Memelisa, ihana kuulla että kaikki on okei
nyt nauti muru raskaudesta :heart: vaikka sinua pelottaa, mutta nauti silti, älä ajattele pahinta! olen aivan varma että kaikki menee tällä kertaa hyvin! ja kyllä täällä ittelläkin itku pääsi kun menkat sitten alkoikin, meinaan itsekkin olin jo varma että nyt onnisti, eipä vaan ollu pysyvää sorttia : / mutta nyt on uusi kierto ja uudet kujeet
lähetän pikkuiselle ja tietysti äitille ja isille paljon onnenpipanoita tulemaan loppuraskauteen :heart: nyt eikun ne äippähousut jalassa kulkemaan kohti loppuraskautta!
Lilly oliko kyseessä clearbluen se testi johon tulee + ? mulla ei ole kuin huono sanottavaa noista testeistä, se regoi jopa ovulaatioon
itse en niihin enää koske pitkällä tikullakaan! eli sosittelen jotain muuta testiä! koska siihen saattaa tulla viiva, joka on todella ohut, ihan testiajallakin joka ei merkkaa mitään, eli viivan pitää ainakin olla yhtä paksu kuin kotrolliviiva! mutta älä silti luovuta :heart: testaa toisella testillä! plusspuhuria puhkun ++++
inieh tsemppiä tämän päiväiseen testiin, pidän peukkuja! =)
Emby tuo oli kyllä niin kurja tapaus
tottahan sekin on mitä sanoit, kaiken olis voinut välttää kun ajoissa olisi katsonut ja tiedän että olisit halunnut saada "syyn" tapahtuneelle! mä oon vieläki niin pahoillani kokemastasi :hug: päivä kerrallaan elämää eteenpäin! hienoa että sait kumminkin vastauksia kätilöltä joka ymmärsi asiasi, ja nyt pääset selvittämään omia ajatuksiasi toiselle henkilölle, kyllä ne asiat alkaa siitä rullaamaan, usko pois
niinku itse sanoit, toki kaikki lääkärit on tehneet parhaansa ja hekin ovat erehtyväisiä, mutta mä ymmärrän kun sanoit että oikeesti asian olis voinu välttää, kun sinä olit itse huolissasi asiasta, asia olisi musta pitänyt tarkistaa ihan sinun vuoksesi ja sinun pyynnöstäsi, mutta lääkäritkin ovat erehtyväisiä
huomaan (tai sitten kuvittelen) ettet ole uskaltanu surra asiaa vielä kunnolla, nyt kun menet sinne jutteleen psykiatrille anna kaiken vaan tulla ulos
se helpottaa! ja kamalasti tsemppiä jatkoon :heart:
-jannica- mun mies käy kans kovasti salilla, ja sekin syö kaiken maailman juttuja
ja se me tiedetään, että kun se syö sellaisia jänniä jotain vitamiininappuloita niin sen seksihalut on 200% isommat
ja sepäs ei mua haittaa!
ON, huhuuuuu
ovis?? missähän viivyt??? siis joo, ei vieläkää ovisplussaa, illalla tuli aika heikko viiva, olisko menny ohi vai oisko niin etten oo ovuloinut? vai oisko ovisplussa tulossa ihan normiaikaan? eli huomenna tai tänää , en siis tikuttanu aamulla olleskaa.. hyvä vaan sinäänsä jos tulis myöhemmin, vaikkapa tänään niin huomenna aamulla olis tooooosi hyvä aika tehä talletuksia
mut nyt ollaanki menty joka toinen päivä rytmillä ihan huomaamatta, ilman painostusta, ihan vaan halusta.. niin eipä ainakaa ajotuksen suhteen ole menny ohi
tänään meinasin, että lähtis baanalle pitkästä aikaa flikkojen kanssa, ottamaan kuppia iha kunnolla ja tanssimaan
HUI! harvoin mä tällee :ashamed: mut eilen alkoi jo päivällä tanssijalkaki vipattaa siihen maalliin et taitaapi lähtö tulla illalla saunan jälkeen kaupunkii!
ja sen tietää että kun ja jos seuraavana aamuna on krapula niin tekee kummiski mieli krapulaseksiä :ashamed: mies meinasi vielä, että jää kotiin omien kavereidensa kanssa saunomaan niin pakkohan tilaisuus on käyttää hyväksi ja nähdä omia kavereita kunnolla pitkästä aikaa