Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hei kaikille, Minäkin ilmoittaudun mukaan. Ajatuksena oli tulla mukaan vasta VUn jälkeen, mutta tämä yksin piinailu on niin kamalaa! Meillä on takana vuosien lapsettomuushoidot. Nyt kyseessä pakastealkio ja käytössä kunnon lääkecocktailit ja kaikki mahdolliset kotikonstit. Edellinen...
  2. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas) tyty86.....25v........1.IVF 05/12.........yritystä 04/10....selittämätön Lutinus....29v.........1.ICSI 12/11.......yritystä 09/10.....male factor only. Rowan79...32v.....2.ICSI/uusi yritys 4/12...yritystä...
  3. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onpas täällä ollut taas vilkasta... Mie olen niin pihalla, kun oon nyt viikon vain nukkunut... Melargia, tsempit pistelyyn! Hyvä tästä vielä tulee! :hug: Rowan, pidän peukkuja, että vuoto alkaisi alkuviikosta! :hug: Macy, kumpa kipuilut tarkoittaisi sitä, että pieni yrittää siellä...
  4. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Missä on se plussien ja onnistumisien aalto, jota tähän pinoon tarvittais?! Kukaan ei ole plussannut pitkään aikaan. Masentavaa!! Ensimmäisenä: Rowan, iso kiitos ja :hug: eilisestä. Sait miut taas järkiini!! :heart::heart: i_curie & Wienna, tervetuloa mukaan! Ja tsempit sumutteluun...
  5. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tyty, pidän peukkuja, että inssi toisi toivotun tuloksen!! Mehän näköjään piinaillaan joka kerta enemmän tai vähemmän yhtä aikaa! Mulla siis lyhyt kaava menossa. Reilu viikko pistelyjä takana ja ensi viikon alkupuolella punktio. Edellisessä IVFssä mulle tuli hyper, joten senkin takia olen nyt...
  6. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Jauhopeukalo, kiva kun käyt meitä välillä moikkaamassa! :) Voih, potkuja.. Sniif! Jotkut työnantajat ovat kyllä niin sikoja. Minä en ole uskaltanut kertoa hoidoista mitään töissä, koska tiedän, että samantien olisi kengänkuva takalistossa. Meillä ei perheelliset nauti suurta arvostusta. :(...
  7. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tyty, hienoa, että pääsette inssiin! Tsempit! Piikkirasia pitää palauttaa apteekkiin (kuulin kun P sanoi polin odotushuoneessa jollekin niin). Se, minkä aikaa IVF vie on yksilöllistä -riippuu kierron pituudesta ja siitä, miten eka kp sattuu suhteessa suunnittelukäyntiin. Muistaakseni sumut...
  8. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onpas täällä taas liikehdintää... Niiskunen & Onnetonpulu, pahoitteluni... Voimahaleja.:hug: Macy, tyty, kati... onpas teitä piinailijoita paljon (kenet vielä unohdin listasta?) isoja plussapuhureita teille! Ei vielä heitellä niitä kirveitä kaivoon... Ja flunssakin taitaa vaivata monia...
  9. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Simpli, taidettiin kirjoitella ihan yhtäaikaa! Tsempit!! Hienoa, että pääsette eteenpäin. Pitää tosiaan dokkari tallentaa. Jos huomenna aikoo töihin selvitä, niin ei voi tänään katsoa. Olen siis sen nähnyt. Palstan porukan kanssa kävimme silloin Tapsassa katsomassa. En silloin erityisen paljon...
  10. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    tyty, onpas nyt vastoinkäymisiä. Voimia! Kysyitkö E:ltä siitä mutkasta? Mä kyselin viikonloppuna kaverilta, kun oltiin mökkeilemässä. Hänellä oli ollut kohtu "kallellaan" ja se aiheutti mutkan niin, että siittiöt hyytyivät ennen kuin pääsivät perille munasolun luo. Hän kävi polilla monta kertaa...
  11. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Niiskunen, mahtava saalis! Toivotan paljon onnea ja pidän peukkuja! Ei kun kaksostenrattaita kattelemaan vaan... :) Onnetonpulu, onnea ja peukkuja sinullekin! Esa on kyllä niin mukava ja tietää todella, mitä tekee. Tyty, hienoa, että simpat ok! Mutka voi hidastaa tai jopa katkaista...
  12. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onpas täällä ollut vilkasta viime aikoina. Olen kännykällä kyllä seuraillut tilannetta, mutta nyt vihdoin pääsen kommentoimaan... Onnetonpulu, tsemppiä inssiin! Tuohon ubikinoniin pitää kyllä tutustua. Minullahan voi tuo stressi olla aika isossa roolissa tässä näytelmässä. Olen kova...
  13. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moikka kaikille! Mukavaa, että olette löytäneet takaisin palstalle. :wave: Rowan, voimahaleja elämään synarelan kanssa! :hug: Itsekin olin sumutellessani todella itkuherkkä ja näin painajaisia, mutta ne menivät onneksi nopeasti ohi. Ja yhtään ei ole ikävä sitä hikoilua... Voimia! Kati...
  14. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos kaikille myötätunnosta ja haleista! Niitä tarvitaan. Macy, kannattaa varmaan soitella polille, koska jonkun suunnitelmanhan kuitenkin tarviit, vaikka reseptit jo oliskin. Ja onnea uuteen työhön! :flower: Mulla on kans työpaikanvaihto mielessä. Olen jo pitkään sinnitellyt nykyisessä...
  15. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei kaikille! Ja parempaa alkanutta vuotta! Jospa tämä vuosi toisi plussatuulia tällekin palstalle... Aikaa on vierähtänyt siitä, kun viimeksi palstailin. Täytyy myöntää, että olen pysytellyt tahallani poissa palstalta. Meinasin hermostua, kun palstalla käytiin keskustelua plussien...
  16. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tyty, voi ei... Voimahaleja!! :hug: :hug: Jos jotain positiivistä haluaa löytää, niin nyt saat ainakin hoitoa siihen ja jospa siinä tosiaan olisi ollut syy teidän lapsettomuuteen... Pärjäile! Ja käy meille täällä avautumassa, jos siltä tuntuu! Simpli, toivotaan, että se on pieni ihminen...
  17. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ihanaa, että täällä on iloisiakin mieliä... On koko palstan porukka niin pitkään jo kahlannut suossa, että iloiset uutiset ovat kyllä tervetulleita tähän porukkaan. Toki on vielä monta, jotka odottavat iloisia uutisia omallekin kohdalle... Simpli, kerrassaan hieno määrä! :flower: Ja kolme...
  18. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Voi Kati, haleja! :hug: Jos vaan pää kestää, niin kannattaa varmaan joulun yli taukoilla. Ainakaan piinapäiviä ei siihen joululle toivois. Mullahan siis on testipäivä just ennen joulua... Äidille sanoinkin, että joulu on onneksi joka vuosi. :) Simpli, mahtisaalis!! Wau! Äläs nyt anteeksi...
  19. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tyty, äidit ja tyttäret -niistä aineksista saa keittettyä melkoisen sopan. Minä ainakin otan äidin sanoista paljon enemmän itseeni kuin muiden sanomisista, vaikka sanoisivat sanatarkasti samaa. Äideillä on sellainen vaikutus. Ikävää, että et saa äidiltäsi tukea. Toivottavasti hänkin huomaa...
  20. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Macy, pahoitteluni negasta! :hug: Vaatekriisi kuullostaa niin tutulta! Olen tässä jo vuoden päivät yrittänyt pitää nesteet kurissa, jotta ei pääsisi pömpöttämään. Ja juhliin ja erityisesti anoppilaan ja muihin sukulaisiin pukeudun aina supertiukkoihin paitoihin, ettei kukaan vaan tulisi mitään...

Yhteistyössä