**Joulun odottajat** Huhtikuu

Onnea Tuitsu, mulle tuli ihan vedet silmiin kun luin...

Suski ym. : Kiitos kommenteista koskien kehityskeskustelua. Tulin kans siihen tulokseen etten kerro vielä. Hyvä syy olla kertomatta kun ei periaatteessa itekkään vielä tiedä että mitä tässä oikein odotellaan...

Runo oli kiva, mutta siitä huolimatta ainaskin me halutaan kertoa ihan suullisesti, äitienpäivänä kans ois tarkotus.

Ruokahaluista: Mä syön oikestaan vähemmän kuin yleensä. Siksi painokin on pikkasen pudonnu. Ei tee mieli mitään raskasta tai makeaa. Oon syöny koko viikon ruuaksi kaupasta ostettuja tavallisia lättyjä vadelmahillon kera, tai sit kukkakaali-porkkana-silppua, tai kaurapuuroa kiisselillä. Leipää aamu- ja välipaloiksi, eilen alkoi maistua suklaa pieninä kertamäärinä parin viikon jälkeen. Mä ainakin oon huomannu että inkiväärikapseleista on apua! En oo enää kyökkiny olleskaan, ainoastaan etovaa oloa havaittavissa.

Nyt iltapalan tekoon...
 
Iltaa,

jospa minäkin pari sanaa kirjoittaisin. Eipä ole vielä tunnu oikein raskaana olevalta... Oireita ei ole oikein mitään erityisiä, enkä ole vielä neuvolaankaan soittanut, saati ultraan menossa. Pitänee tehdä uusi testi, jos se olisi se herätys, jota kaipaan :) Toki rv on vasta 5+5, ei mulla ollut esikostakaan oireita ennen kuin rv 7+, enkä silloinkaan oksentanut :p

:hug: pinosta poistuneille ja onnittelut teille jotka ultrassa olette saaneet varmistuksen salamatkustajan olemassaolosta :D

Ehkä minäkin tässä vielä innostun, kunhan tulee tämä odotus todellisemmaksi.

Öitä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 22:11 Schätzchen kirjoitti:
Chrissylle :hug: :hug: :hug: ! Tottakai me tsempataan sun puolesta, että kaikki on kunnossa :heart: . Älä vielä murehdi!

Kauniita unia kaikille =) !

kiitosta! itkuhan se taas pärähti... laittelin ukollekki viestii sinne lissaboniin mut ei se vastaa... ärsyttää sekin.. mut joo ötyjä kaikille!

pittää yrittää nukkua..=)
 
HUOMENTA!

CHRISSY: voimia! Kaikki ON hyvin!! =) usko pois ;) :hug:

BLUEBERRY: mulla nyt rv 5+4 ja aivan kirkasta valkovuotoa ja välillä just kiire vessaan että mitä siellä oikein on, kun tunne et ei kai menkat vaan.. mut ei onneks;) ja välillä taas päiviä et ei paljo mitään..

Nyt pitäs jo töihin valmistautua..mutta pakko oli tulla lukemaan teidän kuulumiset pikaseen ja jotain itekin söheltämään..

Mulla neuvola rv:lla 9+1 ja en oo ajatellu ultria sitä ennen.. kai se sit pian ton neuvolan jälkeen on..? Mieskin sano että sinne "oikeeseen" (siis kunnalliseen, ilmaiseen ;) )ultraan ootetaan..no mä voisin kyllä aiemminkin, mutta kai mä nyt yritän malttaa mieleni..

nyt täytyy lähteä aamupesulle ja töihin. ihanaa et tulee viikonloppu!
kuullaan =)
 
Terppari
Huomenia siskot!

Täällä ollaan herätty taas kukonlaulun aikaan, vaikka kroppa huutaa unta, ei esikoinen anna armoa. Mulla on vatsa ihan sekaisin, etoo, röyhtäyttää, mutta kaikki tulee liruna peräpäästä. Onkohan jotain vatsatautia, vai onko muilla vatsa sekaisin??? Vessaan on mentävä heti eikä melkein. Tätä on jatkunut jo viikon, mutta tuntuu menevän vaan hullummaksi. Esikostakin vatsa oli sekaisin, muttei ehkä tässä määrin. Aika kultaa muistot?

Chrissy: Voimahali sulle :hug: Kerrohan, mitä ultrassa tapahtui! Täällä on peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki on hyvin. Näin uskon! Inhottava tilanne todella, kun joudut matkaan yksin. Mutta tuskinpa miehelläsi sen herkummat oltavat on, haluaisi taatusti olla tukenasi!

Mäkin odottelen ultraa kuin kuuta nousevaa; ensi tiistaina on meidän vuoro kurkata onko salamatkustaja kyydissä. Ja näinhän se on uskottava, että on.

Esikko katsoo lastenohjelmia, taidan köllähtää viereeen maate, harvinaisen heikko olo aamusta, olen aamuihmisiä noin muuten..

-Terppari 6+5
 
Chrissylle oikein kovasti tsemppiä tämänpäiväiseen, toivottavasti itkut on sen jälkeen itketty ja saat keskittyä odottamiseen helpottunein mielin :hug:


Mä menen tänään hakemaan uuden testin, saan (toivottavasti!) sitten maanantaina soittaa neuvolaan =) Johan tässä on pikkuhiljaa tehtävä jotain asian eteen! Viikot juoksee ;)

liplap rv 5+6
 
tunnin päästä olis aika... yö tuli nukuttua yllättävän hyvinki.. mä tuun tossa reilun parin tunnin päästä ilmottelemaan kuinka kaikki meni..

onneks sain hyvän kaverin sinne mukaan ettei ihan yksin tarttis olla..=)

kiitos kaikille tsemppailuista=) parempi mieli on=)
 
Chrissy: Täällä odotellaan jännityksellä sun uutisia :wave: Peukut pystyssä tietenkin.
Tänne ei mitään uutta, päätä särkee... Ja flunssainen olo. Mandariineja meni eilen illalla melkein kilon pussi.. iski hirvee himo niihin :p
Monella alkaa olla varhaisultra jo lähellä, hui! Kukas siel mietti et näkyykö 6+5 viikolla jotain niin näkyy. Ellei sit ultralaite oo todella surkea. Mulla oli mittojen mukaan 6+2-3 ja pieni toukka näkyi ihan selvästi. Ja syke :heart:

Tänään olis taas fysioterapiapäivä.. Jotenkin usko loppuu tuon touhun kanssa. Mut jos siel nyt kuitenki kävis ainaki pari kertaa vielä.
Palaan myöhemmin uudestaan... :wave:

T:Mauahtavaa&minime 7+?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 10:09 eliisa80 kirjoitti:
Aamupäivää!!

Voihan räkä,muhun iski eilen flunssa, jotenkin nyt ei ois sitäkin tähän jaksanu,eli olo on aivan hirvee, tietääkö kukaan mitään millä itseään vois tässä tilassa turvallisesti lääkitä,melkein kaikkihan on kielletty..jotain helpotusta olis kiva saada....
Tähän piti kommata. Panadol hot (?) siis sitä juomajauhetta mitä sekoitetaan kuumaan veteen, sitä saa juoda mut maistuu aika kamalalta ainaki mun mielestä.
 
Terppari
Täällä sataa kaatamalla vettä, joten jäi leikkipuistoilut väliin tältä aamulta. Kääk, kiva viihdyttää esikkoa, joka on jo nyt vähän väsyksissä... Ulkona menee aika niin paljon nopeemmin. Esikko vaan vihaa vesisadetta ja rääkyy, kun ulkona sataa ja tuulee... Kehen lie tullut?

Muahtavaa: Mullakin on pää kipeä, oli yöllä jo ja otin Panadolin. Taas meinaa päänsärky iskeä. Mulla oli pää kipeä esikostakin alkuvaiheessa ja oli aika tukala olla. Nenä tukkoisen tuntuinen myös, mutten flunssaiseksi itseäni tunne kuitenkaan. Vaan tukkoinen muuten vaan. Jotenkin eka sellainen vähän hankalampi päivä, eli vähän kenkumpi olla kuin normaalisti. Mutta jos se johtuu tästä raskaudesta, niin olkoon vaan :kieh:

-Terppari
 
Huomenta!

Terppari, juu mulla on sama homma, eli nyt muutamana aamuna ollu maha ihan sekasin, en edes tajunnut että se voi olla raskauteen liittyyvää.. mutta helpotushan tuo oli, jos se sitä vain on.

Mä en ole vieläkään varannu neuvola aikaa, mutta kai sen vois jo varata. ajattelin tuonne 10 viikolle.. onko kellään menny niin kauas eka neuvola?

Täällä nyt jännäilen chrissyn puolesta, ja käyn vähänväliä kurkkaamassa josko kohta kuulis hyvät uutiset.Toivon niin. :heart:

-Pi pa re ja kidneypapu 8+0-
 
katjuusa
Heippa kaikille!

Näin tämä aika etenee, yhdeksäs vikko ja siten kolmas kuukausi alkoi tänään:) Sairastin noro-viruksen lyhyesti ja ärhäkästi, sairaalan ohje oli ottaa lääkettä korkeaan kuumeeseen, muuten tila oli vaaraton. Kaikki muut ruumiinosat minussa pienenivät ja laihtuivat paitsi tissit ja maha..! Kyllä tämä raskaus siis taitaa olla totista totta.
Turvotus ilmeisesti tekee sen, että vatsa alkaa olla jo melko näkyvä ja housut saan kiinni ison hakaneulan avulla:) Vielä muutamia viikkoja jännitettävänä, sitten np-ultraan.

Ihanaa odotusta kaikille joulukuisille!

Katjuusa + tuikku8+0
 
Huomenta :wave:

KIITOS RUNOSTA :hug: Me valitettavasti asumme tulevien isovanhempien kanssa eri paikkakunnalla ja emme pääse äitienpäiväviikonloppuna sinne päin, joten siksi joudumme lähettämään kortit :\| .Olishan se mukava kertoa ihan kasvotusten tuollanen uutinen, mutta uskon, että isovanhemmat ilahtuu takuulla tuosta kortistakin :).

Pi pa re: Minulla on neuvola 8.5. Jos nyt oikein olen näissä laskuissa mukana niin minulla alkaa just silloin rv 10.

Minullakin on ollut massu sekaisin reilun viikon ajan ja varsinkin aamuisin :whistle: .

Täällä tulee vettä kaatamalla ja on todella harmaata :ashamed: . Tekis mieli vetää vain peitto korviin ja ottaa jotain hyvää lukemista mukaan :). Mutta pakko kai se on näitä kotitöitäkin tehdä eli kai pitäis taas raahata itseni tuonne keittiön puolelle - astianpesukone odottaa tyhjentäjää :p
 
Mauahtavaa pikana
Chrissyn kuulumisia käyn pikana kurkkimassa, ei vielä näy olevan uutisia ultrasta.. Nyt täytyy lähtee liikenteeseen ja malttaa odottaa tilanneraporttia. Hyviä uutisia odotellessa :wave:
 
huomenta kaikille
olo on kaikkea muuta kuin hyvä :x eilen ällötti kaikki ja söin koko päivän aikana tosi huonosti. Öisin olen nyt herännyt viimeistään neljältä pissalle sen jälkeen maataan sängyssä hereillä kun o huono olo tänäänkin heräsin sen takia melkein kymmeneltä \|O vaikka olen aamuihminen. hampaita pestessä kakosin tänään ensimmäisen kerran kunnolla piti miettiä siirrynkö pytylle vai en.
Joku mainitsi tuolla että on vatsa sekaisin ja niin se on kyllä mullakin eli taitaa liittyä odotukseen


amppari ja iita-miina 6+0 :wave:
 
Tänä aamuna iski kauhee huoli kun oli niin oireeton aamu eikä tissit tuntunut niin turpeilta ja kipeiltä kun aikaismmin. Yön nukuin hyvin pitkästä aikaa eikä pissattanut koko aikaa :eek: .
Tiedän kyllä tasan mihin oireiden loppuminen voi viitata.. Apua toivottavasti ei satu toista kertaa mun kohdalle sama juttu kun pari vuotta sitten :snotty:
Eilen illalla kun tää odotuspuolen palvelin tökki niin mä olin lukemassa tuolla keskenmeno puolella kaikkia juttuja ja toivottavasti siitä tämä nyt johtuu. Ensin alkaa kuvitella kaikkea mahdollista ja sitten alkaa jo uskoa niihin.. :\| Itku silmässä luin niitä kohtukuolemia.. Rankkaa.

(sori negatiivis sävytteinen asenteeni..) Burberry ja Niilo 7+4

 
Huomenet!

nyt ollaan kotiuduttu.. Valitettavasti mä poistun tästä joukosta. Kesken olivat vauvat menneet.. Juu luitte oikein eli lääkäri löysi sieltä toisenki..

Kaksosia meidän suvussa ei ole yksiäkään joten harvinaista olis ollu..

Nyt on mieli ja sydän rikki.. itkusta ei tuu loppua..


mutta tsemppiä kaikille ja onnellista odottelua!! Pitäkää mieli korkeella!


Chrissy
 
Tracy 75
Voi Chrissy, tosi surullista. Sylikaupalla voimia ja jaksamista :'(

Burberry - älä huoli - olen monelta "viisaammalta" siskolta kuullut että oireet vaihtelee tosi paljon päivästä päivään. Toisina päivinä tuntuu enemmän raskaana olevalta, ja joinain päivinä keho ei anna mitään merkkiä salamatkustajasta. Itse olen kyllä kanssa sellainen että huolestun pienimmästäkin - viime viikolla luulin että olen tehnyt babylle jotain kamalaa kun sain hirveä itkuraivarin, ja äitini sitten sanoi että pikkuinen aistii äidin mielialat joten pitäisi yrittää ottaa iisisti. Se oli kyllä äidiltä sikäli fiksua että lopetin raivoamisen sekunnissa! Sitten pari päivää huolestuneena kuulostelin onkohan pikkuinen vielä matkassa...

Terppari - mulla on ihan sama, aamupala tulee heti liruna ulo "toisesta" päästä, mutta yökkäilyä ei ole. Tätä on jatkunut jo yli kaksi viikkoa, joten eiköhän se sitten johdu raskaudesta. Oli mullekin uusi tieto että tällaisiakin oireita voi olla...

Pi pa re: mulla on eka neuvola 10+0. Halusin itse sen mieluummin vähän myöhemmäksi kuin liian aikaiseksi - huolestuisin sitten suotta jos sydänääniä ei vielä kuuluisi. Otatteko miehen mukaan ekalle käynnille? Mä ajattelin pakottaa tulevan isän mukaan, mutta onko se tavallista?

Joku kyseli onko muut olleet kipeänä - mulla oli elämäni ensimmäinen poskiontelon tulehdus joka alkoi n. 4+3 ja kävin lääkärissä, ja sanoin kun mies määräsi antibiootteja että saatan olla raskaana (en siis tiennyt siinä vaiheessa vielä). Tämä tosi mukava lääkäri sitten sanoi, että se sopisi kuvaan, koska raskauden alkaessa äidin vastustuskyky laskee jotta keho ei hylkisi masu-asukkia.
 
Tracy 75 ota ihmees mies mukaan, siellä sitten on mukava rupatella niitä näitä ja mieskin pääsee jutunjuoneen kiinni paremmin.
Munkin miehelle tuleva vauva on kans ensimmäinen, ja tulee mukaan.
Mulla on kaksi tyttöä mun edellisestä elämästä 6 ja 8v. tytöt.
 

Yhteistyössä