*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Kiva, kun tänne on kirjoiteltu! :wave:

Carriina Onnea tositoimiin! Ja aivan mahtavaa, jos pääsette ystävän kanssa odottamaan yhdessä. :)

Täällä ei tullut tärppi vielä tuosta ensimmäisestä oviksesta kierukan jälkeen. Olisko limis ollut vielä liian ohut, kun ekat kierukan jälkeen olleet menkat eivät olleet vielä niin runsaat kuin normaalisti. Vappuna olikin sitten normaali menkat, joten tässä odottelen jo ovista ja pari päivää oon tikutellut laihoin tuloksin.


Aktiiviset kuumeilijat:
nimimerkki.ikä..kp.........yk.....lapset
Juli87.........27..69?/28-34.yk6...-10 ja -13
wavee........27..??/28......yk2...-11 ja -13
tsilinut........33..18/36.....yk3...-10 ja -11
sparkle86....28..22/30.......yk2...-11 ja -14
Carriina.......27..25/28-30..yk1...-11 ja -13
Kiehinen......31..10/24....yk2...-09 ja -11

Piinailevat kuumeilijat:
nimimerkki dpo
 
Heipä hei! :wave:

Minä plussasin maanantaina ja tänään tein vielä toisen liuskatestin, joka oli helpotuksekseni vahvistunut, vaikka ei vielä yhtä vahvat viivat olekaan. Perjantaille on varattu digi, jonka varmistuksen jälkeen uskallan siirtyä odotus-puolelle.

Miten Carriinalla ja teillä muille menee?

Aktiiviset kuumeilijat:
nimimerkki.ikä..kp.........yk.....lapse t
Juli87.........27..??/28-34.yk6...-10 ja -13
wavee........27..??/28......yk2...-11 ja -13
tsilinut........33..36/36.....yk3...-10 ja -11
sparkle86....28..??/30.......yk2...-11 ja -14
Carriina.......27..??/28-30..yk1...-11 ja -13
Kauniina Päivänä Tuut...38...31/??...yk1...-00 ja -04


Piinailevat kuumeilijat:
nimimerkki dpo

Plussanneet:
Kiehinen......31....yk2...-09 ja -11
 
Onnea Kiehinen :flower::heart:

Mulla yk 4 kp 9. Välillä tuntuu ettei tää ikinä onnistu, mutta jospa se taas tästä. Onneks kohta on lomat meillä molemmilla miehen kans, joten toivotaan että lomafiilis sais ihmeitä aikaan. Niin ja kesä. Mä ainakin nautin :)
 
Mitäs tänne kuuluu? :) Toivottavasti juhannus on tehnyt taikojaan:love:

Tuolla toisella puolella oon kovasti ootellu, josko täältä saataisiin uusia listalle ja nyt oli pakko tulla kurkkimaan ja hiljentynyt on tämä ketju, mutta toisaalta kesä ja kesälaitumet on varmaan monia kutsunut muuhun.

Täällä omassa navassa voidaan riehakkaasti. Poikaa tosiaan ultrassa sanottiin tulevaksi ja ei kyllä itsekkään tarvinnut spekuloida kun kaveri äijämäiseen tyyliin ketaroitaan levitteli ruudulla. :giggle:

Meilläkin oli muutto viime kuussa ja on tämä uusi iso koti vaan ihana:love:
Tässä alkaa aika pian käymään vähiin näissä kuukausissa, kun kesä surisee ohi niin vauhdilla, että kohta huomaa jo syksyn tulleen.:whistle:

Mie jatkan täällä tasaseen kurkkimista, josko saataisi lisää porukkaa tuonne ryhmärämään(y)

Viipulainen ja Hippu huomenna 25+0:)
 
Oi, ihanaa Viipulainen, muistan kyllä itsekin sen tunteen kun muutettiin ihka omaan taloon, ai ai :love: tässä talossa ei vielä olekaan vauva-aikaa eletty, joten sen haluaisin vielä kokea. Ehkä meitä vielä onnistaa..

Yk5 käynnissä ja kp5. greippimehun ja avokadopussillisen kanssa odottelen ovista kuin kuuta nousevaa.. viime kierrossa taisi hipaista, pari hailakkaa haamua, nännit turvonneet ja punaiset kunnes viiva hävisi. voi kunpa nyt onnistaisi.
 
Tulinpa mieki pitkästä aikaa tänne kurkkimaan :) Töitten alotus vieny mehut, kaikki vapaa-aika vauvelin kans tiiviisti oltu. Ja tuoki vauveli täyttää ihan kohta vuojen!! Ääks!

Meillä oli tuossa pikku tilanne päällä ko mies ilimotti ettei halua ennään lapsia. No asiasta sitte puhuttiin pitkään ja hartaasti ja tilanne on nyt se että saa vielä yks tulla jos on tullakseen. Paitsi että mulla ei oo vieläkään alkanu menkat... Kohta vuosi synnytyksestä tosiaan. Vauveli syö vielä tissiäki öisin ja aina ko oon kotona.

Mulla naytti ovistesti toissapäivänä tosi tummaa, mutta en nyt varmalla uskalla plussaksi sanoa ko limoja ei oo näkyny, väri tosin tuli aika hittaasti. Sitte illalla mulla oli aivan hirveä olo, oksetti oikein tosissaan. Paitsi ko söi, tuli sitte syötyä illan aikana aika paljon :D Aateltiin sitte että jokohan olisin raskaana, mutta eilen oli ihan puhas nega raskaustesti. Eilen oli sitte myös ovistesti ihan blankko. Ja tännään taas ovistesti oli tosi tumma, nega kuitenki. Alamaha kipeänä. Ollu ihan menkkakipujaki. Josko sieltä kohta alakais jotaki tulla :) Pitkä puolivuotinen ollu ko oottanu että alakais ees ne menkat... Mutta onneksi ollu nyt helepompaa ko nuo työt vie niin paljon aikaa ettei ehi murehtiin.

Kovasti tekis mieli silti sinne oottajien puolelle!!
 
Moikka!

Pikakuulumiset minäkin voisin heittää. Viikko sitten oltiin rakenneultrassa ja kaikki niinkuin pitääkin, vauvalla painoa 309g. Sukupuolta ei saatu selville, kun niin kovin piti jalkojaan ristissä. Alkuraskaus meni todella kovan väsymyksen ja sen seurauksena masennusoireiden kanssa. Ne kun helpotti niin alkoi supistukset rv16+5, kestivät viikon. Sen jälkeen ei mitään! Oon ollu todella energinen enkä edes jaksa murehtia jokaista kolotusta. Täällä alkaa kuukauden päästä kesäloma ja jään siitä suoraan äitiyslomalle.

Plussarikasta kesää kaikille. Toivottavasti saadaan teidät pian joukkoon!

heidip* & nyymi rv21+1
 

Yhteistyössä