Montakohan J.:tä nytkin miettii, että minuakohan tuossa tarkoitetaan.Rakastan sinua J.
Mitä tällainen tarkoittaa?Mua vaan ottaa pattiin. Ulkoisen ja sisäisen ristiriita. Mahdoton yhtälö.
Millaista muutosta toivot?EI hemmemtti. Miloin tähän kaikkeen tulee muutos? Vaikka kuinka yrittäisi muuttaa elämän ja työn suuntaa niin edelleen tätä samaa junnaamista.
No aivan ensimmäisena se, että pääsisin ammatillisesti etenemään haluamaani suuntaan sen sijaan, että jatkuvasti sotkeennutaan asioihini ja yritetään puolestani päättä mikä olisi hyvä vaihtoehto. Toki tässä kirvelee tänään saapunut tieto etten päässyt opiskelemaan. On hiton turhauttavaa olla "pelkkä" harrastaja siinä mitä tahtoisi tehdä työkseen, kun leipäyön jälkeen jää murusia aikaa ja enrgiaa keskittyä siihen mitä aidoti tahtoisi tehdä.Millaista muutosta toivot?
Onko kukaan sanonut sinulle ikinä totuutta? Se, että et hyväksy ihmisiä.No aivan ensimmäisena se, että pääsisin ammatillisesti etenemään haluamaani suuntaan sen sijaan, että jatkuvasti sotkeennutaan asioihini ja yritetään puolestani päättä mikä olisi hyvä vaihtoehto. Toki tässä kirvelee tänään saapunut tieto etten päässyt opiskelemaan. On hiton turhauttavaa olla "pelkkä" harrastaja siinä mitä tahtoisi tehdä työkseen, kun leipäyön jälkeen jää murusia aikaa ja enrgiaa keskittyä siihen mitä aidoti tahtoisi tehdä.
Toki tässä on myös kehonmuokkausprojekti meneillään, mutta pakaralihasten kasvattaminen ei kuitenkaan ole henkilökohtaisesti elämäntarkoitus vaikka terveydellä ja toimintakyvyllä onkin suuri merkitys elämässä muutoinkin kuin ulkonäöllisesti. Täytyy tosin myöntää, että katson paljon treenivideoita niin vinkkien kuin silmänruuankin kannalta sillä sopivasti treenattu miesvartalo on komeaa katseltavaa.
Lisäksi se, että saisi viettä aikaansa seurassa, jossa itsekin viihtyy eikä joutuisi tyytymään heihin jotka hakeutuvat seuraan. Ulkopuolisuuden ja yksinäisyyden kokemus, kun ei loppujen lopuksi ole yhdistävä tekijä vaan olosuhde. Eikä kiinnosta tutustus ainoastaan olosuhteen perusteella.
Rakkaus ja seksi olisivat bueno lisä nykyiseen tilanteeseen.
Miksi suru?Kylmä ja kuuma törmäyskurssilla Surun keskelläkin ajatus nostatti hymyn huulille!
Koska hän on kylmä ja minä olen kuuma, ja silti tahtoisin törmätä.Miksi suru?
Mistä niin päättelet? Olisin hyväksynyt useitakin, mutta muutaman vuoden aikana (lukuunottamatta työ ja opiskeluporukoita) olen kohdannut lähinnä heitä, jotka luulevat tutustumatta tuntevansa minut ja tietävänsä mitä ajattelen ja mitä tahdon. Ei erityisen hedelmällinen lähtökohta. Yhdessä viihtyminen liittyy kuitenkin persoonallisuuteen eikä siihen, että kunhan on jotain seuraa.Onko kukaan sanonut sinulle ikinä totuutta? Se, että et hyväksy ihmisiä.
Tähän vielä lisäyksenä, että usein minut yritetään lykätä porukassa ystävystymään juuri hänen kanssaan, johon en koe minkäännlaista yhteyttä ja vuorovaikutus on erittäin väkinäistä.Mistä niin päättelet? Olisin hyväksynyt useitakin, mutta muutaman vuoden aikana (lukuunottamatta työ ja opiskeluporukoita) olen kohdannut lähinnä heitä, jotka luulevat tutustumatta tuntevansa minut ja tietävänsä mitä ajattelen ja mitä tahdon. Ei erityisen hedelmällinen lähtökohta. Yhdessä viihtyminen liittyy kuitenkin persoonallisuuteen eikä siihen, että kunhan on jotain seuraa.
Mutta kerro ihmeessä millä perusteella en hyväksy ihmisiä?
Siitä että kirjoitit "joutuvasi" viettämään aikaa sellaisten kanssa joiden kanssa et halua.Mistä niin päättelet? Olisin hyväksynyt useitakin, mutta muutaman vuoden aikana (lukuunottamatta työ ja opiskeluporukoita) olen kohdannut lähinnä heitä, jotka luulevat tutustumatta tuntevansa minut ja tietävänsä mitä ajattelen ja mitä tahdon. Ei erityisen hedelmällinen lähtökohta. Yhdessä viihtyminen liittyy kuitenkin persoonallisuuteen eikä siihen, että kunhan on jotain seuraa.
Mutta kerro ihmeessä millä perusteella en hyväksy ihmisiä?
Älä selittele.Tähän vielä lisäyksenä, että usein minut yritetään lykätä porukassa ystävystymään juuri hänen kanssaan, johon en koe minkäännlaista yhteyttä ja vuorovaikutus on erittäin väkinäistä.
Viittasin siihen, että seuraani hakeutuvat ns. ongelmatapaukset, kuten päihdeongelmaiset ja/tai muutoin syrjäytyneet ja tukea ja rohkaisua hakevat. He, jotka tahtovat minun opettavan heille suomenkieltä yms. eli he, jotka hakevat minusta hyötyä tai muutoin vievät ja syövät energiaa, mutta suhteet eivät antaisi minulle vastapainoisesti. Samoin ammatillisesti. Ainoastaan se mitä hyötyä minusta saa ilman, että työskentely toisi minulle mahdollisuuksia tai kehittymistä.Siitä että kirjoitit "joutuvasi" viettämään aikaa sellaisten kanssa joiden kanssa et halua.
Otapa kuule itseäsi niskasta kiinni ja anna mahdollisuus tutustua.
Enemmän on selitettävää heillä, jotka yrittävät pakkotutustuttaa sen sijaan, että antaisivat suhteiden muotoutua omalla painollaan.Älä selittele.
No aivan ensimmäisena se, että pääsisin ammatillisesti etenemään haluamaani suuntaan sen sijaan, että jatkuvasti sotkeennutaan asioihini ja yritetään puolestani päättä mikä olisi hyvä vaihtoehto. Toki tässä kirvelee tänään saapunut tieto etten päässyt opiskelemaan. On hiton turhauttavaa olla "pelkkä" harrastaja siinä mitä tahtoisi tehdä työkseen, kun leipäyön jälkeen jää murusia aikaa ja enrgiaa keskittyä siihen mitä aidoti tahtoisi tehdä.
Toki tässä on myös kehonmuokkausprojekti meneillään, mutta pakaralihasten kasvattaminen ei kuitenkaan ole henkilökohtaisesti elämäntarkoitus vaikka terveydellä ja toimintakyvyllä onkin suuri merkitys elämässä muutoinkin kuin ulkonäöllisesti. Täytyy tosin myöntää, että katson paljon treenivideoita niin vinkkien kuin silmänruuankin kannalta sillä sopivasti treenattu miesvartalo on komeaa katseltavaa.
Lisäksi se, että saisi viettä aikaansa seurassa, jossa itsekin viihtyy eikä joutuisi tyytymään heihin jotka hakeutuvat seuraan. Ulkopuolisuuden ja yksinäisyyden kokemus, kun ei loppujen lopuksi ole yhdistävä tekijä vaan olosuhde. Eikä kiinnosta tutustus ainoastaan olosuhteen perusteella.
Rakkaus ja seksi olisivat bueno lisä nykyiseen tilanteeseen.
Kylmä ja kuuma törmäyskurssilla Surun keskelläkin ajatus nostatti hymyn huulille!
HuomentaHuomiseen.
Onko oikein sanonut itseHän ei minua halua
Huomenta.Huomenta
Ei olla irl yhteyksissä, mutta näin olen ymmärtänyt. Tosin, toivo mulla edelleen sahaa edestakas, koska mun tunteet on niin vahvat.Onko oikein sanonut itse