Macygray: Kiitos tiedosta. Empä tiennyt tuota, että menee vain yksi polimaksu, jos varaa samalle päivälle lapsettomuuspolille ajan sekä sinne "terapiaan". Itse asiassa oon tässä miettiny, että kerkesin varata ajan jo ivf hoitojen suunnittelua varten juuri ennen joulua ja nyt sitten onkin se eka ultra samana päivänä tuntia aiemmin, siis jos sinne asti kyytiläinen pysyy matkassa. Oon pähkäilly, että jos perun sen ivf suunnitteluajan, niin varmana menee kesken ja sitten ivf hoito viivästyy, jos ei käydä sillä suunnittelukäynnillä, mutta toisaalta vois olla aika kiva käydä sen ekan ultran jälkeen siellä juttusilla, menipä asiat hyvin tai huonosti. Jos menee huonosti, niin uudet näkkulmat vois olla tarpeen ja sitten jos kaikki ok, niin osaiskohan "terapiatäti" kertoa miten välttää sitten keskenmenoa ???
Onnetonpulu: Hyvä, että saat lääkkeet "vaihtoon". Miksi ihmeessä tarjotaan clomeja, jos niissä sivuvaikutukset miusta ainakin ja monella muulla pahemmat kuin esim. femareissa? Sitten monelle on clomien kans käyny just noin, että limis menee olemattomaksi... Mutta kyllä suuresti ihmettelen mikä siinä verikokeiden määräämisessä on niin vaikeeta, jos asiakas maksaa!?!? Siis oon luullu, että yksityisellä suorastaan saa kaikki tutkimukset mitä vaan haluaa, kun vaan on tuohta taskussa...