<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tervetuloa joukkoon Tada :)

Täällä on taas höpisty sen verran että miun pää menee ihan sekasin :D

Dremming Sulla on kyllä hyvä itsekuri, mä olisin jo varmaan testannut noin sata kertaa :D Toivottavasti täti ei tule ja testi näyttää plussaa!

Hey Tosiaan just nimenomaan laatuaikaa itelleni= aikaa laiskistua :D Makaan sohvalla ja en saa hilattua persettä mihinkään :D Mut joo kyllä yritän vielä jotain normaalista poikkeavaa tekemistä saada tähän lomanloppuun, josko vaikka jaksais vähän paremmin töissäkin :) Kiitos tuulista, täältä sinne myös takasin +++:whistle:
 
Tiuhti Kiitti :) Jännästi vaan nuo testiviivat tummempia toisesta reunasta:rolleyes:

* Nii joo! Seki vielä :p Meijän suvussa ei taida olla suuremmalti kaksosia..

Ja tosiaan! Aika lähekkäin ollaan jännäämässä! Nyt tsemppiä kaikille!!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia!
Täällä alkokin päivä tosi hyvin, aamulla nukuin pommiin ja olin ihan unohtanu että töihin tulee heti aamusta käymään joku esittelemään jotain konttoritarvikkeita... Mä olin meikitön ja räjähtäny kun vihdoin saavuin paikalle, niin eiköhän se esittelijä oo joku tosi namu mies :headwall: :D

tiuhti joo kyssäri on ihan hyvä siihen kohtaan :)
Kyllä nyt tosi vahva plussa sulla, nyt vaan toivotaan että tää on SE kierto teille! Mä oon ainaki huomannu että saa oikeen silleen extrapuhtia hommaan jos saa tollasen kunnon plussan... ;)

eskapismille palhoittelut tädistä :( :hug:

emby noi tollaset illat on niin tuttuja mullekin :D Mä luulen että ne toisaalta tekee ihan hyvää, vetäsee kunnon itkuraivarit niin sen jälkeen helpottaa. Asiat vaan välillä pakkautuu niin että ne purkautuu sit noin.
Joskus sitä toivois et olis mies, ne ei samalla tavalla märehdi asioita, ne elää enemmän tässä ja nyt kun me naiset muistellaan menneitä ja murehditaan valmiiks tulevaa... :D

ON Edelleen täällä ei oviksesta tietoakaan, mulla meneillään vissiin joku ovuloimaton kierto sitten... : / Ärsyttää kun aina oon noilla testeillä oviksen bongannu.
Toinen vois olla että on kerenny mennä jo jos on oikeen ajoissa ollu, ei kiva sekään kun ei olla edes puuhasteltu eli tää kierto meni sit hukkaan :(
 
-pansku-, mulla on ihan samalla lailla, jos katot munki testiä niin huomaa kyllä, mutta niin se menee noissa testeissä, kunhan vaan tulee testiajan sisällä! :) sama homma se on pregcheck raskaustesteissäkin! :rolleyes: mä oon ihan täpinöissäni vaikka koskeeki niin perhanasti, jotenki on fiilikset nyt että saattaskii onnistua, mut taas mie varmaa saan pudota pilvilinnoista alas sitte parin viikon päästä :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilly- ja -pansku-
tada, voi paska sentäs : / onko missään vaiheessa ollu minkäänlaista nousua LH eli ovistesteissä? vai digilläkö testaat? naisellahan tulee keskimäärin kaksi ovuloimatonta kiertoa vuodessa, mutta ei se sekää oo mihkää luuhun kirjotettu juttu, toisilla tulee aina ovis normaalisti.. ja toisilla ei.. tai sitte sulla käy niin hyvä munkki että tää on tärppikierto ja ovis tulee myöhemmin kunhan se kyspyy isoksi jättimunikseksi siellä! ja sullapa ollu mukava päivä :D joskohan loppupäivä menis paremmin?
 
Tada Älä ny vielä heitä kirvestä kaivoon! Saattaa vielä yllättää ;)
Mutta kyllä se tietty ois tärkeää puuhastella ainakin sen joka toinen-kolmas päivä, että ois suurempi mahollisuus. Täälläkään ei oikein olla siinä mielessä panostettu, paitsi tuossa ovisplussan aikaan joten toivotaan että se riittää:rolleyes:
Niin ja minkälaiset kierrot sulla on yleensä, vai kerroitko siitä jo aikasemmin?? Ei taho muistaa nyt..
 
Siis jumaliste että kerkes tulla tekstiä sillä aikaa kun mä tota edellistä kirjotin ja samalla vähän töitä kotiin tehdä :D

tiuhti kuulostaa kyllä niin lupaavalta! Nyt vaan kellistät ukkos heti kun kotiin pääset, ja homma on kyllä nyt niin että se ei lähde mihinkään! Saa uintireissut nyt odottaa, simppojen uinti eka :D
Ja mulla ei testeissä oo ollu mitään, oon nyt hetkinen 4 päivää testaillu, toista viivaa ei missään vaiheessa ole edes näkyny :/ Ja mulla pysyy noi viivat melkeen pari päivää yhtä vahvoina niin kyllä olisin sen huomannu jos olis tänä aikana ollu :(

pansku mullakin on noi testiviivat aina tolleen puolikkaita, paitsi sillon kun on tositosi vahva plussa tullu, sillon ne viivat oikeen meinaa pomppaa silmille. Sullekin nyt tosi paljon tsemppiä tähän kiertoon, kesä olis kiva päättää sillä että puolet täältä häipyis odottajiin... :D
muoks. ja kyllähän mulla valitettavasti on aika tarkka kierto, ja ovisplussan oon bongannu aina kp 11-12...
 
Viimeksi muokattu:
tada, mut silti, älä heitä kirvestä kaivoon, nyt vaan simpat matkaan joka toinen päivä kierron loppuun asti! TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ ALKAEN! :D

siis täällä tulee kyllä tesktiä ihan saakelisti, nyt alko normaali pölinä taas.. pitkään tuntu olevan hiljasta!
 
tiuhti Joo kyllä me nyt todellakin hommaillaan kunnolla tää kierto loppuun, ottaa silti vaan niin päähän kun jotenkin on valmiiks nyt vähän luovuttaja olo kun ei tota löytyny... Mä taidan tarvita nähdä ne viivat että uskon mahdollisuuksiin :D
Missäs vaiheessa ne ovislimat muuten yleensä tulee, siinä vaiheessa kun ovis on jo ohi niinkö? Vai oviksen aikaan? Mä en oo niitä ikinä oikeestaan ikinä mitenkään huomioinu, mä oon vaan noita viivoja kyttäilly :D
 
tada, tässä mun yksityiskohtanen limabongailu :D eli juu, noin 3 päivää ennen multa irtoo sellanen limatulppa, joskus siinä on vanhaa vertakin joukossa, eli sellasta oikein kunnon paksuu limaa :x sen alkaa pikkuhiljaa tulemaan kirkasta sitkeää limaa ja se alkaa lisääntymään ovista kohden, eli suunnilleen kaksi päivää ennen ovista, ja ovispäivänä sitä tulee aika reippaasti, varsinki nyt kun join greippiä! kun ovis on ohi alkaa kunnon kuiva kausi, eli se liman tulo loppuu ku seinään! sinä päivänä kun munis irtoaa, tulee limaa ihan olan takaa!
 
emby Hei haloo vaan itselles...satuinpa nyt vaan sanomaan tuon et meikäläisen kohalla ainaki näyttäis pitävän paikkansa! Et anteeksi että on omat mielipiteet...

tiuhti Voit poistaa listoilta kokonaan! Kiitos! Ja etenkin siulle, kuten myös kaikille muille erittäin paljon plussa tuulia! ++++++++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Ansku, kiitos plussatuulahduksista :heart: toivottavasti edes joskus käyt kuulumisia rustaan, sieki kummiski aika kauan täällä jo oot hengaillu meidän ja minun seurana =) ainakin haluan kuulla jos PLUSSAAT!!!! tsemppiä :heart: joskohan me pikapuoliin tavattais odottajissa? :)
 
Viimeksi muokattu:
Pakko muuten nyt vähän kertoilla, että mulla on ollu tissit ihan sika kipeät siittä oviksesta lähtien ja etenkin iltasin aivan hohkaa kuumana! Sitten vielä semmoinen pikku juttu kun isäntäki huomannu, että on jotenki isommat ja pinkeän tuntoset :O Aivan uutta mulle, vaikka aikasemminki toki menkkojen aikoihin vastaavaa, mutta ei sillonkaan näin pahana!

*korjataan vielä että siis etenkin nänninalue tooosi kipeä!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä