Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Macy, pahoitteluni negasta! :hug: Vaatekriisi kuullostaa niin tutulta! Olen tässä jo vuoden päivät yrittänyt pitää nesteet kurissa, jotta ei pääsisi pömpöttämään. Ja juhliin ja erityisesti anoppilaan ja muihin sukulaisiin pukeudun aina supertiukkoihin paitoihin, ettei kukaan vaan tulisi mitään utelemaan. Nyt jännittää puregonien yms aiheuttama turvotus -juuri sopivasti pikkujouluaikaan, kun pitäisi jo työnkin puolesta sonnustautua pikkumustaan useampaan kertaan. Tsemppiä! Mukavaa viikonloppua! Toivottavasti reissu piristää!

Onnetonpulu
, pidän peukkuja, että haamusi vahvistuu!

Simpli, Tsempit tiistaille! Mulla on tsekkaus taas keskiviikkona. Hienoa, että miehesi lähtee mukaan! Mun mies on yrittäjä ja aina kiireinen. Punktioon ja sinnekin istutukseen olen sen kyllä velvoittanut ja antoi kyllä ymmärtää, että haluaakin olla mukana. :)

Tyty, toivotaan tod että se on pieni ihmisenalku, joka siellä kohdussa kaivelee pesäkoloa... Tsemppiä!

Pikkuinen
, onnea matkaan! Toivotaan, että tärppää! Minullahan on ollut aina kamala piikkikammo. Pienenä jouduin paljon ravaamaan lääkärissä ja verta otettiin viikottain monta vuotta. Olen monesti jopa pyörtynyt perusverikokeessakin, kun "unohdan hengittää". Olen siis ressannut piikittelyä ihan älyttömän paljon. Edellisen Pregnylin kaveri pisti ja itkin silloinkin ihan silkasta pelosta. Järjetöntä, mutta totta! Nyt kun päästiin aloittamaan ivf ja käytiin Päivi L:n luona. Juteltiin pelosta ja lopuksi pistin. Itkin ihan tajuttoman paljon ja hermoilin, mutta Päivi oli tosi ihana! Lopulta sain pistettyä eikä se niin kamalaa ollutkaan. Eilen piti sitten ekan kerran pistää puregon ja hyvinhän se meni. Tein kaiken hitaasti, mutta päättäväisesti ja toistelin Päivin rohkaisevia sanoja. Olisin varmasti ollut viikkotolkulla ressissä ja hermostunut, jos en olisi käynyt Päivin luona pistämässä. Suosittelen käymään Päivin luona, jos yhtään hermostuttaa! Tässä on jokaisella ihan tarpeeksi huolenaiheita ilman piikkikammoakin. Ja toivotaan todella, että nyt tärppää eikä tarvi enää pistellä!! :hug:

Scindapsus, tervetuloa mukaan! Onpas sinulla monenlaista. Hienoa, että jaksat kuitenkin olla toiveikas. En tiedä, jaksaisiko tätä rumbaa ilman vahvaa toivoa. Toivotaan, että saatte pian luvan alkaa yrittämään.
 
Simpli: Outoo on... kumpa täällä Joensuussa ois yksityinen klinikka lapsettomuushoitoihin... menisin juosten sinne, maksoi mitä maksoi, vaikka opiskelija oonkin...

Tyty: No voi ei... mutta mones pp menossa? Et ei kai ollu vaan liian aikaista??? testailla siis... Minä maltoin olla tänään testaamatta, koska olo on sen mukainen, että menkat saapuvat... Täällä pp10 menossa.

Miehen kanssa tässä pohdittu tätä loppuelämäksi lapsettomaksi jäämisestä... Silmät varmaan tästä itkumäärästä umpeutunee kohta umpeen :'( Mies on tukena, mutta ei tunnu tajuavan, että jos minä aiheutan hänelle lapsettomuuden, niin ymmärtääköhän miltä minusta tuntuu aiheuttaa toiselle lapsettomuutta. Mies on sitä mieltä, että ei tarvitse mennä ivf hoitoihin, jos en välttämättä halua. Ei haluaisi, että joutuisin kärsimään piikeistä ja kivuista. Eikä hän halua erota minusta, mutta entä jos hän rupeaa lasta haaveilemaan sitten joskus ja tämä jää hiertämään suhdetta? Minussahan se vika on... Pitää käydä siellä Päivin juttusilla ja kysyä saako sitä hoitoa lyhyellä kaavalla. Se pitkä kuullostaa niin "pitkältä" ja paljon enemmän sivuvaikutuksia tuntuu siinä olevan. Eli vaikka sinne ivf:n oon hinkunu, mutta meidän pääsy aina evätty sinne, niin nyt tuntuu siltä, että ei sitä kannata edes kokeilla, mutta jos kokeilisi sitä lyhyttä kaavaa kerran. Sitten jos ei tärppää sillä, niin sitten heittäis hanskat tiskiin... Toivottavasti suostuvat lyhyempään kaavaan siellä polilla.
 
Nippe no kun todellisuudessa ei mitään hajuu..:O kun en sitä ovista saanu tikkuun ekaa kertaa 1,5-vuoteen..aina olen saanu, mut nyt en..jos se ovis on ollu niinkuin aina muissakin kierroissa kp15-16 niin nyt ois dpo9..mutta kun en tiiä..viime viikon alussa kohdunnapukka oli niiku oviksenki aikaan ja viimeviikon loppupuolella niinku oviksen jälkeenki..tiiä näistä..

Viime yönä juili vielä munasarjoja..mutta nyt ei mitään..:| MÄ HALUUN SEN PLUSSAN JO PERKELES!! Mä en oo varmaan ees ovuloinu ja sekoilen ja intoilen vaan omiani..:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Tyty: No toivottavasti se plussa ois tulossa! Niin minäkin sitä oon toivonu kovasti ja toisaalta pelänny (tiedän että saan taas keskenmenon kuiteski)... Mutta turhapa tuota km:a on jännittää etukäteen, kun ei kerran raskaaksikaan tule... Mutta lupaavia oireita sinulla! Minä en enää erota noista oireista mitään, kun repäisykipuja/jomotuksia on kierron joka vaiheissa, varmaan ne kiinnikkeet tuolla kummittelee tai sitten jopa estävät sen raskaaksi tulon...

Minä oon yhä varmempi siitä, että kerran eivät meitä tutki tämän tarkemmin eivätkä osaa sanoa mikä tähän auttaisi, että meidän kannattaisi nostaa hanskat tiskiin. Tiedän olevani äärimmäisen kärsimätön, mutta ei tätä itsensä piinaamista jaksa vuodesta toiseen. Laittaiskohan ne siellä polilla läksijäislahjaksi kierukan takas? Niin ei tartteis joka kuukausi pettyä... kierukan aikana mulla ei ollu olleskaan menkkoja.
 
Mandeila: Ei mulla oikeastaan niin mahdoton kiire siihen luvan saantiin sinänsä ole, sillä se on ajatuksenakin jo hieman pelottava ottaen huomioon oman tilanteeni. Otan siis ihan rauhassa, enkä ole alkanut vielä ajattelemaan mahdollista lapsettomuutta sen enempää, sillä olen kuitenkin toiveikas ja toisaalta uskon, että positiivisuudella saa parempia tuloksia.

Ne kuukautiset olisi kylläkin ihan kiva saada, tietäisi, että olisi edes jotain toivoa avustettuna. Ilman ovulointia on kyllä aina vaikeampi tie edessä. :/

Anteeksi omanapaisuus. On hankala kommentoida mitään kun olen ihan pihalla jutuistanne :ashamed: Vaikka uskon, ettei ole helppoa, toivon teille kaikille kärsivällisyyttä ja uskoa tulevaan. Ja niitä plussia tietenkin. :D
 
Tänään myös nega:ashamed: mulla meni usko tähän kiertoon..enkä kyllä tiiä ees miks piinailin ku ei ovista varmaan ees ollu..aina dpo10 on tullu ees jonkunlainen viivanpaikka tai haamujen haamu..nyt ei mitään..
 
Scindapsus: No ei oo helppoo sielläkään suunnalla :( Ihanaa miten positiivinen jaksat olla. Itsellä positiivisuus tämän asian suhteen alkaa tämän kivisen polun vuoksi olla kadonnut... Kumpa minäkin saisin jostain uskoa ammennettua, että tämä joskus onnistuisi...

Tyty: Höpsö, ei siinä testissä vielä mitään välttämättä näy, vaikka kuinka herkällä testillä testaisit ;) Hyvähän täällä päässä on ohjeistaa, kun itsekin kuuluu himotestaajiin ;) Mutta tähän mennessä pp 9 oon testannu negan ja nyt taidan testata vain huomenna, koska sitten oon useamman yön reissussa, enkä viitsisi anoppilassa testailla... Ja sitä paitsi, jos jossain raskaudessa saa haamun pp 10, niin seuraavassa voi vaikka eka kertaa haamu näkyä pp14. Riippuu testistä, kiinnittymisajankohdasta ym... Eli huomenna ois pp 12 ja pitänee silloin jälleen se nega testata... Ärsyttää suunnattomasti, että jos otan luget ti iltaan asti, niin kierto sattuu just siten, että kun seuraava ovis ois käsillä, mies on työmatkalla 600 km päässä tai jotain... Eli joulukuussakaan ei oo toivoo... Ja tammikuussa eivät tee hoitoja... Minä en kestä tätä vitkastelua! Sitä paitsi, asiaahan ei pitäs ajatella taloudelliselta kannalta, mutta asuntovelallisen kait on pakko... Eli jos la aika ei satu ensi vuodelle, äitiyspäiväraha tulis pienentymään tosi paljon opintojen takia... Vaikka eihän se raha ratkaise, mutta kuiteski...
 
PP11 täällä.Pregnyl on hävinnyt viimein verestä ja testasinkin tuossa negan.Normaalia pahemmat pms:t, kiukuttaa ja vituttaa. Tukea en tuolta ukolta saa ja käytiin eilen aika sanakas keskustelu ja päätin että tähän loppui yritys meiltä.
 
Onnetonpulu:hug: pahoittelut,mä niin toivoin et teil ois tärpänny! Ja joskus toi lopettamis ajatus on varmaan kaikilla,mutta ei ehkä kannata yhden riidan takia hoitoja lopettaa: / riitojen aikana/jälkeen tehdyt ratkasut ei ole niitä parhaimpia, ainakaan mulla ollu. Mulla vituttaa se, et huomen pitäs varata uus aika polille ja mies ei oo voinu käydä antaa verikokeita saatikka seimennestenäytettä|O aina vaan " joo mä käyn ne joku päivä jne " ja nyt meille ei aloteta niitä hoitoja enneku ukko on käyny antaa ne näytteet. Et se siitä yhteistyöstä miehen kaa..eli ymmärrön jos sulla vituttaa se e mieheltä ei tuu tukee:hug:

Ja mulla alko sit menkatki, DÄM..joten ei ihme jos negaa pukkaa ku mä en varmaan ees ovuloinu:D mutta idioottina niin kuvittelin. Ja kaikki munasarja jomotukset on ollu vaan alkavista menkoista..no ainakin huomen pääsen soittaa polille..toinen juttu on sit se, et millon saan ajan.

tietääkö kukaan missä kierron vaiheessa aloitetaan piikittelyt munasolun vahvistamista/kasvatusta varten?? kun siis mä en tiiä että mitä ne meinaa mulle antaa piikitettäväks, mut mietinki nyt et kerkeekö tähän kiertoon ees alottaa hoitoja ku menkat alko nyt.Ku eikös ne pistokset oo aina yleesä menkkoje aikaan? Viime käynnillä ne sano et mun omaa ovista vahvistettas jollain piikki horkalla ja loppukiertoon varmaan luget ja kortisooni tän reuman takiin. Mä niin raivoonnun jos ei saada tähän kiertoon mitään vaan vasta tammikuulle:kieh::stick:

NIppe mitäs jos testaisit jollain yyber herkällä ja jos nega, lopettasit luget?

Nyt on ostettu sadoittan ovistestejä ettei tää ovis mee ainakaan ohi:kieh: jos kierto menee kuten vanhatki ois testipäivä 24.12:xmas: uuh..se on jokoa fifti fifti..joko joulusta tulee mega ihana tai koko homma menee vituiks.
 
Viimeksi muokattu:
Onnetonpulu: Harmi, että se haamu oli pregnyl... Mutta toisaalta, jos muuttuu vielä plussaksi, tiiätpähän, että on oikee plussa! Mutta noi riidat on ihan jostain syvältä. Kai tää kaikkien hermoja välillä kiristää?!? Mutta meillä ei onneksi oo vielä riidelty aiheesta, enemmänkin että oon vaan itkeny, että oon viallinen ja en pysty miehelleni lasta antamaan... Meilläkin alkaa olla joko tai tilanne, että yritetään tai sit loppu kerrasta tää yritys.

Tyty: Mulla on ollu omaa ovulaatiota vahvistamassa femarit kp 2-6 ja sitten piikit kp 7 alkaen (viimeksi neljä fostimon piikkiä). Eli kerkeet vielä hyvin aloittaa piikit. IVF:ssä kait aloitetaan kp 2 tai jotain... siis lyhyessä kaavassa. Mutta tuota en anteeksi vaan voi käsittää, että mikä tuossa simppanäytteen viennissä ja verikokeissa on niin vaikeeta? Haluaako miehes tosiaan teille lapsen vai ei? Minun mies on kamala piikkikammoinen, mutta ei vetkutellut verikokeiden suhteen tai simppatestin suhteen, koska molemmat halutaan tietää missä vika. Että jos ois ollu vika joku sellanen, jossa oisivat voineet auttaa... Ei se auta yhtään, jos ton kanssa vitkuttelee, ette pääse hoidoissa eteenpäin. Eli kandeisko sun varata aika sitä simppatestiä varten (siihenhän pitää varata aika) ja sitten purkinhan voit kiikuttaa itse tai mies, jos ei "ilkee" sitä purkkia viedä... Verikokeissa ei tosin toisen puolesta pysty käymään ;) Ja jos miestäs yhtään lohduttaa, niin hän kyllä pääsee tässä prjoektissa paljos helpommalla.

Täällä menkkajomotukset jatkuu ja välillä jo tuntui, että menkat alkaa vaikka luget käytössä. Laskeskelin, että jos antaisivat vielä reseptin fostimon pistoksiin, kerkeis ehkä ovis edeltäväksi päiväksi, milloin mies lähdössä reissuun. Jos taas pelkät femarit, niin ovis sattuis reissun ajaksi... Ensi kiertoon aion joka tapauksessa tuplata ton luge annoksen, sanoipa lääkärit mitä tahansa. Jos vaikka tää annos liian pieni ja sen takia alkaa ne menkkakivut jo pp 4. Alunperin mulle niitä yksityinen määräsi aamuin illoin 200 lugen laitettavaksi. Nyt oon käyttäny vain iltaisin tuota yhtä 200 vahvuutta...

Jos me vielä kokeiltas sitä ivf hoitoa lyhyellä kaavalla, tiedättekö tekeekö ne täällä alkiokuoren avausta tms.? Eli siis se kait auttais kiinnittymisessä?!? Jos oikein sen oppaan hedelmöityshoidoista ymmärsin. Kandeisko kysyä tämmöstä hoitoa siihen? Sitten luin jostakin, että kortisoonikuuri auttais kans kiinnittymisessä, määräisköhän ne sitäkin, jos toivoo? Joo täällä on oikee pilleristi liikkeellä. Siis ottaisin vaikka kaikki maailman lääkkeet kerralla käyttöön, jos niiden avulla ois yhtään hitustakaan parempi onnistumisprosentti tai miljoonasosa... ;) En siis oo yhtään epätoivoinen...
 
Nippe niin mä vähän pelkäsinki et kaikki lääkitykset alotetaan jo menkkoje aikaan. Tänään siis kp1 ja huomen kp2 kun polille soitan..tuskin sitä poliaikaa saan huomiselle et saisin ne lääkkeet jo huomen käyttööni..ja ne varmaan haluu ennen lääkkeitä taas ultrata ton toosan tilanteen ku oli se kaavinta,ja menkkojen aikaanhan ei ultralla näy mittään. Ja mitä tohon mieheen tulee, mä en todellakaan tiedä missä mättää:kieh: kait se kuvittelee et jos vaan pitkittää sitä näytteen viemistä ei sitä koskaan tarviis viedäkkään jos mä vaikka taikomalla tulisin raskaaks:LOL: en todellakaan tiedä..vittu soikoon.
Mulla otetaan kortisooni käyttöön ehkä loppukiertoon,koska mulla siis selkäranka reuma joka voi vaikuttaa kuulema immuniteettiin siten, ettei alkio kiinnity.Eli juurikin tukemaan mahdollista kiinnittymistä. Voithan sä Nippe kysyy, et oisko siintä teille apua.
 
Tyty: Mutta älä nyt vielä kirvestä heitä kaivoon tän kierron suhteen. Ethän tiedä vielä mitä lääkkeitä ne antaa ovulaatiota tukemaan. Mulla oli aiemmin pelkät clomit, jolloin niitä otettiin kp 3-7, mutta toiset lääkärit määrää clomeja otettavaksi kp 5 alkaen... että ei tähän oo yhtä oikeeta vastausta....

Ensi viikolla tule kaksi viikkoa täyteen kromosomiverikokeista, toivottavasti lääkäri kerkeis ne katsoa ja sais tulokset sit, itsenäisyyspäivän jälkeen. Harmi, etten vaatinu niitä vasta-aine kokeita samaan syssyyn, kun molempien täytyy tehdä aika paljo järjestelyjä, jotta päästään aina labrassa käymään...
 
Kiukkunen onnetonpulu taas täällä :D Kylläpä on pipoa kiristänyt lujaa nyt muutaman päivän. Menkkakipujakaan ei enää oo, eikä mitään muitakaan oireita kipeitten tissien lisäksi. On niin kiukuttanut tuo mies ettei tosikaan, tekis vaan mieli hakata päätä seinään aina välillä sen kaa:'(

tyty86 Pahoittelut negasta. Miula ei oo koskaan alotettu mitään lääkitystä menkkojen aikaan. Nythän miula oli siis kp3-7 clomit jota jatkettiin kp8 alkaen Menopurilla. Tosin en kerenny pistää kun sen yhden ja jo seuraavana iltana tuikkasin pregnylin. Kyllä tosiaan kaipais noilta miehiltä vähän ees ymmärrystä kun muutenkin pääseevät kaikesta noin helpolla!!Sitten kun haluis että toinen on täysillä mukana tässä projektissa niin vituttaa että yksin kummiskin oot.

Nippe82 Miula on kans tuo sama lugevahvuus ollu. Onko siula katottu noita progearvoja?Miulahan vasta nyt otettiin ekaa kertaa tuo loppukierron proge joka oli ihan ok, kai. En oo kuullut et tekeevätkö täällä Joensuussa alkionkuorenavausta, kiinnostais kyllä kovasti!!Joskus muinoin pyysin kortisoonia mut en saanu kun kuulemma siitä ei oo mitään todisteita. Mut mitä olen lueskellut niin tosi moni on saanut siitä avun. Toivotaan että menkkajomotukset ei enteile kummiskaan menkkoja, voihan ne olla hyvinkin myös raskausoireita :)Toivossa on hyvä elää!! :)
 
Onnetonpulu: Proge arvoa ei kait oo katottu, tai jos km jälkeen normi terkkarilääkäri on sen määrännyt, niin ei kertonut, että pitäs käydä loppukierrossa, vaan kävin km jälkeen kp 1... että ei kait ihan ajoitus kohilleen sattunut. Sain vain ohjeeksi, että kokeet pitää tehdä klo 10, koska ovat jotain hormonaalisia kokeita... Minä taidan pyytää kans sitä kortisonireseptiä, auttaskohan krokotiilinkyyneleet?
 
Hupsista heijaa, yön aikana onkin tullut lunta n. 10 cm... Ja aamuyöllä kolmen aikaan testattu haamujen haamujen haamu (ei nyt tarvinnut testiä vielä purkaa, näki ilmankin pp 12)... No miehen sitten herätin yöllä valot räväyttämällä päälle ja että kato näätkö tossa toista viivaa... Säikähti vähä herätystyyliä ja väitti näkevänsä haamujen haamujen haamun, minkä nyt silmiään kärsi valossa raottaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: tyty86
Oijoijoi mitä uutisia :D. Haamuilijoille vahvistuvia viivoja ja teille jotka vielä painitte älkää luovuttako. Lumi vei meiltä ainakin sähköt mutta nyt kun ovat palanneet toivon että pysyvätkin myös.

Tuohon riitelyyn, niin meillä ainakin ollaan vähintään kerran sana sotasilla aina pistoksien aikaan. Meillä vikaa on yleensä molemmissa ja olen joskus pohtinut onko tämä kaiken sen värtti, kun joutuu parisuhde koetuksille. Sitten kunhan pahin hormooni jylläkkä on ohi niin totean että on. Voisi sanoa että nyt meidän pari suhde on kehittynyt enemmän avoimempaan suuntaan ja asioista puhutaan, toisin kuin ennen jolloin meillä oli mykkäkoulua. Ja se, että tuntuu ettei mies ymmärrä, on ihan joka päiväistä. Meillä ainakin on ollut sitä, kunnes ukko sai sanaisen arkun auki ja on puhunut mille hänestä mikin vaihe tuntuu ja etenkin nyt kun tulee tiiviimmin mukaan näihin kertoihin. Toisen läsnäolo on vain jotain mitä tarvii vaikka olisi vain rutiinikäynti. Minusta on ollut ihanaa huomata, että puolisonikin on alkanut tukia netistä tietoa, liittyen hänen omaan hedelmällisyyteen ja siihen, kuinka sitä voi edes auttaa ja parantaa. Keskenmenot on ehkä pahempia kuin nämä hoidot, silloin meillä on ainakin. Minä olen kokenut tuolloin olevani yksin asian kanssa, kun mies ei näytä tunteitaan, minä taas puolestani huudan ne ilmoille kyynelensekaisin huudoin (onneksi asumme omakotitalossa).

Nyt sitten alkaa jo vähän jännittä huominen ja olotila on ihan täpinöissään. Ajattelin ottaa tietokoneen mukaan, että lepäilessä voin surffailla netissä, vaikka olo saattaakin olla uninen ja höntti...:D
 
NIppe voi miten ihania uutisia:hug::heart: toivotaan viivan vahvistumista.

Soitto polille..sain tän viikon torstaille ajan eli kp5 sillon. Toivon saavani todella tähän kiertoon jo jotain apuja. Ei ollu hoitoja oikein innoissaan hoitojen alotuksesta kun miehen spermaa ei ole tutkittu: / no varasinpa senki ajan jo :D joten nyt on turha miehen itkee..ja verikokeisiin mies menee tänään. Mä räjähän jos en saa mitään lääkkeitä tähänkä kiertoon..kun poli on kii 3vk. Onko teistä se polin sairaanhoitaja tyly? Mulle se tuntuu aina olevan jotenki:ashamed:
 
Nippe Oi! Toivotaan viivan vahvistumista. :)

ON: Oltiin viikonloppuna reissussa, niin sai vähän ajatuksia pois tästä piinailusta. Nyt siis vissiin dpo 12... Tein äsken ovistestin huvikseen, jos se vaikka näyttäis jottain. Siihen tuli hentoinen viiva, ja mie tietysti heti innostuin. :D Lueskelin, että ovistesti näyttää plussaa aiemmin, kuin raskaustesti, mutta kai sen viivan ois pitäny olla vahvempi..? Testaan r-testillä torstaina (jos jaksan oottaa sinne asti) :D Oi voi, olispa se sillon vahva plussa!
 
  • Tykkää
Reactions: Melargia
Nippe82 WOHOOOOO!!!!!!!!!!:flower: Siitä se viiva vahvistuu, mahottomasti onnea!! :)

tyty86 Hyvä et siat ajan ja toivotaan tosiaan et saisit tähän kiertoon jeesiä sieltä polilta:) Siis millonka se poli on 3vkoa kiinni??

Kati Toivotaan että ovistestin viiva enteilis hyvää :)

ON: Täällä alkaa menkat hetkenä hyvänsä ja tänään, dpo 12 menin vielä tyhmänä testaamaan. Niin ja ihan puhdas NEGA. En vaan jaksa uskoa että se siitä ikinä mikskään muuksi muuttuu...:(
 
Vittu mulla vituttaa..:kieh: toi mun mutsi!! Eilen ku soitin sille, etten tuu kotona käymään tällä viikolla tytön kaa enkä ehkä koko joulukuussa( äiti asuu 150km päässä) kun ei oo rahaa. Kauheesti rästi laskuja ja nyt varmaan monen sadan euron lääkkeet päälle tähän paskaan raha tilanteeseen..ja tää vitun joulukin kaikkine rahan mänöineen. Niin mutsi rupes räymää miten mä nyt olen vastuuton kun tuhlaan rahani kalliisiin lapsettomuus lääkkeisiin enkä hoida rästi laskuja eka. Kyllä niitä lapsii kerkee tekemään kohan laskut ja talous kunnossa..voi saatana!! Ja sit ku sanoin, et mun reumalekuri ei alota mulle lääkitystä tähän reumaan kun ne kaikki on jotain syöpälääkkeitä jotka pilaa nää hoidot( enkä alottas ittekkä hoitojen aikana ), niin mutsi taas pauhas kun olen edesvastuuton enkä anna lapselleni hyvää äitiä ,joka olis terve, kun en niitä vitun lääkkeitä syö:stick:|O sii mitä vittua..ite se saatana ryyppää ja on tehny sitä 15 vuotta jo. Mitä vittua se mua moralisoi. Kuulema tää yksikin lapsi riittää ja pitäs olla kiitollinen..mä en vittu mitään muuta ookkaa ku kiitollinen tosta meijän lapsesta, mutta ei se sitä tuskaa pois vie, että tahdotaan toinen lapsi. Mulla keittää nyt yli ja pahasti..ja äiti tietää, että tässä on kohta jo 2vuotta toivottu sitä lasta..mutta kun ei tule niin ei tule. Se saatana itte teki abortin vielä nelikymppisenä kun tuli vahingossa raskaaksi..että semmosta.
 
tyty86 Voi paska noita äitejä. Onneks sie oot aikuinen ihminen ja saat päättää omista asioista :) Olis se vaan kivempi tottakai että tämmösesäkin asiassa vois ees oma äiti olla tukena. Ite en ees suostu mainihtemaan enää koko asiasta äidilleni koska siitä ei hyvää seurais. Oon muutenkin mutsille ollu aina vähän semmonen pettymys, myös tämän asian suhteen kun en pysty lisääntymään. Ja sekös sitä vituttaa :(
 
Tyty, äidit ja tyttäret -niistä aineksista saa keittettyä melkoisen sopan. Minä ainakin otan äidin sanoista paljon enemmän itseeni kuin muiden sanomisista, vaikka sanoisivat sanatarkasti samaa. Äideillä on sellainen vaikutus. Ikävää, että et saa äidiltäsi tukea. Toivottavasti hänkin huomaa ajatella asiaa myös sinun näkökannaltasi ja löydätte taas sovun. Voimia!
Ja jos tarkoitit polin sairaanhoitajalla Päiviä, niin minusta ainakin hän on ihana ja suurisydäminen ihminen. Meillä ainakin on synkannut tosi hyvin! Tuossa joku viikko sitten tosiaan nauroin kyyneleet silmissä siinä pöydällä, kun Päivin kanssa vitsailimme. :)

Onnetonpulu
, pahoittelut negasta! :hug:

Kati, pidetään peukkuja! Kyllä tähän pinoon jo saisikin tulla hyviä uutisia!!

Nippe, joko olet uskaltautunut testaamaan uudelleen? Sieltäkin siis hyviä uutisia odotellaan!

Scindapsus, ihana asenne sinulla! Kun muistais ja jaksais itsekin olla aina noin positiivinen. Hoida itsesi kuntoon! Voimia! Ja pidä meidät tilanteen tasalla.

Simpli, mitämitämitähäh?!?! Miten polilla meni? Kerro nyt kaikki!! Mua niin jännittää huominen tsekkaus ja mullahan ois sitten sama edessä viikon päästä. Hirvittää, jännittää ja vähän pelottaakin!!

ON: Pistelyt ovat sujuneet todella hyvin. Olen ollut oikein reipas tyttö! Päivi T ois antanut mulle tarran terapiapistoksen jälkeen, jos vaan ois sellaisen löytänyt ja itse olisin antanut tarran itselleni joka ilta. Eli piikkikammo tuntuisi nyt olevan historiaa. Oon niin helpottunut siitä! Ja niin on myös mieheni. Hänkin jo hermoili mun itkuraivareita piikkien kanssa. :)
Huomenna polille... Olisipa jo ensi viikko... Ja olisipa jo joulu ja pääsisi testaamaan. Kenelläs muulla se oli testipäivä joulun tienoilla? Tosiaan -paras joulu ikinä tai sitten se paskin! Tosin tässä on vielä monta vaihetta, jotka voi mennä metsään ennen testipäivää että sitä testaamista on varmaan vielä turha hermoilla...
 

Yhteistyössä