Scindapsus: Tervetuloa porukkaan! Kyllä onki sulla urakka ollut, kun olet koko ketjun kahlannut läpi! =) On kyllä haasteellinen tilanne teillä, ihana että sinä olet jaksanut pysyä positiivisena kasvaimesta huolimatta! Leikataanko siun kasvain, milloin? Milloin saatte aloittaa yrittämisen? Paljon kysymyksiä, toivottavasti et ahdistu, itse saat valita mihin haluat vastata
Kiva kun tulit mukaan meidän ketjuun
Mandeila: Miten siun polikäynti sujui? Hienoa että siulla pistelyt onnistuneet! Jännä tuo mieli, kun minun ei ennen tehnyt yhtään hankalaa, ja itse asiassa sairaanhoitajaksi opiskelen, että pakkohan minun on pystyä pistämään
Mutta nyt tässä kierrossa ittensä pistämisestä tuli hirmuista tahtojen taistelua, ei meinannut millään onnistua. Nyt on multa pistämiset vähäksi aikaa ohi, kun nyt saisin koottua itteeni mahdollista tulevaa kiertoa varten, ettei olisi yhtä vaikeaa taas
Mietinkin, että olisiko mulla kyseessä ollu jotain psykologista, turhautumista, epätoivoa, pelkoa, tms., joka sit purkautu pistosahdistuksena? Hmmm
Ollaan miehen kanssa pikkuhiljaa alettu miettimään, joko olisi meidänkin aika käydä Päivin juttusilla
Kati: :hug: Jaksamista!
onnetonpulu: Voih, voimia siulle! Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon, jospa siitä tulisi se the-kierto
Ei siun kannata vielä olla huolissas inssin ajankohdasta, miulla ainakin nyt jo kahdesti ovis viikonloppuna ja inssi tehty perjantaina Ensimmäisessä kierrossa tuikkasin pregnylin torstaina, ja nyt toisessa vasta perjantaina inssin jälkeen! Ilmaisin kyllä lääkärille huoleni, että onko inssi liian aikaisin kun ei inssissä ollut follikaan vielä puhjennut, mutta lääkärin mukaan ihan hyvä aika oli, ja on kuulemma hyvin yleistä, että folli ei ole puhjennut vielä inssiin mennessä. Ne siittiöthän kuitenkin elää pidempään siellä munatorvessa ja odottelee pian irtoavaa munasolua. Tosin, ei meitä kielletty kotona vielä varmistelemastakaan
simplillähän hyviä uutisia! Tosi hieno saalis! Onnea! Ainakin tiedetään, että sie tuotat kypsiä munasoluja, jotka pystyy hedelmöittymään
Kunpa niistä nyt saataisiin teille oma pienokainen!
Tytylle tsemppiä polikäynnille! Jospa ainakin jotakin selvyyttä tilanteeseenne saisitte
En tiedä ketä polin hoitajaa tarkoitit, minulla siellä on aina ollut jompikumpi Päivi, ja molemmat ovat kyllä olleet tosi ihania ainakin meitä kohtaan! Etenkin Päivi L on ollut hoitajana molemmissa insseissä, ja kummallakin kerralla halasi minua ja toivotti onnea matkaan! Ja se tuntuu siltä, että hän todella tarkoittaa sitä ja toivoo, että me saataisiin vauva. Lääkäreistä moni täällä foorumilla tuntuu pitävän kovasti Esasta, itsellä ei hänen kanssaan ihan niin hyvin synkkaa kuin muiden lääkärien kanssa, mutta ei minulla ole häntäkään vastaan mitään. Ehkä hän on vähän hiljaisempi ja mutisevampi
Kuitenkin Esakin kyllä vastailee hyvin, kun vaan itse muistaa häneltä kysellä. Anne on minun lempparini, hän on huomioinut meidän tilanteen tosi hyvin, aina tuntuu että hän on perehtynyt meidän taustaan ja perustelee tosi hyvin miksi tehdään niinku tehdään. Esim. ku itse hieman epäilin, että voisko mulla olla endoa, Anne pysty kumoamaan epäilyni ja perustelemaan kantansa niin hyvin, etten enää kyllä stressaa asiasta.
Muutama mieltäpainava kysymys viisaammille:
- Maksaako Päivin terapiakäynnit sen normi polimaksun? Ja jos mennään miehen kanssa yhessä, niin tuleeko meille kummallekin lasku? Eihän se polimaksukaan hirveesti olis, mutta opiskelijan on punnittava näitäkin asioita, että saisi kaikki lääkkeet, polikäynnit ym. maksettua, niin ettei talous ihan romahtaisi
- Millainen joulutauko polille oikein tulee? Joku sanoi sen kestävän kolme viikkoa! Milloin se siis alkaa ja loppuu?