Kokemuksia myöhään tapahtuneesta ovulaatiosta/pitkistä kierroista?

Kirjoitan nyt tännekkin vaikka noissa ryhmissäkin oon asiaa vähän puinut ja kummastellut :)

Mulla siis näytti ovulaatiotesti kp32 todella vahvaa plussaa, limat tuli ja sitten ovistestit alkoi haalenemaan seuraavina päivinä. Nyt siis menossa kp36 ja menkkasovellus ennusti, että olis tädin pitänyt tulla eilen kp35.

Mistähän syystä ovulaatio voi tapahtua noin myöhään? Kierrot muutenkin alkaneet vaan kokoajan pitenemään mulla, alkuvuodessa oli yleensä n.30 päivää.. Voinko jotenkin seuraavissa kierroissa tehdä jotain, että kierto lyhenisi?

Ja sitä vielä, että onko kellään kokemuksia näin pitkissä kierroissa raskautumisista? :/ Jotenkin tuntuu oudolta, että tämmösessä kierrossa raskaaksi tulisi..

Niin ja siis viimekierrossa ovis oli kai kp26 ja luteaalivaihe oli 12-13 päivää. Jos siis lutis on riittävän pitkä niin haittaakohan noin pitkät kierrot raskaaksi tuloa? Luin, että munasolu (jos edes irtoaa), ei ole kunnolla kehittynyt noin pitkissä kierroissa ja kohdun seinämät on niin "vanhoja" ettei alkio kiinnity :(

Mikä siellä tilanne? Ellei menkat ole alkaneet niin pianhan pääset testailemaan :) Pidetään peukkuja.

Ihan noin myöhäisestä ovulaatiosta itselläni ei ole kokemusta, mutta plussakierrosta oppineena suosittelen pitkän kiertolaisia tikuttamaan koko kierron ajan. Omalla kohdallani sain ovisplussan kp15, oli limat ja kivut ja kaikki. Kp21 lorahti taas housuihin limat ja bongasin uuden ovisplussan. Tikut riittivät kp27 saakka ja plussaili koko ajan. Kp33 testasin haamuplussan. Vähän olin hämilläni mutta niin vain tuo jälkimmäinen ovisplussa oli vasta se oikea ja tyyppi on saanut alkunsa mitä ilmeisimmin 3 päivää ennen ovulaatiota.

Täällä kp39 ja jos ovis oli silloin myöhään niin dpo7 (kai?).. Testit negaa (tuo menkkakalenterisovellus näyttää, et olis menkat neljä päivää myöhässä niin oon varmuuden vuoksi joka päivä nyt testaillut tällä viikolla..)

WP 20150515 002

siinä vielä tän päivän nega :(

Yhteistyössä