Hakutulokset

1. heidip*

3:tta odottavien ryhmärämä! :)

Tervetuloa joukkoon aurinkoinen, tarrasukkia matkaan! :wave: Viipulaiselle onnittelut oikeasta veikkauksesta ;) Meillä valtaosa on sanonut tulokkaan olevan poika ja mulla itsellä on tyttöolo vieläkin, 4 viikkoa niin saadaan toivottavasti tietää myös :) Ottakaahan naiset ihan rauhassa...
  2. heidip*

Voi ei Tammityttö :'( :hug:
  3. heidip*

Tervetuloa joukkoon ja onneksi olkoon Poikien äippä :wave: Väsymys laantui vajaaksi viikoksi, mutta tilalle tuli armoton v*tutus ja jatkuva päänsärky. Jossakin vaiheessa jo epäilin raskausajan masennukseksi ja nuo päivät koetteli parisuhdetta aika rankasti.. Tuosta on nyt päästy ja noista...
  4. heidip*

Kokemuksia myöhään tapahtuneesta ovulaatiosta/pitkistä kierroista?

Mikä siellä tilanne? Ellei menkat ole alkaneet niin pianhan pääset testailemaan :) Pidetään peukkuja. Ihan noin myöhäisestä ovulaatiosta itselläni ei ole kokemusta, mutta plussakierrosta oppineena suosittelen pitkän kiertolaisia tikuttamaan koko kierron ajan. Omalla kohdallani sain...
  5. heidip*

Tammitytölle halaus ja koita nyt keksiä jotakin mielekästä tekemistä, jottet koko aikaa murehtisi :hug: Imetyksestä Esikoista imetin ainoastaan oikeasta rinnasta siihen saakka, että tulin raskaaksi. Vasemmasta ei missään vaiheessa tullut maitoa. Kuopuksen kohdalla vaadin, että harjoitetaan...
  6. heidip*

Mun unet on menny viime öinä hurjemmiks koko ajan. Ihmekään kun väsyttää, kun koko yön niin todentuntuisia unia. Mun unet liittyy painajaismaisina viime päivien puheenaiheisiin ja tapahtumiin. Pääosin pahin väsymys alkaa laantumaan, eilen kyllä nukuin parin tunnin päikkärit :D Mulla olisi...
  7. heidip*

odotus + raskas työ = ?

Onpa sinulla tympeä pomo :| Tuossa kohtaa minäkin suosittelen harkitsemaan varhennettua äitiyslomaa ja sit surutta vaan saikuttamaan ellei pomo suostu kevyempään yksikköön. Onko sinulla kesälomaa kertynyt? Oma tilanteeni on se, että nyt on rv12+4. Heti alussa jo ilmoitin pomolle, etten tee...
  8. heidip*

Viipulaiselle onnittelut uuteen kotiin :kiss: Muistahan ottaa muutto ihan rauhallisesti. Tammitytölle jaksamista. Univajeessa tuo kierre on kamalaa. Toivottavasti olo on jo helpannut :hug: Sonay oon kans nähny viime yöt hirveitä unia. Ensimmäinen niistä oli spontaani keskenmeno näillä...
  9. heidip*

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tulin nostamaan ketujua, josko saataisiin porukkaa kolmatta odottavien porukkaan :D Mitä kuuluu kuumeilijoille? Ainakin yhden kuumeilleen bongasin plussanneen odotuspuolella, onnittelut ;) Omat olot jatkuu entisellään, en voi vieläkään kehua. Odotan kesälomaa ja äitiysloman alkua, enää 3kk...
  10. heidip*

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Ensinnäkin onnittelut haamulaisesta molemmissa testeissä :heart: Näitä One Steppejä on kovin haukuttu, enkä itsekään voi kehua. Omani oli aikalailla samanlainen, seuraavana päivänä sama juttu mutta digi onnitteli jo. Klik. Huomenna poksuu jo rv12 :heart:
  11. heidip*

Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

Moikka! Edellisestä kerrasta olikin tullut hurjasti tekstiä; onnittelut uusille plussanneille! Itse tulee väkisinkin tuolla facen puolella enempi kirjoiteltua :wave: Täällä on viime viikolla käyty ultrassa. Neuvolan laskujen mukaan viikkoja oli silloin 12+0, mutta niin vaan laskettua...
  12. heidip*

Joo oli toinen :) Neuvolalääkärissä oli se matkaultra ja sen ja sisätutkimuksen perusteella viikkoja noin 8 (7+6), muttei vielä silloin sanottu mitään tarkempaa. Eilen oli nt-ultra ja tänään jo tuli postissa epikriisi :D Terkka kirjoitti taas sairaslomaa. Alkuviikosta meen sitten lääkäriin...
  13. heidip*

Kuulolla ollaan :wave: Olen edelleen todella väsynyt ja jollakin ihmeen sisulla tein 8 työvuoroa putkeen :O Nyt tuntuu, että olen kaikkeni antanut ja vaikka olen jo yhden päivän ollut vapaalla niin kroppa käy edelleen ylikierroksilla, joten koitan soittaa neuvolaan tänään leposaikkua kun...
  14. heidip*

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

kahden ovisplussan mysteeri selvisi tänään ultrassa ;)
  15. heidip*

Moikka! Niinhän siinä sitten kävi, että neuvolan täti kirjoitti loppuviikoksi sairaslomaa. Eilen olin päivän töissä ja olin siitä jo aivan poikki. Eikä ihme! Paineet oli töissä 102/62 ja pulssi 85. Viime viikolla neuvolassa mitatessa ne oli samaa luokkaa ja hB oli tippunut 135->124. Tätin...
  16. heidip*

Kuvia plussatesteistä

Pahoittelut vastauksen viiveestä. Liuskatestit oli One Stepin jotain merkittömiä. Herkkyydeltään 10.
  17. heidip*

Tuulentavoittelijalle onnittelut! Ja rutkasti vauvaliimaa :heart: Ihania ultrakuulumisia Porkkana! :kiss: (.) Mulla tänään ylimääräinen neuvolakäynti, kun tuo väsymys ei ota laantuakseen. Tarkistavat ainakin hB. Pahoinvointikin nostaa vasta nyt päätään. Nt-ultraan tasan kaksi viikkoa...
  18. heidip*

Pikaiset kuulumiset ennen labraan lähtöä, ultraan enää 2 viikkoa. Väsymys ei ota laantuakseen, joten pyydän hB samalla. Vielä oon kahden vaiheilla haenko saikkua. Omasta mielestäni ei ole järkeä uuvuttaa itseään loppuun saakka, toisaalta oma luonne ei anna jäädä pois töistä "näin pienen syyn...
  19. heidip*

Marraskuun mussukat <3

Täällä käyty neuvolalääkärissä ja ultrassa tiistaina, tuolloin omien laskujeni mukaan rv7+6 ja kuukautisten mukaan rv8+5. Lääkärin mukaan kohdun koko vastasi noin rv8 :D Yksi tyyppi löytyi todella vahvalla sykkeellä ja lääkärin mukaan km-riski on enää todella pieni :heart: Mulla meni yövuorot...
  20. heidip*

Onpas ketju hiljentynyt hirveästi! Missäs kaikki luuraavat? Omaa napaa sen verran, että neuvolalääkärissä ultratessa löytyi yksi tyyppi ja todella vahva syke. Lääkärin mukaan km-riski on enää todella pieni :) Viikkoja kohdun koon perusteella 8 (kuukautisten mukaan 8+5). :attn: Päivitin...

Yhteistyössä