Hakutulokset

1. Dremming

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

mynttis mun luteaalivaihe on yleensä vain 11pv, joskus jopa 10pv... se 11 ois tietty just ja just riittävä, mut ei se 10pv. : / Ois kyllä aika hauska jos nyt tärppäis... Sillä kammottavalla miehen siskolla on nimittäin eka ultra 28.7. eli oltais sitte samaan aikaan raskaana. Vaikka empä mä kyllä...
  2. Dremming

Tohtori.fi : Munasolun irtoaminen eli ovulaatio tapahtuu kuukautiskierron pituudesta riippumatta 14 vuorokautta ennen seuraavien kuukautisten alkua. AIJAA! Noh, mun kohdalla ei oo kertaakaan pitänyt vielä paikkaansa tuo väitös. :mad: Siksihän mulla on liian lyhyt luteaalivaihe. Etusivu -...
  3. Dremming

pansku joo varmasti kannattaa käydä vähän tutkituttamassa jo hyvissä ajoin, et jos se vauvan tulo alkaa kestää niin ei sit harmita, että "miks en menny aiemmin". :) Ja kyllä mä uskon ne tutkii ja hutkii jo ihan sen perusteella, et kierrot on pitkät. Mä oon saanu sen käsityksen, et vaikka lasta...
  4. Dremming

Kerro mulle panskunen mistä jothuen sulla on noin pitkä kierto? :) tai no : / eskapismi tyhmä, tyhmä täti! :mad: Mullekin ilmestynyt liuta uusia tätioirehia kun lopetin pillerit. Oo ennen ees tienny, et niin monta varoittavaa oiretta voi olla olemassa... : /
  5. Dremming

Lilly pahoitteluni negasta, mutta kaikki on mahdollista niin kauan kun täti pysyy poissa. :) viida :hug: Tyhmä täti! inieh miehien tekemättömyys on ihan normaalia. Niinhän se oli mullakin, että heti ku kotiuduin, sain tarttua imuriin, koska mä en tykkää asua sellaisessa läävässä mikä...
  6. Dremming

viida Pahoitteluni tädistä! :hug: hyvä päätös tuo tädin odottaminen. Minäkin oon päätynyt siihen ratkaisuun. Mä nimittäin tuun hulluksi kaikenmoisesta arvailusta. :D Eli joko testiin kunnon viiva, että mäkin sen näen tai sitten ei mitn. Hey ja eskapismi pahoittelut negasta, mutta mikäli Hey...
  7. Dremming

Stressaamisesta mä oon oppinut siivouksen suhteen VÄHÄN antamaan löysiä. Ehkä ne on nuo eläimet jotka pakottaa löysäämään liinaa, ne kun sotkee aika paljon, en millään ehdi jatkuvasti siivota niiden jälkiä. Mut mä stressaan ihan kaikesta muustakin... Miten mun ja miehen parisuhde menee ja...
  8. Dremming

Pentukoira sarjapaskantaa

Juu, äkkiä nuo markettien ruoat kaatopaikalle ja parempaa apetta naamaan!
  9. Dremming

Ovulaatiotesti

Mulla ei kokemusta digeistä, mutta liuskoilla menee näin: Testipäivä 1: testissä haalea viiva, haaleampi kuin kontrolli = nega. Testipäivä 2: vieläkin sama kuin edellisenä päivänä, ehkä hieman tummempi viiva. Testipäivä 3: testiviiva yhtä vahva kuin kontrolli. Ovulaatio 24-48h kuluttua...
  10. Dremming

Täällä on puhuttu stressaamisesta... minä syyllistyn siihen elämäni kaikilla osa-alueilla. Oon kamala stressaamaan ja vetämään pulttia. Ihan hävettää välillä. :ashamed: Ja on se kyllä huono ominaisuuskin. Saattaa jopa haitata elämää. Mä oon kanssa miettiny sitä lapsen saamista, raskaaksi...
  11. Dremming

viida Hienoa! Onnea hyvästä päätöksestä ja tsemppiä sen pitämiseen! :) Tervetuloa uusille! :wave: Toivottavasti matkanne tällä palstalla on lyhyt ja saatte pian plussia kehiin! :) kuumeilija kiva kuulla, et siellä kaikki hyvin! Innolla odotan ultrakuulumisia! :) ON öh... ehkä dpo4...
  12. Dremming

soleigh pahoitteluni negasta! :hug: Epa valvasti onnea plussasta! Toivottavasti pikkuinen tarraa nyt kunnolla kiinni! :heart: Hey älä nyt lannistu vielä! :) Se voi ihan hyvin olla, et plussaat parin viikon päästä kuten tiuhti sanoi! :) tiuhti kiitos murunen kysymästä! :heart: Mä voin jo...
  13. Dremming

Hey sepä! Maltti on valttia, mutta mullekaan sitä ei oo kyllä suotu. : / Jännäillen seuraan nyt sit vierestä miten tuolle kys. pariskunnalle käy. Mut sitäkin ihmettelen kun se naikkonen oli eilen juopottelemassa ja kai se on plussatestin tehny jos aiemmin, että mitä ihmettä?!?! Eikä oo kyllä...
  14. Dremming

Epa kiva, et odotat jo töihin paluuta! :) Ja jospa se nyt ois tärpänny! ;) Äkkiä testaan ja kertomaan meille tuloksia! :heart: Hey sanos muuta. Ja minkä tähden sitä pitää olla kateellinen vaikka eihän se multa ole pois jos toiset on raskaana ja saa lapsia! Ei vielä toistaiseksi ainakaan oo...
  15. Dremming

Emby :hug: pahoitteluni tädin saapumisesta! soleigh nyt äkkiä testaamaan ja tuut sitte heti kertomaan meillekki tuloksen! :) Hey ei mullakaan koskaan oo varsinaisia ovisoireita ollu vaan ovulaatiota edeltäviä oireita. Eli sillon en oo tuntenut mitään kun ovis on tapahtunut. Oireet on...
  16. Dremming

inieh Ihanalta kuulostaa sun loma! :) Voih. Mulla vielä pari viikkoa jäljellä kadessa eri osassa. Tuo juominen miehillä tuntuu olevan kovin yleistä, oon tullu huomaamaan. Tälläkään foorumilla en todellakaan oo ainoa joka taistelee ukkonsa kanssa samoista asioista. : / Noh, jospa se tästä. Eikös...
  17. Dremming

Hey totta turiset! Mut en mä tiedä millä tuon ukon sais muuttamaan tapojaan enkä tiedä onko tässä kaikkinensa jo menty niin ojasta allikkoon, ettei paluuta enää oo... Jotenkin repii niin pahasti. Siis varmasti voitais jatkaa ja luultavasti jatketaankin, mutta millaista se tulee sitte olemaan kun...
  18. Dremming

Hey entä jos se ovistesti näyttääkin tulosta jostain ihan muusta? ;) Siis meinaan kun kierron tässä vaiheessa hymyilee. :) Emby niin mäkin aina YRITÄN ajatella, mut kun ei haluais antaa toisen ajaa itteensä ongelmiin (kun on niin kännissä, ettei tajuu)... Siis tyhmäähän se on, mut jotenki...
  19. Dremming

tiuhti iiiiiiiiiso :hug: En osaa nyt oikein muuta sanoa, mutta usko nyt vaan pois murunen, että kyllä se teilläkin vielä tärppää! Ja eikös se miehesi lääkkeiden vaikutus lyhene koko ajan, että pian simpat on taas kunnossa? :) Namppis kiva kuulla! Nyt on jo yks kolmannes takana! :)
  20. Dremming

tiuhti ja Emby ja ketä kaikkia... :D Mistähän alottais... eli ensinnäkin kyllä mun luottamus on mennyt miehiin todella pahasti ja useampaan otteeseen. Ensimmäinen isku oli kun mun ex-avokki oli peliriippuvainen. Voitte vaan kuvitella... Ja tämä nykyinen on kaks kertaa juonu oluen mun selän...

Yhteistyössä