<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Voi tiuhti rakas :heart: Näätkö siinä väriä? Mä en oikeesti tiiä! Ja yleensä luonnossa testissä näkyy paremmin mut nyt kyllä kuvissa on selkeempi toi viiva. Dpo:t meni siinä vaiheessa sekasin kun luulin että ois tullu lyhyt kierto, eli ei mitään hajua. Viikko sitten oli kipuja, eli oisko sillon ollu kiinnittyminen sit...?
 
Onks muillakin kpt väärin listalla...? :ashamed: Tais olla mulle liian vaikeeta tää monen päivän lisääminen :D
Voih, mä en saa kuvasta selvää niin en uskalla siihen vastata mutta tätihän on myöhässä niin hurjan hyvältä kuulostaa!
 
Huomenta tytsyt |O

Viida, mie näen hyvin hyvin hyvin haamujenhaamun. Tai ainakin luulen näkevinäni. :D toivotaan että vahvistuu!

Taiska :heart: Paljon paljon onnea pienestä ihanaisesta miehestä. Teidän vauvansaantiprosessi antaa kyllä kovasti toivoa meikäläiselle, ehkä siis meillekin joku päivä. :)

tada, vooi varmasti on ollu ihana karvainen otus. :D harmi kun meillä ukko ei oikein lämpene noille isommille koirille, ottaisin niin mieluusti meille rotikan, dopperin tai dogin. Pöh. :D Vaikka kyllä vähän tirskahdin mielessäni, kun jos olisikin karvainen miekkonen juoksennellut varsaloikkaa teillä ja rötköttäny sohvalla selällään ketarat ojossa ja karvainen maha vilkkuen. :D

Ihana viikonloppu takana, pidettiin lauantaina ihana hemmottelupäivä miekkosen kanssa. Tai no, eka siivottiin aamupäivä ihan hullunlailla ja sitte illasta saunottiin, tehtiin kasvonaamiohässäköitä (jopa mieskin innostu :D), juotiin hyvää viiniä ja annettiin toisillemme kokovartalohieronnat kynttilän valossa (ja The Voice soi taustalla :D romanttista). Ihana muka silleen vaan olla ja hemmotella toista. Ja mihinkään ei kiire ollu, saatiin vaan omistautua toisillemme.
Ovista varmaan pikkuhiljaa pukkaa, vaikka onkin ollut jokseenkin turvonnut olo ja eilen oli huono olo, ja nyt sitte väsyttää ihan sikana. Ja mielialat vaihdelleet taas kiitettäväksi, että eiköhän se oli merkki siitä että pitäisi alkaa lisääntymään (tai ainakin koittaa kovasti :D)

Kuka tulis keittään meikälle aamukaffit? Mie en jaksa! :D
 
chiba kuulostaa ihan mahtavalta! Mä oon vähän kateellinen tollasesta... :D Meillä kun oli niinkin hempeetä että mökillä rakennettiin paskahuussia... :D
Mäkin tykkään enemmän isoista koirista, mutta kyllä 3 isoa alko olemaan liikaa... Siinä vaiheessa kun narun päässä on abaut 120kiloa (eli niinku yli tupla oma paino) ja näät toisen koiran tulevan vastaan, niin vähän kyllä jännitti :D

lemonade hyvä jos ovis löyty, ja talletuksetkin oli hyvään aikaan! Kovin aikasessa kyllä on, mutta tiedä noista sitten... :confused:
 
tada&tiuhti (Duo T? :D), ihana viikonloppu joo. Koittaa nyt ajatella ku sitä kolmatta osapuolta nyt ei ole perheeseen vielä tulossa niin yrittää nauttia näistä kahdenkeskeisistä hetkistä ja tehdä semmosia hommia, mitä ei sitte vauvan kanssa hirveästi pystyisi tekemään.

Ja joku kerta vaan annatte miehillenne hieronnan, hankitte öljyt ja käskette mennä vaan sänkyyn makaamaan alasti. Joku hyvä tuoksukynttilä palamaan ja ehkä lasillinen viiniä tai vaikka kaljaa jos ei viinistä tykkää.

Voin taata, että vaikka ei seksuaalisessa mielessä lähtiskään toista hieromaan niin kyllä siinä alkaa hormonit hyrräämään. :D Me meinattiin kyllä ottaa ihan tavaksi tuommonen toisen hierominen aina välillä, saa vaan olla ja rentoutua. :)
 
Viimeksi muokattu:
Viida Digitesti kehiin! :) Se näyttää mikä oikeesti on tilanne, kannattaa myös koittaa mitä ovistesti näyttää tällä hetkellä :) Voi että! Toivottavasti viiva vahvistuu :heart:

Tää lähtee ekaan ultraan katsomaan tapahtuuko siellä taaskaan mitään..
 
Chiba, kyllä mun mies varmaan tykkäis, mut tuoksukynttilät saattaa olla meidän osoitteessa liikaa.. oon kerran kokeillu ja mies koki sen jotenki noloksi kun on mies ja tuoksukynttilät palaa :D mut meillä oli ennen tapan hieroa ja esim. suihkussa pestä toisemme, nykyää käydää erikseen sitte suurimmaksi osaksi suihkussaki.. joskus harvoin yhdessä! :ashamed:
 
Kävin muokkailee kuvaa ja kontrastia säätämällä kyllä sain selkeemmän viiva ja punaista näkyviin :heart: Ja mieskin näkee jopa testistä viivan... Nyt alkaa olla jo vaikee hillitä intoa!!

Syysmyrsky Mulla on testit loppu niin tänään lähti tilaus vetämään, myös se digi ois nyt sit tulossa =) Ja yritän varmaan päästä myös hcg mittaukseen jos ke on vielä viiva näkyvissä. Isot peukutukset sulle ultraan että kaikki hyvin :heart: Tuuhan kertoo sit kuulumisia!

tiuhti En usko että oli ovis, kun oli siis yhdyntäkipuja ja kohtua jomotteli. Yleensä kyllä selkeesti oviksen aikaan tunnen munasarjojen vihlasut. Nuo kivut oli siis viime sunnuntaina ja maanantaina. Epäilen että mulla vaan näkyy hcg hitaammin?

Chiballa on kyllä ollu ihanan kuuloinen vkonloppu =)
 
tiuhti, no meillä mies oli ensin että hän ei mitään kasvonaamioita laita, mutta laittoi se sitten kummiskin kun saunaan mentiin ja näytti olevan kivaa, kun mutanaamiota myhäillen levitti naamallensa ja irvisteli peiliin. :D höppänä. :heart:
Nyt sitte joku kerta yllätät miehen ja menet suihkuun mukana. Tai ensin hierot, sitten vähän lemmiskelette ja lopulta kysyt että saatko tulla vaikka pesemään selän suihkuun. Ja kun tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, niin sitten vielä teet jotain oikein hyvää ruokaa ja ehkä se kylmä huurteinen. Taitais miekkonen olla sitte mielissään. :D Ja ei noita tuoksukynttilöitä tarvi, jos ostaa semmosta hierontaöljyä jossa on oma pieni vieno tuoksunsa.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Tiuhti: Ihanaa, että sait ovisplussan! Ja on hyödynnetty... Taas alkaa piinailu! :D

Viida: Kyllä mäkin testissä viivasta nään! :heart: ..ja jos mies sen näkee niin kyllä se siinä on..!

Chiba: Oi, kuulostipas ihanalta, hemmotteluilta.. Vois miehelle sellasen järjestää ku sillä on pian synttärit..

Syysmyräkkä: Tuu sitte heti kertoon kuinka meni? :)

Napaalua: Täälä vietetty juhlia oikeen urakalla v-loppuna! Vähä meni pitkäks, mutta kivaa oli! :D Eilinen päivä oli sitte sellanen sohovapäivä. Oli niin ihana pötkötellä miehen kainalos ja ottaa siinä pienet tirsat (onneks sato, nii ei isännän tarvinnu töihin). Täälä ei viä oo mitää oloja, melkein viikko viä ovikseen.. En nyt sitte niitä testejä tilannu. Ajattelin, että tämä kierto saa nyt mennä ihan omalla painollaan ja ei mitää "pakkotekoo". Nautitaan toisistamme sillon ku siltä tuntuu.. :D Meillä se vaan saattaa tarkottaa vähä pitempiä välejä, mutta oviksen aikoihin halut on kyllä aina ollu kohdillaan! Saas nähdä kuinka käy..

Mua muuten pyydettiin ens kesäks kaasoks..! =) Oon toista kertaa, joten tien mitä edes on. Aavistuksen hirvittää edes oleva työmäärä, mutta eiköhän siitä sitte taas selvitä. Tuumasin vaan jo ittekseni, että Jos tästä kierrosta raskaudun niin oon Ihan viimesilläni siä häis..
 
Tiuhtille onnea ovisplussasta, nyt se tärppää, pietään sormia ja varpaita pystyssä!

Ihanalta kuulosti tuo hieronta, pitänee joskus kokeilla omaankin ukkoon, saattais tykätä :)

Viidalle onnea haamusesta, siitä vaan vahvistelemaan =)

Ja tietty syysmyrskylle tsemppiä ultraan, käyhän kertomassa sitten tännekin

Ommoo nappoo; alavattassa juilii edelleen, nyt ei vaan tunnu sellasta menkkamaista juilintaa vaan tasasempaa, ei osaa selittää millasta oikein on. Ei varsinaisesti koske, mutta jotain siellä tapahtuu. Tädin pitäis viimeistään tänään tulla, nyt ei oo kyllä sellasta oloa tänään ollu, eilen kylläkin kovasti, koko ajan piti juosta vessassa tarkistamassa että nytkö alko. Valkkaria on lorahdellut kyllä. Muuten ei juurikaan mitään oloja muuten :confused: huomiseen jos vielä malttais ootella ja kävisi ostamassa testin :whistle:
 
pikkumyy mikä työ se tollanen on mihin ei tarvii lähteä jos on huoo keli? :D Mä haluun kans tollasen, ja mielellään myös jos on liian hyvä keli niin ei tarttis sillonkaan lähtee :p
Ja noi on kyllä ihan parhaat noi sunnuntaipötköttelyt toisen sylissä, mihinkään ei oo kiire ja siinä on maailman paras olla...

syysmyrskylle tsemppiä ultraan, toivotaan että kaikki on hyvin :)

sanja jännää! Mä en ymmärrä teitä tytöt jotka maltatte olla testaamatta! :D Isot peukutukset että siellä jotain tapahtuu!

Täällä alotin oviksen tikuttamisen tänään ja eka talletuskin tehty eilen, tästä se lähtee :). Tällä kertaa pidän huolen että talletukset osuu kohdilleen ja nyt on muutenkin kaikki keinot käytössä, joten nyt se plussa tulee perkele!!
 
Heippa täältäkin :wave:

Tiuhtille Paljon vaaleanpunaisia värejä (olen kuullut, että jos ajattelee vaaleanpunaista väriä, kun ajattelee jotain tiettyä henkilöä, niin silloin hänelle tapahtuu hyvää :) )

Chiba Te olette kuin mekin! katsomme paljon elokuvia ja samalla teemme toisillemme "kylmiä väreitä" pitkin kehoa ;) Minä ajattelen samalla tavoin, että täytyy aina muistaa nekin asiat joita sinulla jo on. Joku päivä voikin olla, että sitä ihanaa asiaa, joka nyt rinnallasi pyörii, ei joku päivä olekaan... En kestäisi menettää omaa aviomiestäni, hän on oikeesti mulle kaikki! :heart:

Syysmyrskylle Myös vaaleanpunaisia ajatuksia.... :whistle:

Viida En taaskaan halua olla mörkö joukossa, mutta en ikävä kyllä näe mitään : / Sun tosiaan kannattaa ostaa digitesti tai sitten malta odottaa muutama päivä ja uusi testi kehiin. Pidän kyllä isosti peukkua pystyssä, että viiva tummuu!!

ON Täällä odotellaan myös tätiä saapuvaksi. On tullut sellaista epämääräistä tuhruvuotoa (tai siis ei oikeesti edes vuotoa, joskus jää ihan hailakkaasti paperille) ja nyt se tuhru on hiukan tummunut, joten tiedän siitä, että kohta alkaa vuoto. Nyt todellakin odotan kovasti, että alkaisi vuotamaan, niin saan varmasti tyhjäksi tuon kohdun kaikesta ylimääräisestä ja pääsemme sitten arvioimaan ovisajankohdan tarkemmin. Varmaan hiukan myöhästyimme oviksesta kohtutulehduksen vuoksi. Outoa vaan on se, että mulla ei ole mitään menkkaoireita : / Normisti rinnat on todella arat ja kova hartiakipu iskee päälle, mutta nyt ei mitään. Ehkäpä ne tulevat sitten kun vuoto alkaa kunnolla...
 
Hei vain kaikille... piti tulla vähän moikkaamaan teitä tänne...

tiuhti nyt toivotaan kovasti, että tärppi on käynyt ja pieni elämän alku on saanut alkusysäyksen... täällä ainakin on kaikki sormet ja varpaat pystyssä !! :D

viida kovasti semiä sinnekin... pistetään täältä tulemaan aimo annos plussatuulta jotta viiva vahvistuisi entisestään.. Peukut!

Chiba kuullosti kyllä tosi hienolta tuo teidän hemmotteluilta.. Tuollainen jos mikä rentouttaa ja saa mielen virkeäksi. Meilläkin on joskus tapana hemmotella itteä, ku meillä on poreallas niin ollaan otettu siitä sellainen "hemmottelukeskus". Silloin tällöin nautitaan toisten seurasta poreissa kelluen ja siellä saattaa hyvinkin mennä muutama tunti.. varsinkin kun samalla nautitaan jotain lempiviiniä tai kuoharia.. Toivottavasti sulla ovis pian pärää tulemaan ja pääsette tositoimiin ja siitä sitten tärppiin.. Kovasti puhureita sinnekin!

Kovasti onnea ja tsempitystä kaikille muillekin tasapuolisesti.. Käyn aina taustailemassa täällä ja katsomassa vähän kuulumisia.. En malta millään pysyä täältä pois.. kovasti tahtoo teidät mukaan odottajiin!!

Täällä edelleen etova olo:x on vaivannu ja kovasti tekis mieli vain nukkua |O!! Eka neuvola oli viime perjantaina ja sydänääniä ei saatu kuuluviin:(.. tuolla meidän neuvolassa on vain doppleri ja varoittikin, ettei sillä välttämättä saada mitään kuuluviin.. No sitten ultrassa varmaan jo jotain kuuluuki.. toivottavasti!

Höttis ja MiniMe 8+3
 
syysmyrsky, kakkakikkare :D ihana :heart: oikee onnenpipana!

Hötö, aika aikasin ovat yrittäneet sydänääniä kuunnella, eli en usko että on hätää! :)

Sati, ehkäpä kroppa ottaa nyt pikkasen omaa aikaa itselleen palautua koitoksesta! kyllä kaikki vielä järjestyy kunhan jaksat hetken odottaa :) saitko vaan ja ainoastaan AB kuurin tulehdukseen?
 
Haluan hieman kertoa omasta taustastani....

Olen isosta perheestä lähtöisin. Olen tällä hetkellä täti 24 lapselle. Minulla on kolmella pikkusiskolla alle vuoden ikäiset tyttölapset. Minun elämässä pyörii perheen keskuudessa koko ajan pieniä vauvoja ja odottavia äitejä. Se ei sinänsä ole rankkaa....
Mutta rankkaa on se, että vuoden nuorempi pikkusiskoni, joka on äärimmäisen sairas henkisellä tasolla (paha persoonallisuushäiriö ja hänet on diagnosoitu yhdeksän vuotiaan tasolle!!!) saa lapsia vain ku levauttaa haaransa auki.
Häneltä on pakkoadoptoitu ensimmäinen lapsi (3 kk:den iässä) kahdeksan vuotta sitten, tämän lapsen olin paikkaa ei siskoni tiedä, onneksi! :|
Häneltä pakkohuostaanotettiin kaksi lasta, tyttö 2,5 vuotta ja poika 3,5 vuotta noin vuosi sitten. Nämä lapset sijoitettiin meille. Tämä puoli vuotta, mitä lapset ehtivät meillä olla, tajusin, mitä raakuuksia pikkusiskoni voi pienelle lapselle tehdä! He eivät osanneet itkeä, nauraa, leikkiä, ei mitään, mitä tuon ikäisen lapsen pitäisi osata! He olivat molemmat vaipoilla. Kolmeen kuukauteen emme mieheni kanssa nukkuneet, kun nämä kauhuelokuvan riivatut lapset huusivat tuskaansa läpi yön! Varsinkin poika, hän pelkäsi kuin ruottoa omaa äitiään. Ja kun nämä lapset oppivat puhumaan, kaikki kauheus avautui meille päin kasvojamme :'( Molemmat lapset olivat pahasti, todella julmasti pahoinpideltyjä (tyttö ei antanut koskea päähänsä ensimmäiseen kahteen kuukauteen). Ja poikaa oli hyväksikäytetty seksuaalisesti :mad: Ette arvaa sitä tuskaa, jota kannoin sisälläni nähdessäni tätä julmuutta! Ja mikä pahinta, sossu ei uskonut meitä lainkaan, lasten oli pakko tavata äitiään, jota he kovin pelkäsivät! Tarina on todella, todella pitkä... Lapset ovat nyt uudessa kodissa (äidin ja sossun ansioista). Teimme siskostani rikosilmoituksen pahoinpitely + hyväksikäytön suhteen. Olemme täysin varmoja, että hän ei tule saamaan tuomiota, sillä lapset ovat niin pieniä!
Mutta mikä tässä on vieläkin pahempaa, tällä samaisella siskollani on hänen sairaan miehensä kanssa TAAS vauva!!!!! Lasta ei huostaanoteta vasta kun on näyttöjä! Voitteko kuvitella, että kolmen lapsen pakkohuostaanotto ei ole vielä tarpeeksi hyvä todiste siitä, että tämä kyseinen äiti ei ole kykeneväinen todellakaan äidiksi. Hän ei osaa edes itsestään huolehtia, niin mitenkä sitten pienestä lapsesta :( Yhteiskunta pitää huolen, että terveinä syntyneistä lapsista tulee todella vääristyneesti sairaita!
Näillä lapsilla on kaikilla eri isät....
On todella epäreilua, että tällainen äiti saa lapsen ja yhteiskunta tosiaan häntä kaikintavoin tukee siinä, että lapsesta tulee sairas sekopää! itse olisin todella hyvä äiti, mutta ei näytä lasta kuuluvan... Opin kaikesta huolimatta rakastamaan näitä kahta raasua, joilla ei ollut elämässä mitään muuta kuin heidän äitinsä, joka leikki näillä nukeillaan seksileikkejään :mad:
Vihani oli suunnaton ihmisiä kohtaan, jotka ovat päättäneet, että myös sairaalla on oikeus äitiyteen. Kyllähän pitäisi nyt olla jokin seula sen suhteen, että millä tavalla sairas ihminen voi hoitaa pientä lasta....
Kesti puoli vuotta itsellä, etten ajatellut näitä lapsia päivittäin. Minun on täytynyt vain hyväksyä se, että en voi muuttaa lakia tai edes tulla kuulluksi. Biologisella äidillä on niin valtava oikeus, ettei sitä tallota ihan noin vain. Tässä tapauksessa jopa lasten oikeus meni äidin oikeuden edelle....
Surullista, mutta ikävä kyllä tämä tarina on tosi :'(

Anteeksi ku tällä tavalla avauduin... Mutta tämän kokemuksen myötä opin arvostamaan sitä, mitä minulla nyt on! En kehtaa liikaa murehtia omia asioita. Minulla on kaikkea sitä, mitä näiltä lapsilta puuttui... Ja tulee puuttumaan pitkään....
 
Sati voi ei :hug: voi sinua, miestäsi ja lapsia! mulla tekee tosi pahaa nyt :'( en tiedä mitä ajatella! miksi tällaista tapahtuu? ettekö ole tehneet valitusta asiasta? onko teille kerrottu syytä miksi lapset teiltä vietiin pois jos kerran on jo sijoitettu? voi itku :( olen niin kamalan pahoillani :hug:
 
Sati Kamala tuo siskosi juttu! Mä en kanssa ymmärrä monessakaan asiassa Suomen lainsäädäntöä ja tuossa oli taas yksi hyvä esimerkki sen järjettömyydestä.

Ihania vauva-kuulumisia on moni kirjoitellut! Mahtava kuulla, että kaikilla menee nyt hyvin. :heart:

ON täti punainen tuli tänään kylään joten neljättä yk:ta lähdetään pyöräyttämään käyntiin. Onneksi mulla on monenlaisia suunnitelmia pääni menoksi joten en ehdi ajattelemaan yksin tätä vauvan tekoa. :)

Kaikille kovasti plussatuulia +++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä