emmaljungan Scootereista

Kuinka hyvin laps voi niissä nukkua päikkärit? Eli kuinka makuuasentoon se menee??? Onko ok puolivuotiaalle sellaset? Ja onko niihin helppo laittaa seisomalautaa, tai saako ollenkaan???? Meillä ois brion lauta valmiina...
 
hfj
me ostettiin scooterit kun neiti oli 8kk ja siitä lähtien on nukkunu päikkärit niissä! mun mielestä on jopa parempi, jos lapsi on esim. flunssassa, et pääpuoli on vähän koholla... Suosittelen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Ei mene ihan makuuasentoon eli ei päiväunille.
Kuopus oli 7kk kun ostettiin Scooterit ja nukkui niissä ulkona päiväunet 1,5 vuotiaaksi asti. Ei selkänoja niin pystyssä ole, että unta haittais :)
Niin. Itse en laittaisi nukumaan jokapäiväisesti päiväunia niihin. Minullakin scootterit on. Parvkekärryt on erikseen, joissa saa selkänojaa ylemmäksi jos tarve vaatii(flunssa yms). Yleensä olen muilla keinoin hieman pääpuolta nostanut.

 
vieras
Menee kyllä niin lähelle vaakatasoa minustakin, etä on hyvin toimineet 6kk eteenpäin myös päikkäreillä. Seisomalautana meillä oli Emman lauta, jonka kiinnityksen saa säädettyä, niin menee just hyvin siihen tavarakorin molemmin puolin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Ei mene ihan makuuasentoon eli ei päiväunille.
Kuopus oli 7kk kun ostettiin Scooterit ja nukkui niissä ulkona päiväunet 1,5 vuotiaaksi asti. Ei selkänoja niin pystyssä ole, että unta haittais :)
Niin. Itse en laittaisi nukumaan jokapäiväisesti päiväunia niihin. Minullakin scootterit on. Parvkekärryt on erikseen, joissa saa selkänojaa ylemmäksi jos tarve vaatii(flussa yms). Yleensä olen muilla keinoin hieman pääpuolta nostanut.
Meillä poju nukkui Scooterissa joka päivä ja hyvin nukkuikin. Täysin terve ja terveselkäinen miehenalku hänestä kasvoi.
 
Brion lauta meillä Scootereissa. Toimii se, mutta ei siinä liikaa ole tilaa... 8kk ikäiselle me nuo ostettiin ja siitä lähtien ne on olleet ainoat rattaat. Voi kai sitä pohjaa säätää jollain viltillä sopivammaksi alkuun. Hyvät rattaat. Pieni tavarakori nyppii kyllä. Se lämmin jalkapussi kannattaa hankkia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Ei mene ihan makuuasentoon eli ei päiväunille.
Kuopus oli 7kk kun ostettiin Scooterit ja nukkui niissä ulkona päiväunet 1,5 vuotiaaksi asti. Ei selkänoja niin pystyssä ole, että unta haittais :)
Niin. Itse en laittaisi nukumaan jokapäiväisesti päiväunia niihin. Minullakin scootterit on. Parvkekärryt on erikseen, joissa saa selkänojaa ylemmäksi jos tarve vaatii(flussa yms). Yleensä olen muilla keinoin hieman pääpuolta nostanut.
Meillä poju nukkui Scooterissa joka päivä ja hyvin nukkuikin. Täysin terve ja terveselkäinen miehenalku hänestä kasvoi.
Muistan joskus lukeneeni, että lievä 30 asteen pääpuolen kohotus on ok flunssan ja refluksin yhteydessä. Kyllä scootereissa on ainakin 45 asteen kulma.

 

Yhteistyössä