Eipä ole ihan ehkä mun makuun Reiman keväät 2009 mallisto

vieras
Reimalta tulee markkinoille vähän kerrallaan asuja ja omat sivut päivittävät kun kaikki on kaupoissa. Olisiko helmikuun alkua, kun viime vuonna reiman omat sivut päivittyivät. Taitaa olla eka erä vasta kaupoissa. Syksyllä ainakin kaksiosaiset tulivat muutaman päivän myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reimalta tulee markkinoille vähän kerrallaan asuja ja omat sivut päivittävät kun kaikki on kaupoissa. Olisiko helmikuun alkua, kun viime vuonna reiman omat sivut päivittyivät. Taitaa olla eka erä vasta kaupoissa. Syksyllä ainakin kaksiosaiset tulivat muutaman päivän myöhemmin.
ok. Ei vaan malta odotella että pääsis ihasteleen ja valkkaan pukuja :D No, ainakaan nuita raidallisia ei meille tuu..

 
shoppailija
Reima taitaa ensin pakata ja lähettää erikoisimmat, jotka löytyy sitten mainoksista ja lehtien sivuilta. Eiköhän noita perinteisempiä tule viikon parin päästä kuten takkejakin.
 
shoppailija myös
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
toi sininen on jees..
toi ruskee liian värikäs..
Mustakin toi sininen on yllättävän kiva, vaikka yleensä ei sininen iske. Ruskeassa on aika ärtsy oranssi, mutta keväällä usein väriensietokyky lisääntyy :D OIkeilla asuteilla sekin voisi olla kiva.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Musta tämä on ihana!!!

Mun mielestä kans! Ihailin tuota reiman tehtaanmyymälässä ja ajattelin sen kyllä ostaa. Mä taas en oikein tykännyt reiman talvihaalareista, vauvamallit oli ihan jees, mutta isompien lasten tylsiä.
 
Mama the Strange
Kyllä nuo mun mielestäni on myös tosi kivannäköisiä... Mutta hinnat...heh, ei mitään pelkoa, että meille tulis mitään tollasta. En ikinä tuhlais tollasta hintaa lapsen pukuun, en tuhlaa edes puolia tosta omiinkaan vaatteisiini.
 

Yhteistyössä