Huomenia :heart:
ja haluun ekana sanoa, kaikille tasapuolisesti tsemppiä loppukiertoon ja oviksen bongaukseen, mulla on kyllä sellanen kunnon kutina perseessä, että moni plussaa nyt menevillä kierroilla
TSEMPPIÄ SIIS TYTÖT! :heart:
tada, tervetuloa :wave: mie lisään sut listaan! olkoon taivaleesi lyhyt täällä
mie toivon että pääset pian odottajiin! :heart: laitanko YK vaan kysymysmerkin jos ette tarkkaa aikaa tiiä? toivottavasti ovisplussa löytyypi!
Dremming, mä olisin jo testannu
lemonade, ONNEA sullekkin ovisplussasta, ja me muuten jännätää samaa aikaa
mukavaa! toivottavasti edes jompikumpi pääsee odottajiin!
tsemppiä sulle kans loppukiertoon nyt sit!
Ansku, ok, mie ihmettelinkii miksi oot listalla ja taustalla
eli mie jätän sut listalle.. alkoko menkat kunnolla? mikäs siinä greippimehussa on? :O
eskapismi tyhmä täti :hug: pahoittelut! mutta nyt seuraavassa kierrossa, ÄLÄ STRESSAA! se on parempi ehkäsykeino ku laastarit
eli huoli pois, eiköhän se tärppää?
ja KP1 lasketaan juuri niinkun arvelit, eli siitä kun kunnon vuoto alkaa!
mynttis, kiitos tsempeistäsi, ja todellakin on parempi nyt kun aikasemmin
PALJON PAREMPI! mitäs oloja siellä on? ja onpas varmasti mukava anoppila
kateeks käy! mukavaa lomaa kun sinne asti pääsette =)
Kiitos kaikille ovisplussasta onnittelevia
kyllä oli iso ylläri mulle! harmi vaan kun ei eilen sitte hyödynnetty sitä, koska siitä ei olis ollu mitään hyötyä, ja vielä ei oo tullut "kovaa kipua", joten uskon että tämän iltanen puuhastelu riittäneen, ja sitte maanantainen
tiedättekö mitä tajusin :ashamed: mulla on nyt nännit kipeet, eli kun LH huippu on nousussaan mulla tulee nännikipu, ei oviksen jälkeen, joten meillä on tainnu olla aina ajotus pielessä, VITTU sanon minä
eli en ihmettel miksei tärppää :O tai sitte tässä kierrossa on jotain outoa
aikasemmin kyllä on nännit ollu kipeet vasta kun se "kova kipu" on mennyt, niin siitä seuraavana päivänä on alkanu kipeytyyn, mutta en tiiä sitte.. saas nähä kuin käy
eilen käytin viimisen ovistestin illalla ja se oli yhtä vahva ku aikasempi, joten en testaa enää tänään kun en viitti hakee lisää tikkuja.. MUTTA, arvatkaa, mua koskee ja vihloo molempiin munasarjoihin yhtälailla? illalla huomasin, ja kipu on aika häiritsevää, ei saanu nukuttua, ja vieläki vihloo, eli ei oo irronnut vielä.. kai?? WHAAATTT?? kaksi munista?