Hakutulokset

  1. K

    toi laps venyy ja paukkuu niin et ei perässä pysy!!

    poika kohta 6v ja TAAS on melkein kaikista housuista ja pitkähihasista puntit ja hihat lyhkäset :O|O tammikuussa siirryttiin 116cm:stä 120-122 senttisiin ja 120senttiset on siinä ja siinä, nilkat ja ranteet vilkkuu :O jatkuvaan saa olla uusimassa sen vaatteita :kieh: kyllä, olen...
  2. K

    millä tavaralla kannattaa madottaa suuret koirat?!

    ja tästä huomaamme, että eläimetkin ovat yksilöitä :D
  3. K

    millä tavaralla kannattaa madottaa suuret koirat?!

    kissa on helppo madottaa, kierii katin pyyhkeeseen ja ruuttaa pastat kurkkuun :D mutta noi meidän koirat :kieh: ihan sama mihin lihapullaan, maksamakkaraan, nakkiin tms ne tunkee, niin tavara siitä ympäriltä lähtee ja kumpikin sylkee sen tabletin tyylikkäästi pihalle :xmas: ja jos liotan...
  4. K

    Kuinka pitkä kesäloma minulle kuuluisi?

    saanko kysyä miksi et uskalla? ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta en mä ainakaan jaksa ruveta muiden lomia miettimään.. :ashamed:
  5. K

    mä oon kurkkuani myöten täynnä tätä jatkuvaa palelemista!!!!!

    öö, mulla on ihan vaatetta reilusti päällä. tälläkin hetkellä pitkikset, verkkarit, toppi, pitkähihainen, villatakki, villasukat... mä oon tällanen vilukissa et mulla vaan on kylmä läpi talven. jäädyn ulkonakin vaikka olis kunnon kerrastot ja pilkkihaalarit ja liikkuisin kokoajan. hampaat...
  6. K

    Kuinka pitkä kesäloma minulle kuuluisi?

    kannattaa soittaa palkanlaskijalle ja kysyä? :)
  7. K

    mä oon kurkkuani myöten täynnä tätä jatkuvaa palelemista!!!!!

    palelen syyskuusta huhtikuuhun aamusta iltaan ja oon niin kypsä!!! |O|O|O|O|O|O|O|O|O|O sisälläkin pitäis talvisin olla vähintään 25astetta et tarkenisin, mutta sit mies hikoo kun sika.. ja kompromissi +22´C EI RIITÄ MULLE!!! |O|O|O muutan saunaan saakelisoikoon ja tuun ulos sieltä kun...
  8. K

    miten höyrystää naama?

    vettä kiehuun kattilaan ja naama siihen höyryyn..? mut va-ro-vas-ti :D
  9. K

    Tukiaisen Jossun hääpuvusta

    apua.. tässä Bellen puku.... mut parempi toikin kun pelkkä tylli, otaksun :D
  10. K

    Olenko tunteeton paska, kun en itke hysteerisenä?

    meidän koiravanhus kuoli eläinlääkärissä mun käsivarsille ja olin kun robotti. vietiin mun isän kanssa koira meidän mökille, haudattiin ja raivasin sinne kunnon paikan minne hankin sellaisen pienen kivisen koirapatsaan. kului monta päivää ennenkun suru jysähti ja sitten itkinkin kaksi viikkoa...
  11. K

    onko sinusta ja puolisostasi paljon yhteiskuvia? :D

    pyörin tuossa facebookissa ja sattumalta 3 kaveria lisäsi ihan peräkkäin yhteiskuviaan sinne ja tajusin, että meistä on olemassa ehkä 4 yhteiskuvaa reilun 5 vuoden ajalta.... :xmas: kauheita linssiluteita... :laugh: mutta musta olis kyllä kiva jos niitä olis, rakastan valokuvia ja tuntuu...
  12. K

    ah ihana rauha

    mies kaverinsa kanssa shoppaamassa :D (lätkäkamoja tosin :D ) ja mummu kävi äsken extempore hakemaan lapsen sinne vapaapäivää viettämään :heart: mä menen huomena vasta joskus 12 maissa töihin ja oon jo tehny kaikki tän päivän kotihommat, mullahan on siis vapaailta :O:D:xmas: minä ja...
  13. K

    jos teillä on useita lapsia samassa hoitopaikassa ja yksi oksentaa, viettekö muut kuitenkin hoitoon?

    jos mummo on niin "huonossa kunnossa" ettei jaksais hoitaa pienempää, niin ei sille varmaan tekis kovin hyvää tietentahtoen tartutettu vatsatautikaan.....? flunssassa mäkin voisin pyytää "ulkopuolista" apua, mutta vatsatauti meillä hoidettais "perheen parissa" ideana olla tartuttamatta...
  14. K

    jos teillä on useita lapsia samassa hoitopaikassa ja yksi oksentaa, viettekö muut kuitenkin hoitoon?

    musta oksennustauti on kaikkein kamalin ikinä, enkä toivois sitä koskaan kenellekään, joten voisin kyllä käsi sydämellä sanoa, että JOS mulla olis useempia lapsia ja tollanen tilanne, niin tasan oltais kyllä kotona kaikki ettei muihin tarttuis... mutta tää mun kaveri on muutenkin aika...
  15. K

    jos teillä on useita lapsia samassa hoitopaikassa ja yksi oksentaa, viettekö muut kuitenkin hoitoon?

    tää on ihan tyhmä alotus ja mullahan ei ole kun yksi lapsi, mutta ihmettelen kaveria kun heillä 2 kolmesta lapsesta oksentaa ja se yksi on menossa huomena hoitoon jos ei yön aikana ala itse oksentaa... sehän on hirvee tartuttamisriski...? :snotty: mietin vaan et onko yleinenkin käytäntö...
  16. K

    jauhelihamureke aina repeää!!!

    en tiedä missä vika, mutta tee niinkun mä teen ja laita se mureketaikina kapeaan pitkulaiseen vuokaan leivinpaperin päälle? :) tulee musta mureampaa ja mehevämpääkin niin... :p
  17. K

    Miten eroon ajopelosta?

    haista paska. sä oot oksettava.
  18. K

    Miten eroon ajopelosta?

    mä sain kortin 2001 ja viikko sen jälkeen mun kaveri kuoli auto-onnettomuudessa. olin todella epävarma muutenkin, mutta sen jälkeen en uskaltanut rattiin. en halunnut ikimaailmassa olla minkään auto-onnettomuuden aiheuttaja... vähän hassu ajatus, mutta niin mä sen silloin ajattelin. ajoin autoa...
  19. K

    tuntuu et teen pelkkiä ruoka-alotuksia tänään, mutta ei se mitn :D patonkikysymys tällä kertaa :D

    päivällä paloittelin kaksi patonkia päiväruualle ja eihän ne sit tehnykään kauppaansa niinkun kuvittelin... nyt mietin, et mitä noista patongin "paloista" sais tehtyä ettei vallan kuivu.... ei niitä tuu pelkältään syötyä, mut jos olis joku juttu millä ne sais meneen.... :D mietin jo...
  20. K

    Mitä hyvää jauhelihasta?

    meillä jauhelihasta tehdään useimmin joko perus- tai tomaattista kastiketta, pihvejä joiden taikinaan tulee vain muna, suolaa, pippuria tai sit vuokaan lihamureke, täytteellä tai ilman :p joskus jos jaksan niin pyöritän pullia tai teen piirakan... :)

Yhteistyössä