Voi luoja näitä lasten nimiä nykyään! :-)

  • Viestiketjun aloittaja Jaana79
  • Ensimmäinen viesti
Jaana79
Siis eilen alkoi lapsilla taas päiväkoti ja ei voinut kuin nauraa, kun samasta ryhmästä löytyy myös lapset nimeltä Shakira, Rihanna, Nico-Petteri sekä pienet neekeripojat nimeltä Jari ja Antti.
 
........
[QUOTE="Huoh";24384448]Just kuulin kun joku äiti huuteli ulkona Petriinaa... Siis miten joku voi antaa sellasen nimen lapselleen?[/QUOTE]

Oon ihmetellyt samaa. Maailmassa on paljon kauniita ja naisellisia naisten nimiä ja joku haluaa laittaa tytölleen nimen Petriina tai Petriikka. :x
Kas kun ei Yrjöönä tai Jormiina.
 
Jaana79
Juu juu, ihan oikeesti on tuon nimiset. Meidän ipanat on Anniina ja Anette, tosin olis varmaan näköjään pitäny laittaa vaikka Madonna ja Beyonce nimeks, et ois tarpeeks kansainvälistä.
 
No onhan niitä Brookeja ja Ridgejäkin, ihan uskottavaa Rihannat ja Shakirat.

JA olen vanhanaikainen ja kalkkis ja mitä kaikkea, mutta nuo nyt vain on ihan hirvittäviä valintoja mun mielestä.
JA mähän saan pitää mielipiteeni!
 
¨¨
Väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta selviää, että esim. rihanna-nimisiä on suomessa muutamia kappaleita, syntyneet vuosina 2010 ja 2011

http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1
 
Deleted member 70007
No eiköhän se oo jokaisen oma asia minkä antaa lapselle nimeks.
Ja ainoastaan sun Amelie-Sofie Vivienne Helene Virtasella on kiva nimi.
Kattokaas huviksenne vrk:sä Shakira, Rihanna ja Nico-Petteri.
Paljonkohan niitäkin (eritoten Nico-Petteriä) löytyy:rolleyes:
 
muahaha
Oon ihmetellyt samaa. Maailmassa on paljon kauniita ja naisellisia naisten nimiä ja joku haluaa laittaa tytölleen nimen Petriina tai Petriikka. :x
Kas kun ei Yrjöönä tai Jormiina.
Jormiina!!! Mä en kestä, melkein meni iltakahvit väärään kurkkuun! :D Kadumme alussa on leikkipuisto ja yksi täti huusi "Aurel , Aurel!". Jäi epäselväksi tavoitteliko poikaa vai tyttöä.
 
"hmmm"
No kyllä ne Jarit ja Antit sopii tummallekin pojalle, sellaiselle lapsella kun saattaa olla toinen vanhempi ihan "härmäläinen" tai vaikka molemmat jos ovat adoptoituja.
Ja joo, aika sattumaa jos Rihanna ja Shakira on samassa "bandissä" eli ryhmässä, jos eivät sitten ole saman perheen lapsia.
Ja älä sinä muiden nimiä moiti. Minä en antaisi lapselleni nimeksi Anniina ( tulee mielee angiina, minulle) enkä Anette ( minusta ihan romaaninimi) mutta ne ovat varmasti sinun lapsille kauniit ja sopivat nimet ja siksi juuri hyvät teidän lapsille vaikka minä en tykkääkään. Nämä ovat maku asioita ja onneksi meillä on erilainen maku, muutenhan kaikilla lapsilla olisi samat nimet.
 
siis tänään näin vaunuissa roikkuvan nimikyltin Enkkariini, en kyllä mitenkään päin tiennyt, et onko tyttö vai poika jne... sori vaan, jos on jonkun lapsi, mut en tajua tota nimeä, en sitten millään!
 

Yhteistyössä