Haluan hieman kertoa omasta taustastani....
Olen isosta perheestä lähtöisin. Olen tällä hetkellä täti 24 lapselle. Minulla on kolmella pikkusiskolla alle vuoden ikäiset tyttölapset. Minun elämässä pyörii perheen keskuudessa koko ajan pieniä vauvoja ja odottavia äitejä. Se ei sinänsä ole rankkaa....
Mutta rankkaa on se, että vuoden nuorempi pikkusiskoni, joka on äärimmäisen sairas henkisellä tasolla (paha persoonallisuushäiriö ja hänet on diagnosoitu yhdeksän vuotiaan tasolle!!!) saa lapsia vain ku levauttaa haaransa auki.
Häneltä on pakkoadoptoitu ensimmäinen lapsi (3 kk:den iässä) kahdeksan vuotta sitten, tämän lapsen olin paikkaa ei siskoni tiedä, onneksi! :|
Häneltä pakkohuostaanotettiin kaksi lasta, tyttö 2,5 vuotta ja poika 3,5 vuotta noin vuosi sitten. Nämä lapset sijoitettiin meille. Tämä puoli vuotta, mitä lapset ehtivät meillä olla, tajusin, mitä raakuuksia pikkusiskoni voi pienelle lapselle tehdä! He eivät osanneet itkeä, nauraa, leikkiä, ei mitään, mitä tuon ikäisen lapsen pitäisi osata! He olivat molemmat vaipoilla. Kolmeen kuukauteen emme mieheni kanssa nukkuneet, kun nämä kauhuelokuvan riivatut lapset huusivat tuskaansa läpi yön! Varsinkin poika, hän pelkäsi kuin ruottoa omaa äitiään. Ja kun nämä lapset oppivat puhumaan, kaikki kauheus avautui meille päin kasvojamme :'( Molemmat lapset olivat pahasti, todella julmasti pahoinpideltyjä (tyttö ei antanut koskea päähänsä ensimmäiseen kahteen kuukauteen). Ja poikaa oli hyväksikäytetty seksuaalisesti
Ette arvaa sitä tuskaa, jota kannoin sisälläni nähdessäni tätä julmuutta! Ja mikä pahinta, sossu ei uskonut meitä lainkaan, lasten oli pakko tavata äitiään, jota he kovin pelkäsivät! Tarina on todella, todella pitkä... Lapset ovat nyt uudessa kodissa (äidin ja sossun ansioista). Teimme siskostani rikosilmoituksen pahoinpitely + hyväksikäytön suhteen. Olemme täysin varmoja, että hän ei tule saamaan tuomiota, sillä lapset ovat niin pieniä!
Mutta mikä tässä on vieläkin pahempaa, tällä samaisella siskollani on hänen sairaan miehensä kanssa TAAS vauva!!!!! Lasta ei huostaanoteta vasta kun on näyttöjä! Voitteko kuvitella, että kolmen lapsen pakkohuostaanotto ei ole vielä tarpeeksi hyvä todiste siitä, että tämä kyseinen äiti ei ole kykeneväinen todellakaan äidiksi. Hän ei osaa edes itsestään huolehtia, niin mitenkä sitten pienestä lapsesta
Yhteiskunta pitää huolen, että terveinä syntyneistä lapsista tulee todella vääristyneesti sairaita!
Näillä lapsilla on kaikilla eri isät....
On todella epäreilua, että tällainen äiti saa lapsen ja yhteiskunta tosiaan häntä kaikintavoin tukee siinä, että lapsesta tulee sairas sekopää! itse olisin todella hyvä äiti, mutta ei näytä lasta kuuluvan... Opin kaikesta huolimatta rakastamaan näitä kahta raasua, joilla ei ollut elämässä mitään muuta kuin heidän äitinsä, joka leikki näillä nukeillaan seksileikkejään
Vihani oli suunnaton ihmisiä kohtaan, jotka ovat päättäneet, että myös sairaalla on oikeus äitiyteen. Kyllähän pitäisi nyt olla jokin seula sen suhteen, että millä tavalla sairas ihminen voi hoitaa pientä lasta....
Kesti puoli vuotta itsellä, etten ajatellut näitä lapsia päivittäin. Minun on täytynyt vain hyväksyä se, että en voi muuttaa lakia tai edes tulla kuulluksi. Biologisella äidillä on niin valtava oikeus, ettei sitä tallota ihan noin vain. Tässä tapauksessa jopa lasten oikeus meni äidin oikeuden edelle....
Surullista, mutta ikävä kyllä tämä tarina on tosi :'(
Anteeksi ku tällä tavalla avauduin... Mutta tämän kokemuksen myötä opin arvostamaan sitä, mitä minulla nyt on! En kehtaa liikaa murehtia omia asioita. Minulla on kaikkea sitä, mitä näiltä lapsilta puuttui... Ja tulee puuttumaan pitkään....