Mites ne kaupan aukioloajat nyt menee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joissakin kaupungeissa on jotain erikoislupia, että saavat olla sunnuntaisinkin (tammikuunko?) auki, mutta muualla ei oo auki. jos mainostaavat ni sitten ovat auki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Nyt on joku poikkeuslupa sunnuntai aukioloille =) Johtuisko sitten tuosta tiistain pyhäpäivästä (loppiainen )

No varmaan johtuu siitä. Kattelin vaan kun pitkin seiniä olivat pistäneet niitä mainoksia että nyt myös sunnuntaina auki niin vähän ihmettelin.
 
ovat hakeneet poikkeulupaa 4.1 koska kovasti venäläisturisteja liikenteessä. ei saa olla tammikuun muina sunnuntaina auki ja tämäkin vaan poikkeusluvalla!!!!!
 
Lehdessä luki, että nyt on venäläisten turistien vuoksi poikkeuslupa pitää kauppoja sunnuntaina auki. Nämä poikkeusluvat on vantaalla, espoolla, helsingillä, kotka ja lappeenranta!
 
Mä taas ajattelin, että ainakin täällä Pirkanmaan seudulla on siksi nyt auki poikkeusluvalla, kun on hirveät määrät venäläisiä turisteja (nehän vietti meidän uutena vuotena joulua ja tapansa mukaan shoppailevat Suomen aleissa suurilla summilla..)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Lehdessä luki, että nyt on venäläisten turistien vuoksi poikkeuslupa pitää kauppoja sunnuntaina auki. Nämä poikkeusluvat on vantaalla, espoolla, helsingillä, kotka ja lappeenranta!

En asu missään noista, mutta meillä myös prisma sunnuntaina auki. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Lehdessä luki, että nyt on venäläisten turistien vuoksi poikkeuslupa pitää kauppoja sunnuntaina auki. Nämä poikkeusluvat on vantaalla, espoolla, helsingillä, kotka ja lappeenranta!

myön Tampareella on.
 

Yhteistyössä