Voi luoja näitä lasten nimiä nykyään! :-)

  • Viestiketjun aloittaja Jaana79
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24386084:
jotkut nimet ovat ihan nättejä ja käyttökelpoisia, mutta monet menevät kyllä pahasti yli! esim. Ramses, Ea, Keiju, ja Kuutti ovat nimiä, joita en mistään hinnasta laittaisi lapselleni.
kuvitelkaa nyt lentokapteeni Kuuttia tai kehonrakentaja Keijua :O
Mä oon oikeasti aika ajoin miettinyt, kun törmään Keijuun, että onpa kivaa jos Keiju on murrosiässä 130-kiloinen aknekasvoinen mörssäri.

Tietyt merkitysnimet aiheuttaa lapsille paineita :)
 
Mitä outoa tossa nico-petteri nimessä on? en tajuu.. En kyllä itse antais lapselle nimeksi mutta siis must ihan tavallinen nimi
Nico-Petteri ja Nicopetteri on nimityksiä hemmotelluille nykyteinipojille. Niille, jotka päivystää marketin kulmilla viritettyjen mopojensa kera tehden ääliömäisyyksiä, leikkivät kovista koulussa, ja vanhemmat sitten toteaa kun poliisi tulee ovelle tai koulusta soitetaan että ei meidän Nicopetteri kyllä missään nimessä tee mitään sellaista....

Ei ole mikään palstan keksintö, vaan esim. tutut poliisit on jo vuosia puhuneet nicopettereistä, ja nuorisotyöntekijöilläkin on tämä termi käytössä.
 
ettet
Nico-Petteri ja Nicopetteri on nimityksiä hemmotelluille nykyteinipojille. Niille, jotka päivystää marketin kulmilla viritettyjen mopojensa kera tehden ääliömäisyyksiä, leikkivät kovista koulussa, ja vanhemmat sitten toteaa kun poliisi tulee ovelle tai koulusta soitetaan että ei meidän Nicopetteri kyllä missään nimessä tee mitään sellaista....

Ei ole mikään palstan keksintö, vaan esim. tutut poliisit on jo vuosia puhuneet nicopettereistä, ja nuorisotyöntekijöilläkin on tämä termi käytössä.

Aijaa.. Okei :) No sit. Oon tainnu tippua kelkasta aikaa sitten vaikka ikää vasta 23v. En tienny tollasta :D
 
ak
Pakko tunkea lusikka tähän soppaan. Eilen kaupassa äiti/täti huuteli n. 4v tytön perään, Regina oli tyllerön nimi. Mulle tuli mieleen vaan se lehti:p Olenkin vähän vanhanaikainen, myönnän.
 
[QUOTE="vieras";24390079]Tulevan tyttäreni nimi on Elmi Nona Elissa :heart:[/QUOTE]

Elissa :heart: on ihana. Yksi kauniimmista tytönnimistä, ja melko varmasti tulisi nimeksi tytölle jos tyttö vielä tekaistaisiin.
 
Vulvarina Penissa Ciderita
[QUOTE="sasa";24390150]Minä olen ilmeisesti vielä vanhanaikaisempi, koska minä assosioin sen Regina Linnanheimoon.[/QUOTE]

Ja minä assosioin sen vaginaan.
 
[QUOTE="vieras";24390563]Sillä sun nykyisellä tytöllä on :x nimi, sopis tähän ketjuun. en nyt muista mikä se oli, mutta samaa sarjaa ja yhtä typerä kuin se veriripuli-nimi.[/QUOTE]

No yhyy, sun ei tarvitse tykätä mutta me tykätään, tyttö tykkää, ja nimi on vanha ja perinteinen, eikä oo kaimoja joka hiekkalaatikolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Nico-Petteri ja Nicopetteri on nimityksiä hemmotelluille nykyteinipojille. Niille, jotka päivystää marketin kulmilla viritettyjen mopojensa kera tehden ääliömäisyyksiä, leikkivät kovista koulussa, ja vanhemmat sitten toteaa kun poliisi tulee ovelle tai koulusta soitetaan että ei meidän Nicopetteri kyllä missään nimessä tee mitään sellaista....

Ei ole mikään palstan keksintö, vaan esim. tutut poliisit on jo vuosia puhuneet nicopettereistä, ja nuorisotyöntekijöilläkin on tämä termi käytössä.
Ihan yhtälailla kuule sun Nikolas voi olla tuleva mummonpotkija, joten rauhotus nyt hiukan.
 
[QUOTE="vieras";24390634]Ihan yhtälailla kuule sun Nikolas voi olla tuleva mummonpotkija, joten rauhotus nyt hiukan.[/QUOTE]

Kuka tahansa voi olla mummonpotkija, mutta nyt puhuttiin siitä mistä nicopetteri-legenda on peräisin eikä mistään mun henk.koht. mielipiteestä. Jos (kun) et muka tajunnut.
 

Yhteistyössä