<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tiuhti kiitti :) ei lähe karvaa, ainaakaan normaalia enempää :) Meillä oli viime viikolla vielä niin et oli osittain ihan pelkkää limaa ja välillä melkein normaalia.. Nyt ei oo vkloppuna ollu ollenkaan sitä limaa mut muuten ihan ripulilla. Ostan kyllä tota varmaan tota attapecinia jos lääkäri ei muuta sano, tai et tulee vaan ne antibiootit.. mut illallahan tuo selviää :)
 
Tiuhti, niin tulee :D Normisti menkat on n. 3 päivää suht runsaat. Yleensä kestävät sen 5 päivää suurinpiirtein. Uskoisin, että nyt on kyseessä pillereiden jälkeinen vuotosekoilu, joten kakkoskierrokselle ei välttämättä enää ehditä tänäkesänä!
 
Hey
tiuhti_ Onnea ovisplussasta! Nyt eikun hyödyntämään!:heart: ja juu, yritän olla ressaamatta. :D

Lemonade Kiitos, yritän pysytellä vielä positiivisella mielellä! Onnea hymynaamasta, tiedetään mitä myös teillä tänään tehdään! :D

Ontuntemuksia niin pirusti taas...hooh, ei auta ku ootella! :D
 
Juu, se pointti tuossa kipulääkeasiassa taiskin olla juuri se, että panadol EI ole tulehduskipulääke. Selkis :D Luin vain jostain, että saattaa vaikuttaa kiinnittymiseen. Tiiä sitten kaikista netissä lukevista asioista, mikä niistä on totta...

Lilly Inhottava varmasti tuo koiran ripulointi : / Itse en ole onneksi koskaan joutunut kokemaan koirien kanssa moista! Pieniä limakakkajuttuja lukuunottamatta(jos on tullu syötettyä vähän liikaa tuoreluuta kerralla... :rolleyes: ). Toivottavasti koira paranee ripaskasta pian! :)
 
Huomenia :)

täällä oltiin taas kukonlaulun aikaan |O aamulla ei väsyttäny mutta nyt sitte väsytää.. hohhoijjaa..

Emby, hui :O mitähä se sitte oli? "haamukipuja"?

Hey, hyödynnetty on ;) kiitos :heart: ja on muute ärsyttävää kun teksti katoaa :kieh: meinaan mulle käy aika usein niin... aaarrgghhh..

-pansku-, siitä en tiiä vaikuttaako kiinnittymiseen millätavalla?! pitääpä alkaa ihan tutkimaan netin ihmeellisestä maailmasta :)

ON, ei oviskipuja :confused: joskohan tulossa tai menny yön aikana, mutta yödynnetty on :D se on pääasia! eli mie lasken etä tänään dpo0 ja tästä se taas lähtee :D HUI!

nyt listän päivitykseen!
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 26.7.2011



Ansku83..............27......................kp 68/30-32..................yk 6
Hey....................22......................kp 35/28.......................yk 5
eskapismi............25.....................kp 31/28.......................yk 1



Gabrielle..............29.....................kp 28/29......................yk 5+5
Dremming............24.....................kp 26/26-28..................yk 2
mynttis...............29.....................kp 25/28.......................yk 3
-pansku-.............23......................kp 22/58......................yk 2



Pikkumyy87..........24.....................kp 19/31......................yk 4
inieh...................23.............. .......kp 15/?........................yk 3



lemonade.............26.....................kp 13/30-35...................yk 11
tiuhti_.................21.....................kp 11/22-25...................yk 11
viida...................25.....................kp 4/29.......................yk 1+3
Lilly-...................24.....................kp 3/30.......................yk 3
Emby^................25..................... - ............................TJOT

NuttyKitty............27.....................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
 
:attn:
poistin hiukkasen porukkaa taustalta kuumeilemasta? OK? ja lisäsin mirkkunen_ taustalle, koska hänestä ei oo kuulunu mitään vaikka oon yrittäny huhuilla.. OK? jotta saadaan lista pysymään kumminkin siistinä sitten.. ei viitti turhaan roikottaa porukkaa mukana..

Ansku, olitko tarkotuksella taustalla kuumeilemassa? en muista oonko lisänny sut sinne :ashamed: ja miksi? oot kumminkin listalla niin otin sut pois taustalta! OK?
 
Hey
HUOMENTA TYTTÖSET!:heart:

tiuhti_ huuh kun oot ollut taas reippaana aikasin ylhäällä, ite vielä tohon aikaan käänsin kylkeä! :D Onko sulla normaalisti ihan tosi selketä ovis-kivut? JOSKO nyt tää ois sitä?!?!:heart:
Ja niinku sanoit, pääasia että hyödynnetty on..Piinaviikot alkakoon!!:D
Hyvä kun siistit listaa, pysytään ajantasalla! =)

2 päivää + tää päivä ja sit ois kauan odotettu LOMA!!
tuntuu vaan että kesä on menny ohi lomaa odottaessa, nyt on jo heinäkuu lopullaan ja mulla on vielä aurinkotuolitkin paketissa odottamassa käyttäjää! :ashamed::D
 
Tiuhti_ Voitko fiksumpana selvittää mulle, että kun eilen sain hymynaaman clearbluen ovistestistä niin oliko mulla sit jo kans ovis eilen? Onko mullakin sit DPO 0?? Mäkään en mitään suurempia ovistuntemuksia hoksannu eilen...

).( Vaikka ovis bongattu niin olen edelleen pessimisti ei pety-linjalla, koska onhan niitä munasoluja ennenkin kypsyny lääkärin todistamana jne mutta vain yhen kerran on tärpänny tässä yritysurakan aikana.. Mut säästyipähän noita testejä kun ei menny kuin 2kpl täs kierrossa :D
Oikeestaan en ymmärrä miks edes testailen, kun ollaan pupuiltu muutenkin niin tiheästi, että on ihme jos ei tärppää :p Mutta en tosiaan odota liikoja.

Kysymys: Onko teillä joka kerta aina samanlaiset ovistuntemukset??
 
lemonade, eka ovisplussa on aina dpo-1 eli juu, tänään sulla on dpo0 siis eli ns. ovispäivä (=munasolu irtoaa), voihan toki olla, että jo eilen olis ollut dpo0 eli ovispäivä ja sitä edellinen sitte dpo-1, vaikka hymynaaman sait eilen, miltä testi tänään näytti, entä toissapäivänä? testasitko? itte unohdin.. meinaan kyllä testaa vielä illalla! mutta aina ensimmäinen ovisplussa on se dpo-1 ja sitten ovispäivä on dpo0, eli dpo:t lasketaan hiukkasen eritavalla ku KP:t eli ovispäivä (=munasolu irtoaa) on aina dpo0 ja sitä seuraava sitte dpo1 jne.. ja ENSIMMÄINEN ovisplussa on dpo-1, jotkut saa kahtena peräkkäisenä päivänä ovisplussan niin aina se ensimmäinen on dpo-1! selkiskö?
 
Viimeksi muokattu:
Hey, siis mulla on aina ihan sika kipee alamaha jommaltakummalta puolelta kun munasolu irtoaa, puolituntia-tunnin kestää se kipu ja sitte jomottelee koko päivän ja ihan koskee jos painaa alamahaan, nyt ei niin mitään :confused: eli siksi vähä oon hämilläni oonko ovuloinu vai onko ovis tulossa, koska kyllä mä yleensä siihen herään yölläkin jos munis irtoo ku se kipu on niin sairasta!
 
Kiva nähdä Pikkumyytä taas linjoilla :) Toivottavasti töiden kanssa on jotain helpotusta tiedossa, ei oo kiva kun joudut oleen niin kovilla koko ajan : / Mut älä nyt kuitenkaan luovu toivosta vielä tän kierron suhteen, en mäkään saa ovistikkuun yhtä vahvaa viivaa, mutta kuitenkin selvästi tummemman kun aiempina päivinä, niin luotan siihen että se on se plussa :) Jaksamisia :heart:

Onnea ovisplussasta lemonade :heart: Mulla ovistuntemukset vaihtelee, joskus tunnen menkkamaista kipua parin tunnin ajan tai pistelyä, toisinaan ei tunnu mitään. Taidan tuntea oikean puolen paljon herkemmin kun vasemman.

eskapismi Kiitos :) Onpas sulla tosiaan kummaa toi vuoto, pidetään nyt vielä sormet ristissä! Ehkä se pikkanen kuitenkin ehtii tuleen vielä ennen ens kesää :heart:

Hey Ihanaa että on loma tiedossa! Mulla on kanssa sama loma-countdown, mutta vaan viikon pätkä on tulossa ja sit takas... Toivottavasti sä saat lomailla pidempään :)

Tiuhti Tsemppiä piinailuun :) Toivotaan että siellä olisi pieni ihme aluillaan :heart:

ON Aloin miettimään, että uskallanko sittenkään testata vielä torstaina. Tietääkö joku, missä vaiheessa mahdollinen kemiallinen raskaus lakkaa näkymästä testissä? Pitäiskö oikeesti vaan odottaa että ne menkat alkaa/ei ala. Kääk!
 
tiuhti_, jjjaa. Tiedä häntä mikä lie oli.. :) Plussatuulia teille sitte kauhiasti, jos on talletuksiaki tehty ny oikee kunnolla :whistle:

Täällä hoidetaan veljen tyttöä, on kipeenä haettu päiväkodista.. Voi toista.. : / Ihan tulikuuma ja oksennellu.. Ei kyl vielä täällä, hope not!! :x
Mulle on iskeny perkeleen kesäflunssa, hitto vie!! :(

Ihanaa kesäpäivää muille..
 
Huomenia tytöt :heart:

Tohon kipulääkekeskusteluun sen verran osallistun, että taidan itsekkin nyt siirtyä panadolin käyttäjäksi.. Buranaa meinaan oon tähän asti käyttänyt ja aika useita kertoja pitää sitä kuukauden aikana napsia kun on noita ihania päänsärkyjä..
Eilen käytiin tosiaan tuon hauvan kanssa lääkärissä ja antibiootit saatin suolistotulehdukseen.. Lämpö oli sillä myös hieman koholla ja el olisi hallunnut ottaa tulehdusarvot varmuuden vuoksi, mut meidän neitihän pisti sitten niin kovin hanttiin että unohdettiin koko juttu :D Noh, onneksi käytiin ja tarkistuskäynnille pitää mennä vielä ennen kuurin loppua..

Muuten täällä jo stressaillaan työn alkamisesta.. vaikka kuinka yrittää vielä pysyä lomafiiliksessä niin jostain ne työjutut yrittää kuitenkin puskea mieleen : / Ja tätiä odotellaan poistuvaksi, jotta päästäisiin vähän hommiin ;)

Ja noista ovistuntemuksista vielä.. mulla ei oo mitään :D eli ei mitään hajua mistään :D :D
 
No niin. Nyt se kunnon vuoto sitten alkoi helvetillisten kipujen kanssa :( Lasketaanko tämä kp 1, vai se lauantai, kun alkoi tuhrua tulemaan? Anyway, katsellaan nyt tämä kierto vielä ilman mitään ovistikutuksia. Sitten on ehkä harkittava ehkäisylaastaria. Snif. Onneksi tänään mennään keskustorille maailmanpyörään sekä katsomaan eläviä kuvia miehen kanssa :heart:
 
Hey
tiuhti_ No siinä tapauksessa. Mut ehkäpä ovis ei sit oo vielä sulla tapahtunu? :O

mynttis Mulla on ihan neljä viikkoa :whistle: pidän nyt kaikki putkeen. Ehtiihän siinä viikossakin kyllä vaikka mitä! Loma ku loma, onko suunnitelmia jo?
Ainahan se varmempaa on jos odottaa sinne kun menkkojen pitäs alkaa, mutta oliko siis niin että sulla on aina ollu tasanen kierto? Ite en malttais vaan oottaa...ja tässä sitä piinaillaan sen typerän viivanpaikan kanssa. :headwall:

Lilly- Onneksi sai koiruli lääkkeet ja on pian jo kunnossa!!:heart:
Koitahan nyt vielä vaan nauttia lomastasi! Oliko teillä tarkotus jotakin vielä tehdä vai olla vaan?

Lemonadea komppailen, haluisin kans tietää että huomaatteko oviksen aina, ja onko sen jälkeiset oireet aina samat? Nimittäin mullahan nyt tässä näitä pitkiä kiertoja on ollut jo useempi ja yksi tero-kiertokin, joten oviksia ei montaa oo ollut, mutta heti pillereiden lopetuksen jälkeen kahdessa ekassa luomukierrossa tapahtu satavarmasti ovis. Rinnat tuli molemmissa tosi kipeiks ja menkat alko rintojen kipeytymisestä n. pari viikon jälkeen ja siitä siis päättelin. No ekan kerran en ainakaan muista kiinnittäneeni huomiota kipuihin joten vähän kysymysmerkillä on sen kierron ovistuntemukset, mutta siinä tokassa ihan selvät kivut vasemmalla. Ja nytpä jännäänki sitten että onko mahdollista ettei aina ovulaatio tuntuiskaan ja ettei rinnatkaan aina tulis kipeeks?! Yritän tässä pitää nimittäin toivoa yllä tämän kierron suhteen vielä... :D
 
APUA :D ei ollu ovis tapahtunu, viiminen testi ja se näyttää tältä:

Aijaa.com - 8372691.jpg


ikinä en oo tollasta ovisplussaa saanut, ja siis kuvassa testin tekemisestä kulunu 3min :D nyt viiva on jo paljon tummepi kuin kontrolli ja tekemisestä on noin 5 min, eli testiaika ummessa, mutta silti! yllä kuvassa eilinen ovisplussa joka siis ei oo ihan plussaksi luokiteltava, mutta mulla ne ovisplussat on aina ollut tollasia, PAITSI NYT :D yleensä tuollasen viivan (ylempi tikku*) saamisen jälkeen on alkanu viivat jo haalenemaan..

*muoks, anteeksi omanapa vaan :ashamed: halusin onneni jakaa kanssanne pikasesti :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Emby^ ja Pikkumyy87
tiuhti Näyttää aikas hyvältä ;) Ootko siis tehny vasta nuo kaksi testiä? Teehän huomenna ainakin vielä niin päästään kunnolla vertaileen! :)

Iteki aattelin muitten innoittamana laittaa teille analysoitavaksi kuvan testeistä, mutta kaikki batterit on loppu eli pitää ootella niitten latautumista ja ottaa sitten se kuva!
 
Tiuhti, onnea vahvasta ovisplussasta! :)

Hey,jos maltetaan, niin aloitetaan uudestaan sitten heinäkuun 2012 jälkeen, kun häät ovat ohi. Jos ei malteta, niin saatetaan aloittaa jo kevätpuolella :) Kunhan mahdun hääpukuuni 21.7.12! ;)

Elikkä mulle voi päivittää kp 1/30, yk 2 ja jännäpäivä 25.8.
 
Emby Pikaista paranemista kesäflunssasta ja varo ettet saa sitä oksutautia!

eskapismi Tyhmä täti :hug: Vietä tänään kuitenkin mukava päivä :heart:

Hey Aah, neljä viikkoa kuulostaa hyvältä :) Joo ehtii viikossakin, me vietetään se miehen kotiseudulla eli anoppilassa. Se ei ehkä normaalisti kuulostais kovin hehkeeltä lomasuunnitelmalta, mutta tää on oikeestaan aika jees, koska mun anoppila sijaitsee Adrianmeren rannalla :D Mitä suunnitelmia teillä on?
Joo, mulla on kyllä tasainen kierto 28 pv, päivän heitolla sinne tai tänne. Ideana tosiaan ennen tätä hetkellistä paniikkia oli testata ennen reissuun lähtöä, ja muutan mieleni varmaan takaisin siihen viimeistään torstaiaamuna :D

Tiuhti Jee, komee plussa! Hyvä että testasit vielä! Eiks se oo parempikin, että tulee vasta nyt, on munis ehtiny kypsyyn kunnolla :) Nyt vaan hyödyntämään tätä ”toista” ovista, hih ;)
 
Tiuhti_ Ehkä meni vähän ohi :ashamed: Mutta mä siis toissa päivänä sain tyhjän ympyrän testiin, eilen hymynaaman ja tänään en ole testannut. Oletan nyt että tänään dpo 0. En ajatellut että enää tarvis testata, joten aattelin säästää seuraaviin kiertoihin. No eikait sillä niin väliä??!! Kattoo sitten alkaako menkat vai ei :D En jaksa laskea päiviä! Onnea plussasta kovasti!! Kerrohan jos tulee ovisoireitakin!

eskapismi :hug: Kurjaa kun täti tuli taas käymään.. Kyllä se kp1 taitaa olla jos kunnon vuoto alkoi vasta tänään. Näin mua ohjeistettu. Meinaatteko oikeesti malttaa pitää vauvanteko-taukoa??!!
Emby^ No ei kivaa kun sairastelee, varsinkin näin kesäaikaan. Toivottavasti pikkunen paranee pian! Ja sä myös!

mynttis Kiitos :heart:
 
tiuhti onnea hienosta ovisplussasta! :) Ei muuta ku tallettelemaan! ;)

ON tissikipu tiessään. Ainoina oireina on se, et (ällövaroitus! :x ) kohdunnapukka on vielä ylhäällä, kova ja kiinni. Valkovuotoa on aika paljon... Ja unet! Jestas sentään! Viimeyönä näin unta, et tein raskaustestejä useamman ku en suostunu uskomaan, että oon raskaana ja kaikki näytti plussaa! Oli muuten tosi selkeä uni. Hui! Ylihuomenna pitäis tädin viimeistään tulla paikalle...
 

Yhteistyössä