Te ketkä käytätte jo toppahaalaria

oho
no mä en kyllä ole omistanut toppahaalaria sitten vuoden -88, jolloin ne olivat muotia. :eek: kyllä mä sittemmin olen käyttänyt ihan toppahousuja ja -takkia. mistä ap löytää toppahaalarinsa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
niin mitä pidätte alla?
Meillä tarkenee ihan yhdellä vaatekerroksella. Jalassa esim. usein vaan sukkikset.
Tosin meillä ollaan vasta nollassa suurinpiirtein...
samma här. :wave:
:wave:
Paitsi pienimmällä on enemmän vaatetta kun ottaa päikkärit kärryissä ja viltti vielä päällä.
 
Riippuu säästä, usein sisävaatteet riittää. Kylmemmällä sukkahousut ja sisähousut sekä villatakki tai paita. Sit kun viel enempi kylmenee niin villahousutkin käyttöön. Päässä kypärämyssy ja pipa ja sään mukaan joko kauluri tai huivi. Hanskat kans sään mukaan. Kumppareihin villasukat, kuomiin sään mukaan.
 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
no mä en kyllä ole omistanut toppahaalaria sitten vuoden -88, jolloin ne olivat muotia. :eek: kyllä mä sittemmin olen käyttänyt ihan toppahousuja ja -takkia. mistä ap löytää toppahaalarinsa??
Toppahaalarithan on taas muotia. Lautailukamoja myyvistä liikkeistä niitä löytää. Itselläni on fleecetakki ja sukkikset ja collegehousut alla. Täällä siis pakkasta noin 5 astetta. Sit kun kylmenee niin teknistä alusasua yms.

Lapsella on toppahaalarin alla villapuku ja peittoa päällä, mutta hän ei osaakaan vielä liikkua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
normit sisävaatteet, kun talvikengissäkin pärjää vielä ilman villasukkia.
Meillä ollaan menty vielä vuoritetuilla kumppareilla lähinnä, mutta talvikengät kaivettu jo esiin...
No meillä oli eilen illalla -5 pakkasta niin laitoin jo talvikengät
Mä ajattelin kans laittaa heti kun pakkanen menee sen miinus kolmen. :)
Siks kaivoinki ne esiin, kun torstaiksi on luvattu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Eilen ku pistin toppavaatteet päälle, niin alla oli trikoopaita ja leggingsit (vai mitkä ne nyt on) ja meinas jäätymiskuolema kohdata.
Mullakin oli villapaita alla, kun on ikuisen vanha toppatakki... Odotan hetken ja sitten pistän vasta naparetkeilijän untuvatakin päälle. Se ja villapaita ja 30 astetta pakkasta ei tunnu pahalta.
 
-
meil oli unohtunut villapuku reppuun välikausihaalarin käytön jäljiltä ja olivat sitten eilen laitteneet sen villapuvunkin toppapuvun alle. ja niiden alla oli vielä sukkikset ja sisähousut. Hohhoijaa vois ottaa siel päiväkodissakin järjen käteen, onko sille lapselle pakko tunkee kaikki päälle mitä kassissa on. Ja vielä olivat laittaneet talvikumppareihin villasukat ihan varavillasukat tarhan puolesta kun ei ollut omassa repussa. ja siis ihan pirkanmaalla asutaan ettei nyt niin kylmää vielä ole.
 
iippa
meidän muksu on jo siirtynyt toppahaalareissa nukkumaan vaunuun. Kun on vielä näin lämmin en laita muuta kun paidan ja sukkikset alle, hyvin tarkenee. Isommille liikuville naperoille laitaisin saman verran vaatteita kuin itse pukisin toppahaalarin alle, täytyy vain miettiä paljonko muksu liikkuu...
 
Meillä oli aamulla -5 ja toppahaalarin alla oli sukkikset ja t-paita ja niiden päällä collegeasu. Jalassa oli villasukat kengissä ja käsissä ihan topparukkaset, päässä toppahattu. Kylmemmillä ilmoilla lisään sitten väliin villa/fleecehaalarin ja kypärämyssyn ja tarvittaessa lapaset rukkasiin.
 
tiina
Meillä on toppahaalarin alla ihan vain sisävaatteet, housut, sukat, aluspaita ja paita, ei kyllä mitään villaa tai fleeceä vielä alle. Aamulla mietinkin että laittasinko kuitenkin vielä vk-haalari päälle, ja sitten villaa alle- päädyin toppahaalariin.
 
Etana Elli
Meillä on käytössä vanhat toppapuvut, eli ohentuneet. Ja alla normaalit gollege-vaatteet tms. ja ihan hyvin tarkenee ja vuorelliset kumpparit ilman villasukkia. Ja kurahousut.. Ja nollan paikkeilla pyöritään..
 

Yhteistyössä