**Joulun odottajat** Huhtikuu

Chrissylle pahoittelut :hug:

Ei vitsi mulla on laho pää... taas unohdin kelle piti kirjottaa ja mitä :headwall: Ainakin joku mietti yksityiselle ultraan menoa. Minäkin sitä mietin ja en oo vielä tullu päätökseen asian suhteen. Katsotaan sit ens viikolla.

Töitten jälkeen mentiin tytön kanssa cittariin ja tuli niiiin paha olo kesken ostosten :x kun katoin raakaa jauhelihaa niin oli lähellä ettei tarttenu vessaan juosta. Onneksi kaupassa oli maistiasia tarjolla ja söin pienen kipollisen jugurttia niin olo helpotti sen verran et kykenin odottaa et sain maksettua ruoat ja patonkia suuhun. Pitäis koko ajan olla syömässä jotain pientä ettei oksu tule.

Nyt siivoushommiin...
 
Moikka!
Liityisin tänne mukaan. Tein plussan tällä viikolla ja viikkoja olisi nyt kasassa vasta 4+0. Olen koko viikon lueskellut teidän juttuja mutta nyt uskaltauduin mukaan. Itselläni on taustalla vuosi yritystä ja saldona yksi tm-raskaus ja km (rv8) pari kuukautta sitten. Nyt toivon että kolmas kerta toden sanoisi. Pelko keskenmenosta on suuri. Varasin jo nyt parin viikon päähän ajan gynelle että pääsee tarkistaa onko kaikki ok. Sitä ennen en juurikaan uskalla iloita.

Chrissylle minunkin puolesta pahoittelut :hug: Kunhan surut on surtu pois jatka yritystä se voi tärpätä nopestikkin. Itselläni näin kävi.

Jos joku viitsisi lisätä tietoni listaan

Laskettuaika 28.12

Misse81..........25.............kättäri................1
 
Chrissylle :hug: paljon voimia ja kaikkea hyvää jatkossa!


Minä urvelo sitten tein uuden testin :ashamed: No tulihan siihen kaksi viivaa niinkuin pitikin, vaikka olikin vain reilu tunti edellisestä vessakeikasta. Paketissa oli kaks testiä, saapi sitten testailla taas kun usko loppuu :whistle:
Edelleenkään ei oireita, mitä nyt housuun lurahtaa vähän väliä, mutta muuten on ihan normaali olo.


 
Iltaa naiset.
Uusille tervehdys ja onnittelut! Päivitän ekan sivun listaan teidät ja haaveilijankin nimen muutan =)

PEPPI: Mullahan oli eka neuvola jo viikko sitten, perustiedot kirjattiin. Nyt kun on uus neuvola muuton takia niin kaikki sairaudet suvussa jutut yms käytiin läpi. Sit tietenkin paino, hb, pissanäyte ja sen sellaset. Sydänääniä ei siis edes yritetty vielä kuunnella kun olisi ollut turha yritys.
Tuntuu vaihtelevan tosi paljon kunnittain muutenkin neuvolakäyntien määrä, täällä tietääkseni on niitä enemmän kuin esim eteläsuomessa joissain paikoissa. Tai niin on ainakin joskus ollut.
Joo mut joka tapaukses ekalla kerralla aikaa menee vähän kauemmin kuin jatkossa tulee menemään.

MAIKKA79: Joo ei se helpotusta odotukseen tuo taikka varmuutta siihen että kaikki on ok vaikka lapsia ennestään olis kuinka monta. Se on ainut ero että jo vähän tietää mitä on tulossa mutta yllätyksiä voi silti tulla.. Tietenkin sitä toivoo että ne olisi vain hyviä. Mutta useampi raskaus ei tosiaan ole tae varmemmasta olosta. Päin vastoin, samoin kun sulla, ekaa odottaessa en ees ymmärtänyt pelätä..
:)

Oman navan alle ei uutta.. Ihan kuin tissit olis aremmat kuin aiemmin, johtunee varmaan siitä että niitä säännöllisesti rutistelen :kieh:
Oksennusta ei näy ei kuulu. Kuumetta lähemmäs 38 ja nuppi kipeenä. Ja huomenna sukujuhlat..hiphei..
Ei mutta olempas mä masentava. :LOL:

Poistun päivityksen kautta tv:n ääreen syömään mandariinin, tai kaksi. Tai kilo. :p

Minime ja mää, yhdessä jo kahdeksatta viikkoa :heart:
 
Ihan ensiksi iso :hug: chrissy. :'( Ensi kerralla parempi onni. Todella ikävää... Paljon voimia, ja kun siltä tuntuu niin itke, se auttaa ainakin hetkeksi... :'(

Ja uusille tervetuloa. :wave:

Mulla tänään merkillisen hyvä olo, johtuneeko siitä et oon vähän väliä syönyt jotain... Ja juonut appelsiini mehua...

Ihanaa kun on viikonloppu, saadaan olla koko perheen kesken. =) Ja mikä parasta: aamulla ei ole kello soimassa. ;) Eli siis väsymys edelleen melkoisena täällä...

Huomenna menen mun vanhemmilla käymään, äiti lupasi hiuksia vähän leikata... Saas nähä alkaako tuo kyselemään onko vauva uutisia. Koitan vielä kieltää kaiken, mikäli vaan onnistuu. ;) Olisi sitten vaan sen verran hyvä keli, että pääsis pyörällä menemään. =)

Empäs muista mitä kaikkea piti kirjoitella, on vähän pää ollu sekasin viime päivinä, tavarat koko ajan hukassa (siis lasken kädestäni enkä sit muista et mihin. :headwall: ). jääkaapista löytyy mitä kummallisimpia esineitä ja maidot on pöydällä. Onneks on kesä vastassa niin ei ne just pilaannu pöydällä... :whistle:

No nyt laittamaan jälkikasvulle iltapalaa, ja jos sitten itekin painuis vaihteeks nukkumaan...

Viikonloppuja. :wave:
 
kiitosta vielä kaikille..

yrittelyt varmaan menee jäihin kesän ajaks.. mulla alkaa työt ja taidan ne hoitaa loppuun.. katotaan sitten miten käy..

mulla on aina tälläsii parin tunnin itkutaukoja..ja sit taas...

sillä lääkkelläkään minkä aamulla sain nii ei vaikutusta... tietenki yöllä vuodan sit ku seula...


 
iltaa kaikille =)

Chrissy, aika auttaa ja tähän hätään se itku, edelleen :hug:

Tänään on ollu ihan kauhee olo kun toi flunssa vaivaa, ja niin sitä panadol hottiahan saikin ottaa, mut se on munkin mielestä tosi pahaa, miks siihen on sitä mentholia pitäny lisätä???!!
No pitää kai vaan sairastaa,tänään on saanu hyvällä omallatunnolla löhötä sisällä kun on satanu koko ajan.
Aamusta asti on sattunu aika paljon mahaan ja selkään ja pelästyin jo mut äsken tossa laskeskelin et mullahan alkais huomenna kuukautiset jos ei tuota matkalaista olis et josko johtuis vaan siitä, toivottavasti.

Muista oireista, täälläkin maha sekasin melkein koko ajan, huono olo ellei vähän väliä syö ja edelleen kauhee väsy, toi syöminen vaan on hankalaa kun oikeen mitään ei tee mieli...paitsi roskaruokaa =)

Nyt pitäis jotain ruokaa lähtee kaiveleen kun toi isompikin tais nukahtaa, yleensä onneks molemmat on unessa viimestään kaheksalta, saa sen ruhtinaallisen parituntisen omaa aikaa jos jaksaa olla hereillä :)

Niin piti niille sanoa jotka ensimmäistään odottavat että ottakaa nyt kaikki ilo ja lepo irti, minkä töiltänne ehditte, tästä raskausajasta, se kun ei enää seuraavaa odottaessa oo samanlaista :LOL: ainakin noita lepohetkiä on vaikee löytää,yhtä ihanaa kuitenkin, kunhan näistä pelkotiloista pääsee =)

Illanjatkoja

Eliisa ja pikkutonttu 7+5
 
Terppari
Heipsistä hei ja uusille teretulemasta! Kiva saada iso joukko kasaan.

Chrissy: tsemmpiä vaan kovasti. Mitkään sanat ei varmasti lohduta sua tässä tilanteessa :hug:

Katherine: en tiedä mitä seulontoja Maikka tarkoitti, mutta kaikille odottajille kuuluu veriseulonnoista HIV, kuppa, hepatiittiseulonnat ja lisäksi veriryhmä -seula, jossa katsotaan myös mahdolliset veriryhmävasta-aineet, mikä on tärkeä ja seurattava juttu raskauden kannalta. Muita veriseulontoja ei mitenkään rutiinisti kaikille tehdä. Meillä nämä otetaan rv 12 tiettämissä neuvolassa.

ON: samaa kuin moni muukin sanoo, eli etoo, päätä särkee, vatsa sekaisin, syöminen helpottaa kun keksisi jotain mitä voisi syödä. Hajut pistää vahvasti nokkaan ja estää syömisen... Mitäs menin oireita toivomaan.

Joo, yhdyn eliisan kommenttiin niille, jotka odottaa esikkoaan. NAUTTIKAA ja LEVÄTKÄÄ, terkuin klo 6 herättävän ikiliikkujan onnellinen äippä ;)

 
Hyvvee huomenta!

Kiitos MAIKKA79 ja TERPPARI infosta!

Sataa sataa ropisee..ainakin täällä E-Suomessa, niin harmaata.. mutta mieli silti korkealla.
Seitsemältä tuli herätys kun vieraileva 7-vuotias sukulaispoika tuli kutittelemaan jalkojani.. nukuin enemmän kuin se ja silti oisin voinut jatkaa unia, mutta ei auttanut kuin alkaa lukemaan "aamusatua" minkä olin ILLALLA luvannut, kun en silloin jaksanut.. penteleen hyvämuistinen tuo poika =) no ihan kivaa oli siinä vieretysten kölliä! Tuli ihan "äidillinen" olo =)

Mulla täysin "normaali" olo, heti vaan kahvin keittoon ja aamupalalle. Kahvi ei tee yhtään pahaa, oikeammin päinvastoin, voisin juoda pari isoakin mukillista, mutta yritän nyt vähän hillitä, se ei kai liene hyväksi tuo liika kofeiini..


Iltaisin usein vatsaa jomottelee ja "juilii" mutta toivon että on "asiaan kuuluvaa" eikä mitään pahaa merkkaavaa.. niin alussakin vasta koko homma.
Ihanaa kun ootte keksinyt matkustajillenne nimiä.. meilläkin työnimiä on ollut mielessä , mutta jos tänne laittaisin ihan ikioman jonkun "virtuaalinimen" ;)

eli terkuin katherine ja päivänsäde rv 5+5
 
Huomenta :wave: !
Eilen olin vapaalla, enkä ehtinyt koko päivänä koneelle. Ehti jo tulla vieroitusoireita B) .

Chrissy: Olen todella pahoillani! Oikein paljon voimia ja jaksamista :hug: ! Tosi surullista :'( .

Burberry: Mä olin kans ihan varma aamulla suihkuun mennessäni, että tissit on kutistunu ennalleen :( . Pienet ne ei ole ollu ennenkään (C) joten niitä on aika vaikea analysoida, mutta koska en edelleenkään rv 6+2 ole saanut kunniaa oksentaa, alan vaipua epätoivoon :ashamed: .
Onneksi olittekin keskustelleet vatsan toiminnasta, koska se sentään lohdutti. Koko tän viikon mulla on aamuisin ollut vatsa ihan sekaisin ja ehdin jo hetken epäilemään listeriaakin :ashamed: , kunnes luin, että siihen Suomessa sairastuu parikymmentä ihmistä vuodessa. Tuskinpa siis muutaman aamun ruikulivatsa antaa aihetta listeriapelkoon.

Mua ei myöskään edo mikään, mikä on aika outoa, koska olin aina ihan varma, että kun oon raskaana, niin oksennan jokaisesta vähänkään erikoisesta hajusta :/ . Kahvikaan ei tee pahaa, mutta oon silti vähentänyt muutamaan kuppiin päivässä.
:attn: HUHUU, konkreettisia oireita kaipaillaan... :headwall:

Ai niin ja uudet tervetuloa =) !<br><br>
 
Schätzen - täällä tuskaillaan samojen "ongelmien" kanssa. Heräsin to-aamuna (7. vk alku) toiveikkaana että josko nyt pääsisi halailemaan pönttöä - mutta ei. Tosin olen nyt viimeiset kaksi viikkoa juossut vessaan kesken aamupalan, mutta edelleen se tulee sieltä toisesta päästä :) Lisää yksityiskohtia pyydettäessä *heh* En edes ole nukkunut mitenkään poikkeuksellisen paljon - viime yönä 8.5h mikä on mulle ihan normaalia. Onneksi on tuo aamuruikuli ja masu ihanasti pömpöllä (turvoksissa) - ja epämääräisiä kuvotuksen aaltoja pitkin päivää, muuten luulisin kuvitelleeni koko plussauksen!

Ainiin, kerroinko jo että sain varattua ekan neuvolakäynnin 10.05 (jos laskin oikein niin silloin 10+0)? Toivottavasti siellä kuunnellaan sydänäänet - ei kai ne voi olla niin julmia että iskevät vaan jotain brochyyriä käteen? Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! Täällä meillä tulee räntää... :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2007 klo 09:45 Tracy75 kirjoitti:
Schätzen - täällä tuskaillaan samojen "ongelmien" kanssa. Heräsin to-aamuna (7. vk alku) toiveikkaana että josko nyt pääsisi halailemaan pönttöä - mutta ei. Tosin olen nyt viimeiset kaksi viikkoa juossut vessaan kesken aamupalan, mutta edelleen se tulee sieltä toisesta päästä :) Lisää yksityiskohtia pyydettäessä *heh* En edes ole nukkunut mitenkään poikkeuksellisen paljon - viime yönä 8.5h mikä on mulle ihan normaalia. Onneksi on tuo aamuruikuli ja masu ihanasti pömpöllä (turvoksissa) - ja epämääräisiä kuvotuksen aaltoja pitkin päivää, muuten luulisin kuvitelleeni koko plussauksen!

Ainiin, kerroinko jo että sain varattua ekan neuvolakäynnin 10.05 (jos laskin oikein niin silloin 10+0)? Toivottavasti siellä kuunnellaan sydänäänet - ei kai ne voi olla niin julmia että iskevät vaan jotain brochyyriä käteen? Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! Täällä meillä tulee räntää... :eek:
Meillä tulee lunta :whistle: ... Ja kuitenkin suht etelässä ollaaan :/ ...
Mä en myöskään ole nukkunut mitenkään erikoisesti. Ja tissit ei ole nukkuessa kipeät :headwall: . Eikä nännit ole missään vaiheessa ollu arat :headwall: :headwall: :headwall: . Mutta kuten sinäkin Tracy75, kesken aamupalan täytyy suosiolla mennä vessaan, koska tuntuu, että muuten jotain tulee lahkeesta :ashamed: ...
Kerro sitten kun sä alat oksentamaan, niin mä vajoan vielä hiukan :LOL: . Me mennään näköjään samassa tahdissa, kun mullakin alkoi 7. viikko torstaina (ja neuvolakin on 9.5. :D ).
 
"Kerro sitten kun sä alat oksentamaan, niin mä vajoan vielä hiukan . "

Hehe, ok, sovitaan niin puolin ja toisin =) Tuskin niin onnellisesti kyllä tulee käymään *huoh*

Yritin saada tuon ekan rivin näkymään silleen hienosti "lainaus Schätzen" mutta en tainnut osata...
 
Niin ne kupat ym testit otetaan kaikilta ekalla tai tokalla kerralla neuvolassa mut ne vapaaehtoset riskiseulaverikokeet otetaan meillä ainakin rv 9-10 jos ne siis haluaa. Mulla siis neuvola vasta 11+0 ja tuskin kuuluu sillonkaan vielä sydänäänet ainakaan edellisissä ei ole kuulunut...
Maikka+nelonen 5+5
 
Terppari
Hihii, ihanaa, että muitakin ruikulivatsoja on liikenteessä! Mäkin kuvittelin jo saaneeni jonkun vatsatautipöpön. Ois vaan jatkunut turhan pitkään. :LOL: Ihan järkkyä ravata vessassa koko ajan ja mentävä on tosiaan heti eikä melkein. Se siitä ummetuksesta, josta niin puhutaan jo alkuraskauden osalta.

Maikka: tarkoitatko sä iän tai jonkun suvussa piilevän sairauden perusteella tehtäviä riskiseulontoja? Meillä ei ainakaan muuten niitä tarjota kaikille halukkaille. Mutta näissäki voi olla kuntakohtaisia eroja tietysti.

Mulla on tänään paljon parempi aamu/päivä kuin eilen. Eilen oli ihan karmiva olo tuonne iltapäivälle asti. Sain viime yönä harvinaislaatuisen pitkät ja hyvät unet, joten se taitaa olla tämän olon salaisuus. Kun vatsalaukku uhkaa tyhjetä, alkaa huono olo, mutta menee ohi. Ja päänsärky on poissa :D . Nyt kun sai eilen kärsiä huonosta voinnista, osaa arvostaa tätä hyvää oloa. Eli älkää sisaret synkistelkö suotta :)
Mä kyllä muistan, kuinka miehen kanssa riemuittiin, kun oksensin esikkoa odottaessani kerran. Soitin heti miehelle ja kerroin uutisen. Oltiin tosi tyytyväisiä molemmat :LOL: Aika pimeetä, pakko myöntää.

Esikko nukkuu ja pitäis vähän laittaa kotia järjestykseen, eilen en kyennyt edes astioita laittamaan koneeseen, kun oli niiiiiiin paha olo.

Mukavaa viikonloppua!

-Terppari 6+6
 
hei

ollu vähän tunteiden vuoristorataa...alkujärkytyksen jälkeen alettu odottaa innolla pikku kolmosta.

sitten alkoi järkyttävä vuoto.ja eiku lääkäriin, ei nähnyt mitään muuta kuin verta ja hyytymiä. Odota viikko ja sitten kaavinta jos kaikki ei oo tullu ulos,mut eiköhän tää kesken ole. Elämäni yksi kolmesta pisimmästä viikosta(kaksi muuta ovat olleet edellisten raskauksien yli-lasketun-ajan-viikot :snotty: )
viikon päästä lääkäri jo sanoikin että ultrataan nyt viel ja sit saat lähetteen kaavintaan ku vuoto oli loppunut. Mutta ihmeiden ihme...
veri ja hyytymät olivat kadonneet ja jäljelle jäänyt ehjä sikiöpussi ja hyvin voiva pikku kaveri, jonka sydän löi.
Lääkäri oli ihmeissään ja onnitteli. me oltiin ku jo uskottu että peli oli menetetty, oli taas uusi järkytys ja uusi totuttelu ajatukseen, että kolmas (ehkä) tulee sitten meidän perheeseen.IHANAA!

Voimia kaikille, joilla on ollut vaikeaa tai mennyt kesken.elämä on uskomattoman ennalta aavistamonta, niin hyvässä kuin pahassa. VOIMIA!
 
Heissan!

Jäänyt muutama päivä välistä, en oo ehtiny koneelle..ja kylläpä olitte kirjotellu ahkeraan,lukiessa hurahti aikaa. Täällä vaihtui sit keväinen sää lumisateeseen, maa on taas valkoinen.

voi Chrissy, olipas kurja uutinen:hug: . Tuli täälläkin itku silmään sun puolesta:'( Tsemppiä jatkoon!

Trazy ja Schätzen ihan samoissa mennään päivien kanssa. Ja olemmat kuvailitte oloanne ihan samoin kuin täällä. Mulla neuvola 10.5, mut eka ultra sitä ennen 2.5.

Jos ei tuota aaltoilevaa kuvotuksen tunnetta tulis, eikä tisseis tuntuisi en varmaan plussaa uskoisi todeksi. Ei oo tarvinnu yökkäillä ja sitä myös hieman toivoisin, et olis oikeasti kunnolla "oireita". Tyhmää toivoa oikein huonoa oloa, ehkä tätä saa vielä katua:LOL:

Maha myös ruikulilla välillä, ihan outoa, ihmettelin jo tätä. Mutta johan helpotti kun lueskelin teidän muiden samanlaisia kokemuksia :) Itku tuli eilen kattoessa kauniita ja rohkeita, siis onko jotain tunneherkkyyttä ilmassa vai...Mies sano et emännällä ääni kohoaa vähän turhan kipakasti nykyään, tuntuu moni asia ottavan hermoihin enemmän ku yleensä..

Oonkohan jo kertonu , et tein (taas) testin alkuviikosta..Plussahan se edelleen oli , mutta pakko mikä pakko oli kuitenkin testailla.

viikonloppuja kaikille!!lähdetään kotopuoleen kyläileen, tulee vieroitusoireita teistä kun sielä ei pääse lueskelemaan.

Katjuzka ja masukki 6+2
 
terve vaan!
olipa ihana tarina hiidi.. luulin jo lukiessani kirjotustasi että taas yksi surullinen tarina,, ja aloin jo melkein itkemään,, niin voi ku oli ihana loppu.. onnea sylintäydeltä!! tarrasukkia mukaan pikkuiselle. :flower:

Miten muuten naikkoset,, pytyttekö vielä nukkumaan mahalleen? mä nukun vielä täysin mahalleen, eikä se tunnu vielä pahalta.. inhottavaa kun tulee pian se aika (jos tulee) että ei enää pystykkään nukkua niin.. se on mun lempi nukkumis-asento. Mutta kylläpä siihen kyljellään nukkumiseenki tottuu... ja tää on kyllä pieni ongelma.heh


Pi pa re ja kidneypapu 8+1

<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2007 klo 11:36 Katjuzka kirjoitti:
Oonkohan jo kertonu , et tein (taas) testin alkuviikosta..Plussahan se edelleen oli , mutta pakko mikä pakko oli kuitenkin testailla.
:LOL: Mietin eilen kans, et pitäiskö mun vielä kerran testata... En sit kuitenkaan viitsinyt ;) .

Ihanaa kuulla, että Hiidillä olikin surullinen tilanne saanut tooosi iloisen lopun :D . Onnea siitä :hug: !

Palelee kauheasti. Seija vie kaiken lämmön itselleen B) . Saa viedäkin, kunhan lupaa näyttäytyä ensi tiistain mielenrauha-ultrassa. Niin ja ennenkaikkea lupaa, että voi hyvin :saint: .
 
Chrissy: :hug: otan osaa :ashamed:

Pi pa re: Mulla kans on toi maha asento ihan paras nukkuma asento, ja edelleen niin koisataan :D muistelisin et tosta papanastakin nukuin mahallani tai puolimahallani toosi pitkään kun maha oli aika pieni. Ja toivottavasti nytkin sais nukkua.

ON: sama fiilis, eli daisarit räjähtää, ja oksettaa =) ja voimat ihan nollissa, kun ei jaksa edes paria metriä kävellä, jotenkin tosi rauhaa kaipaava olo.
Muuten tekis mieli tehä kaikkee kivaa (jos vaan jaksais).

Ylihuomenna neuvola :D

papana03 ja tättärä (8+0)
 
heips kaikille
ajattelimpa kirjoitella tänne kun mullakin tuo la menee joulukuuhun, sen tarkemmin en ole vielä päivää katsonut. nyt viikot 5+6. takana kaksi raskautta joita toisesta täällä kaksivuotias pirpana ja toinen meni kesken viime jouluna.
kamalaa tää jatkuva pahoinvointi. esikoista odotellessa tämä oli jopa "kivaa" mutta nyt tämä kuvotus saisi jo riittää. olen syönyt niitä inkivääri kapseleita ja ehkä ne ovat hieman auttaneet. illalla ei millän jaksa valvoa yli kymmeneen.
mullakin oikasti pitäisi olla viikkoja 7 mutta kun kävin viikolla 6+2 ultrassa ei raskauden alku vastannut edes 5 viikkoa. enpä kuitenkaan lannistuntu koska esikkokin heitti samat 10 päivää. nyt sitten pitäsi ens viikolla tai seuraavalla viikolla varata taas ultra ja varmistaa että raskaus kuitenkin etenee.
 
katherine nopeana
MOI!

toka kerta tänään täällä..tämän voi suosiolla skipata, sillä luvassa ei mitään järkevää.. ;)

HIIDI: tsemppiä kovasti tämän ihanan uutisen loppuun viemiseen! =)IHANA TARINA!

Ei oireiden oireita..mutta superfiilis! On niin monta tuttua /ystävä jolla ei kans mitään oireita melkein koko raskauden aikana ja kaikki mennyt loistavasti. En siis yhtään kaipaa oksennusta tms. Ainoa et vaikeeta tämä odottaminen..neuvolaa ja ultraa.. ehkä just siks et siihen asti se täytyy salata, sillä en halua kertoa vielä mitään kuin ei itse kuitenkaan tiedä..

sitten ehkä helpottaa kun saa paljastaa ilouutisen ja katsoa suvun ilmeitä ;) luulen et ihan iloisia on paitsi miehen äiti hihityttää, se kun oli sanonut miehen siskolle (joilla 4 lasta) että oisitte vaan jättäneet siihen yhteen! :LOL:

Mukavaa lauantaita!
 

Yhteistyössä