Hakutulokset

1. heidip*

Normaalia, että dpo 6 vielä näin vahva ovulaatioviiva? *kuva*

Mulla tuli myöskin 2 "ovisplussaa" viikon välein ja jälkimmäinen jäi plussailemaan. 10 päivää jälkimmäisestä ovisplussasta sain raskaustestiin positiivisen tuloksen. Tänään ehkä selviää kumpi noista oli ns. oikea ovis :) Plussatuulia ap:lle! :heart:
  2. heidip*

Marraskuun mussukat <3

Huomenta! Täällä puolen tullut hiljaiseloa pidettyä, kun palasin töihin ja väsymys plus aamuvuorot onkin loistava yhdistelmä :D FB:ssa tuleekin sit tiiviimmin seurailtua ja kommentoitua. Oireista tosiaan väsymys ja kova palelu jatkuu. Pahoinvointi jäi liki kokonaan pois, kun lopetin kahvin...
  3. heidip*

*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Huomenta! Hiljaiseloa ollut, kun palasin töihin :) Aamuvuorot plus jatkuva väsymys on loistava yhdistelmä :laugh: Pahoinvointi sentään jäi pois, kun lopetin kahvin juonnin liki kokonaan. Oloissa ei kummempia, maha kasvaa nyt jo ja tiistaita jännitän :) sparkle mikä tilanne kierron suhteen...
  4. heidip*

Mä tulin raskaaksi pillereistä huolimatta reilu vuosi sitten. Todennäköisyys raskautumiseen on pieni muttei mahdoton. Ja kun olet lopettanut pillerit jo viime viikolla niin luulisi tyhjennysvuodonkin jo tulleen. Jos et malta testailla, niin ei auta kuin piinailla ;)
  5. heidip*

Tammityttö neuvolalääkärin ultra on viikon päästä tiistaina eli ei pitkä aika enää :heart: Ja juuri ku totesin, että oireita tulee ja menee niin tänään on aamu aloitettu puhumalla norjaa :x :D Tervetuloa joukkoon sparkle! :wave: Mä olisin toisen testin varmaan tehnykin jo eli uutta testiä...
  6. heidip*

Noin mäkin sen Tammityttö lasken :D Ennenkin on la:t siirretty ultrassa niin miksei muka nytkin? ;) Tosin toi ns. aikainen plussa sitten hämää, mies jo ehdotteli olisi tuplat tulossa. Voi kun olisikin :D Mä muuten huomasin, että mulla on meneillään kofeiiniviekkarit kunnen ole juur pystynyt...
  7. heidip*

Porkkana, Peipi & Tammityttö siirretty plussanneisiin Wautsi! Ja onnea kaikille! :heart: Pahoittelut tädistä wavee, parempaa onnea tähän kiertoon :hug: Mitäs taustaileville kuumeilijoille kuuluu? Pupelaattori onkin käynyt aktiivisesti kertomassa kuulumisiaan :) Aktiivisia kuumeilijoita ei...
  8. heidip*

3:tta odottavien ryhmärämä! :)

Onnittelut Porkkana :heart: Täällä on normisti neuvola rv8, mut mä sain ajan jo silleen et se oli rv5+5 (tai neuvolan mukaan rv6+6). Laskevat ilmeisesti ensisynnyttäjäksi jälleen :D :D Mutta koska pääsin niin aikaisin, niin neuvolalääkäri on jo 31.3 rv7+5 ja siellä sitten ultraavat...
  9. heidip*

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Tammityttö hienosti tuo viiva vahvistuu :heart: Nyt toivotaan parasta ja lähettelen rutkasti tarrasukkia :kiss: Kipinkapin marraskuisiin ;) Ja mitä oireisiin tulee niin mullakin vaihtelee jatkuvasti, niin kauan kun ei vuoto ala niin yritän pitää pään kylmänä :) Ja mun kohdalla ei oo pätenyt...

Yhteistyössä