miltä tuntuu olla kaunis ja rakastettu nainen?

• Viestiketjun aloittaja jumalatar
  • Ensimmäinen viesti
jumalatar
[QUOTE="vieras";24331840]omasta mielestäni en oo kaunis, mutta mulle riitää, että tuo yksi mies maanpäällä rakastaa mua.[/QUOTE]

mua ei ole kukaan mies koskaan rakastanut. ei edes ihastunut.

"marianna"
[QUOTE="vieras";24331840]omasta mielestäni en oo kaunis, mutta mulle riitää, että tuo yksi mies maanpäällä rakastaa mua.[/QUOTE]

Samat sanat ja vastaus kysymykseen on: hyvältä tuntuu

jumalatar
Hei, hiukan itseluottamusta ja älä oo noin epätoivoinen, se karkoittaa kyllä kaikki. Hymyä huuleen ja keskityt vaan omaan itseesi ja nautit elämästä. Pian ehkä huomaatkin että joku sinustakin kiinnostuu ja haluaa :)
itseluottamukseni on aina ollut kadoksissa. monia vuosia olen yrittänyt koota itseäni mutta ei onnistu. kukaan mies ei halua mua ehkä korkeintaan sänkyyn mutta minä en sellaista halua. se todella loukkaa. syö kaiken itsetunnon. :(

itseluottamukseni on aina ollut kadoksissa. monia vuosia olen yrittänyt koota itseäni mutta ei onnistu. kukaan mies ei halua mua ehkä korkeintaan sänkyyn mutta minä en sellaista halua. se todella loukkaa. syö kaiken itsetunnon. :(
Saanko kysyä minkä ikäinen olet?
Itse olin nuorempana todella epävarma. Nyt vasta lähempänä kolmeakymppiä olen sinut itseni kanssa ja hyväksynyt itseni vikoineni. Harrastatko mitään? Aloita joku liikunta harrastus, siitä saa hyvän mielen ja tekee kropallekin hyvää ja siitä saa lisää itseluottamustakin :)

"Kokenut"
oli ihana juttu opettajasta, joka oli kirjoittanut kirjan "nuivahtaneen avioliiton uudesta kukoistuksesta" (oma määritelmäni), ja siinä oli LOISTAVA huomio juuri siitä, että kun nainen on iloinen, flirttaileva ja hymyilevä, hän saa rutosti huomiota vaikka missä. "Naisen hymy on ihaninta, mitä mies tietää", jotain tuollaista siinä sanottiin.
Eli nyt vaan iloisesti hymyillen eteenpäin, pää pystyssä ja koko ajan tiedostaen, että "olenpas aika ihana, ja minulla on aika kivaa".

jumalatar
Saanko kysyä minkä ikäinen olet?
Itse olin nuorempana todella epävarma. Nyt vasta lähempänä kolmeakymppiä olen sinut itseni kanssa ja hyväksynyt itseni vikoineni. Harrastatko mitään? Aloita joku liikunta harrastus, siitä saa hyvän mielen ja tekee kropallekin hyvää ja siitä saa lisää itseluottamustakin :)
25. harrastan paljonkin mutta kotona yksin. joka päivä teen pitkän kävelylenkin merenrantaan.

jumalatar
[QUOTE="Kokenut";24332017]oli ihana juttu opettajasta, joka oli kirjoittanut kirjan "nuivahtaneen avioliiton uudesta kukoistuksesta" (oma määritelmäni), ja siinä oli LOISTAVA huomio juuri siitä, että kun nainen on iloinen, flirttaileva ja hymyilevä, hän saa rutosti huomiota vaikka missä. "Naisen hymy on ihaninta, mitä mies tietää", jotain tuollaista siinä sanottiin.
Eli nyt vaan iloisesti hymyillen eteenpäin, pää pystyssä ja koko ajan tiedostaen, että "olenpas aika ihana, ja minulla on aika kivaa".[/QUOTE]

olen minä yrittänyt hymyillä, mutta en vaan pysty. paljon helpommin osaan itkeä. se on paljon helpompaa kuin hymyileminen. ja se mitä inhoan on teeskenteleminen. en missään tapauksessa halua teeskennellä hymyä tai olevani iloinen, koska yleensä toiset huomaavat sen.

Yhteistyössä