Heippa!! :wave:
Mä oon ollu koko tän mun loman ajan ihan pihalla, en oo paljoa ehtiny sittenkään teitä seurailla.. Ollu kaikenlaista ja yks kriisikin meillä (taas vaihteeks) oli viime vkl. Mutta siitä selvittiin ja puhuttiin asiat selväksi ja päätettiin et nyt ens vkl rauhotutaan kahdestaan ja lähetään johonkin. Korkeasaari houkuttelee mut lauantaiks olis sadetta luvassa ni ei viitti sit lähteä. Ja huomenna mennään yhdessä autoja puunaamaan tallille, hih
Mä kun en oo koko kesänä tota mun automurua hoitanu ni nyt se saa perinpohjaisen puunauksen. Kiva mennä yhdessä puuhastelemaan ni tulee siin samalla sitä oltua ihan yhdessä ja juteltua ihan niitä näitä. Kaveritkin jo vähän ehti huolestua ku meillä menny pari vkl aika lujaa ja viime vkl taas tuli kännissä tapeltua. Nyt meni mulla korkki kiinni joksikin aikaa, josko se auttais vaikka tän vauvaprojektinkin kanssa. Ainii, mä
bongasin oviksen ekaa kertaa!! Mä tosin alkukierron vedin greippimehua ja se näköjään autto, limat oli hyvin havaittavissa
Ja tuosta ukon kellistämisestä; mäpä järjestin miehelle yks aamu kivan yövuorosta paluun. Vedin mun mustan pitsiyöpaidan päälle ku menin nukkumaan ja sehän herätti herran mielenkiinnon toivotulla tavalla kun tuli kuudelta kotiin
Mä oon nyt muutenkin saanu muuta ajateltavaa kun tää vauvahomma kun ystävällä todettiin just välilevytyrä
Nyt jännätään että voiko sille tehdä mitään mut hän joutuu ilmeisesti koulun lopettamaan kesken. Olis niin halunnu lähäriksi ja ei kuulemma voi tehdä sitä hommaa sillä selällä. Joten nyt vaan toivotaan kiittimet kyynärpäitä myöten ristissä, että menis edes leikkauksella ohi ja kivut loppuisivat.
Mulla olis enää ens viikko lomaa, sit mä varmaan oon taas aktiivisempi täälläkin, pahoittelen kun en oo käyny.. :ashamed:
tiuhti Meilläkin meinas mennä tää kierto ketuille kun miehellä yövuoro ni meillä ei nuo vuorokausirytmit oikeen oo täsmänny. Mut toivotaan ettei nyt sen mahataudin takia menny **tuiks :hug:
Ainii,
mynttikselle onnea!! :flower: