Voi luoja näitä lasten nimiä nykyään! :-)

  • Viestiketjun aloittaja Jaana79
  • Ensimmäinen viesti
jokuminä
Rihannahan kuulostaa ihan kivalle nimelle ainakin mun korvaan, vähän niinkuin Johanna mut stailattu tähän päivään. Voisin hyvin laittaa Rihannan omalle mukulalle, kiitti vinkistä!!
 
"Mimmiina"
Siis eilen alkoi lapsilla taas päiväkoti ja ei voinut kuin nauraa, kun samasta ryhmästä löytyy myös lapset nimeltä Shakira, Rihanna, Nico-Petteri sekä pienet neekeripojat nimeltä Jari ja Antti.
Naurappa itsesi kuolluksiin, mutta mitä arvelet? Onkohan tuhansien vuosien päästä sinun nimilempprit käytössä? Katsos, niin se vaan aika ja evoluutio menee eteenpäin. Muutos voi tuntua sinusta järkyttävältä, mutta huh huh onneksi muutos on ainoa varma asia elämässä.
 
arinamarina
Meidän tytön luokalla on on Elvis mutta mun mielestä se on ihan kiva nimi jos ei aina yhdistettäis erääseen "tummaan komistukseen". Pamelakin on naapurin tytön nimi(vanhemmat tosin venäläisiä). Mun mielestä kauneus on katsojan silmässä eikä näihin makuasioihin oo oikeaa ja väärää vastausta =)
 
yääk
[QUOTE="vieras";24385081]Joo, on se aika outoo, kun suomalaisen perusjantterin nimi on joku muhammed tai allahi. Hyi hitto[/QUOTE]

Joo. Sekin oli ihan omituista , kun mun tätini ja sen mies muuttivat Ruotsiin 70-luvulla ja saivat siellä pojan jolle antoivat nimen Stefan. Siis ihan kerettiläistä toimintaa! Serkkuni olisi varmaan ollut kamalasti onnellisempi jos sen etunimi olisi ollut suomalainen, sellainen jonka kirjoitusasua ja lausumista joutuu selventämään kaikkialla muualla paitsi Suomessa. Jarkko, Marko, Petteri, Santeri.
Sille kun on riittänyt jo selitellä tarpeeksi miten sukunimi kirjoitetaan :)
 
dmdm
[QUOTE="niinu";24385110]meidän lapsi on perinteisemmin Niko Petteri =) anteeksi vaan kaikille joita kovasti tämä näyttää häiritsevän.[/QUOTE]

Mun kummipojalla sama nimi. Eikä häiritse :)
 

Yhteistyössä