Hakutulokset

  1. A

    Pääseekö joku Facebookkiin ? Minä en!

    En ole päässyt koko aamuna, mut nyt näyttäis pelittävän. Sinne kaikki vaan;)
  2. A

    ja taas huutiksesta sekä palautteesta..

    Jos olen myyjä ja huomaan maksun tulleen tililleni, annan palautteen heti kun maksu näkyy. Jos taas olen ostaja, annan palautteen kun olen saanut tuotteen. Mielestäni ei ole väliä kumpi antaa ensin. Ihmettelen kuitenkin suuresti kun minulle ei olla annettu palautetta vaikka itse kuitenkin annan...
  3. A

    Riihimäkeläiset äipät ja odottajat , onko teitä :D

    Mä asustelen perheeni kanssa Hyvinkäällä. Kaksi poikaa -05 ja -07 ja kolmas tuloillaan joulukuun lopulla. Ei varmaan haittaa jos täällä huutelen, välimatka kun on niin pieni loppujenlopuksi ja varmaan äippälomalla olis kiva saada seuraa:p
  4. A

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Ultrakuuumisia kaikki oli hyvin eikä verenvuodolle löytynyt ainakaan istukan tiimoilta mitään syytä, koska on niin etuseinässä ja kaukana kohdunsuulta. Tyttöolo vaihtui poikalupaukseksi. Kätilö otti meille vieä kuvan, jossa kursorin nuoli osoittaa suoraan pieneen pippeliin:whistle: eipähän jää...
  5. A

    Voi luoja näitä lasten nimiä nykyään! :-)

    Pakko tunkea lusikka tähän soppaan. Eilen kaupassa äiti/täti huuteli n. 4v tytön perään, Regina oli tyllerön nimi. Mulle tuli mieleen vaan se lehti:p Olenkin vähän vanhanaikainen, myönnän.
  6. A

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Tervehdys taas pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille. Kivaa kun vieläkin löytyy uusia odottajia:wave: Lämpöpussista on puhuttu. Meillä on edelliset syntyneet kesällä ja syksyllä, eikä lämpöpussia ole ollut kuin vaunuissa. Nyt kuitenkin saadaan ystävältä kaukaloon sopiva "Jääkarhupussi" ja...
  7. A

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Morjens taas pitkästä aikaa. Ihania kuulumisia kaikilla, olispa jo se omakin ultra ajankohatainen... Uusille tervetuloa:wave: Ammatista olen apulaispäällikkönä kaupassa ja työ on todella raskasta, vielä kun sairastan selkärankareumaa, mietin, että kuinka pitkään vielä jaksan kun nyt jo...
  8. A

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Heips. Joka päivä käyn lukemassa teidän juttuja, mutta ikinä en kerkee kommentoimaan;) Ihanaa kuulla hyvistä ultrakuulumisista. Me ei saatu kuopuksen rakenneultrasta kuin yksi kuva päästä, kun esikoisesta saatiin samassa sairaalassa monta kuvaa. Niin se vaan vaihtelee ultraajasta...
  9. A

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Ensku todella kurjaa kuulla tuommoisia uutisia. Olen samaa mieltä poppeliinin kanssa. Ei tuohon tilanteeseen ole mitään oikeita sanoja, muistaminen on kuitenkin tärkeintä. Voimia sinulle ja ystävällesi. ).( Tosi kurjaa hehkuttaa nyt samassa viestissä, mut mä tunsin just äsken ekat oikeat...
  10. A

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Matkailusta Me ollaan kans lähdössä Turkkiin syyskuussa ja kuten Astre kyseli niin minäkin mielelläni haluaisin tuosta raskauden aikaisesta ruokavaliosta siellä päin tietää lisää. Nyt kun kaikki ulkoilainen pastöroimaton maitotuote on kielletty niin mitä ihmettä siellä uskaltaa syödä? Salaatteja...
  11. A

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Ensku jos sulla on semmoinen olo, ettet jaksa töissä niin haet sairaslomaa. Noi olothan voi muuttua parempaan ihan viikossa parissa ja sit voi kokeilla taas töihin menoa. Mulla on vielä vk lomaa jäljellä, mut nyt jo mietin kans et miten jaksan töissä kun nyt on jo ihan väsy ja selkää jomottaa...
  12. A

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Vakuutuksista Me ollaan otettu molemmille lapsille vakuutukset Tapiolasta 3kk ennen syntymää ja ollaan erittäin tyytyväisiä oltu. Siinä on just se omavastuu koko vuodelle ja tulee täyteen jo kahdesta lääkärikäynnistä ja loppuvuosi on "ilmainen". Esikoisen kanssa eka vuosi meni aika vähällä...
  13. A

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Tervehdys kaikille:) Uusille tervetuloa:wave: Nejäskö miten ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin!! Tommoinen kyllä pelästyttää ihan liikaa. Tanjuska ihanaa, että olet päässyt näin pian uuteen odotukseen. Olen niin pahoillani siitä mitä olette joutunut kokemaan. Itse synnytin enkelivauvan...
  14. A

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Swerfiel kiitos kun kerroit oman kokemuksesi ja hienoa, että teillä oli kaikki kuitenkin hyvin. Kätilö kysyi, että kävinko veriseulassa ja sanoin käyneeni johon hän vastasi, että hyvä niin. HusLabilta toisiaan tuli kirje, jossa sanottiin, ettei 21-trisomiaan ole löytynyt kohonnutta riskiä ja...
  15. A

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Olen niin pahoillani Adelin, Kittyn ja Chipsuh puolesta, paljon voimia teille:hug: Ihanaa kuulla, että Tatomiralla kaikki olikin hyvin:) Aivan ihania kuvia taas tullut lisää, ja monet onneksi saaneet niitä hyviä uutisia ultrasta. ).( LA on neuvolan mukaan 25.12 jos poppeliini viitsit...
  16. A

    Imetysasiaa?

    löytyiskö tuolta apuja Imetystukilista.net - Etusivu =)
  17. A

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Niisku74 kaikki oli hyvin:heart: Dobblerilla ei tosiaan kuulunut, mutta ultralla näkyi pieni sydän, joka sykki. Äläkä ihmeessä huolestu, jos et vielä kuullut niitä, lääkäri sanoi, ettei näillä viikoilla välttämättä kuulu. Mulla vaan tuli niin pahat takaumat siihen edelliseen km:on (joka oli rvk...
  18. A

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Kiitos Poppeliini kun jaksat päivitellä meidän pinoa=) Mä lähden nyt ekaa kertaa kuuntelemaan sydänääniä neuvolalääkäriin. Jännittää niin paljon, että maha on ihan sekaisin, mä varmaan pyörryn sinne odotushuoneeseen... ihan hirveetä. Viimeksi juuri neuvolalääkärissä todettiin, että...
  19. A

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Kauris-82 yleensä ne taitaa tehdä tuon ekan ultran alakautta kun näkyy yleensä silloin paremmin. Me saatiin esikoisesta kolme kuvaa, enkä toisesta sitten pyytänyt edes niin saatiin vain yksi. Kuopuksen ultrannut oli muutenkin vähän tiukan oloinen ja sanoi, ettei näissä ultrissa vauvaa huvikseen...
  20. A

    Hometyöpaikka; oireena voiko olla puutumista?

    Mulla ollut myös naaman ja käsien puutumista, mutta en ole osannut niitä yhdistää mihnkään mahdolliseen homeeseen. Olin lekurissakin ja ne olivat huolissaan noista puutumisista ja meinasivat jo lähettää pään magneettikuvaukseen, mutta tulivat kuitenkin siihen johtopäätökseen, että johtuu jäkistä...

Yhteistyössä