Hakutulokset

  1. J

    Synnytyksessä kalvojen puhkaisu

    Mua jäi vaivaa kun keskimmäisen synnytyksessä kalvot puhkasi lääkäri (kutsuttiin sitä varten sinne paikalle) ja kuopuksen synnytyksessä kalvot puhkasi kätilö. Miten teillä? Jäin ihmettelee miksi silloin lääkäri ja toisella kertaa kätilö. Sama sairaala oli.
  2. J

    Mitkä ulkohaalarit saa kuivata rummussa?

    Ja mitä jos kuivaa sellasen mitä ei sais? :whistle:
  3. J

    Kiinteä ruoka + imetys

    Kuinka paljon imetätte kiinteää ruokaa saavaa lasta? Meillä esim puolivuotias saa kahdesti päivässä sosetta (tai toinen ateria on puuroa) ja imetän 3-4krt. Mua "jännää" toi maito sitten mitä saa, että riittääkö. Musta tuntuu että esikoisen kanssa jotenkin "epäonnistuin" kun joskus 9-kuisena ei...
  4. J

    Ilmankostutin, onko kenelläkään?!

    Sanokaahan onko sellasesta hyötyä?!
  5. J

    Vetimet keittiöön?

    Paljonkohan maksaa vetimet/kpl? Keittiön oviin vaihtaisin... tietty riippuu vetimestä, mut jotain halpaa (mut kaunista) haluaisin. ;)
  6. J

    On se, kallista.

    Ei vaan. Tuli kaupassa tänään ajateltua, kun meidänkin Prisma on nyt siirtynyt -30% lappuihin niissä päiväystuotteissa, että kuinka kallista tää kaikki onkaan. Että ruoan hinta on noussut ja sitten alennusprosentitkin pienentyy... sellasta se on. Ilmeisesti.
  7. J

    Paljonko maksaa laattalaminaatti?

    Ja onko se hyvä? Keittiöön ajateltiin... Onko mikä ero tavislaminaattiin muutakuin ulkonäkökysymys? Meillä koko kämpässä nyt tavis laminaatti...
  8. J

    Kelan takaisinperinnästä

    Ollaan tässä ainakin 1,5-vuotta maksettu miehen vanhaa liikaa maksettua asumistukea pois. En muista paljonko summa oli, jotain 700-800?. No sovittiin, että lapsilisistä aina 50?/kk sitä otetaan. Nyt olen sit alkanut soittelee kelaan, että paljon sitä on vielä jäljellä, kun vieläkin menee...
  9. J

    emmaljungan Scootereista

    Kuinka hyvin laps voi niissä nukkua päikkärit? Eli kuinka makuuasentoon se menee??? Onko ok puolivuotiaalle sellaset? Ja onko niihin helppo laittaa seisomalautaa, tai saako ollenkaan???? Meillä ois brion lauta valmiina...
  10. J

    Naapurin kissalla hiv

    :o Ei tartu kuulemma ihmiseen tuo muoto, mut aika kissa, sanoisinko...
  11. J

    Elkää jättäkö niitä lapsia autoon yksin

    Voi olla kohtalokasta: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901158922742_uu.shtml
  12. J

    Eipä ole ihan ehkä mun makuun Reiman keväät 2009 mallisto

    http://www.keltainenkettu.fi/product_catalog.php?c=62 Tykkään vähän selkeemmistä värityksistä... :whistle:
  13. J

    Huuto.net ja haalariasiaa -pihapuku?

    Etsin tytöille kevääks jotain haalaria/pukua huuto.netistä ja mua kovasti välillä kummastuttaa nää tekstit että "menee vielä pihapukuna..." ei meillä sitä haalaria yleensä muualla kun pihalla käytetäkään?! Pihapuku...? Onko se jotenkin huonompi sitten? Ilmeisesti olen sitten vaan tyhmä mutta...
  14. J

    Mites ne kaupan aukioloajat nyt menee

    Prisma mainostaa että on sunnuntaina auki... joko se muuttui, se että ne kaupat pitää ovensa auki myös sunnuntaisin? :whistle:
  15. J

    Käsi pystyyn kellä ei huomenna syödä nakkeja ja perunasalaattia?

    Mitäs teillä syödään...saisinkohan vinkkejä... Meillä on fetasalaattia, broilerisalaattia ja jauheliha-riisipiirakkaa ainaki. :)
  16. J

    oon huvikseni selannut vuokra asuntoja...

    hirveästi vuokrattavana isoja rivitalo huoneistoja, samaten paritaloja ja omakotitaloja. ei näitä sillon ollut kun me vastaavaa etittiin kun vuokralla asuimme... ootteko huomanneet samaa?
  17. J

    Mitenkäs ootte opettaneet vauvan nukahtamaan omaan sänkyyn?

    ja minkä ikäisenä? kannattiko se? ja miten sen teitte? vaikuttiko jotenkin yöuniin?
  18. J

    Kauankohan se pumpattu maito säilyy jääkaapissa

    eli kaks vuorokautta sit pumppasin, huomenna pitäis vauva ruokkia minun poissaollessani eli heitänkö tuon jääkaapissa olevan roskiin (en ole kerennyt pakastaa) ja otan pakastimesta sulamaan vai vieläkö tuota voi antaa mikä jääkaapissa on? Imetystukilistassa oli että säilyis jääkaapissa jopa...
  19. J

    Vitsin h&m

    Tilasin sieltä tytöille joulumekot. Eilen tuli ja joo, toinen ihan kuten pitää... toinen sitte joku ihan väärä. No, tää mekko loppunut aikapäiviä sitten nettimyynnistä, ja mä olin mennyt ne lapsille jo lupaamaan. :ashamed: Loppu hyvin, sitä mekkoa löytyi vielä lähimmältä h&m:ltä josta sen...
  20. J

    Te ketkä käytätte jo toppahaalaria

    niin mitä pidätte alla? Meillä tarkenee ihan yhdellä vaatekerroksella. Jalassa esim. usein vaan sukkikset. Tosin meillä ollaan vasta nollassa suurinpiirtein...

Yhteistyössä