<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Dremming: Komppaan eskapismia!!! Vaikka kovasti toivonkin että tämä on SE kierto, niin pessimismi on onneks valloillaan :D ois kyllä mahtava ylläri kun kahen viikon päästä ei alkaiskaan menkat. Mutta silti minäkin niitä odottelen varmuuden vuoks |O

Mitäköhän tein väärin kun yritin laittaa kuvaa?? Tuonne aijaa.comiin laitoin ja sit kun viestiä kirjottaessa laitoin LISÄÄ KUVA niin laitoin sen osoitteen siihen.. EI VAAN NÄY!!?? What a...??!!
 
tiuhtille onnea ovisplussasta :) ja eskapismille pahoittelut tädin tulosta! toivottavasti nyt tästä kierrosta tärppäis! :)

Hey miehellä on jo alkanut työt viime viikolla, eli yksinäni lomailen.. Tänään tosin kyllä juuri mietin et vois tässä vielä jotain mukavaa yrittää tehdä ennen ku loma on totaalisesti ohi.. Oon kyllä niin kade että sulla vasta alkaa loma, voisin olla meinaan ite vielä vaik toiset 4 viikkoo lomalla :D
 
Nyt tulee vaan pikaista omaa napaa! :D Täällä alko tuhruttelu, joten VIHDOIN päästään uuteen kiertoon!!! :D Ikinä oo vissii näin onnellinen ollu ku täti tulee! =) Negaa negan perään ni jo nyt oli aikaki ruveta näyttäytyy! =) Toisin sanoen, yhet mensut vaan jäi välistä pois! Ja tasan en koske enää siihen hiivatun greippimehuun!! Ei ollu hyvä idea ollenkaan!

tiuhti Ihan ok on! Sillon joskus meinasin et heittäydyn taustailemaan kokonaan, mut rullailkoo listoilla kuitenki nyt sitte! Huomenna varmaan saa laittaa kp1....JEEEE!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka, mä oon pysytelly taustalla, mutta piti tulla kommentoimaan tohon veriryhmä-keskusteluun, josta pansku kyseli, että mä muistan lukeneeni sellaisesta. Ja löysin sen artikkelinkin, tässä:

Veriryhmällä vaikutusta hedelmällisyyteen?

Otos tossa on aika pieni ja siihen osallistuneet ovat hedelmöityshoidoissa olevia, mutta ehkä se jotain kertoo kun on kuitenkin julkaistu (tai sitten ei). Mä kuulun O-veriryhmään.

Sillälailla....täällä myös yks O+! -.- Yllätys et meikäläisen tuurilla just näin...huoh! -.-
 
Kukkuu tytöt! Liittyisin mielellään teidän pinoon jos mukaan mahtuu :)

Mitäs näin äkkiseltään, 27v ja jonkin verran yritystä takana, esikoinen kovasti haaveissa!
Tällä hetkellä mun laskujen mukaan kp 12/26-27 ja ovista kovasti odotellessa! Testeissä ei vielä yhtään mitään vaikka plussa yleensä tullu kp 11-12 ja viivatkin ruvennu siinä kp 10 vahvistumaan, joten vähän huolettaa missä viipyy...

Että moikka vaan kaikille mun puolesta! :)
 
tada Tervetuloa mukaan! :)

Ansku en minäkään olis huolissani tuosta veriryhmästä. Mä en edes muista mikä mulla on. :D

ON huono olo!?! :x Kaamee turvotus! Yöh! Jään jännäilemään tuleeko täti huomenna tai lähipäivinä. Lähden siis huomenna reissuun ja tuun sit sunnuntaina takas ja mikäli täti ei oo tullu siihen mennessä, testaan. Plussapuhureita kaikille ja kauniita ilmoja! Moikka! :wave:
 
Huomenia :heart: ja haluun ekana sanoa, kaikille tasapuolisesti tsemppiä loppukiertoon ja oviksen bongaukseen, mulla on kyllä sellanen kunnon kutina perseessä, että moni plussaa nyt menevillä kierroilla ;) TSEMPPIÄ SIIS TYTÖT! :heart:

tada, tervetuloa :wave: mie lisään sut listaan! olkoon taivaleesi lyhyt täällä ;) mie toivon että pääset pian odottajiin! :heart: laitanko YK vaan kysymysmerkin jos ette tarkkaa aikaa tiiä? toivottavasti ovisplussa löytyypi! :)

Dremming, mä olisin jo testannu :D

lemonade, ONNEA sullekkin ovisplussasta, ja me muuten jännätää samaa aikaa :D mukavaa! toivottavasti edes jompikumpi pääsee odottajiin! :) tsemppiä sulle kans loppukiertoon nyt sit!

Ansku, ok, mie ihmettelinkii miksi oot listalla ja taustalla :D eli mie jätän sut listalle.. alkoko menkat kunnolla? mikäs siinä greippimehussa on? :O

eskapismi tyhmä täti :hug: pahoittelut! mutta nyt seuraavassa kierrossa, ÄLÄ STRESSAA! se on parempi ehkäsykeino ku laastarit :D eli huoli pois, eiköhän se tärppää? :) ja KP1 lasketaan juuri niinkun arvelit, eli siitä kun kunnon vuoto alkaa!

mynttis, kiitos tsempeistäsi, ja todellakin on parempi nyt kun aikasemmin :D PALJON PAREMPI! mitäs oloja siellä on? ja onpas varmasti mukava anoppila :D kateeks käy! mukavaa lomaa kun sinne asti pääsette =)


Kiitos kaikille ovisplussasta onnittelevia :) kyllä oli iso ylläri mulle! harmi vaan kun ei eilen sitte hyödynnetty sitä, koska siitä ei olis ollu mitään hyötyä, ja vielä ei oo tullut "kovaa kipua", joten uskon että tämän iltanen puuhastelu riittäneen, ja sitte maanantainen ;) tiedättekö mitä tajusin :ashamed: mulla on nyt nännit kipeet, eli kun LH huippu on nousussaan mulla tulee nännikipu, ei oviksen jälkeen, joten meillä on tainnu olla aina ajotus pielessä, VITTU sanon minä :( eli en ihmettel miksei tärppää :O tai sitte tässä kierrossa on jotain outoa :confused: aikasemmin kyllä on nännit ollu kipeet vasta kun se "kova kipu" on mennyt, niin siitä seuraavana päivänä on alkanu kipeytyyn, mutta en tiiä sitte.. saas nähä kuin käy ;) eilen käytin viimisen ovistestin illalla ja se oli yhtä vahva ku aikasempi, joten en testaa enää tänään kun en viitti hakee lisää tikkuja.. MUTTA, arvatkaa, mua koskee ja vihloo molempiin munasarjoihin yhtälailla? illalla huomasin, ja kipu on aika häiritsevää, ei saanu nukuttua, ja vieläki vihloo, eli ei oo irronnut vielä.. kai?? WHAAATTT?? kaksi munista? :confused:
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat KE 27.7.2011



Hey....................22...................kp 36/28......................yk 5
Gabrielle..............29...................kp 29/29......................yk 5+5
Dremming............24...................kp 27/26-28..................yk 2
mynttis...............29...................kp 26/28......................yk 3
-pansku-.............23....................kp 23/58......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 20/31......................yk 4



inieh...................23...................kp 16/?........................yk 3
lemonade.............26...................kp 14/30-35..................yk 11
tada...................27...................kp 13/26-27..................yk ?
tiuhti_.................21...................kp 12/26......................yk 11



viida...................25...................kp 5/29.......................yk 1+3
Lilly-...................24...................kp 4/30.......................yk 3
eskapismi............25....................kp 2/28.......................yk 2
Emby^................25................... - ............................TJOT

NuttyKitty............27...................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Naisen keho. Ihmeellinen vekotus.. Ei voi käsittää..
Toivottavasti tiuhti_lla tärppäis :) :whistle: Plussatuulia kovasti hirmusesti!!

Mulla kummityttö hetken hoidossa :heart: :) Khihi..
Vien hänet tarhaan :) Ihana tyttö! :heart:

Eilen illalla iski joku ihmeellinen masis kohtaus.. Nnooh, se oli taas niitä hetkiä..
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Tiuhti_
mulla on kyllä sellanen kunnon kutina perseessä, että moni plussaa nyt menevillä kierroilla
:LOL: Pakkohan tämä on nyt sit uskoa vaan!! Kiitoksia vielä, toivotaan että me molemmat + kaikki muut täällä pääsee odottajiin tässä kierrossa +++++:whistle:

Mäkin ihmettelin noita ovistuntemuksia.. Veikkaan, etten aina tunnekaan mitään erikoista kun harvoin on mitään järisyttäviä kipukohtauksia ollu. Vähän oikealla puolella tuntui, mut en osannu sitä rekisteröidä mitenkään. Mutta tänä aamuna aikasin (kun saatiin huonosti nukuttuakin) huomasin että mahaan sattui jännästi. Mutta se tuntui enemmän kokonaisvaltaisesti vatsalla. Vähän paskempi homma nimittäin eilen jäi puuhailut välistä.. :'(
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
tiuhti_, nnooh, se oli taas yks niistä illoista, kun ois ehkä kannattanu mennä aikasin nukkumaan eikä murehtia tyhmiä turhanpäiväsiä asioita.. :)
Sitko alkaa miettimään yhtä, sit miettii toista ja mielikuvitus jyllää ymsyms.. Ni lopputulos on itkuparku itsesääli :)

Mut nyt on viety kummityttö tarhaan ja isännän vaatekaappi siivottu.. Sit voiki kattoo McLeodin tyttäriä :heart: :)
 
lemonade, mä uskon että riittää jos toissapäivänä hommailitte, ja tänään varmistatte! paras on jos puuhailee joka toinen päivä, koska silloin siittiöitä on enemmän ja ne on parempilaatuisia kuin se että joka päivä harrastatte ;) eli ei oo myöhästä, munasolu elää sen 12-36h ;) ja ovisplussasta menee sen 12-48h kunnes munasolu irtoaa! meinaan sama täällä, sain eilen sen plussan ja oikeastaan olis eilen pitäny hommailla mutta ei oikein voinut kun tiedetään että ukon siittiöt ei varmastikkaa oo parhaasta päästä aikasemman lääkityksen takia, eli me varmistellaa tänään :) eli musta teillä on ollu ajotus kohillaan! ja jos sä oot aamulla kivun huomannu niin uskoisin että illalla ehditte vielä laittaa simpat matkaan, perse vaan ylös seksin jälkeen jotta "nopeutat" siittiöiden uimista!

Emby, eiköhän noita iltoja tuu kaikilla kun miettii kaikkea turhanpäivästä ja VÄSYMYS varmasti vaikuttaa ja paljon! ittelläni on aina kuukaudessa pari sellasta iltaa kun mietin syviä syntyjä yksikseni :D ja sitte ei ainakaa saa nukuttua!
 
Kiitti Mynttis tsempeistä.. Niitä tarvitaan..

Tää Myy jää vähä sivulle ny, tai siis pysyn listoilla ja lueskelen juttuja, mutta koitan saada pään järjestykseen.. Nuppi on niin sekasin ja oon pahalla mielellä, että on parempi etten avaa suutani ja pilaa teidänki päivää.

Hirmusesti plussapölyjä puhaltelen teidän päälle! :whistle:
 
Hey
Lilly- ai sulla on niinku ihan laatu-aikaa itselles, käytähän nyt hyödyksi ja tosiaan koitahan keksiä jotain kivaa vielä!!!:heart: Lähetän sulle myös isot plussatuulet!!:whistle:+++

Dremming TESTAA JO!!!:O:heart:

Tada tervetuloa mukaan pulisemaan!!:wave:

eskapismi kääks, aiotteko tosiaan malttaa odotella kevääseen tai jopa ens syksyyn asti?:O

mynttis OHO, ei hullumpi paikka anoppilaks :D teillä on ihana loma tiedossa!!:heart: plussatuulosia!! :heart:

tiuhti_ No nyt on kyllä pakko tärpätä kun on kaikki kohillaan!!! ihan mielettömän suuret plussatuulet nyt sinne!! huuuh. ihan jännittää jo!! tää on niin pakko olla se kierto!!!:heart:

Napaa toivottavasti ois r-testit tänään postilaatikossa odottamassa. Pääsis testaan taas negan! Oloja on ja kipuja alavatsassa, tälläki hetkellä oikeella särkee...semmosta menkkajuilimista ja ihan ku ois vatsalihakset kipeet ja kiristää + selkää särkee. Välillä huippaa ja yks päivä oli huono olo. Sit välillä tulee just se semmonen, siis..perhosia vatsassa. Ihan ku jännittäis jotain ja vatsa "kramppais". Näitä riittää...kun vaan jaksaa kuvitella!! ;) Eipä ole mielikuvituksen puutetta!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Myy, anna tulla vaan, ei mene meidän päivä pilalle täällä, siksihän me ollaan täällä! TUKEMASSA! mutta, joitakin asioita ei tietenkään voi ja halua täälläkään kertoa, mutta haluan että tiiät että me tsempataa kyllä!

Hey, josko oiskii tää kierto? MOLEMMILLA! :ashamed: mä niin toivon jo omalle kohdalle sitä onnea! mutta sulla kuulostaa oireet hyviltä=) mut yks juttu, saitko sitä ovista bongattua? pistäkää ihan varuiks peitot heilumaan, meinaan mulla on sama olotila JUST NYT, eli munasolu irtoo! huh huh..

-pansku-, onpas sulla muutkin viivat komeita vaikka yksi onkii selvä plussa! :) tärppionnea myös sinne ;)

ja juu, nyt oon kipee ku mikä, eli vasemmalla puolella tuntuu ihan kamalaa kipua, ihanku joku puukolla veistäs, alkoi tossa 10.30 paikkeilla ja kovenee vaan, eli munasolu taitaapi irrota just nyt, ja pelko persiissä olen, ehtiikö iltanen talletus vielä vaikuttaa tähän, mutta jos oikein tarkkaan laskee niin se munasolu kestää sen 12h-> elävänä, eli jos 8 aikaa sais simpat sisään, niin pitäs keretä sinne ajoissa uimaan :D HUI! tai sitte pakko sanoo ukolle että nyt jää uintireissu tekemättä tai ennen ei mene kunnes oon kotona ja saatu talletettua :D

*muoks, APUA :D nyt sattuu oikealle puolelle kans, alkoi jomotteleen.. KAKSIKO? :D :confused: ja perkele et tekee kipeää, oikeesti :ashamed: ei sais valittaa, mut NYT SATTUU :kieh: tulee ihan paha olo kun koskee niin kovasti ja tuskan hiki nousee, kiva olla töissä..
 
Viimeksi muokattu:
Tiuhti Siistiä, jos irtois kaks munasolua ja molemmat vielä hedelmöittyis! :O Tsemppiä nyt valtavasti tähän kiertoon! Kyllä te varmasti ootte touhunnu ihan riittävästi ;)

mynttis Aika mahtis anoppilan sijainti! :O

Hey Nyt on kyllä jännät paikat sulla! Teet heti sen testin, ko pystyt ja tuut kertoon, miten kävi! Toivotaan jo plussaa!! :)

Tada Tervetuloa! :)

Lemonade Hei, vielä on toivoa! Tänään sitten peitot heilumaan ;)

Dremming Testaa!! :D Hyvää reissua! :)
 

Yhteistyössä