mä oon kurkkuani myöten täynnä tätä jatkuvaa palelemista!!!!!

palelen syyskuusta huhtikuuhun aamusta iltaan ja oon niin kypsä!!! |O|O|O|O|O|O|O|O|O|O

sisälläkin pitäis talvisin olla vähintään 25astetta et tarkenisin, mutta sit mies hikoo kun sika.. ja kompromissi +22´C EI RIITÄ MULLE!!! |O|O|O

muutan saunaan saakelisoikoon ja tuun ulos sieltä kun ulkona on se vähintään +20astetta!!!! :kieh::kieh::kieh:

*ärrinmurrinpurrin hrrrrrrrr*

muuten on kyllä ollu oikeen mukava päivä, kiitos kysymästä :xmas:
 
[QUOTE="vieras";23103992]Öö, olisiko mahdollista lisätä vaatteita päälle? Mulla on aina kotona villasukat tai untuvatöppöset, ja kaksi villatakkia päällekkäin.[/QUOTE]

öö, mulla on ihan vaatetta reilusti päällä.
tälläkin hetkellä pitkikset, verkkarit, toppi, pitkähihainen, villatakki, villasukat...

mä oon tällanen vilukissa et mulla vaan on kylmä läpi talven.
jäädyn ulkonakin vaikka olis kunnon kerrastot ja pilkkihaalarit ja liikkuisin kokoajan. hampaat lyö loukkua ja on niiiiiiin KYLMÄ *hrrr*

mut tällanen mä oon ollu jo lapsena, uhosin alle kouluikäsenä et muutan espanjaan kun on niin kylmä :D
 
Samoin fiiliksin. Tosin mulle riittää mainiosti kun lämpöä on sen 20 astetta, mutta kun tämä torppa on rakennettu jumal"¤/()=?`keskelle peltoaukeaa ja täällähän tuulee suoraan pohjoisnavalta koko saamarin talven(kin).

Kanna puita ja pidä valakiaa, kanna kanna, jaksaa jaksaa.....

Takan kylki hohkaa mutta kun tuulee alati taas........ eihän lämpö pysy kun tämä tuuli ympäröi meidät ja kinostaakin vielä niiin vimmatusti että tuo kujapahanen on taas ihan tukossa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23104033:
Samoin fiiliksin. Tosin mulle riittää mainiosti kun lämpöä on sen 20 astetta, mutta kun tämä torppa on rakennettu jumal"¤/()=?`keskelle peltoaukeaa ja täällähän tuulee suoraan pohjoisnavalta koko saamarin talven(kin).

Kanna puita ja pidä valakiaa, kanna kanna, jaksaa jaksaa.....

Takan kylki hohkaa mutta kun tuulee alati taas........ eihän lämpö pysy kun tämä tuuli ympäröi meidät ja kinostaakin vielä niiin vimmatusti että tuo kujapahanen on taas ihan tukossa.
Kannattaisko ens kesänä istuttaa jotain talon ja aukean väliin? Siis sinne mistä se pahin tuuli puskee. Eihän mikään hetkessä kasva mutta ajan mittaan jotain suojaa.

Ja minä kans olen jatkuvasti jäässä. Ei vaan tarkene..
 
[QUOTE="vieras";23104059]Kannattaisko ens kesänä istuttaa jotain talon ja aukean väliin? Siis sinne mistä se pahin tuuli puskee. Eihän mikään hetkessä kasva mutta ajan mittaan jotain suojaa.

Ja minä kans olen jatkuvasti jäässä. Ei vaan tarkene..[/QUOTE]

On istutettu. Mutta ne on vielä niin onnettoman kokoisia..... ja puolet on syöty rusakkojen toimesta.
Mutta minäpäs kostoksi söin viime syksynä yhden niistä pitkäkorvista! :kieh:
 
"vieras"
Tasan ei käy onnenlahjat... Me asutaan kerrostalossa välikerroksessa. Jos patterit ovat päällä on asunnossa melkein +30 astetta - plus vielä jos uuni on käytössä. Tänä talvena ollaan pärjätty siten, että on laitettu vähän sieltä ja täältä pattereita kiinni. Pattereissa on niin "kivat" termostaatit, joissa on vain on tai off-toiminto. Meillä ollaan pikkuhoususillaan tai muuten hyvin vähissä vaatteissa.
 
kertokaa
syöttekste vilukissat tarpeeksi?

mä taas nökötän tuol viimassa tunnin pari ohkaisis hanskois ja crocsit jopa paljais jalois eikä tunnu missään. mut sitä en siedä jos pää tai kaula palelee ja köytän ne semmoiseen pakettiin ettei taatusti kylmä tu liki.

mut meillonkin paremminkin 15 ku 25 sisällä. kestää vaan hetken totutella kesällä helteeseen ja taas syksyllä viilenevään sisälämpöön
 
prkele
Sama täällä. Heti kun ilman lämpötila ulkona laskee miinukselle, mä oon umpijäässä. Ihan sama kuinka paljon mulla on vaatteita, niin silti. V*tuttaa jo tämmönen. Ja se kookosöljy ei auttanut mulle ainakaan yhtään mitenkään.
 

Yhteistyössä