Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

Onpas tämä ketju nyt hiljentynyt - missäs te kaikki luuraatte?

Täällä on jo monta päivää mennyt selkeästi parempivointisena! Mahtava fiilis, kun jaksaa taas vähän tehdäkin jotain. Lenkkeilykin on taas maistunut ja tänään olisi aikomus mennä kuntosalillekin, yli viikon tauon jälkeen.

Ja mikä mahtavinta; tänään sitä sitten aloitetaan virallisesti raskauden toista kolmannesta! Joten poksutaanpa nyt sitten oikein kunnolla:

Scarleth 13+0 *JÄTTI-POKS!!*
 
Scarleth, samaa olen ihmetellyt, kovin on hiljaista täällä...

Hienoa, kuulla että vointi on ollut parempi ja energisempi! Tuosta raskaudenajasta voit jo nauttiakin, ihanaa! :) Antaa toivoa itsellekin, että perässä tullaan! Toistaiseksi ei muutoksia omiin oloihin.

Kuihtuiko se FB-ajatus muuten täysin...?

Muse 11+5
 
Kuihtuiko se FB-ajatus muuten täysin...?
Muse, minä taisin alkuviikosta viimeiset kommentit siitä FB-ryhmästä kirjoittaa ja sitten jäin oikeastaan odottelemaan muiden kommentteja. Olen miettinyt, että nyt kun tämä ryhmä näyttää totaalisesti hiljenneen, niin toimisikohan se niin että jonkinlainen FB-ryhmä perustetaan ja sinne voisi tulla ne jotka tykkää vähän aktiivisemmin vaihdella kuulumisia? Täällä foorumillahan voi sitten edelleen käydä vaihtelemassa harvakseltaan kuulumisia ne, jotka ei niin ahkerasti halua kirjoitella.
 
Hejsan kaikki! En tiedä liittyykö tukilääkityksen purkamiseen (mahtavaa olla kuitenkin ilman lääkitystä!) vai alkavaan flunssaan, mutta tämän viikon olen ollut todella väsynyt ja huonovointisuuttakin on ollut enemmän. Lisäksi työmatkailu on vetänyt aika piippuun. Eli en ole jaksanut töiden jälkeen tehdä juuri mitään enkä ole käynyt täälläkään kirjoittelemassa. Onneksi on viikonloppu, niin ehkä lepo hieman auttaa ja virkistää. Ja ehkä sitä saisi raahauduttua vähän urheilemaankin. (Nyt on todellakin pakko alkaa liikkumaan enemmän, vielä kun hyvin pystyy.)

Mulle sopii facebookin salainen/salattu ryhmä -kuvio. Itse olen kuitenkin sen verran onneton fb-käyttäjä, etten osaa sellaista ryhmää perustaa. Olisiko täällä joku asiasta kiinnostunut fb-kuviot hallitseva henkilö, joka voisi ryhtyä perustustoimiin?

Muselle onnittelut hyvästä nt-ultrasta! Perässä tullaan: itselläni on samainen ultra maanantaina, jolloin myös rv 12 tulisi täyteen. Pientä jännitystä ja pelkoa kyllä on ilmassa... Onneksi maanantaina on sen verran työteliäs työpäivä, etten ehdi panikoimaan aivan järjettömästi työpäivän aikana.

Ja musiikin maailmaan: onko kenelläkään tietoa siitä, voiko konsertti (rock) olla melutasonsa puolesta haitallinen raskauden tässä vaiheessa vai voisinko mennä hyvillä mielin (mieli tekisi, jos vain muutoin jaksaa pysyä hereillä)?
 
Niinkuin aiemminkin taisin mainita niin voin kyllä perustaa ryhmän - siis jos luotatte mun taitoihini, en ole fb-ryhmien kanssa varsinaisesti sinut mutta kuitenkin viran puolesta ymmärrän kai jotain näistä tietojärjestelmäjutuista ;) Mutta ehdottakaapa, mitä laitetaan ryhmälle nimeksi? Nimi vois mun mielestä ihan varmuuden vuoksi olla joku aika neutraali, josta ei sisältö käy ilmi. Niinkuin sanoin niin vähän skeptinen olen noiden fb:n yksityisyysjuttujen suhteen kuitenkin. Ei sitten käy mitään kärähdystä, jos se ryhmän nimi kuitenkin sattumalta jossain näkyy vaikkei pitäisikään.

Tuosta katan mainitsemasta konserttiasiasta mulla ei ole kyllä varsinaista faktatietoa, mutta eikös sikiö ala vasta myöhemmässä vaiheessa ylipäätään kuulla ulkomaailmasta mitään, eli mahtaako melusta olla haittaa ainakaan tässä, jos missään vaiheessa? Onhan se siellä kuitenkin myös monen kudoskerroksen alla suojissa, luulisi että äänenvaimennus on kuitenkin jonkinlainen.
 
Viimeksi muokattu:
Kata_76, tsemppiä oloihin sulle! Jos yhtään lohduttaa, niin täälläkin menee kaikki illat edelleen kotisohvalla roikkuessa, plääh. Mullakaan ei ole tietoa tuosta konserttiasiasta, mutta komppaan Scarlethia, eli tuskin on kovasta metelistä haittaa ainakaan näillä viikoilla?
Tsemppiä maanantain ultraan! :)

Scarleth, ehdottomasti luotan taitoihisi luoda se fb-ryhmä! :) Öö, tuota nimeä en nyt yht'äkkiä keksi, mutta koitan laittaa aivot raksuttamaan. Aina parempi tosin, jos joku rikkaamman mielikuvituksen omaava ehtii ensin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Kata_76
Heippa vaan kaikille!

On mennytkin pieni ikuisuus siitä kun oon kirjoitellut.. kiva nähdä että kaikki tunutuu kohdallanne menevän hyvin!!

On tuosta panikoinnista ollut puhetta ja olen nyt viikolla 24 ja olen keksinyt ihka uuden aiheen- heti jos ei tunne liikkeitä hetkeen niin iskee paniikki, että onkohan siellä kaikki hyvin. Huoh! Eli ainakin itselläni aihe vain vaihtuu. Seuraava etappi itselläni on tuo 27. viikko. Silloin pienellä olisi jo suht hyvät mahdollissudet sinnitellä hengissä jos meinais syntyä.. On melkein noloa :ashamed:sanoa, mutta ostin dopplerin vasta viikolla 19, kun en ollut tuntenut liikkeitä usemapaan päivään. Mutta, pakko sanoa, että se on mut muutamaan kertaan saanut estettyä täydellisen paniikin.

Noita hengähdysetappeja on ollut viikko 8 (edellinen keskenmeno), viikko 13 (NT ultra ja 2. kolmannes alkanut), viikko 20 (rakenneultra), viikko 23 (täällä Tanskassa yritetään pitää sikiö hengissä, jos yrittäisi syntyä) ja nyt sitten seuraava tuo viikko 27 (90% mahdollissuus selvitä hengissä jos syntyy)... mutta enköhän vielä lisääkin keksi :)

Kata- itse kävin konsertissa joskun viikolla 12 ja oli ihan ok. Ainut, mikä häiritsi vähäni, oli matalat basson vibat. Ne tuntu jotenkin oudolta kohdussa. Pienihän alkaa kulemaan vasta yli 20. viikon, eli melusta ei pitäisi häiriintyä.

Ei tässä muuta kuin hyvää viikonlopun jatkoa vaan kaikille!!!
 
Hei kaikki !
Lähdimme keväällä varaamallemme etelän matkalle, joten minäkin olen pysytellyt poissa linjoilta vähän aikaa. Matkalle lähtö mietitytti aikalailla, mutta ajattelin että sama missä sitä voi pahoin :) Mutta eilen alkoi hotellilla reilu verinen vuoto ja jouduin paikalliseen sairaalaan. Maha-asukin tilanne oli kuitenkin ok ja vuoto rauhoittui, joten ehkä pääsen ensi viikolla lentämään kotiin. Vastoinkäymistä riittää...
 
Scarleth, mukavaa, kun osaat ja jaksat viedä fb-ryhmäasiaa eteenpäin: iso kiitos sinulle! Nyt ei kyllä runosuoni pulppua, mutta ohessa olisi joitakin laidasta laitaan olevia epämääräisiä nimiehdotuksia, jotka toivottavasti innoittavat muita keksimään parempia :) :ladyline, futurissimo/futuro, andante. Hmm...ehkei minun kannata jatkaa enempää ;)

Kimalle, voi miten kurjaa, että loma muuntui rentouttavasta todella stressaavaksi! Onneksi vauvalla on kaikki hyvin ja vuotokin on rauhoittunut! Erilaiset vuodot ovat normaaleja raskauden aikana: vuoto voi johtua esim. istukan sijainnista tai istukan hienoisesta repeämisestä kohdun kasvaessa tai verisuonen katkeamisesta verekkäässä kohdussa. Itselläni oli hematooma (sinänsä vaaraton pieni istukan reunan repeämä) edellisen raskauden yhteydessä ja ensimmäisen vuodon sattuessa (vuotojaksoja oli kaikkinensa kaksi) olin aivan paniikissa. Vaikka lääkärit rauhoittelivatkin, niin kesti todella pitkään, ennenkuin oma mieli alkoi rauhoitttua asian suhteen (vuodon loppuminen auttoi kaikista eniten). Toivottavasti pystyt pikku hiljaa rentoutumaan asian suhteen ja toivottavasti pääset lentämään pian kotiin! Kaikkea hyvää paluumatkaan :heart:

Itse asiassa itsellänikin alkoi eilen aamulla pieni turhuttelu, joka loppui saman tien ensimmäiseen vessassa käyntiin eikä sen jälkeen ole ollut juurikaan mitään havaittavissa. Asia kyllä huolestuttaa (vaikka tiedän, että mitään syytä paniikkiin ei ole: ei ole rajua vuotoa ja kipuja tms.), mutta yllätyksekseni olen kohtalaisen luottavainen. Onneksi huomenna on ultra, niin päästään heti katsomaan, onko kaikki hyvin ja onko esim. hematoomaa tms. havaittavissa. Toivottavasti vuoto pysyy poissa...On tämä välillä vähän liiankin jännittävää...Ja enää kuusi kuukautta! Huh...
Kiitos muuten kaikille konserttikommenteista! Asia ratkesi itsestään tuhruttelun myötä: olen ottanut nyt viikonloppuna rauhalliseti (ja keikkakin jäi väliin), kun en tiedä, mistä tuhruttelu johtuu. Kiitos Muselle ja kaikille kannustuksesta: toivotaan, että huomenna kaikki on hyvin...

Rena, olipa mukavaa lukea kuulumisistasi ja siitä, että kaikki on hyvin (stressaamista lukuun ottamatta)! Olet ihanan pitkällä, mutta ymmärrän kyllä seuraavan huojennusetapin odottelun: itsellänikin ehkä yksi tärkeimmistä etapeista on se raskausviikko, jonka jälkeen vauvalla on periaatteessa mahdollisuus selviytyä hengissä, jos jostakin syystä synnytys käynnistyisi aikaisemmin. Mutta voi olla niin kuin Susirouva totesi, että jännitys säilyy loppuun saakka - mutta ajan kuluessa ehkä kuitenkin hieman keveämmällä mielin. Ja kaikki, mikä vähentää omaa stressiä (oli kyse sitten dopplerista tai jostakin muusta), kannattaa ottaa käyttöön!
 
Huh, Kimalle on joutunut elämään varsin jännittäviä hetkiä. Vuodot eivät varmasti ole mukavia yllätyksiä edes kotimaassa saatikka reissussa, varsinkin jos kotiin paluusi on nyt vaarassa... Toivottavasti saat luvan matkustaa kotiin.

Kata olet myös "tuhruttelun uhri". Hieno juttu, että ultra on huomenna ja olet pystynyt olemaan levollisin mielin. Juuri työkaveri kertoi, miten hänellä on molemmissa raskauksissaan ollut hematooma ja aika paljon vuotoja, minkä johdosta raskauksia seurattiin (ultrattiin) tavallista tarkemmin ja useammin.

Palstahiljaisuudesta, kun tuntuu, että itsellä ei tapahdu mitään, niin ei tule juuri kirjoiteltua, vaikka päivittäin käyn katsomassa, onko tänne tullut jotain uutta ja jos on, niin tietenkin lukemassa. Toisten pinolaisten kuulumiset kiinnostavat kyllä. Mutta kuten sanoin, niin itsellä ei ole mitään ihmeitä nyt ollut. Päivä kerrallaan eletään. No, varasin 4d-ultran, kun rakenneultran kuvat/kohteet olivat turhan yksityiskohtaisia (tyyliin aortan haarat, munuaisallas), me haluaisimme nähdä vauvan kokonaisuutena. Ja nähdä, että kaikki on hyvin, varsinkin, kun en edelleenkään liikkeitä tunne, ehkä jotain kuplintaa korkeintaan (istukka etuseinämässä). Tämä ultra on ensi viikolla. Samoin ajattelin ensi viikolla hyödyntää asiakasomistajapäivät ja ostaa jotain vauvalle (esim. kylpyamme, tuttipulloja ja muuta vastaavaa). Ja kuten Rena kirjoitti, niin aina odottaa jotakin etappia, nyt sitä, että vauvaa yritettäisiin pitää hengissä, jos nyt sattuisi syntymään/vauvalla olisi jotkut mahdollisuudet selvitä. Ja onhan sekin olevinaan itselle joku saavutus, kun tiettyjen viikkojen jälkeen ohjataan ottamaan yhteyttä synnytyspuolelle eikä päivystykseen, jos jotain tapahtuisi...

Tällä viikolla sain neuvolasta Kelan paperit, jotka toimitin eteen päin. Ehkäpä äitiyspakkaus tulee nopeasti ja osaltaan konkretisoi tätä odotusta lisää. Mahaa ei ystäväni sanoin enää todellakaan piilotella, eli onhan tämä konkreettista siltä osin, mutta jotenkin ei ole...

pepponen 23+3
 
Viimeksi muokattu:
Pikainen moi! Viikonlopusta selvitty, ja melko vaihtelevissa merkeissä se menikin. Hyvää oli se, että sain lepäillä paljon ja oli mukavaa laitella miehen teini-ikäisille lapsille isänpäiväkahvitusta yms. Huonoa oli sitten se, että saatiin miehen kanssa keskenämme aikaiseksi kunnon kriisi klassikkoaiheista miehen suku - avioehto - yms Argh. Vieläkin siis melkoinen riita ilmassa ja mieliala sen mukainen, toivotaan että se tästä asettuu. Joskus hieman haasteellista tämä yhteiselo ja etenkin uusperhe-elämä.

Tuo FB-ryhmä meni sen verran mutkikkaaksi, että kun yritin sitä perustaa, se ei onnistunutkaan ilman että kutsun siihen heti perustamisen yhtehdessä vähintään yhden kaverin. Melkoista arpomista tämä homma tuntuu olevan, kun ei ole noiden kanssa aiemmin pelannut. Mutta siis, haluaisiko joku nyt testata kaverustumalla ensin kanssani, jonka jälkeen loisin sen ryhmän? Sitten se siis menisi niin, että joku teistä lähettäisi nyt vaikka yksityisviestillä minulle nimensä ja kuvauksen profiilikuvasta (tai vaikka suoran linkin omaan profiiliinsa), jonka jälkeen laitan kaveripyynnön ja sitten kun se on hyväksytty, tekisin tuon ryhmän? En oikein suoraviivaisempaa tapaa keksi, mutta näin sitä nyt ainakin voisi kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
Terve! Ei ole tarkoitus pitää hiljaiseloa, mutta mekin oltiin reissussa. Nyt on olo entistä väsyneempi.. Ei vaan näköjään jaksa olla liikkeessä koko ajan. Home sweet home <3

Kiva että poissaollessani Facebook-ryhmä on ottanut tulta alleen. Mulla on täällä palstalla käyntiä viime aikoina vähentänyt myös se, että jostain syystä sivu aukeaa joskus hitaasti tai ei ollenkaan. En tiedä johtuuko se mun iPadista, liittymästä vai käyttäjästä :)

ON: paha olo väistynyt melkein kokonaan ja ehkä väsymykin ihan pikkuisen. Koko ajan kuitenkin keksin paniikkeja mistä tahansa asiasta. Mietin jo pitäisikö näistä peloista käydä juttelemassa psykologilla neuvolan kautta..

-Eliette 13+5

P.s. Onnistuisiko ryhmän teko niin että laitettaisiin kaikki ryhmästä kiinnostuneet Scarlethille yksityisviestinä omat yhteystietomme? Minä ainkin yritän laittaa viestin nyt heti, tosin olen ihan tumpelo näitten laitteiden kanssa, että jos ei ala kuulua niin kysele uudestaan..
 
Viimeksi muokattu:
Voi Kimalle, aika painajaismainen tilanne teillä! Toivottavasti vuoto on pysynyt poissa ja pystyisit vielä nauttimaan loppulomasta sekä lentämään turvallisesti kotiin.

Mites Katan ultra? Selvisikö tuhruttelun syy?

Mukava lukea Renan ja pepposen kuulumisia myöhemmiltä viikoilta. Itsekin olen tuota 4d-ultraa miettinyt, jos myöhemmässä vaiheessa siinä kävisi. Kerrohan pepponen sitten kuulumisia sieltä ja että onko hintansa väärti. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin on kuitenkin hieman hintavampi ultra.

Scarlethille laitoin yksityisviestin fb-asiasta, toivottavasti tuli perille. :)
 
kimalteelle täältäkin suuret tsemppihalit! Melko jännäksi on mennyt, mutta pääasia jos tilanne nyt näyttää olevan tasaantumaan päin.

Katan ultrakuulumisia myöskin jo odottelen...?

Tämä sivusto on muuten mullakin töksähdellyt viime aikoina tosi pahasti ja juuri parhaillaan näyttää tökkivän oikein erityisen reippaasti Vika ei siis liene Elieten vempeleissä, vaan tuntuu kyllä ihan yleisesti tämän sivuston ongelmalta.

Eliettelle ja Muselle lähti yksityisviestiä / kaveripyyntöä Fb-asiasta :)
 
Viimeksi muokattu:
Scarleth, en saanut sinulta eilen kaveripyyntöä (voisiko vika olla mun fb-asetuksissa tms.) enkä voinut tännekään eilen laittaa yksityisviestiä.. Yritetäänkö uudelleen vai laitatko minulle omat yhteystietosi?
 
Pikainen huomen kaikille! Eilen illalla, kun tulin kotiin, simahdin sohvalle ja hipsin siitä sitten suosiolla nukkumaan, joten vasta nyt päivitän ultrakuulumiset. Kaikki oli onneksi hyvin :heart: Iso kiitos kaikille tsemppauksista! Jännitystä oli tosin koko rahan edestä, sillä ultraus kesti aika pitkään: pikku kaverimme oli selkeästi löytänyt oman suosikkiasentonsa, johon aina mielellään palasi kätilön ultralaitetuupinnoista huolimatta ja tapitti suoraan ultralaitteeseen :) Jouduinkin välillä kävelemään ja heiluttelemaan lantiota, jotta saataisiin myös niskasta hyvä kuva ja kaikki oli onneksi myös siltä osin ok. Kätilö ei ottanut minituhrutteluun mitään kantaa eikä vaikuttanut mitenkään huolestuneelta. Ultrassa saattoi näkyä mahdollinen hematooma (kätilö ei ollut sen suhteen erityisen varman oloinen), joka voi vuotaa pois tai voi olla vuotamati. Ehkä jossakin vaiheessa käyn lääkärillä tarkistuttamassa hematoomatilanteen, niin en saa slaagia, jos jokin holahdus tulee jossakin vaiheessa. Olo on nyt aika helpottunut, mutta varmasti vielä helpottuneempi, jos tällä ja ensi viikolla ei ole tuhruttelua (, mitä onneksi ei ole nyt ollutkaan: *koputan puuta*.) Palailen fb-kuvioihin ja muihin kuulumisiin myöhemmin, sillä nyt joudun kiiruhtamaan työreissuun. Kaikille mitä parhainta tiistaipäivää!
 
Eliette, laitoin sulle nyt vielä uudelleen yksityisviestiä, eli en tosiaan löytänyt tuntomerkkeihisi sopivaa henkilöä sieltä. Mutta laitoin sinulle omat tietosi niin josko kokeillaan, onnistuuko hakeminen toisin päin :)

Katalle valtavasti onnea ultrakuulumisista!

Sain itse tänään sikiöseulontaverikokeiden tulokset; ne olivat ok, eli mitään kohonnutta riskiä ei kai nyt sitten ole. Huh, melko huojentunut olo....
 
  • Tykkää
Reactions: Kata_76
Huomenta Leidit!

Facebook-ryhmä on nyt kasassa, siellä on nyt tässä vaiheessa mukana neljä henkilöä minä mukaanlukien. Tulkaapa nyt ihmeessä muutkin fb-käyttäjät!

Jos haluat mukaan ryhmään, toimi näin:laita minulle yksityisviestinä oikea nimesi sekä kuvaus profiilikuvastasi (sekä tarkista, että et ole Facebook-asetuksissasi estänyt profiilisi hakua nimelläsi,muuten en sinua sieltä löydä) niin laitan kaverikutsun tulemaan. Kun kaverikutsu on hyväksytty, saan sinut liitettyä ryhmään.

Toivottavasti moni teistä innostuu tulemaan myös tuohon fb-ryhmään, siellä on ainakin nämä ekat päivät ihan suht aktiivisesti jutskailtu!
 
Heissan!

Katalle onnittelut ultrakuulumisista! Teillä on ollut kyllä jännittävät hetket ultrassa!

Komppaan Scarlethia, eli tulkaahan mukaan tuohon FB-ryhmään! :) Oikein kiva ryhmä ja ainakin itselleni on jotenkin luontevampaa kirjoitella siellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kata_76
Hiljaiselosta:
Olen pitänyt hieman taukoa kirjoittelusta täällä ensinnäkin siitä syystä, että Kaksplussan sivut ovat jostain syystä tökkineet ja olleet hitaat.
Toinen syy taukoilulle on ollut se, ettei minun raskauteeni ole kuulunut mitään erikoista.
Olen kyllä mahdollisuuksien mukaan käynyt välillä lueskelemassa teidän muiden kuulumisia, mutta sivujen hitauden vuoksi en ole kommentoinut.
Nyt asia näyttää korjaantuneen eli vika ei siis ollut tietokoneessa. =)

Hienoa kuulla, että kaikkien raskaudet etenee ilman suurempia ongelmia.
Ja jos jotain ikävämpää on välillä ilmestynytkin, niin asiat ovat jo paremmin. :heart:

ON:
Raskausajan glukoosirasituksessa käyty aamulla. Arvot oli normaalit eli ei ole raskausajan diabetesta
Paasto 5,2 (<5,3)
1h 8,7 (<10,0)
2h 8,0 (<8,6)

Vatsan kutina:
Ihan nyt viikon sisällä on alkanut vatsan iho kutisemaan. Rasvata täytyy ainakin sen pari kertaa päivässä, jottei tulisi himoa raapia...
Kieltämättä aika kelju vaiva, jos ei huolehdi ihon kosteudesta.

Napa:
Itselläni jo hieman pullottaa napa ulospäin. Vatsa kasvaa muutenkin yläkäyrällä, joten hieman mietityttää kuinkahan isoksi tämä masu vielä ehtii ennen LA:aa 3.3. :D

Varhennettu äitiysloma:
Suunnitteleeko kukaan muu jäävänsä äitiyslomalle 50 arkipäivää ennen LA:aa?
Itse koen oman työntekoni jo nyt hankalahkoksi, joten päädyin varhennettuun äitiyslomaan. Äitiyslomani alkaa 4.1.2013.

Sintu74 & masukki 24+4
 
Apua!

Onko kellään vastaavaa ongelmaa, tai neuvoa?!?! Eilisestä illasta asti on toinen poihkeista ollut kivikovana. Levottomat jalat on olleet vaivana jo useamman vuoden, ja niitä on hoideltu niin hieronnalla, nilkkajumpalla, ja tukisukkiakin yritän ahkerasti muistaa pitää. Nyt kuitenkin on pohje niin kovana, että kävellessä ihan sattuu. Kauanko pitää kuunnella ja jos soitan niin onkos se gynegologin osastolle vai tavalliselle lääkärille?

hädissään cynde & mukula 28+4
 
Sintu Minäkin olen suunnitellut varhennettua äitiyslomaa. Työni on sen verran raskasta, että se voi olla viisain ratkaisu.
Cynde Kyllä sinun varmaan täytyy käydä poissulkemassa päivystyksessä laskimotukos, jos tuota pohkeen kipua on edelleen.
ONOnnellisesti oman maan kamaralla. Eilen uä:ssä kaikki kunnossa. Vuotokohta ei näkynyt, ja niskaturvotusta ei ollut. Pahoinvointi jatkuu edelleen. Itse en ole tulossa tuohon Facebook-ryhmään, mutta toivottavasti käytte täälläkin vielä välillä kuulumisia kertoilemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Kimalle, mukava kuulla, että kaikki on kunnossa! Ja onnittelut ultrasta! :) Itselläni on ulkomaanmatka varattuna myöhemmille viikoille ja hiukan jo jännittää.

Varhennetusta äitiyslomasta en ole kuullutkaan, tai siis en ole perehtynyt noihin asioihin vielä lainkaan muutenkaan. Täytyneepi tutustua asiaan.

ON: Olotila on ennallaan, pahoinvointi siis jatkuu. Muuten ei ihmeempiä raskauden osalta. Omia kuulumisia ja mielipiteitä tulee enemmän kirjoiteltua tuolla FB:ssa nykyään, mutta koitan välillä poiketa tännekin! :)

Muse13, 13+0 POKS!
 

Yhteistyössä