Hakutulokset

  1. O

    G: Mitä kadehdit?

    Rikkaita. Niiden ei tarvi miettiä juurikaan kuluja ja katsella sitä edullisinta vaihtoehtoa kaikesta. Kyllä me toimeen tullaan, ei sillä. Joskus ois vaan ihanaa, kun vois pistää rahaa haisemaan ilman omatunnontuskia (ja parin viikon paastoa sen jälkeen)
  2. O

    Jos saisit nyt makkaraperunat, niin

    Vain ketsuppia ja sinappia, kyytipojaksi maito :p
  3. O

    miten sais lapsen juomaan muusta kuin tuttipullosta?

    Suostuisko juomaan, jos ostaisit siihen tuttipulloon sellasen nokan? Jos sitä kautta innostuis edes nokkamukista.
  4. O

    Aamuchat

    Miksi hitossa mulle iski taas flunssa? Korvat naksuu ja yskittää niin pirusti. Muita saman kokeneita? :xmas:
  5. O

    Miten säästät luontoa?

    Kuljen ennemmin kävellen, pyörällä tai julkisilla oman auton käyttämisen sijaan.
  6. O

    HuOmenta !!

    Huomenta! Lapset herätti tänään jo seittemältä, joten mulla jäi unet vähiin ja nyt oon tässä istunut ja yrittänyt päästä kiinni tähän päivään. Flunssakin iski, joten kohta varmaan keuhkot irtoo tästä yskimisestä. Varsin kauniilta näyttää päivä, joten ehkä tämä tästä hyväksi muuttuu :)
  7. O

    Gallup koskien lapsiasi ja heidän "elintasoaan"

    1. 3v ja 5v 2. Kotimaassa ollaan pysytty 3. 0 4. 1 kerran 5. n. 4 krt vuodessa 6. Ravintoloissa usein, mutta fiineissä paikoissa ei kertaakaan 7. On 8. Riippuu, mikä on kalliimpi. Usean satasen lahjaa ei ole. 9. Pari sataa 10. Ehkä juuri ja juuri. Mutta siinä menisi "pahanpäivänvara"
  8. O

    Millä saa vauvan vaatteista tahrat pois?!

    sappisaippuaa kannattaa kokeilla. Pese tahrat tuoreeltaan jo, niin ei tarvitse myöhemmin murehtia
  9. O

    Ihania! <3

    Laittakaas nyt jakoon :stick:
  10. O

    Anoppi olettaa että kerättäs sillekin mustikat!

    Kerää pieni kipollinen ja sano ettei enempää löytynyt
  11. O

    Ihania! <3

    Mäkin haluun!
  12. O

    Kumpi tuulihattujen täytteeksi..

    Poro maistuis kyllä nyt ainakin mulle. :D
  13. O

    Ruokavinkkejä kaivataan: Mitä broilerin filepihvien lisäkkeeksi?

    Aurajuustokastiketta :p Siis itsetehtynä eikä mitään pussikastiketta.
  14. O

    mitä ruokana tänään?

    Jauhelihakeittoa.
  15. O

    Lapsiperheet! Kuinka useasti te käytte

    Normaalisti ehkä 2-3kk välein. Kesällä on tullut syöpöteltyä roskaruokaa useamminkin.
  16. O

    Nyt alkoi säästökausi tässä huushollissa. Pitäkää peukkuja.

    Koko kesä ja alkusyksy on elelty leveesti ja rahaa on palanu moneen turhaan asiaan. Nyt laitan kukkaron nyörit tiukalle enkä osta mitään muuta kuin ruokaa ja vaippoja pariin kuukauteen. Piste.
  17. O

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mäkin kaipaisin naapureita frontieriin. :) Piparitalotehtävässä en saanu cityvillestä heti sitä palkintoa vaan parin päivän päästä se sit ilmestyi, kun cityvillen avasin. Mistä lienee sitten johtui...
  18. O

    Mitä kannattaa odottaa kun lapsi aloittaa päivähoidon? Minkälaisia "ongelmia"?

    Sylin ja huomion tarve kasvaa lapsilla hirveesti. Meillä se ilmeni hoitopäivän jälkeisenä kiukkuamisena kaikesta. Myöskin sairasteluihin kannattaa varautua. Päiväkodissa kulkee hieman enemmän ja erilaisia pöpöjä.
  19. O

    Isänpäivä on oikeastaan aika rankka

    Mä annoin miehen nukkua pitkään, tein ruuan ja tarjoilin kakun. Lapset antoi kortit ja yhdessä isälle ostetun lahjan. Ei meillä ainakaan mies saa laakereillaan löhötä koko päivää eikä varmaan haluaiskaan.

Yhteistyössä