Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Taasko tää alkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Nyt on joku poikkeuslupa sunnuntai aukioloille =) Johtuisko sitten tuosta tiistain pyhäpäivästä (loppiainen )
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Lehdessä luki, että nyt on venäläisten turistien vuoksi poikkeuslupa pitää kauppoja sunnuntaina auki. Nämä poikkeusluvat on vantaalla, espoolla, helsingillä, kotka ja lappeenranta!
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Lehdessä luki, että nyt on venäläisten turistien vuoksi poikkeuslupa pitää kauppoja sunnuntaina auki. Nämä poikkeusluvat on vantaalla, espoolla, helsingillä, kotka ja lappeenranta!