<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Kiitos murut :heart: Toivotaan että pikkukaveri tajuaa nyt tosiaan tarrautua kovasti kiinni :) Vielä ei ole kyllä sellainen olo että tekisi mieli alkaa odottajissa kirjoittelemaan, eli ettehän pane pahakseen jos hengaan tällä puolella vielä hetken :)

Tiuhti Joo ehkä mut voi sitten siirtää plussaneisiin, vaikka vaikea se onkin uskoa :ashamed: Mutta noi testit ei kyllä jättänyt kauheasti epäilyksiä :p Tosi harmillista toi sun miehen sairastuminen juuri kriittisellä hetkellä. Mutta älä nyt lannistu, ehkä sielä kuitenkin on sitkeitä simppoja matkassa :) Ens kierrossa sitten viimeistään paremmalla onnella :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Onnea Mynttis! :heart: Hurjasti voimia pikkuiselle, ja Äidille! :heart:

Mäki tää odottelen jo Kuumeilijaa..! Mitä sinne kuuluu, onko kaikki hyvin??

*muoks* Nyt oon Oikeesti huolissani.. :| Selasin sivuja taa päin ja Kuumeilijan neuvola on ollu 25.7.. Miks se ei jo tuu kertoo mitä siä näky..!?! Toivon Niiiiin että kaikki olis ollu hyvin, että siä olis ollu se yks nöpönenä.!
 
Viimeksi muokattu:
Voi saakelin saakeli! Lähti sitten koko teksti ihan nuin vain prkl! :kieh:

mynttis Aivan huippua!! Nyt vaan kovasti onnea, että pysyy kans matkassa! :heart: :)

tiuhti Voihan harmin paikka, jos ei hommat sitten riitäkään : / Eihän sille mitään voi, jos toinen sairastuu. Mutta elä sinäkään vielä luovuta, ennen kuin täti kurvaa paikalle! Tsempit! :)

Lilly No niin! Ei muuta ko peitot heilumaan oikein urakalla ;) Paranemisia turrelleki!

Eipä oo tullu poimittua. Anoppilassa ois kyllä punaviinimarjapensaita, että vois niitä keräillä tässä joskus. Ei oo täällä päin vielä kunnolla kypsyny...

On. Viime yönä heräsin kolmen aikaan kusihätään ja noustessa teki oikein pahaa :O Aamulla 4:45 ylös ja töihin, työpaikalla join kahvia tyhjään mahaan ja kotiin lähtiessä oli kyllä niin etova olo, että huhhuh! : / Kotona myös ja helpotti vasta, kun sain nukuttua reilun tunnin. No voinee johtua siittä, että en ole kolmeen vuoteen oikeastaan muutamaa kuppia enempää juonut, kun kahvi ei oikein meikäläiselle sovi... Ja toki kun ei ollut syönyt mitään. Erinäisiä nippailuja ym, on tuntunut ihan pitkin eilis päivää.. Häätyy testailla huomenna huvikseen, jos vaikka ovis oiskin ollu jo aikasemmin tai jotain muuta mystistä ois tapahtunut.. Toiveajattelua!

Tosiaan, Missä Kuumeilija?!
 
Viimeksi muokattu:
..höh.. Ei ollu kyl tarkotus suututtaa Anskua.. :(
Anteeksi.. :( :ashamed:

Tää lähtee miehen kanssa jälleen lääkäriin, ko sillä ny yli viikon särkeny vasenta puolta päästä.. Great. Tää tästä vielä puuttuki..

..kuuma on, ei muuta lisättävää..

..niinjoo, Myy, saitko vastauksen?
 
Viimeksi muokattu:
Onnea mynttis!!

tiuhtille lykkyä, josko nappais kuitenkin, inhottavia nuo mahataudit...

ja vielä korjaus tuohon omaan listaan (päivitetäänkös noita muuten itse vai?), nyt siis menossa yk2

ON; Täällä täti jyllää voimissaan, en muistanukkaa millasia ovat nää päivät ilman pillereitä :kieh: nyt ei näköjään niin kamalia vatsakipuja mitä oli sillon nuorena, ei niitä kestäny erkkikään
 
Onnea Mynttis!!!!!! :flower::heart: Aivan ihana uutinen, nyt kaikki vaan perässä!! ;)

Tiuhti_ :D Samiksia ollaan ;) Kun melkeinpä kaikki menee samaa rataa niin eiköhän me sit yhessä plussata myös..?? :)

ON: Ihan kauhea päivä.. aamulla ensimmäisenä jouduin ottaa panadolia kun herätessä niin raskas pää. Aamupalaa syödessä huomasin, että myös huono olo ja mahassa tuntu ihan oudolle.. Koko päivän ollu sama, paitsi pahoinvointi vähentyny. Edelleen raskas pää, ei helpottanu missään vaiheessa ja maha hassu vieläkin. What??!!
 
Heippa!! :wave:

Mä oon ollu koko tän mun loman ajan ihan pihalla, en oo paljoa ehtiny sittenkään teitä seurailla.. Ollu kaikenlaista ja yks kriisikin meillä (taas vaihteeks) oli viime vkl. Mutta siitä selvittiin ja puhuttiin asiat selväksi ja päätettiin et nyt ens vkl rauhotutaan kahdestaan ja lähetään johonkin. Korkeasaari houkuttelee mut lauantaiks olis sadetta luvassa ni ei viitti sit lähteä. Ja huomenna mennään yhdessä autoja puunaamaan tallille, hih :) Mä kun en oo koko kesänä tota mun automurua hoitanu ni nyt se saa perinpohjaisen puunauksen. Kiva mennä yhdessä puuhastelemaan ni tulee siin samalla sitä oltua ihan yhdessä ja juteltua ihan niitä näitä. Kaveritkin jo vähän ehti huolestua ku meillä menny pari vkl aika lujaa ja viime vkl taas tuli kännissä tapeltua. Nyt meni mulla korkki kiinni joksikin aikaa, josko se auttais vaikka tän vauvaprojektinkin kanssa. Ainii, mä bongasin oviksen ekaa kertaa!! Mä tosin alkukierron vedin greippimehua ja se näköjään autto, limat oli hyvin havaittavissa :) Ja tuosta ukon kellistämisestä; mäpä järjestin miehelle yks aamu kivan yövuorosta paluun. Vedin mun mustan pitsiyöpaidan päälle ku menin nukkumaan ja sehän herätti herran mielenkiinnon toivotulla tavalla kun tuli kuudelta kotiin :p Mä oon nyt muutenkin saanu muuta ajateltavaa kun tää vauvahomma kun ystävällä todettiin just välilevytyrä :( Nyt jännätään että voiko sille tehdä mitään mut hän joutuu ilmeisesti koulun lopettamaan kesken. Olis niin halunnu lähäriksi ja ei kuulemma voi tehdä sitä hommaa sillä selällä. Joten nyt vaan toivotaan kiittimet kyynärpäitä myöten ristissä, että menis edes leikkauksella ohi ja kivut loppuisivat.

Mulla olis enää ens viikko lomaa, sit mä varmaan oon taas aktiivisempi täälläkin, pahoittelen kun en oo käyny.. :ashamed:

tiuhti Meilläkin meinas mennä tää kierto ketuille kun miehellä yövuoro ni meillä ei nuo vuorokausirytmit oikeen oo täsmänny. Mut toivotaan ettei nyt sen mahataudin takia menny **tuiks :hug:

Ainii, mynttikselle onnea!! :flower:
 
tiuhti Olit mua kyselly... Tänään tosiaan kp 30/29 eli täti myöhässä. Aamulla testasin ja sain hyvin olemattoman haamun, heti ajattelin että dpo:ihin nähden ihan liian mitätön. Nyt myöhemmin onkin jo tuhrutellu eli eiköhän se ollu vaan joku kemiallinen... Niitä ei ennen olekaan ollu... Piti ilmeisesti sekin kokea. Kirjoittelen sulle yksäriä huomenna, nyt ottaa koville.
 
Gabi, voi pöh sentään.. mä en vielä olis ollu huolissani sun tapauksessas siitä että saat haalean viivan koska saithan viimeksikin myöhään plussan, mutta tuhru ei hyvältä kuulosta :( voi ei! mites, onko tuhru jatkunut? mä niin toivon että se olis vaan kiinnittymistä ja pikkanen tarrais kunnolla kiinni!!!!!!! koitahan jaksaa siellä nyt :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sanja, mie päivitän :) pyrin päivittämään joka päivä, paitsi viikonloppuisin, silloinen jaksa koneen äärellä olla olleskaan ku töissä saa olla joka päivä 8h :D eli jos tarvii päivittää jotain, mie päivitä!

:attn:
muuten, olisko hyvä jos jatkossa laitettas päivitettävät asiat boldattuna ja punasella? jotta näen ne paremmin! :)
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 29.7.2011



Hey....................22...................kp 38/28......................yk 5
Gabrielle..............29...................kp 31/29......................yk 5+5
Dremming............24...................kp 29/26-28..................yk 2
-pansku-.............23....................kp 25/58......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 22/31......................yk 4



inieh...................23...................kp 18/?........................yk 3
lemonade.............26...................kp 16/30-35..................yk 11
tada...................27...................kp 15/26-27..................yk ?
tiuhti_.................21...................kp 14/26......................yk 11



viida...................25...................kp 7/29.......................yk 1+3
Lilly-...................24...................kp 6/30.......................yk 3
eskapismi.............25...................kp 4/30.......................yk 2
Sanja..................32...................kp3/27.......................yk 2
Emby^................25................... - ............................TJOT

NuttyKitty............27...................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
 
mynttikselle hirmuiset onnittelut! Ei tarvinnu tossa paljon tihrustella vaan niin selkeä plussa kun voi olla :heart:

Gabi voi kamala... Muistan itse kuinka koville mun kemiallinen otti, se tunne on kamala kun matto revitään jalkojen alta, kyllä siinä meinaan kerkee jo täysin iloita onnistumisesta, vaikkei tietysti pitäisi ihan vielä... Toivotaan kuitenkin että sulla olisi siellä joku tarrannut kiinni! :heart:

Tänään on aikamoinen hulina töissä, kun yksin pyöritän konttoria (normisti on 2-3 muutakin kun minä...) niin katotaan kerkeenkö ollenkaan lukea teidän juttuja :) Tää on toisaalta ihan kiva juttu, on menny hujauksessa tää aamu kun on niin paljon hommia.
 
tada, mäki teen tällä hetkellä omat + 3 ihmisen duunit :D onneksi on heinäkuu ja kaikki muutkin suurimmaksi osaksi lomalla, niin ei tarvii ku perusasiat tehdä! äkkiä hommat pois ja viikonlopun viettoon! löytykö ovis?
 
tiuhti mun on kovin vaikee uskoo et olis menny, kp10 alotin tikuttaa ja sillon oli niin haalee toinen viiva että hyvä kun näky, ja mulla tosiaan pysyy aina lh huipussa pari päivää ja sit laskee pikkuhiljaa parin päivän aikana, eli sen olis sit pitäny olla tyyliin kp 5 ettei enää näkyist tikussa kp10 :D Hitsi mikä selitys tuli... :p

Hitto, vielä pitäis 3t jaksaa, ja mä oon aivan lopussa. Saattaa olla et mä painun suoraan päikkäreille työpäivän jälkeen... Jotenki on ollu niin hankala viikko kun oli kk loma ennen tätä, ei saa iltasin unta kun on tottunu valvoo ja aamulla pitäs jaksaa herää. Mun mielestä loman jälkeen pitäis kuuluu sellanen lomaltapaluuviikko, sellanen et työpäivät olis vähän lyhyempiä että tottuu taas niihin... :whistle:
 
inieh, ittekkään en silloin lomalla paljoa palstaillut :) ja olin vielä kipeäkin, mutta mun mielestä lomalla on ihan hyvä olla poissa myös palstalta, niinku Epakin plussasi kun lomaili kunnolla! :) kiitos tärppionnesta, sitä kaivataan ja takasin laitan sulle tulemaan! onko oloja?
 
tada mäki olin sekasi ku seinäkello loman jälkeen.. ja tosiaan, pitäs olla sellanen lomaltapaluuviikko :D itte tein kyllä lyhkäsiä päiviä ekalla viikolla, tai lähin viimestää 2 maissa pois! :) ja mä nukuin eilen 3h päikkärit niin saa arvata nukuinko yöllä, EN, 12 aikaa tiirailin kelloa ja ajattelin että 5h päästä herätys.. ja paskat, 6 pääsin ylös ja olin niin kiukkunen ku olla ja voi!
 
kysymys ovisbongareille :attn:

ei herkille
: loppuuko teillä limantulo kun ovis tapahtunut? mulla tulee vieläki ihan kunnolla limaa :O siis ei sellasta kirkasta venyvää ovislimaa vaan sellasta paksua jokseenki kummiski kirkasta, ehkä maitomaista.. :x anteeks yksityiskohdat, ja sitä siis ihan holahtelee!
 

Yhteistyössä