Voi luoja näitä lasten nimiä nykyään! :-)

  • Viestiketjun aloittaja Jaana79
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon kuullut et ois Samiina. Ei sekään hääppönen oo.

Mutta joo..täällä ainakin tosi kivoja nimiä 5 vuotiaan pk-kavereilla, ei tosiaan mitään Rihannoja tms.
Missä ihmeen tyhjiössä mä elän kun en kuule mitään tommosia äklöjä nimihirviöitä. Sori, ei sais kyllä haukkua kun makuasioitahan noi on mut kyllä noi Petriinat ja Samiinat on kyllä aika karseita.
 
"Mukamaspipsa"
Yleensä en kauheesti osallistu nimikeskusteluihin, mutta pakko sen verran kuitenkin sanoa, että mä en ymmärrä ollenkaan, miksi Niko Petteri -nimestä on tehty joku pilan aihe, vai onko se nimenomaan se, että se on Nico???

Kaunis nimihän tuo Niko Petteri on, melkein harmittaa, että siitä on tehty yleinen nimitys jollein.. (mitä oikeestaan en edes tiedä, mille...)
Pitkään olen jättänyt kyllä jo lukematta jutut, joissa tuota nimeä on käytetty. Koska pelkästään se, että käyttää tuota nimeä vitsinä, kuvaa sen ihmisen ajatusmaailmaa mulle ihan tarpeeksi ja en jaksa kiinnostua jutusta.

No, tulihan nyt osallistuttua nimikeskusteluun :)
 
pönttö
[QUOTE="asdfasdf";24390655]Melike? No eikä ole.[/QUOTE]

Miten ihmeessä tuo Melike lausutaan? Siis ihan melike? Mulla tuo jotenkin päässä kääntyy heti muotoon mii laik. Alko vaan häirihtemään.
 
lo..
Paikallisen seurakunta lehden kastetuista bongattu : Viikari Valtanen.
Voi luoja... Siis ei mitään muuta nimeä kuin tuo Viikari, sehän onkin aikuisena kiva laittaa työhakemuksiin yms.
 
Vinkein nimi, joka minua on kävellyt vastaan on Delfiina :x
Tuo viikari sopii hyvin pienelle pojalle ja sitten sellaiselle vanhalle papalle, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Valitettavasti siihen väliin mahtuu monta vuotta, johon se ei sovi.
Ja meilläkin asuu yksi tuleva mummonpotkija, Nicolas :ashamed:
 
"PåDenDär"
Itse olen törmännyt poikaan, jonka etunimet oli Kasper Jesper Joonatan. Myöskin Petriinan olen tavannut ja ehkä kaikista eniten hymyn on saanut huulille Pelle Hermanni :)
Ei pahalla ketään kohtaan.
 

Yhteistyössä