Hakutulokset

  1. heidip*

    Mikä dpo plussasit?

    Dpo 10 haamu Dpo 11 digillä raskaana 1-2
  2. heidip*

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Voisin liittyä porukkaan :) Kolmannen lapsen syntymä oli järkyttävä, mutta asiat on käyty hyvin tarkkaan läpi useaan kertaan niin ehkä vielä kerran uskaltaa. Toiveissa siis neljäs lapsi, toinen yhteinen. Tytöt 2/07, 4/08 ja 11/15. Tällä hetkellä on yk5 (tjot) meneillään. Tänään tilasin...
  3. heidip*

    Toiveena vauva 2017-2018

    s4nnn käytin kolmosen yritysaikana ovistikkuja ja plussakierrossa sain kaks positiivista testitulosta. jälkimmäisen mukaan muodostui ultrankin laskettuaika. Tsemppiä kaikille yritykseen!
  4. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä - Mitä kuuluu?

    Odottajien puolella ketju kuivui kasaan aikoja sitten, mutta mitä kuuluu viipulainen, Sonay, Mammi78, Poikien äippä ja Kiehinen sekä muut kolmatta odotelleet? Eksyisiköhän tähän ketjuun muitakin kolmatta lapsiaan odottaneita? Kuinka arki muuttui kolmannen lapsen myötä? Meille syntyi kolmas...
  5. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Heissan! Joko ollaan saatu kolmosia maailmaan? Mitä kuuluu kaikille? :love: Täällä olisi sitten ens kuussa laskettuaika o_O Lyhyesti viime viikkojen kuulumisia: Jalkakrampit tulee ja menee, välillä tekee päivisinkin niin kipeetä etten pysty edes kävellä. Harjoitussupistuksiakin tulee paljon...
  6. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Joko viipulainen kävit neuvolalääkärissä? Missä muut ja kuulumiset? Kuumeilijoissakin oli perustettu jo uusi 3. kuumeilevien ketju :) Flunssa yrittää kovin puskea päälle täälläkin. Mies on kovilla mun kanssa, sanoi etten ole menkkojenkaan aikana ollut näin kamala. Silti tuo pysyy rinnalla...
  7. heidip*

    Pitkä kierto ja raskautuminen

    Kyllä pitkästä kierrostakin voi raskautua ilman suurempia ongelmia. Suosittelen tikuttamaan ovista koko kierron ajan. Itselläni kierto oli 37-39 ja plussakierrossa (yk5) tikutin ovisplussan 2 kertaa. Jälkimmäinen oli se josta raskauduin. Anoreksiasta en osaa sanoa, mutta jos terveys on ollut...
  8. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Poikien äippä onnittelut poikalupauksesta! Kyllä sullakin sujahtaa nuo viikot ihan silmissä :love: Kävin siellä lääkärissä torstaina, edellisestä käynnistä siis vain viikko. Paino oli noussut reilu 800g ja terveydenhoitaja siitä koitti huomautella. Mutta koska kokonaispainoa tullut vain 5kg...
  9. heidip*

    Satakunnan alueen odottajat (alkuvuosi 2016)

    Täälläkin yksi odottaja Porista, laskettuaika marraskuussa :) Saa laitella viestiä tulemaan.
  10. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Moikka! (y) Mulla alkoi vihdoin kesäloma. Loman perään jään heti äitiyslomalle. Jo niitä onkin odotettu! Loma alkoi niinkin kivasti, että sain sen aloittaa siivoamalla kodin katosta lattiaan kun meillä oli alkuviikosta ikkunaremontti. Jessus tuota pölyn määrää :eek: Mulla olisi ollut ensi...
  11. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Heipat kaikille ja tervetuloa joukkoon Zaron3! Sonay toivottavasti purkautuminen helpotti edes pikkusen oloa! Voin täysin samaistua fiiliksiin. Joskus tuntuu, että kaikki potkii vastaan :oops: Mitäpä tänne.. Lomaa odotellessa hirvee pesän rakennusvietti iskeny. Uusia huonekaluja hankittu ja...
  12. heidip*

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Moikka! Pikakuulumiset minäkin voisin heittää. Viikko sitten oltiin rakenneultrassa ja kaikki niinkuin pitääkin, vauvalla painoa 309g. Sukupuolta ei saatu selville, kun niin kovin piti jalkojaan ristissä. Alkuraskaus meni todella kovan väsymyksen ja sen seurauksena masennusoireiden kanssa. Ne...
  13. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Teretulemasta Mammi78! (y) Täällä olot kohentuneet, mutta hermoja kiristää työpaikan pikkumaisuus. Teen vähän kevyempiä hommia loppuajan ja siitähän ei kaikki tykkää ja minähän pyrin piruuttani olemaan loman alkuun saakka töissä ellei tule mitään isompaa enää :sneaky: Meillä oli tänään...
  14. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Sonay hoitoalalla olen. Meillä on tuolla yksikössä vaikeasti vammaisia ja väki menee koko ajan huonommaksi. Pomo soitteli tuossa alkuviikosta ja puhuttiin pitempäänkin. Oon nyt tullut siihen tulokseen, että menen tiistaina töihin kokeilemaan kunnei noita supistuksia ole ollut enää. Iltavuorot...
  15. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tää uus sivustopohja vaatii näemmä jonkun verran totuttelua.. :cautious: Aloitankin heti omaa napaa, viime kerralla kirjoittaessa mieliala oli kohentunut ihan hyvin kunnes.. Tunsin ensimmäisen supistuksen (16+5) ja samanmoisen seuraavana päivänä. Yhdistin ne harjoitussupistuksiksi. Kolmantena...
  16. heidip*

    Kuinka pian raskaaksi pillereiden jälkeen?

    Itse söin Harmonet-pillereitä ennen 1. ja 3. lapsen yritystä kummassakin liki 7 vuotta. Ensimmäisen tärppiin meni 18kk ja tämän kolmannen tärppiin 5kk. Pillereiden lopetus sai mulle aikaan tässä viimeisimmässä aivan tolkuttomat raskausoireet ja joka kierto ennen tärppiä olin varma että nyt on...
  17. heidip*

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Moikkamoi! Kävin heti alkuraskaudesta kertomassa plussasta ja peloista, mutta muuten kuulumiset onkin jääneet minimiin sillä oon ollut koko raskauden todella väsynyt ja nytkin olen parasta aikaa sairaslomalla raskausajan uupumuksen ja väsymyksen vuoksi (lääkäri sivusi myös depressiota...
  18. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Kiehinen onnittelut vielä kertaalleen :kiss: Ruokarajoituksia en niin orjallisesti ole noudattanut :snotty: Alussa mun teki mieli kaikkea kiellettyä :D Satamaidon tuotteet on sellaisia joita välttelen niin paljon kuin suinkin, sattuneesta syystä. Salmiakkia ja lakritsia saisin verenpaineiden...
  19. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Kiitoksia kovasti! Tämä viikko on tehnyt todella hyvää itselle. Mies ja lapsetkin huomasivat, että olen aivan erilainen. Eli kaipa tuossa työssä on liikaa stressiä tähän hetkeen ja kaikki muu päälle. Me ollaan alettu valmistautua pikkuhiljaa vauvan tuloon ja sain miehen vaihtamaan...
  20. heidip*

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnittelut Kiehinen! :heart:

Yhteistyössä