Hakutulokset

1. Dremming

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Onnea viida ja Gabrielle!! :flower: :heart: kuumeilija pahoitteluni läheisesi poismenosta! :hug: tiuhti suuren suuri halaus sulle! Miksi noiden kaikkien vaivojen on pitänyt tulla juuri sulle? :( Toisaalta, oot kyllä erittäin vahva ihminen. Sen mitä sua tämän netin kautta tiedän ja tunnen...
  2. Dremming

Sati Kamala tuo siskosi juttu! Mä en kanssa ymmärrä monessakaan asiassa Suomen lainsäädäntöä ja tuossa oli taas yksi hyvä esimerkki sen järjettömyydestä. Ihania vauva-kuulumisia on moni kirjoitellut! Mahtava kuulla, että kaikilla menee nyt hyvin. :heart: ON täti punainen tuli tänään kylään...
  3. Dremming

Heippa tytöt! Oon näemmä laiskistunut niin paljon, etten enää jaksa istua koneella, tosin parempi kai se on olla ulkona kun istua tässä koneen ääressä. :D Eli siis minut vois laittaa tuonne taustalle koska niin harvoin täällä enää jaksan kirjoitella. Vähän väliä oon pikaseen lukassu teidän...
  4. Dremming

tada tänään testissä hailakampi viiva eli ovis on sitte tänään kun eilen oli se tummempi viiva. Josko tänään vielä vähän varmistelis... ;) Myy ja Emby todellakaan ei voi yleistää, että hevosihmiset puhuis vaan hevosista tai koiraihmiset koirista. Minä omistan 2 hevosta ja 2 koiraa ja en puhu...
  5. Dremming

Lestadiolaiset!

Ja mun mielestä on todella itsekästä hankkia lapsia tähän sairaaseen maailmaan joka tappaa itse itseään. Enkä ole tekopyhä, itse yritetään lasta, mutta mun mielestä se on vaan väärin väittää etteikö lapsen teko olisi itsekästä.
  6. Dremming

Lestadiolaiset!

Muahhahhaa! Kyllä se lapsen hankkiminen on nimenomaan itsekästä! Haloo! Ei se olemassa olematon lapsi huuda, että haluaa syntyä vaan lapsen hankinta on aina vanhempien OMA HALU saada se lapsi eli ITSEKKYYDESTÄ on kyse!
  7. Dremming

tiuhti kiitos uudesta pinosta ja ihana toi kuva listan alussa. :heart: Pahoitteluni ja suuren suuri hali tädin johdosta! :hug: Mutta josko se ei ihan kunnolla tulisikaan kylään? Pelottelisi vain? Chiba tervetuloa takaisin, mikäli meinaat jäädä joukkoon! :) Tervetuloa jannica :wave: ON...
  8. Dremming

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tiuhti ja Myy suuren suuret pahoitteluni negasta. :( :hug: En oikein osaa muuta sanoa... Myy käytkö jossain tallilla hevostelemassa? :) Lilly mä en osaa oikein muuten neuvoa kuin, että jos testiviiva on huomattavasti haaleampi kontrollia se tarkoittaa negaa. Toisaalta testiviiva voi aina...
  9. Dremming

tiuhti en tiedä mitä sanoa! Voimia kovasti! :hug: Mutta eikö se vielä ois mahdollista, et viiva tulisikin testiin? Meinaan ku kp:t vasta 23? Emby Hui! :heart: Kovasti plussapuhureita kaikille! ++++++ :whistle: ON ovistestiin tuli jopa jonkunlainen viiva... Eli oon aika varma, et ovis on...
  10. Dremming

tada mä sanoin ukolle ennen ku se lähti, et tuu sit vasta aamulla, et mä saan nukkua. :D Mä siis herään töihin ennen kuutta ja jos se koluaa tänne 3-4. aikaan aamuyöllä niin voi olla varma, että mä oon PAHALLA päällä huomenna. :D
  11. Dremming

viida hyvä, hyvä! Tsemppiä sinne, että jaksat pitää lopetuspäätöksestä kiinni! :) tiuhti mä peukuttelen edelleen, jotta saisit sen plussan! Sä jos joku olet sen ansainnut! :heart: tada minustakin oireesi kuulostaa oikein lupaavilta! ;) Innolla odotan testaamista! syysmyrsky Ihanaa...
  12. Dremming

Niin ja aivan valtavasti onnea pikkuhötö!! :flower: :heart:
  13. Dremming

Tervetuloa kaikille uusille! :wave: tiuhti ja lemonade pidän teille koooovasti peukkuja pystyssä, jotta te saisitte ne todellakin ansaitsemanne plussat! :heart: Alan pikkuhiljaa käsittämään miltä se tuntuu kun tosissaan yrittää, haluaa, mutta ei saa ja aina joutuu pettymään... Emby sanoi...
  14. Dremming

I'm back! mynttis onnea kovasti hienosta plussasta! :) :flower: Lare ihanaa kuulla, että menee hyvin kaik! :) Siellä se pieni köllii! :heart: ON juu, ei tarttennu testailla. Reissuunlähtöaamuna tuli täti kylään punaisine viittoineen (kp27 eli kierto oli 26pv) ja nyt siis menossa KP 6...
  15. Dremming

tada Tervetuloa mukaan! :) Ansku en minäkään olis huolissani tuosta veriryhmästä. Mä en edes muista mikä mulla on. :D ON huono olo!?! :x Kaamee turvotus! Yöh! Jään jännäilemään tuleeko täti huomenna tai lähipäivinä. Lähden siis huomenna reissuun ja tuun sit sunnuntaina takas ja mikäli täti...
  16. Dremming

lemonade onnea hymynaamasta! :) Toivottavasti tämä ois SE kierto! ;) eskapismi pahoittelut tädistä! :hug: Mut jospa se tässä kierrossa tärppäis? Ehtisitte saada nyyttinne ennen häitä. :) Mä vielä tätiäni odottelen...
  17. Dremming

tiuhti onnea hienosta ovisplussasta! :) Ei muuta ku tallettelemaan! ;) ON tissikipu tiessään. Ainoina oireina on se, et (ällövaroitus! :x ) kohdunnapukka on vielä ylhäällä, kova ja kiinni. Valkovuotoa on aika paljon... Ja unet! Jestas sentään! Viimeyönä näin unta, et tein raskaustestejä...
  18. Dremming

Lilly :hug: Pahoittelut tädistä, mut hyvä, et olet ihan hyvillä mielin! :) Seuraavaan kiertoon sitten vaan! Ovistesteistä: netistähän niitä voip tilata, tulevat aika nopeasti postissa ja ihan huomaamattomissa kirjeissä, ei lue lähettäjää (esim. raskauskeiju ja mammaksi.fi). Vai joko sulla on...
  19. Dremming

Hey plussataan yhdessä ennen elokuuta ja otetaan kaverit täältä matkaan! ;) Mäkin oon niiiiin kovasti valeraskaana, ettei mitään. :D Tiputaan sitte kovaa ja korkeelta. Ota kiinni jos laskuvarjo ei aukee. :ashamed:

Yhteistyössä