Hakutulokset

1. Dremming

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tiuhti kyselit siitä ovistestin tuloksesta. Nyt illalla sen vasta tein ja melkein voisin sanoa, että plussaa näyttää ja oireet on myös sen suuntaiset. Luulen, että selvempi plussa tulee huomenna, koska nyt testiviiva ei ole vielä ihan yhtä tumma kuin kontrolli, mutta ei oo kyllä kun himpun ero...
  2. Dremming

tiuhti on asiasta keskusteltu, paljon ja perinpohjaisesti. Ei mun muistaakseni varsinaisesti oo "luvannut" olla juomatta, mutta on sanonu, että "en juo viinaa kun ei se mulle sovi" eli mun mielestä se ois vielä suurempi syy olla juomatta jos on itse tajunnu, ettei sovi kuin se, et tekee sen vaan...
  3. Dremming

tiuhti voi murua! :hug: En tiedä edes oikein mitä sanoisin... Mutta älä murehdi! Kuumeilijallakin tärppäs yk 20. :) Onhan se yhtä odottamista ja kauheaa kituuttamista niinkin pitkälle, mutta lopulta hekin saavat nyyttinsä. :) eskapismi tervetuloa joukkoomme! :wave: ON mies ilmeisesti...
  4. Dremming

Emby mehän passataan hyvin yksiin; huomionhakuinen ja kyylä! :D ON Mitä IHMETTÄ tää on? KAAMEETA jomottelua ja tätimäisiä oireita!?! |O Pupuiltu on joten simppoja on paikalla mikäli neiti munasolu päättää irrota ennenaikaisesti tässä kierrossa. Jomottelu on kyllä helpottanu joka kerta...
  5. Dremming

Emby mäkin kävin heti kattomassa ne kuvat ja tunnistin sinut kyllä heti, molemmista kuvista siis ainakin nyt se varmistu ku puhuit tosta lippiksestä. Kaamee kyylä oon. :ashamed: kuumeilija toivottavasti pahoinvointisi ei ala yltymään! Ja vaikka se niin tekisikin niin pianhan se kumminkin...
  6. Dremming

Huomenta vaan! :) mynttis Joo! Tää on ihan typerää, koska yleensä oon tienny oireista, että ovis on tuloillaan ja testillä sitte varmistanut. Ehkä tää on joku supermunis sitte ku tekee lähtöä niin monta päivää. :D Aina käy vaan mielessä, että mitä jos onkin joku tulehdus kohdussa tms. : /...
  7. Dremming

Jopas täällä on hiljaista. Kesä? :) Pakko vähän tulla omanapaileen kun oon ollu tänään niin ihmeissään tämän kropan toiminnasta. Alavatsaa on jomotellut ja vääntänyt koko päivän, sen huomaa ihan selvästi. Ei pitäis oviskaan vielä olla kun on vasta kp12 ja ovistesti näytti eilen sekä tänään...
  8. Dremming

Jomi kiva kuulla, et siellä kaikki kunnossa! Ihanaa odotusta sulle! :heart:
  9. Dremming

tiuhti siis aivan uskomatonta sakkia! Miten tuommoisille edes lapsia suodaan? :( Kun ei välitä edes raskausaikana toisen ihmisen tulevaisuudesta. Onko sulle tuttujakin nämä "tulevat vanhemmat"? Emby voih, mäkin nukuin lomalla melkein joka aamu puol 12 asti. Nuku ja nauti! Nyt on aika levätä...
  10. Dremming

Myy mä ymmärrän tuntees oikein hyvin. Mä oon tainnu olla pelkästään vilpittömästi onnellinen yhden kaverini raskautumisuutisesta, kaikkien muiden kohdalla uutinen on raapaissut todella syvältä jostain, tehnyt kipeetä. Ihan säälittävää koska mehän ei olla vielä yritettykään kauaa, mut samat...

Yhteistyössä