Ei hitto mä nauran täällä!!!Oon ihmetellyt samaa. Maailmassa on paljon kauniita ja naisellisia naisten nimiä ja joku haluaa laittaa tytölleen nimen Petriina tai Petriikka. :x
Kas kun ei Yrjöönä tai Jormiina.
Ei hitto mä nauran täällä!!!Oon ihmetellyt samaa. Maailmassa on paljon kauniita ja naisellisia naisten nimiä ja joku haluaa laittaa tytölleen nimen Petriina tai Petriikka. :x
Mä oon kuullut et ois Samiina. Ei sekään hääppönen oo.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24384521:Petriinaa hirveempi on Lauriina.
Missä ihmeen tyhjiössä mä elän kun en kuule mitään tommosia äklöjä nimihirviöitä. Sori, ei sais kyllä haukkua kun makuasioitahan noi on mut kyllä noi Petriinat ja Samiinat on kyllä aika karseita.Mä oon kuullut et ois Samiina. Ei sekään hääppönen oo.
Mutta joo..täällä ainakin tosi kivoja nimiä 5 vuotiaan pk-kavereilla, ei tosiaan mitään Rihannoja tms.
Siis en lukenut kun ton eka sivun, enkä tiedä ootko kommentoinut tähän jo, mut en kyllä usko et tollasta nimeä voi olla!siis tänään näin vaunuissa roikkuvan nimikyltin Enkkariini, en kyllä mitenkään päin tiennyt, et onko tyttö vai poika jne... sori vaan, jos on jonkun lapsi, mut en tajua tota nimeä, en sitten millään!
meidän lapsen luokalla oli Nico-Pertti!! piti pari kertaa lukea, ennen kuin uskoin, että oikeasti poika on Nico-Pertti.En usko. Ei kai kenenkään nimi oikeasti ole Nico-Petteri? Saati joku Rihanna. Rihanna Mönttinen vai Rihanna Huttunen kenties?
onko Melike tytön lempinimi?Jos sun päiväsi paranee sillä, että haukut mun lapsen nimeä, niin siitä vaan.
Edelleen, sun tai muiden ei tarvitse tykätä, me tykätään kovasti ja tyttö itse rakastaa nimeään
Tunen monta tän nimistä ja ei oo nykylapsia. Toiset melkis kuuskymppisiä ja toiset hiukka reilu kolmekymmentä. Nykylapsi= suhteellinen käsitysAnniina ja Anette, voi luoja näitä lasten nimiä nykyään!
Teini-ikään ehtineitäkin nykylapsia löytyy tuolla nimellä...mä tiedän kaks Riannaa (ilman h:ta siis). toinen kuopuksen hoitokaveri ja toinen esikoisen rinnakkaisluokalla.
Taidetaan olla samalta paikkakunnaltaPaikallisen seurakunta lehden kastetuista bongattu : Viikari Valtanen.
Voi luoja... Siis ei mitään muuta nimeä kuin tuo Viikari, sehän onkin aikuisena kiva laittaa työhakemuksiin yms.
Voi kauheeta! Meillä asuu Mikko-niminen pieni neekeripoika. Olisiko siitä pitänyt tehdä Jack tai Ibrahim että kelpaisi sinulle?Siis eilen alkoi lapsilla taas päiväkoti ja ei voinut kuin nauraa, kun samasta ryhmästä löytyy myös lapset nimeltä Shakira, Rihanna, Nico-Petteri sekä pienet neekeripojat nimeltä Jari ja Antti.
Jormiina on muuten aika hieno!Oon ihmetellyt samaa. Maailmassa on paljon kauniita ja naisellisia naisten nimiä ja joku haluaa laittaa tytölleen nimen Petriina tai Petriikka. :x