<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6



The Esikoisesta Haaveilevat TI 2.8.2011



Hey....................22...................kp 42/28......................yk 5
-pansku-.............23....................kp 29/58......................yk 2
Pikkumyy87..........24...................kp 26/31......................yk 4
inieh...................23...................kp 22/?........................yk 3
lemonade.............26...................kp 20/30-35..................yk 11



tada...................27...................kp 19/26-27..................yk ?
tiuhti_.................21...................kp 18/26......................yk 11
viida...................25...................kp 11/29......................yk 1+3
Lilly-...................24...................kp 10/30.......................yk 3



eskapismi.............25...................kp 8/30.......................yk 2
Sanja..................32...................kp 7/27.......................yk 2
Dremming............24...................kp 7/26-28...................yk 2
Emby^................25................... - ............................TJOT

NuttyKitty............27...................kp?/??........................yk1



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


PikkuHöttiäinen
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
 
aika hyvin sain päivitettyä, uuden sivun alkuun :D

-pansku-, mitä oloja? voikun se olis ollu kiinnittymistä :heart: toivotaav toivotaan!

lemonade, mites siellä menee? :) oloja? samoilla meinaan suunnilleen mennään! mikä dpo sulla tänää?

Hey, kukkuu??? :) mites siellä?

Myy, katotaa jos mua onnais, mutta mites siellä? sullakin alkaa kierto oleen lopuillaan :)
 
Laretzki
tada ja tiuhti Mä ymmärrän ihan täysin ja mun mielestä teillä on ihan täysin oikeus ajatuksiin. Se on niin epäreilua jos ei onni osu niille jotka sitä ihan oikeesti kaipaavat ja yrityskertoja kertyy vain. :hug:
 
Lare, ihanaa kun ymmärrät tunteeni, kiitos :) MUTTA silti olen kyllä kovin kovin kovin onnellinen puolestasi ja hyvistä kuulumisista! eihän se multa ole millään tavalla pois ja minusta on ihanaa kun oman pinkan "sisaret" saa hyviä uutisia ja pääsevät loppuun sakka raskaudessa, sitä minä toivon täällä jokaiselle! ja siis tekstisi herkisti minua :) ja myöskin kuva! on se vaan suuri ihme :heart:
 
Gabrielle ja Dremming :hug:

-pansku-: +++++:whistle:

tada ja tiuhti_: Oireista en osaa nyt sanoa mitään kun oon ollu yövuoroissa niin ihan pöljä olo muutenkin =D Mä ajattelen vaan nyt etten oo raskaana, en jaksa ens viikolla vaan sitä pettymystä kun menkat alkaa.. En oo siis ajatellutkaan mikä dpo on menos :D

Laretzki OMG!! Muakin ihan rupes itkettään kun näin tuon kuvan :heart: Ihanaa että kaikki teillä hyvin!

).( Taas alkaa listan yläpää lähestyä.. Minkä takia aika menee niin nopeesti?? Toisaalta hyvä, tämä on kylläkin eka kierto kun en haluais että ens viikko koittais.. Ahistaa.. Ens viikolla sunnuntaina pitäis viimistään alkaa menkat tai ainakin näyttää merkkejä niiden alkamisesta. Onneks täs on töitä ja kyläily-reissuja tiedossa niin ei kerkee kauheasti asiaa miettiä..
 
lemonade, samassa veneessä ollaan, mäki oon alkanu pelkäämään piinaviikon päätöksiä, enemmän mä pelkään negatestejä kumminkin, mutta kyllä ne wc reissut on ihan yhtä helvettiä joka kierron lopussa kun ekana kattoo onko punasta..
 
Lare en mä millään pahalla tarkottanu, tai siis ei sellanen surku itku tullu, vaan ihan onnesta, ihanaa että muilla edes onnistuu kun ei meillä :p No voin mä myöntää että silleen vähän kateellinen oon, mä haluun itsekkäästi et munkin vuoro on seuraavaks, mutta kyllä mä tosi onnellinen oon sun puolesta:heart:

Lemonade joo tosiaan alussa se oli jännää ja jopa silleen kutkuttavan mukavaa odotella kierron loppua, ja tietty vieläkin jännittää mutta kun on pitkä matka takana niin kyllä samalla pelottaa, ja valmiiks varautuu siihen negaan. Valmiiksi vähän tyynyä heittää alle ettei tipu sitten niin kovaa :)
Ja tohon kun lisää ne turhan aikaset testailut niin ei hyvää päivää :D
 
tada, nimenomaan ne turhat negatestit jolla voi itteensä säästää EDES VÄHÄN henkisesti :D mut ei.. ku oppis vaan ettei testaa vastaku menkat on edes päivän myöhässä.. ihanne olis että sitte ku ne on viikon myöhässä :D mutta ei mun luonto anna siihen periks.. mä luulen että jos testit saapuu tänään niin oon huomenna aamulla jo testin kanssa aamupissalla dippailemassa :ashamed:
 
tiuhti ja onpa ainakin viihdettä muille :D Kun yhdessä tihrustellaan että näkyykö mitään vai ei ja onko väriä vai ei...
muoks. ja onhan se tietty hyvä että pidetään testiyhtiöt bisneksessä... :p
 
Viimeksi muokattu:
"Huomenta" Tiuhti, ja tietty kaikki muutki..

Selkä edelleen kipee vaikka oon 6pv ollu sairaslomalla, panadol vie kipua, mutta ei poista ongelmaa. Huomenna oon menos uudestaan lääkäriin, pakko alkaa ottaa jotai panadolia vahvempaa roppia. Ainaki reseptit valmiiks ni saa heti hakee ku täti kurvaa paikalle.. Miehen kans ollaan sovittu, että meidän vauvaprojekti varmaan menee jäihin hetkeks jos toi selkä ei nopsaa parannu. Enhän millää jaksa kantaa mahaa jos satun tulla raskaaks.. Että sellasta..

Napaalua: Kierto lähenee loppua, ja oloja, ei oo. Tai kaikki on sitä samaa mitä on normikierroski ollu. Vähä nippailuja ja sellasta, Eli ei odotuksia.. Jos ei niin isosti sitte pettyiskää.
 
tiuhti_ & tada :LOL: Meinaako tiuhti tosiaan jo testata?? Meikäläisellä kp20 vasta menossa, en millään vielä rupee testailemaan. Viimeisetkin järjen hiveet menis sen sileän tien :D Kp 28 vois jo mutta ootan että on kp32 menny rikki, sitten vasta avaan tuon testipaketin joka oottelee jo kuumeisesti kaapissa!! Mitä jos vaan makais tyynyn päällä eikä kävis ens viikolla vessassa ollenkaan?? Laittais virtsakatetrin ja tulpan taakse.. :rolleyes: No niin, jos vaan nyt yrittäin sinnitellä ens viikon yli jotenkin :headwall:
 
PikkuMyy, :hug: Mikä siellä selässäki nyt sitte?! Helkkari soikoon! Selkä on kyl sellanen, et jos et nyt sitä hoida kuntoon, se vaivaa sua aina.. Et älä mene liian aikasin töihin!! *saarnaa SooSoo* :) :heart:

tiuhti_, ole hyväää päivityksestä :)


Ohhoh. Tänne ei mitään uutta. Viiminen viikko lomaa : /
Olen käyny tässä loman aikana yhden ystävän luona, ketä sai pääsiaäisenä tytön. Ihan sulonen tyttö. Puklailee aikaslailla, joten tää mun ystävä pitää sitä koko ajan sylissä! Tsiiiis, mut joo. Ja sitte tämän mun ystävän isä on narkkari.. Ja mun ystävä on sen tienny jo kun alkoivat seurustelemaan ja jopa SUUNNITTELIVAT lasta, olivat seurustelleet ehkä vuoden, kun tää mun ystävä jätti pillerit.. Aivan uskomatonta.. :O Jjjoo, noh, he on "eronnu" nyt jo ainakin kolme kertaa. Et tää mun ystävä on heittäny sen pihalle, ko jätkä on lähteny vetämään taas vähän piriä yms. Ja aina ottanu jätkän takasin, ko hiukan on ruvennu itkemään, et älä jätäää..
Noh, kävin siellä sitte eilen. Ja ystävällä on kaulassa kaks jälkeä, mitkä näyttää fritsuilta ja mustelmia sillä oli kädessä ja korvan akana.. Tää narkkari oli käyny sen kimppuun ja uhannu tappaa hänet ja sen tytön ja tappaa ittes ja.. Hohhoiij.. Tosi surullista, lapsi menettää isän ja se, et sä olet suunnitellu tämän kaiken, vaikka tiedät, et toinen on narkomaani.. Mutniih.. joo. Nää on taas mun omia mielipiteitä..
Ja sitte se, et tää mun ystävä pitää koko ajan sitä lasta sylissä. Eilenki hetkeks laski sen sitteriin, ni laps alko kitistä ja heti syliin. Lattialle hetkeks ja kitinä alko, ni heti syliin. USKOMATONTA?! Miksi tekee niin?!? Kyllähän tähän maailmaan ääntä mahtuu!! Sit hän valittaa, ko ei voi suhkussa käydä ja millään tää lapsi ei nuku sänkyyn ja ei ehdi syömään ymsymsyms.. Jumalauta!! ÄRSYTTÄVÄÄÄÄÄ!! :( :ashamed:

Jjees. Siin oli mun purkaus..
 
Emby, onhan se aika ärsyttävää tuollanen : / toisaalta, minkä tunteilleen voi jos rakastaa toista vaikka mitä tekis?

Myy, nyt hoidat sen selkäsi kuntoon! koitahan jaksaa parannella ittees siellä, päivä kerrallaan!
 
Larelle paljon onnea vielä pikkuisesta! Kyllä oli ihana lukea hyviä kuulumisia ja nähä tuo kuva :heart:

tiuhti eipä tässä mittään ihmeempiä nyt oo tuntunu. Vähän välillä jotain vienoa kipuilua mahassa, mutta ei mitään merkittävää.. Kattoo sitten lähempänä loppu viikkoa.

On tämä piinailu kyllä niin mahotonta, ettei tässä tosiaan taho malttaa olla testailematta ennen aikojaan ja sitten saa taas pettyä:ashamed:

).( Hmm. Tänään tosiaan taitaa olla dpo10 ja ei nyt vois sanoa, että ois jotaki oloja.. Alapäässä tuntuu kyllä hanat taas auenneen, mistähän seki johtuu? Tissit tuntuu vaan entistä oudommilta, isot on ja painavat ja nännipihan nystyt on kyllä selkeästi näkyvät vaikka ois ns. normitilassa. Olikohan sekin joku merkki raskautumisesta:confused:
No joo. Kyllä tässä ite näillä aatoksillansa saa toiveet liian korkealle ja sitten tullaan kuitenkin lujaa alas pilvilinnoista.. Nyt vaan otan ihan oikeasti lunkisti siihen maanantaihin asti ja se on sitten sillä selvä! Tai siis viimeistään, kun täti Punainen tulee käymään...
 
HEIPPA KAIKILLE! Täällähän on hyviä uutisia, onnittelut mynttikselle plussauksesta!

Olen ollut aika väsynyt ja en pahemmin ole jaksanut koneella olla :( Mutta nyt on LOMA ja ajattelinpa tulla kertoilemaan kuulumisia!

Viikko sitten alkuraskauden ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Pikkuinen vastasi viikkoja 8+4 eli viikolla taaksepäin on viikkoja kasassa, mitä viimeisten menkkojen mukaan laskettuna (neuvolassa laskevat aina sen mukaan). Laskettuaika siirtyi viikolla eteenpäin eli h-hetki olisi 4.3. :heart: Niin ja kutsumanimi on tirppana :D Pituutta hällä oli viikko sitten 2cm. Laretzkin kuvassa näkyi paljon selvemmin pää yms., mutta hällä kuvauspäivänä viikkoja kasassa jo reilu 10. Eli nopeaa on kehitys! Hyvin olen jaksellut, orastava huono oli kesti vain sen viikon verran, ajoittain saattaa tulla orastavaa huonoa oloa vieläkin, muttei kovinkaan usein. Todella vähällä olen päässyt oireitteni kanssa. Tissit on kyllä kasvaneet ja mieshän tykkää :D

Käyn aina silloin tällöin lukemassa kuulumisianne, ihan kaikkea en ehdi lukea, kun harvemmin nykyään tulee käytyä. Kirjoittelen jatkossakin kuulumisia.
 
Ihanaa kuumeilija kuulla susta!! Hienoa, et kaikki hyvin!! :) :heart:

tiuhti_, jjuu, eihän tunteilleen mitään voi. Ei tietenkään.. Mut.. nniih.. Ottaa päähän vaan se, et tarvii kitistä asioista, mille hän vois itte tehdä jotain.. Ja kehtaa sanoa mulle, et "Tällasta tää sit on. Tissit on kipeet, alapää kipee, kun on tikkejä ja lasta ei vo jättää yksin.." o_O Siis pyhäpietari..

Mutniih.. Kaikki me kasvatetaan omalla tavalla ja näin.. mut tuntuu pahalta..
 
Emby^ Joo rivarissa asutaan, 70-luvun talo :D Mitään ihan rähjäistä en kyllä itsekään ostaisi, menisi ihan sikana rahaa ja aikaa. Meillä oli ihan hyväkuntoinen tämä asunto, mutto haluttiin vähän nuorekkaampaa ilmettä. Esim. "vanhanajan" parketti oli meistä "mummoparketti" ja laitettiin sitten laminaatti. Me ollaan tehty niin, että pikku hiljaa ollaan laiteltu asuntoa mieleiseksemme, on tärkeysjärjestys, missä järjestyksessä remppaillaan, yleensä lomilla isommat rempat ja pienemmät menee viikonloppuna tai ihan arki-iltoinakin. Ollaan sovittu, että remppoihin ei lainaa oteta, vaan tosiaan yksi remppa toteutetaan kerralla ja sitten, kun siihen on itsellä varaa. Ja nyt siis 3v asuttu tässä ja remontoitavaa vieläkin riittää! Meillä mies osaa tehdä itse aika paljon, niin ei tarvitse maksaa remppamiehille, siinä säästää ihan sievoisen summan :D

tiuhti_ Vasta nyt luin tuon kommentin, että sua jänskättää, jos tuolla mun yksiössä olisikin kaksin kappalein pieniä ihmisiä. Yksi siellä ainakin toistaiseksi nähtiin :heart: Sanoin miehellekin, että olisi hällä tullut pehmoiset housuun, jos siellä olisi sykkinyt kaksi sydäntä :LOL: En tiennytkään tuosta, että sulla pitäisi olla kaksossisar! Jos suvussa on "riski" kaksosraskaudelle, on aika suuri todennäköisyys, että saat kaksoset :heart: Jos siinä käykin niin, että plussaat pian kaksosilla?? Mä niin toivon muru, että pääsisit pian tuonne odottajien puolelle!!!!!
 
Emby^ Kiva, kun vastailit näin nopsaan :D Pitäs ruokaa alkaa vääntää, mutta jumituinkin tähän. maha kurnii jo siihen malliin, että pakko kai se on nostaa persaus ylös tästä! Syöminen on mun lempipuuhaa :D

tiuhti_ Pitää vielä kommentoida, kun silmään sattui sun ovistestikuva! Aiva loistava uutinen ja todella upea OVISPLUSSA :D Jospa se olisi nyt tämä kierto, pakko olla, kun kerran noin hieno ja selvä plussakin tuli! Älä ta paineita, vaan nauti pupuilusta :D
 
IHANAA kuulla Kuumeilija susta.. :D Ja varsinki, että kaikki on hyvin. Aloin jo olla huolissani, että onko jotai sattunu.. Hirmu paljo voimia sulle, ja nauti nyt kun se inhokkityön viimein loppu! Tuuhan aina välillä kertoon kuulumisia! ..Meirän oli jo sua niin ikävä.. :heart:
 
Voi pikkumyy kun siun selkä tulis kuntoon!

Muille jännäpäivää lähestyville pajon plussatuulta :)

Ommoo nappoo.... väsymys kyl painaa minkä kerkee, loma alkaa varmaan nukkumalla viikko putkeen... Viime yö meni 13 tunnin yöunilla, eikä tahtonu riittää ja tänään sitten alkaakin yöhukit, huoh |O mut ukonkutale kellistetty talletuksia varten, ainahan sen verran jaksaa :p kohtahan nuo tärppipäivät alkaa taas olla, eli kellistelyä jatkukoon nyt sit
 
Pikkumyy87 Kiitos muru :heart: Ihanaa, että täällä on näin vastaanottavainen paikka, jonne tulla välillä kirjoittelemaan! Olo on niiiiin rentoutunut, kun ei tartte enää mennä sinne inhokkityöhön... nyt vaan lomaillaan neljä viikkoa ja kuun lopussa aloitan sitten sen uuden työn, odotan innolla :D

Mikä sun selässä on? :(
 
Viimeksi muokattu:
Emby^ Niiiiiin surullista mitä kerroit sun ystävästä :( Se on kyllä totta mitä tiuhti_ sanoi, että minkä tunteilleen voi, jos toista rakastaa, vaikka mikä olisi. Minä olen sitä mieltä, että tunteilleen ei voi yhtään mitään, mutta mielestäni lasta ei pidä hankkia suhteeseen, joka ei ole vakaalla pohjalla (jos ovat eronneet useamman kerran ja aina nainen ottaa miehen takaisin, niin ei minusta vielä kerro kovin vahvasta ja vakavasta suhteesta). Ja mielestäni lasta ei pidä myöskään hankkia sellaiseen suhteeseen, jossa edes toisella vanhemmalla on ongelmia alkoholin / huumeiden kanssa. Minusta muutoksen on tapahduttava ennen lapsen tekoa, toki niistä saa haaveilla ja suunnitella, mutta lasta en itse alkaisi tehdä, jos miehelläni olisi ongelmia alkoholin / huumeiden kanssa. Alkoholi / huumeet ja lapsi ei mielestäni sovi saman katon alle. Itselläni on kokemusta näistä asioista, niin poikaystävän osalta kuin lapsuuden kokemuksetkin... Mutta jokainen tekee tyylillään ja jos lapsi tehdään tällaiseen suhteeseen, ovat he myös vastuussa asioista ja mikäli homma ei suju, ulkopuolisilla on täysi oikeus, jopa velvollisuus tehdä lastensuojeluilmoitus! Jos tämä äiti ei nyt ymmärrä lähteä suhteesta tai ota vähän välirakoa (mies ala ottaa vastuuta elämäntilanteestaan tässä ja nyt ja hanki itselleen apua!!!! ja äiti lapsen kanssa omaan asuntoon - lapsen etu tärkein), niin ei asiat ole kovin hyvin lapsen kannalta katsottuna! Minä tekisin ilmoituksen siinä tapauksessa... ei ole lapsen paikka elää tuollaisessa ympäristössä, jossa uhataan tappaa, on väkivaltaa ja käytössä huumeet / alkoholi. Minusta tässä tilanteessa ei pidä ajatella äidin / isän etua, vaan lapsen etu on kaikkein tärkein.
 

Yhteistyössä