jumalatar
mä olen aina ollut kaikken hyljeksimä seinäruusu. tuntuu vaan niin pahalta kaikkien näiden vuosien jälkeen. ei mua kukaan tarvitse eikä halua.
itseluottamukseni on aina ollut kadoksissa. monia vuosia olen yrittänyt koota itseäni mutta ei onnistu. kukaan mies ei halua mua ehkä korkeintaan sänkyyn mutta minä en sellaista halua. se todella loukkaa. syö kaiken itsetunnon.Hei, hiukan itseluottamusta ja älä oo noin epätoivoinen, se karkoittaa kyllä kaikki. Hymyä huuleen ja keskityt vaan omaan itseesi ja nautit elämästä. Pian ehkä huomaatkin että joku sinustakin kiinnostuu ja haluaa
miten? en minä osaa. vuosia olen yrittänyt itseäni kasata.Sun pitää ensin itse arvostaa itseäsi, löytää kauniit piirteet sisältä ja ulkoa.
Saanko kysyä minkä ikäinen olet?itseluottamukseni on aina ollut kadoksissa. monia vuosia olen yrittänyt koota itseäni mutta ei onnistu. kukaan mies ei halua mua ehkä korkeintaan sänkyyn mutta minä en sellaista halua. se todella loukkaa. syö kaiken itsetunnon.
25. harrastan paljonkin mutta kotona yksin. joka päivä teen pitkän kävelylenkin merenrantaan.Saanko kysyä minkä ikäinen olet?
Itse olin nuorempana todella epävarma. Nyt vasta lähempänä kolmeakymppiä olen sinut itseni kanssa ja hyväksynyt itseni vikoineni. Harrastatko mitään? Aloita joku liikunta harrastus, siitä saa hyvän mielen ja tekee kropallekin hyvää ja siitä saa lisää itseluottamustakin
Nyt sieltä kotoota ihmisten ilmoille mars25. harrastan paljonkin mutta kotona yksin. joka päivä teen pitkän kävelylenkin merenrantaan.
Ei munhunkaan tietääkseni, mutta ei se mitään. Olen ihan tyytyväinen sinkkunakin.mua ei ole kukaan mies koskaan rakastanut. ei edes ihastunut.
Mistäs tiedät? Mutta kyllä se on ensin saatava itsensä kuntoon ennen kuin haaveilee energiansa jakamisesta toisille. Tsemppiä.mua ei ole kukaan mies koskaan rakastanut. ei edes ihastunut.
Aloitat siitä, että hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet. Terapia voi olla hyvä apu normalisoida minäkuva.miten? en minä osaa. vuosia olen yrittänyt itseäni kasata.
tytsi ei anna edes mahdollisuutta kenellekään. Odottaa vain sitä 110% täydellistä prinssiä valkean ratsun selässä joka voi jo huomenna saapua hänen pilvilinnansa pihamaalle.Ei munhunkaan tietääkseni, mutta ei se mitään. Olen ihan tyytyväinen sinkkunakin.