhlatunnelman niin tietävät sitten perua tulonsa jos ei sovi tai järjestellä mahdolliset omat menonsa silleen et pääsevät. Navan alle ei mitään uutta, taaskaan. Nyt täytyy ottaa tosissaan jo spurtti lapsia hakemaan.. heiiii :wave:

papana03 kuunneltiinko sulta neuvolassa sikiön sydänäänet? kun ajattelin vaan että eikös sitä kuunnella ekassa neuvolassa. en kyllä tiiä että kuuluko ne ees tuossa vaiheessa? onko kellään kuullu? kun multa kuunneltiin ekassa ja tokassa raskaudessa ekaneuvolakäynnillä, asuin silloin kyllä eri paikkakunnalla kun nyt.. ja olin molemmilla kerroilla jo viikolla 10. sentakii ajattelin varata tässäki tuon ajan vasta viikolle kymmenen, ja jos se neuvolatäti ei meinaa kuunella, niin pyydän sitä itse. ois kyllä ihana kuulla ne äänet ja saada siten helpotusta odottamiseen. kuulostiko tää nyt ihan sekavalta.?

niin, ja siitä itkemisestä, mullakin on silmät kyynelissä aika herkästi. on tää hassua tää hormoonien jylläys. =)

PS. tulipas paljon kirjotusvirheitä..piti käydä heti korjaamassa. ;) <br><br>

Jospas minäkin nyt uskaltautuisin tänne mukaan. Olen seilannut tässä marras ja joulukuisten välillä että kumpaankohan kuuluisin. Tänään kävin ekassa neuvolassa. Pää on ihan pyörällä kaiken informaation jälkeen. Raskausviikkoja ois 9+4 ja laskettu aika 22.11.2007, mutta kun kierto ollut aika pitkä niin terkkari meinas että siirtyy tuohon joulukuun alkuun. Elikkäs selvinnee hieman myöhemmin tarkemmin nuo viikot ja laskettu aika.

Niin pitäiskös jotain itseestänkin kertoa :D ikää ois 25 vuotta, avoliitossa asustellaan 24 vuotiaan mieheni kanssa. Ensimmäinnen lapsi olisi tuloillaan.

Näytti täällä tuttujakin olevan tuolta kuumeilu puolelta! Mukavaa odotusta vaan kaikille!

"Snoukku" vieläkin ihan päästään pyörällä.... :D

Tervetuloo uusille!!!

Schätzchen!! onnea ultraan tulethan sitten heti kertoon meille kuulumiset.

B)

Täällä on sitte liitytty pöntön halailijoihin.. ihan kamala olo kokopäivän.
ei pysty syömään yhtään mitään.. No mut onpahan oireita kun niitä aluksi niin kaipailin. :LOL:

ei oo helpoo!!

... pönttö kutsuu taas....

Tervetuloa munkin puolesta myös muille uusille! Ehdin jo vähän lueskella noita vanhempia viestejä, ja tuumin että on se hyvä kun te pidemmällä olevat voitte sitten valaista meitä perässä tulevia, kun mulla ainakin on esikoinen tulossa ja kysymysten määrä tässä matkan varrella voi olla aika valtaisa :LOL:

timantti, mäkin tosiaan huomasin että meillä on sama synnäri ja la:tkin vielä aika lähekkäin, jänskää :)

Schätzchen, kiitos sun tsemppailuista, niiden siivittämänä mä sitten tännekin pinoon innolla hakeuduin! Ja yhdyn tuohon sun analyysiin, ainakin näin ensilukeman perusteella porukka vaikuttaa erittäin mainiolta :heart: Lykkyä sulle ultraan, tulehan sen jälkeen sitten kertomaan meille hyvät uutiset!

Mauahtavaa, kiitos listan päivityksestä, ihan oikein meni!

Tracy harmaana
Töistä kirjoittelen nopskaan - salaisuus ei kyllä kauaa pysy salaisuutena jos jään kiinni tästä :D

Schätzen - kerro heti sit huomenna mitä ultrassa näkyy! Se voi olla että munkin on pakko varata sellainen pian, en ehkä pysty odottelemaan 10.05. asti että kuulisi (ehkä) edes sydänäänet...

Ja tervetuloa uusille! Neuroottista ja aktiivista porukkaa ollaan tosiaan *heh* Jos multa kysytään niin meillä on paras pino
;)

Näköjään noi neuvola- ja ultra-ajat poikkeaa paikkakunnittain. Mulla on neuvola vasta kesäkuun puoles välis ja viikkoja on nyt 5+4.

Sain tänään neuvolasta postia ja ultra on meillä viikoilla 12 - 13+6. Ajanvaurauksesta ei päässyt läpi. Jaksan kyllä odottaa sinne asti - ehkä.

Pytyn halailu on vielä jäänyt, mutta välil on vilu. Jos viikonloppuna oli energiaa tehdä vaik mitä, niin tänään on väsyttänyt.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 14:19 Schätzchen kirjoitti:
Oletteko muuten pistäneet merkille, että me joulukuiset ollaan aktiivisia kirjoittajia - vastauksien määrä hipoi eilen yli 200 enemmän kuin muiden.
Johtuu siitä että meillä muilla odottajilla on odotuskuukaudet jaettu esim. maaliskuun pinoon, huhtikuun pinoon jne...Eli tuskin on 200 enemmän :LOL:

Burberry kans salaa töistä käy kurkkaamas vähän mitä tänne kuuluu..

Tänään on ollu mielialoiltaan niin vaihteleva päivä kun
olla ja voi..
Aamulla olin niin onnellinen ja nyt iltapäivällä masentaa.
Must on ihanaa kun sataa vettä, voi kun sais olla kotona
viltin alla nyt.

Eilen illalla tuli vielä vähän sitä vaalpunaista limaa
mutta aamulla ei taasen mitään, eli kai se pikku Niilo
siellä sitten pysyy.. :whistle:
Eipä tässä muita mietteitä, heipat uusille ja tervetuloo
aktiivisten neurootikkojen sekaan :D

Nelma ja Timantti: saattaapi olla että Jorvissa nähdään. Ainakin jos tiikeri meinaa pysyä vatsassa yhtä kauan kuin isosiskonsa. Mulla siis la. 14.12 omien laskujen mukaan.

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta!

papana (oliko se noin?) Missä päin asut? Meillä ainakin täällä Espoossa on 2 ultraa. Niskapoimu ja rakenneultra.

Pitäskö mun jo nyt se eka ultra varata? Varmaan kandee, jospa menisinkin huomenna piiloon supisemaan puhelimeen ja varaan aikaa.

Me mentiin naimisiin ööö... 6vuotta sitten. Kolme vuotta siitä niin esikoinen synty.

).( Öklö olo jatkuu. ei oikein tee mieli syödä mitään, mutta kuitenkin täytyy jotain pientä vähän väliä napsia ettei tule oksu.
Raskausviikoista tiedän tänään sen verran että viikolla 7 pitäs kaiken järjen mukaan olla :LOL: En oikein oo ihan yhtä hyvin messissä noista viikoista kun silloin kun esikoista odotin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 16:36 vieras kirjoitti:
\
Oletteko muuten pistäneet merkille, että me joulukuiset ollaan aktiivisia kirjoittajia - vastauksien määrä hipoi eilen yli 200 enemmän kuin muiden.
Johtuu siitä että meillä muilla odottajilla on odotuskuukaudet jaettu esim. maaliskuun pinoon, huhtikuun pinoon jne...Eli tuskin on 200 enemmän :LOL:
no niinhän tämäkin pino on"* joulun odottajat* huhtikuu" etkö huomannut.. mitä nyt muutama viesti kirjotettu eka sivulla maaliskuun lopussa. =)

Ummali: Mä yritin tänään saada eka ultra-aikaa, mut en päässy läpi. Oletko jo ekan neuvolan varannu?

Mulla esikoinen halusi odottaa 9 pvää lasketun ajan yli, toinen tuli 2 vkoa ennen ja kuopus 3 pvää ennen laskettua aikaa. Mut kaikki synnytykset ovat alkaneet lapsiveden tihkumisella.

Mut kunhan ny eka pääsis neuvolaan ja ultraan. Kuopus 3,5 v. on höpöttänyt koko ajan, et meille tulee poika- ja tyttövauva... Se oliskin aika hurja juttu!

hei.

tosiaan on aktiivisia kirjoittajia, uusia tulee ja "vanhat"kirjoittelee paljon. Olo on heikohko, vaikka mitään suurempia pahoja oloja ei ole ollut, syynä lienee jatkuva puputtaminen ja herkuttelu... :ashamed:

olo on ristiriitainen välillä odtan innolla uutta tulokasta, välillä iskee paniikki, kuinka #%/""&¤###:ssä selviän taas heräämisistä, korvatulehduksista, vaipparallista ja kolmesta lapsesta. Paniikki iskee silloin, kuin oon väsyny(koko ajan) ja lapset tappelee keskenään(koko ajan) ja koti on kaaoksena(koko ajan).

Välillä (silloin ku lapset nukkuu :LOL: ) olon onneni kukkuloilla, sillä tiedänhän minä kuinka uskomattoman ihania noi pikku tyypit on(hyvät geenit :LOL: )

sit iskee huoli taloudellisesta tilanteesta, vaikka tiedänki ettei vauva mitään tarvii(ekan jälkeen jäi turhan tavaran/vaatteiden kerääminen nurkkiin).

Myös mies panikoi aika ajoin. Olen kyllä panikoinu jokaisen raskauden alussa-kaikki varmasti joskus.

siis levollisia mieliä kaikille ja tunnustakaa mulle että tekin panikoitte :LOL: niin mulle tulee parempi mieli.

Timantti se oliski aika paha.. sit sulla olisi kerta heitolla kunnon suurperhe! Mä en ole vielä puhunut meiän tytöille mitään, ihan
varjellakseni heitä pettymykseltä jos jotain sattuisi.
Tosin nuorempi (6V.) kysyi lauantaina saunassa että
äiti onko sun masussa vauva? Mä ihan säikähdin ja sanoin
no eihän sitä tiedä... ja kysyin vastakysymyksen että haluaisitko
että siellä olisi...? Johon tyttö että JOO ihan onneissaan.. :heart:

Yksi kpl oli ainakin mun masussa ja olisipa se poika.. :saint:

toinenkin vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 16:36 vieras kirjoitti:
\
Hienoa vieras, että uskallat kuitenkin osoittaa tyhmyytesi julkisesti :LOL: . Laskepas kuinka kauan joulukuiset ovat raskaudestaan voineet tietää...

Yhteistyössä