<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Emby hyvä että sait vastauksen sieltä polilta! Tosi kurja juttuhan tuo on! :hug:

inieh toivottavasti sun huominen testi on kaikkee muuta kun nega! :heart:

Äh.. pitihän sitä vielä tänään tehdä digitesgtikin kun tuolla kaapissa oli :headwall: Mä oon kyllä niin IDIOOTTI ettei toista varmaan löydy.. Ja kaikki varmasti tietää tuloksen. Nooh, onneks peli ei ehkä viel oo menetetty!
 
jannica Sanotaan näin että laitamilta (ihan Hollolan rajalta) oon kotosin ja täällä asun taas kun muutettiin takas puol vuotta sit :) Mut kouluni oon käyny keskustassa ja Vipusella amiksen :)

Lilly Toivotaan joo. Tuntuu vaan pikkuhiljaa et kyllä ei sitä testiäkään tarvii hakee sen verran kipeesti välillä nipistelee mahaa. --ttu jos menkat alkaa yöllä :headwall: :mad:
 
Heipparallaa kaikille pitkästä aikaa :wave:
En oo tänne käyny (enkä kyllä kauheesti muuallekkaan) kirjottelemassa kuulumisia, sen verta rauhallisesti huolestuneena ja ahistuskohtauksia saaneena ei asiaa kauheesti oo halunnu asiaa suuremmin miettiä. Lähes päivittäin oon täällä käyny lukemassa kirjotuksianne ja lähes itku tuli ku tiuhti ei sitä plussaa viime kierrossa saanutkaan, olin asiasta ihan sata varma ja sen päälle tuli vielä se viivakin siihen testiin! Epäreilua!

Me käytiin tänään np-ultrassa ja ajattelin et jos teitä kiinnostaa niin tässä on vähän kuulumisia sieltä :)
Tänään käytiin np-ultrassa, joten tässä olis vähän kuulumisia

Pikku-Apina oli kasvanut erittäin reilusti ja oli jo 52mm kokoinen :heart: Pieni sydän sykki vahvasti ja oli mukavasti liikkeessä koko ajan :) Heti alussa kun ultralaite asetettiin paikalleen niin pieni tuntui vilkuttavan vanhemmilleen, siitäkös se onni syntyi kun näki et kaikki on kunnossa :heart: Tutkittiin pieni niiltä kaikilta osin kun tässä iässä vain on mahdollista tutkia ja kaikki näytti erittäin hyvältä, eli poikkeavuuksia ei tässä ultrassa näkyny :heart: Niskaturvotustakin oli vain 0,8mm eli todella vähän! Ei tuonne verikokeeseen olisi varmaan tarvinnu mennä, mutta kävin nyt kuitenkin :)

Saatiin todella monta ultrakuvaa kun siellä oli vissiin juuri valmistunut kätilö niin se otti ihan reilusti noita kuvia + saatiin myös vähän kokeneemman ultraajan kuvia Eli noita nyt piisaa Ei oo niin hienoja ku Laretzkin kuvat, mutta laitan tähän nyt yhden omasta mielestä parhaimmasta päästä. Ultrauksen aikana pieni näytti vähän imeskelevän peukkua ja sit se laitto molemmat kätensä päidensä viereen, ihan ku peittääkseen korvansa

Aijaa.com - 8515914.jpg
Oisin kuvan tähän laittanu, mut en nyt sit ilmeisesti ossaa Joku viisaampi vois opastaa ni muokkaan sit uudelleen

Pienen mitta on siis tänää 52mm, joten meiän LA siirtyy. Uusi LA on siis 26.2.12

Olo ultrauksen jälkeen oli huojentunut ja tavallaan jokin lukko sisällä purkaantui, enää ei pelota niin paljoa Sen kunniaksi laitoin tänään jalkaan äitiyshousut Vielä ois pari viikkoo ja sit ois edellisen raskauden kesto ohitettu.

Oon potenu selkäsärkyä pari päivää ja se jatkuu edelleen... Kävin lääkärissä ja se ois kortisonipiikin laittanu, mutta enhän mä voi sellasta ottaa :p Nyt sit pärjätään panadolilla ja sairaslomalevolla, saikkua tuli sunnuntaihin asti ja sen jälkeen on pari vapaapäivää, joten ens ke vasta seuraavan kerran töihin! Päivät sinnittelen ilman särkylääkettä ja yöksi ajattelin yhden ottaa.

Me muuten saatiin kaverilta varastoon oottelemaan jo pinnasänky ja hoitopöydän taso, itse pöytä ei vielä mahu ku pitää noi renkaat ekana vaihtaa, sit ois vielä ne emmaljungatki tulossa, monen sadan euron säästöt kyllä on kasassa!

Mut nyt lopetan romaanin kirjottamisen toivomalla et te kaikki pääsisitte tuonne odottajien puolelle, varsinkin pitkämatkalaisille laitan valtavasti plussapuhureita ++++++++++++++:whistle:


Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 12+4
kylläpä tuntuu hurjalta hypätä viikko eteenpäin! :O
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87 ja Emby^
Memelisa, ihana kuulla että kaikki on okei :) nyt nauti muru raskaudesta :heart: vaikka sinua pelottaa, mutta nauti silti, älä ajattele pahinta! olen aivan varma että kaikki menee tällä kertaa hyvin! ja kyllä täällä ittelläkin itku pääsi kun menkat sitten alkoikin, meinaan itsekkin olin jo varma että nyt onnisti, eipä vaan ollu pysyvää sorttia : / mutta nyt on uusi kierto ja uudet kujeet ;) lähetän pikkuiselle ja tietysti äitille ja isille paljon onnenpipanoita tulemaan loppuraskauteen :heart: nyt eikun ne äippähousut jalassa kulkemaan kohti loppuraskautta!

Lilly oliko kyseessä clearbluen se testi johon tulee + ? mulla ei ole kuin huono sanottavaa noista testeistä, se regoi jopa ovulaatioon :( itse en niihin enää koske pitkällä tikullakaan! eli sosittelen jotain muuta testiä! koska siihen saattaa tulla viiva, joka on todella ohut, ihan testiajallakin joka ei merkkaa mitään, eli viivan pitää ainakin olla yhtä paksu kuin kotrolliviiva! mutta älä silti luovuta :heart: testaa toisella testillä! plusspuhuria puhkun ++++:whistle:

inieh tsemppiä tämän päiväiseen testiin, pidän peukkuja! =)

Emby tuo oli kyllä niin kurja tapaus :( tottahan sekin on mitä sanoit, kaiken olis voinut välttää kun ajoissa olisi katsonut ja tiedän että olisit halunnut saada "syyn" tapahtuneelle! mä oon vieläki niin pahoillani kokemastasi :hug: päivä kerrallaan elämää eteenpäin! hienoa että sait kumminkin vastauksia kätilöltä joka ymmärsi asiasi, ja nyt pääset selvittämään omia ajatuksiasi toiselle henkilölle, kyllä ne asiat alkaa siitä rullaamaan, usko pois :) niinku itse sanoit, toki kaikki lääkärit on tehneet parhaansa ja hekin ovat erehtyväisiä, mutta mä ymmärrän kun sanoit että oikeesti asian olis voinu välttää, kun sinä olit itse huolissasi asiasta, asia olisi musta pitänyt tarkistaa ihan sinun vuoksesi ja sinun pyynnöstäsi, mutta lääkäritkin ovat erehtyväisiä :( huomaan (tai sitten kuvittelen) ettet ole uskaltanu surra asiaa vielä kunnolla, nyt kun menet sinne jutteleen psykiatrille anna kaiken vaan tulla ulos :) se helpottaa! ja kamalasti tsemppiä jatkoon :heart:

-jannica- mun mies käy kans kovasti salilla, ja sekin syö kaiken maailman juttuja :D ja se me tiedetään, että kun se syö sellaisia jänniä jotain vitamiininappuloita niin sen seksihalut on 200% isommat :D ja sepäs ei mua haittaa!

ON, huhuuuuu :confused: ovis?? missähän viivyt??? siis joo, ei vieläkää ovisplussaa, illalla tuli aika heikko viiva, olisko menny ohi vai oisko niin etten oo ovuloinut? vai oisko ovisplussa tulossa ihan normiaikaan? eli huomenna tai tänää , en siis tikuttanu aamulla olleskaa.. hyvä vaan sinäänsä jos tulis myöhemmin, vaikkapa tänään niin huomenna aamulla olis tooooosi hyvä aika tehä talletuksia :D mut nyt ollaanki menty joka toinen päivä rytmillä ihan huomaamatta, ilman painostusta, ihan vaan halusta.. niin eipä ainakaa ajotuksen suhteen ole menny ohi ;) tänään meinasin, että lähtis baanalle pitkästä aikaa flikkojen kanssa, ottamaan kuppia iha kunnolla ja tanssimaan :D HUI! harvoin mä tällee :ashamed: mut eilen alkoi jo päivällä tanssijalkaki vipattaa siihen maalliin et taitaapi lähtö tulla illalla saunan jälkeen kaupunkii! :D ja sen tietää että kun ja jos seuraavana aamuna on krapula niin tekee kummiski mieli krapulaseksiä :ashamed: mies meinasi vielä, että jää kotiin omien kavereidensa kanssa saunomaan niin pakkohan tilaisuus on käyttää hyväksi ja nähdä omia kavereita kunnolla pitkästä aikaa :)
 
Viimeksi muokattu:


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 19.8.2011



Hey........................22................kp 59/28.......................yk 5
inieh.......................23................kp 39/?.........................yk 3
viida......................25.................kp 28/29........................yk 1+3
Lilly-......................24.................kp 27/30........................yk 3
eskapismi................25.................kp 25/30........................yk 2
Sanja.....................32.................kp 24/27........................yk 2




-pansku-................23...................kp 16/31.........................yk 3
-jannica-................23...................kp 14/?...........................yk 1
tiuhti_....................21..................kp 10/26.........................yk 12



lemonade................26..................kp 8/30-35....................yk 13
atl.........................26..................kp 8/25-26....................yk 2
tada.......................27.................kp 6/26-27...................yk ?
Pikkumyy87.............24..................kp 6/31.......................yk 5
Emby^...................25................. - .................................TJOT

Sati..............................................kp ?/24-26....................yk 1+1
NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16


 
Nyt on kyllä sanottava että ihan tappoviikko takana... Joka päivä tehny väh. 10 tuntista työpäivää ja eilen sitten pamahti sellanen 7-22, kun kaikki vaan yksinkertasesti on kipeinä. Luojankiitos viikonloppu tulossa, ei tätä kyllä enää jaksais. Huomaa että on tulossa vanhaks :D
Enkä ole oikeesti kerenny kun pikasesti käydä täällä silmäilemässä, jos nyt vaikka kerkeis syventyä kunnolla näihin juttuihin :)

Memelisa tosi kiva kuulla että kaikki on hyvin :heart: Ja mä olin myös sanomassa että koita nauttia raskaudesta, ja yritä ettet ajattelis pahinta ja päästäis niitä pelkoja pinnalle. Kaikki on hyvin, ja toivotaan että kaikki menee jatkossakin hyvin, niinkun ihan varmasti meneekin! :)

Lilly älä vielä menetä toivoa, ei tosiaan ole peli menetetty!En tiedä muistanko ihan väärin että noi digitestit ei ihan mitään herkimpiä ole, niin ei välttämättä niissä vielä näy.

inieh mä odottelen sun uutisia... :)

tiuhti välillä pitää kyllä päästä tuulettumaan, eli todellakin lähdet sinne baanalle...! :D Saa vähän ajatuksiakin muualle koko vauvaprojektistakin.
Mua vähän harmittaa kun mulla ei oikeestaan sellasia kavereita enää ole jotka kävis ulkona, kaikki on perustanu sen perheen jne ja oikeestaan lopettanu ulkona käymisen kokonaan. Mun viime synttärinäkin oli hankala saada edes pari lähtemään muutamalle... : /

Napaan ei mitään, täti vihdoin ohi ja ovis tiedossa ehkä viikon päästä, sitä odotellessa... :D
 
tada missäs suunnalla sä vaikutat? lähetää me baanalle :D meinaan mullakaan ei oo oikee sellasia kavereita jotka jaksaa baarissa käydä, ja mä haluan ehka kerran vuotee baariin niin sit kukaan ei lähe :( nyt sain kaksi kaveria houkuteltua mukaan! ja tiiän et toinen peruu vielä.. ihan varmasti.. noh, kuhan edes yksi lähtee :D
 
tiuhti siis jos olisit yhtään lähempänä niin mä oikeesti tulisin...! :D Me ollaan jotenki niin samanolosia että mä uskon että meillä olis tosi kivaa :D Mut mähän oon täältä pk seudulta ja sä jostain ihan landelta jos muistan oikein? : /
 
tiuhti joo on se testi missä tulee se + kuva.. okei hyvä tietää, mulla meinaan oli nimen omaan sellanen ohut viivanen siinä... Täytynee siis ostaa jotain muita. Noi on vaan suht edullisia noi clearbluet apteekissa kun nytkin sai siihen samaan sen digitesti mukaan.. Hei ihanan kuulosta! Pidähän tänään oikein mukavaa ulkona! :) Mullakin olis ollut huomiselle ulkoilua tiedossa, mut en taida lähteä kun on tää flunssakin..eikä kyllä tee ees mieli!


Omaa napaa.. Täällä on nyt ihan sellanen fiilis että ei oo kyllä tärpänny.. Tietysti toiveet on silti melko korkealla kun oviksen sain bongattua.. Mutta usko ei riitä.. Ja luoja mikä viime yö mulla oli! Oon nähny niin kummallisia unia koko yön et on ihan veto poissa.. Ja ihan hirvee alaselkä särky ollut heräämisestä asti : / Siivota pitäis tänään vähän jaksaa.. huah.. on taas vähän masis fiilis :(
 
Heipsu...

Täällä pitäisi jaksaa ainakin viikko tai kaksi odotella ennen testin tekemistä. Kolme viikkoa on kulunut keskenmenosta ja jos tärppi on käynyt nyt heti uudelleen, niin raskauden tosiaan pitäisi muutaman viikon kuluttua näkyä.
Mitään tuntemuksia ei ole! Ei siis mitään... jos mulla olis menkat alkamassa, niin rinnat olisivat jo pikku hiljaa kipeytyneet (jos menis normisti, niin menkat pitäis alkaa viikon - kahden päästä). Mutta kaikkihan tää on vain arvailua, ku ei voi tietää, sotkiko tuo keskenmeno kuinkin pahasti kiertoa. Niin alussa kesken meni ja vuotokin loppui reiluun viikkoon, että ei jaksa uskoa, et tässä kovin kauaa tarvii odotella enää tuloksia puoleen taikka toiseen.
Toisaalta on kiva ku ei tiedä ajankohtaa lainkaan, mutta toisaalta aika raskasta odotellakin. Ja se ku ei edes tiedä, mitä tässä odottelee :p

Tiuhti Ku sanoit, että pitäis pitää palstataukoa.... mun mielestä ei tarvitse pitää ;) Tämähän on juurikin se paikka, jossa saat purkaa ilot ja surut, pahan olon, hyvän olon, jännityksen, pelon jne... Minusta on kiva lukea toisten tarinoita täällä. Melkein päivittäin tulee käytyä, vaikka aina ei tekstiä itse tuotakaan. Pysyy kuitenkin tilanteen tasalla...

Vielä omaa napaa....
Täällä on tosiaan jo kahden viikon ajan paukutettu töitä kellon ympäri! Eikä viikonloppua kohden lainkaan helpota :headwall: Olemme yrittäjäpariskunta. Meillä on 35 työntekijää. Tämä johtaminen ja kaikesta (välillä tuntuu, että niin yksin) huolehtiminen on välillä äärettömän raskasta!
Aamulla on töihin ennen seiskaa tultu, kohta lähden pyörähtään kotona ja sitten maalle kummitytön synttäreille. Samalla poimin kyytiin kolme ahkeraa tyttöä ja huomenna aloitamme aamusta aikaisin firmamme ulkopuolen uudistuksen maalamalla talkoovoimin. Ja illaksi pitää (saa) mennä markkinointipäälikkömme kanssa syömään ja todennäköisesti siirtyä sittem viihteen puolelle. Sunnuntaina taas sitten väsyttää ja maanantaina väsyttää vielä enemmän : /
No itsepähän oon tieni valinnut :saint: Oikeesti en valita, rakastan työtäni! (melkein aina ;) )

Hirveän paljon ihanaa viikonloppua teille kaikille! Ootte ihania vaikka en edes tiedä, kuka minkäkin nimimerkin takana raapustelee...
 
:mad: Täti saapui. Eli siis tänää viel ilmeisesti kp39 ja huomenna sit kp 1/39 ja yk 5. Vittu mä vaan sanon. Hain testin, ehdin himaan ja katoin et jahas. Ei mun kierto vaan VOI olla näin pitkä!! Mietin et pitäiskö mennä lääkärii hakee joku hormoonikuuri et sais tän kropan pelaamaan niinku pitääki. Kaiken lisäks mun hieroja/fysioterapeutti diagnosoi tänää mun työssä kipeytyneen olkapään. Olkanivel liikkunu liian alas ja eteen ja painaa hermoja. Ilmanko on särkeny välillä ihan perkeleesti! :/ Noh, ens viikol alotetaan kuntoutus ja jumppa ni ei tarvii veitsen alle lähtee ku nyt ajoissa hoitaa.

Sori omanapailu mua nyt vaan vituttaa. Luin kyl teijän jutut mut nyt ei vaan jaksa. Jos tästä jotai positiivista hakee, ni kivut ei tällä kertaa oo ees pahat. Siispä, vedän nyt nupin täyteen sekä bisseä että hiusväriä ja saunon. Ja märisen kurjaa oloani. tiuhti ja tada mäkin voisin tulla teijän kans bilettää :)
 
Viimeksi muokattu:
Täältä pikaisesti ultrakuulumisia :) Eilen käytiin ja nähtiin ruudulla pieni kikkare joka oli kuulemma meidän papunen :heart: Kaikki oli hyvin, syke löytyi ja vastasi kooltaan viikkoja päivän heitolla (7+0). Olo on lyhyesti ilmaistuna huojentunut :)

Oon lukenut murheellisin mielin teidän nega- ja tätikuulumisia, mutta kohta niitä plussia on pakko alkaa ropisemaan, uskokaa siihen tytöt!!!

Kaikkea hyvää teille murut ja taikapölyä jotta saadaan lisää pieniä ihmeitä alulle :heart:
 
Pahoittelut tädin kohdanneille :( hieno olisi kuulla enempi niitä plussauutisia kuitennin...

Ja pahoittelut, ei nyt osaa keskittyä kuin ommoon nappoon :ashamed:

Jännät päivät lähenee, oon yrittäny olla kuvittelematta kaikennäkösiä ja onnistunutkin jopa :) eipä juuri mitään ihmeellisiä oloja, muutaman päivän tuntunu että täti tulloo, ja parina päivänä juossu koko ajan vessassa kun on ihan "selvästi" menkat alkanu, mut ei kuitenkaan. Tän päivän juilinu alavattaa, joten eiköhän se täti näinä päivinä tule. Tai sitten ei. Rinnat hiukka kipeenä ollu kaiken aikaa (tai painellessa tuntuu, varsin nännit). Testata en meinannu kun vasta ens viikolla, jos maanantaina ei tätiä kuulu haen testin.
 
inieh nooh sit me ei välttämättä tunneta mä, ollaan niin eri paikosta... mä kävin kannaksen ylä-astetta aikoinaan. Nii ja haleja tätistä :(

Mä oksensin eilen, yhtäkkiä tuli siis niin mieletön pahan olon aaltoja että, menin tunkemaa sormet kurkkuu ja sitten se lysti vasta alkoki :) oksensin sen puolituntia ja nyt ei mitään... onkoha oksennustautia liikkeellä???

ensin mietin, että oiskohan heti tärpänny, mutta ei mulla näin aikasin voi raskaus oireita olla??? :|
Tissitki on huutanu hoosiannaa 3 päivää.
mun on nyt pakko ottaa tossua toisenperää j lähtee kauppaa jääkaapissa ei ole kun valo... kuullaan naiset ihanaiset! ;)
 
Hei teille ja pahoittelen jos joku tästä mielensä pahoittaa :(

Mutta meille siis synty pieni mies 17.8 klo 01.22. Painoa 3290g ja pituutta 51cm.
Ajattelin vain tulla kertomaan,kun tälle palstalle kuitenkin kirjoittelin! :)

Hirveästi plussatuulia ja kaikkea hyvää teille ihanaiset naiset! Käyn vieläki aina kurkkimassa,mitä teille kuuluu. :heart:

Taiska ja napero 4vrk
 
voi onnea taiska87! ootko kotio jo päässyt? :heart: äitille ja isille sekä pikkumiehelle kamalasti onnenpipanoita vauva-arkeen :kiss:

inieh :hug:

mynttis onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

loppukiertolaisille tsemppiä kamalasti :) sekä ovisbongareille!

täällä saatii eilen tooooosi vahva ovisplussa, eilen illalla ja aamulla hyödynnetty :heart: nyt on ainaki ajotus kohdallaa, meinaan nyt tuntuu kamalaa kipua oikealla puolella, eli munis irtoaa!
 
onnea taiskalle pienestä rakkauden hedelmästä :) :heart:

Pakko muuten kertoa tännekkin. En tiedä ootteko jo tietosia vai ette, mutta tänne päin suomea on tullu isien oma neuvola, äidin neuvolan lisäksi ja varhais ultra kuuluu myös kuvioihin nykyään, vitsi miten hienoa likat, ollaan me onnekkata että saadaa näin hyvät palvelut :) kaveri vaan kerto kun sillä oli nyt eka neuvola...
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 22.8.2011



Hey........................22................kp 61/28.......................yk 5
viida......................25.................kp 31/29........................yk 1+3
Lilly-......................24.................kp 30/30........................yk 3
eskapismi................25.................kp 28/30........................yk 2
Sanja.....................32.................kp 27/27........................yk 2




-pansku-................23...................kp 19/31.........................yk 3
-jannica-................23...................kp 17/?...........................yk 1
tiuhti_....................21..................kp 13/26.........................yk 12
lemonade................26..................kp 11/30-35....................yk 13
atl.........................26..................kp 11/25-26....................yk 2



tada.......................27.................kp 9/26-27...................yk ?
Pikkumyy87.............24..................kp 9/31.......................yk 5
inieh.......................23................kp 3/39.........................yk 5
Emby^...................25................. - .................................TJOT

Sati..............................................kp ?/24-26....................yk 1+1
NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Gabrielle
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Meillä oli kuulkaa viikonloppuna ihan mahtava karvanaama hoidossa, melkeen 50 kiloa iloa ja rakkautta! Tollanen kun juoksee suoraan syliin ja heittäytyy siihen, voin kertoa että ilmat lähtee pihalle :D En olis halunnu viedä sitä kotiin ollenkaan! :heart:

taiskalle hirmuiset onnittelut pienestä! :heart:

tiuhti hienoa että ovis löyty, ja tuli hyödynnettyäkin! :D
Lähditkö sitten baanalle?

inieh pahoittelut tädistä :(
 
tiuhti no oli sentään koira, en usko et oma mies olis kölliny jonkun vieraan ukon kanssa sohvalla ja rapsutellu sen mahaa, ainakaan ihan noin ilosena :D Oli kyllä niin mahtava tapaus että :heart: Ja mieshän oli ihan myyty, se päätti ettei eilen sitä viety ollenkaan pois vaan vasta tänään aamulla :D
 
Huomenta kaikille!

Pahoittelut tädistä niille, joille se paholoinen on tullut kylään :hug:

Pikasesti luettuani ihania viestejäkin löyty, mukavia vauva-kuulumisia :heart:

).( Nyt on ihana viikonloppu vietetty miehen kans, ja heti suunniteltu seuraava parin kuukauden päähän :heart:
Mua ärsyttää suunnattomasti kun edelliset menkat oli mitä oli. Vuotoa ei lähes ollenkaan, vain pari kertaa vuorokaudessa tippa ruskeeta mönjää.. Jo toinen tollanen kierto ja yritin asiasta polilta kysellä mut eipä saanu mitään järkevää vastausta.
Eilen sitten kotiin tultuamme testasin ovista ja hymynaama tuli heti! Eli eilen oli kp10.. Onkohan liian aikaisin?? Kunnolla tehtiin talletuksia onneks ennen sitä. Mut ei vaan silti yhtään jaksa uskoo, että tärppäis nytkään..

Mutta onnea kaikille kiertoon ja plussatuulia +++++++:whistle: Meikäläinen jatkaa täällä pikkasen kauempana juttujen seurailua..
 
Voi onnea tuhannesti Taiskalle ja nyytille :heart:

Hienoa että tiuhti sait mojovan ovisplussan ja ootte nyt saanu kunnolla hyödynnettyy! Mä pidän peukkuja! =)

Tuun myöhemmin kommentoimaan lisää, mutta nyt liian malttamaton :ashamed: Täällä siis jo kp 31/29 (taitaa olla yksi päivä liikaa tuolla listassa) ja jotain kummallista suttua sain testiin. Tulkinta apua jos kehtaisitte Aijaa.com - 8538807.jpg Mä tuun hulluks tässä tiirailussa!! Ja olo on edelleenkin ihan varma että tärppi on käyny niin sen takia pelottaakin niin hirveesti. Ja samalla pelottaa uusi kohdunulkoinen. :'(
 

Yhteistyössä