ja taas huutiksesta sekä palautteesta..

  • Viestiketjun aloittaja "hiphei"
  • Ensimmäinen viesti
"hiphei"
Kumman (teidän mielestä) pitää antaa ensin palaute; myyjän vai ostajan? Jos itse myyn jotain, annan ostajalle palautteen saatuani rahan tilille. Mielestäni on vähintäänkin epäilyttävää, jos myyjä jää odottamaan ostajan palautetta ennenkuin uskaltaa antaa omansa. Tälläkin hetkellä odottelen palautetta eräältä myyjältä, itse maksoin huutoni samantien, mutta en kiusallakaan anna palautetta ensin.
 
tn
Periaatteessa mun mielestä myyjän. Mutta enpä ole ikinä alkanut niitä palautteen antamisia kyttäämään tai ihmettelemään. Annan palautteen (myyjänä ja ostajana) silloin kauppa minun puoleltani ok, tehkööt vastapuoli kuten parhaaksi näkee.
 
tretwetew
Mulle on ihan sama kuka antaa ensin. Ite oon vuosia ollu huutiksessa, joskus on niin kiire ollu et oon laittanut palautteet viivellä, mut en oo kuitenkaa jättänyt laittamatta. Nykyään oon ottanu käytännön et laitan palautteen sit ku oon vieny postiin. Pysyn parhaiten ite kärryillä et kenelle on sit lähetetty ja ostaja tietää odottaa pakettia.
 
"heh"
Jos kauppa tapahtuu postitse niin myyjänä laitan palautteen kun rahat ovat tilillä, ostajana sitten kun olen saanut tavaran ja tarkistanut sen kunnon. Jos taas nouto niin se laittaa palautteen ensin joka ehtii. Ja itse en yleensä edes katso onko kauppakumppani laittanut palautetta. Jos ei laita niin olkoon laittamattta. Oma palautteenantoni saattaa joskus venyä ihan vaan sen takia etten päivystä huutista päivittäin.
 
"alma"
Itse laitan palauteen heti kun olen tuotteen saanut riippumatta siitä, onko myyjä palautteen antanut. Ei ole tullut edes mieleen "pihdata" palautteen antoa. Eikös sen palautteen voi joka tapauksessa muuttaa?
 
"aloittaja"
Juu, yleensä laitan minäkin palutteen heti kun kauppa on kohdallani ok, mutta tällä kertaa rupes jotenkin niin tympimään. Ja aion pihdata sitä kunnes myyjä antaa palutteen, jos antaa. ;)
 
ak
Jos olen myyjä ja huomaan maksun tulleen tililleni, annan palautteen heti kun maksu näkyy. Jos taas olen ostaja, annan palautteen kun olen saanut tuotteen. Mielestäni ei ole väliä kumpi antaa ensin. Ihmettelen kuitenkin suuresti kun minulle ei olla annettu palautetta vaikka itse kuitenkin annan joka kerta. Huutiksessahan juuri palautteiden laatu ratkaisee monia ostopäätöksiä ja siksi niiden antaminen olisi suotavaa. Ja näkyyhän ne siinä omalla sivulla heti, mistä et ole antanut niin ei luulisi olevan vaikeeta muistaa antaa:kieh:
 
"aloittaja"
Jos olen myyjä ja huomaan maksun tulleen tililleni, annan palautteen heti kun maksu näkyy. Jos taas olen ostaja, annan palautteen kun olen saanut tuotteen. Mielestäni ei ole väliä kumpi antaa ensin. Ihmettelen kuitenkin suuresti kun minulle ei olla annettu palautetta vaikka itse kuitenkin annan joka kerta. Huutiksessahan juuri palautteiden laatu ratkaisee monia ostopäätöksiä ja siksi niiden antaminen olisi suotavaa. Ja näkyyhän ne siinä omalla sivulla heti, mistä et ole antanut niin ei luulisi olevan vaikeeta muistaa antaa:kieh:
Tismalleen näin!!
 

Yhteistyössä