Hakutulokset

  1. S

    Imetyksestä?

    Kokeeksi lypsin toissa päivänä maitoa. Sitä tuli vaivaiset 20ml puolen tunnin lypsämisen aikana yhteensä molemmista rinnoista. Lopetin imetyksen koska maitoa ei tullut riittävästi ja tuon vähäisenkin rintamaidon poika pulautti pois. En näe mitään syytä enää alkaa stressaamaan itseäni, jotta...
  2. S

    Imetyksestä?

    Synnytin pojan kiireellisellä sektiolla 8.3. Pojan syntymäpaino oli 3505g. Heti alusta lähtien imetys lähti huonosti käyntiin. Pojalla oli bilirubiiniarvot koholla, joten hän oli todella uninen koko ajan. Hän ei jaksanut olla rinnalla kovinkaan pitkään, kun jo nukkui. Tämän vuoksi maidon...
  3. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Tervehdys entisille ja uusille ketjussa oleville! :) Tässäpä oma loppuhuipennukseni eli vaikeuksien ja monien vuosien yrittämisen jälkeen voittoon: Minulla on ollut todella paljon ongelmia loppuraskaudessa, jonka vuoksi olen pitänyt hiljaiseloa netistä. On ollut kauheita turvotuksia jo...
  4. S

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tervehdys entisille ja uusille ketjussa oleville! Olen siis alkuperäinen ketjun perustaja. :) Tässäpä oma loppuhuipennukseni eli vaikeuksien ja monien vuosien yrittämisen jälkeen voittoon: Minulla on ollut todella paljon ongelmia loppuraskaudessa, jonka vuoksi olen pitänyt hiljaiseloa...
  5. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Tervehdys! Kuulin, että minua on kaipailtu. :) Minulla on ollut todella paljon ongelmia loppuraskaudessa, jonka vuoksi olen pitänyt hiljaiseloa netistä. On ollut kauheita turvotuksia jo todella varhaisessa vaiheessa, joiden vuoksi jäin sairaslomallekin jo 2 kk ennen varsinaisen äitiysloman...
  6. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Pohdiskelua... Äitiyspakkauksen toppahaalari on aika isoa kokoa. Vauvelihan hukkuu siihen siinä vaiheessa kun kotiudutaan sairaalasta. Täällä pohjoisessa Suomessa kun tuo talvi kestää sinne toukokuulle saakka ja joskus kesäkuun alussakin on vielä aika viileää. Pitäisiköhän ostaa pienempi...
  7. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässä minun masukuvaa viime sunnuntailta, jolloin menossa 27+0. Poikavauva pitäisi olla tulossa. :heart:
  8. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Mulla ei ole sormet yhtään turvoksissa, ainoastaan nilkat ja jalkaterät, välillä jopa varpaat. Painokaan ei kyllä ole noussut ku hieman yli 6kg raskauden alusta, joten mitenkään liikaa se ei ole noussut. Onneksi pojulla kaikki hyvin. Niin kovasti liikuskeli ultran aikana, ettei meinannu...
  9. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Olen itse laiska kommentoimaan muiden julkaisuja, mutta lueskelen ne kyllä päivittäin. =) En myöskään odota että omiin kirjoituksiini välttämättä kukaan kommentoi yhtään mitään. Haluan vain jakaa omat kokemukseni raskaudestani, jos siitä jolle kulle sattuisi olemaan hyötyä. :) Jotenka... Nyt...
  10. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    ON: Tänään oli lääkärineuvola. Jalkojeni turvotus on kuulemma ilmaantunut liian aikaisin... tämän vaivan pitäisi ilmetä vasta ihan loppuraskaudessa. Lääkäri kirjoitti 2 viikkoa sairaslomaa ja kaikenlaisia kokeita otetaan tämän 2 viikon aikana mm. pissakoe, sekä kilpirauhas- ja munuaisarvot...
  11. S

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Tänään poksu 25+0 ja masu on jo melkoinen. ;)
  12. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässä minun masukuvaa tältä päivältä 25+0 :heart:
  13. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Tässäpä minun masukuvaa tältä päivältä ja 25+0 POKS. =)
  14. S

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Muse13: Varhennettu äitiysloma alkaa 50 arkipäivää ennen LA:aa, ku normaali äitiysloma alkaa 30 arkipäivää ennen LA:aa. =)
  15. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Heidihe: Menetyksenne vetää sanattomaksi... :'( Voimia ja jaksamista koko perheelle. :hug: :heart:
  16. S

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Kimalle_74: Joko sinulla on LA tiedossa, jotta voin lisätä listaan? =)
  17. S

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Hiljaiselosta: Olen pitänyt hieman taukoa kirjoittelusta täällä ensinnäkin siitä syystä, että Kaksplussan sivut ovat jostain syystä tökkineet ja olleet hitaat. Toinen syy taukoilulle on ollut se, ettei minun raskauteeni ole kuulunut mitään erikoista. Olen kyllä mahdollisuuksien mukaan käynyt...
  18. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Raskausajan glukoosirasituksessa käyty aamulla. Arvot oli normaalit eli ei ole raskausajan diabetesta =) Paasto 5,2 (<5,3) 1h 8,7 (<10,0) 2h 8,0 (<8,6) Vatsan kutina: Ihan nyt viikon sisällä on alkanut vatsan iho kutisemaan. Rasvata täytyy ainakin sen pari kertaa päivässä...
  19. S

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Ei selvinnyt vauvan sukupuoli 22.10 olleessa rakenneultrassa, jotenka edelleenkin otan arvauksia vastaan. Poikaa on moni veikannut, vieläkö olette samaa mieltä? =) Nyt on menossa rv 23+0.
  20. S

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Mun masukuvaa tältä päivältä rv 23+0 ja esikoinen siis tulossa. =)

Yhteistyössä