G: Mitä kadehdit?

oug
Rikkaita. Niiden ei tarvi miettiä juurikaan kuluja ja katsella sitä edullisinta vaihtoehtoa kaikesta.

Kyllä me toimeen tullaan, ei sillä. Joskus ois vaan ihanaa, kun vois pistää rahaa haisemaan ilman omatunnontuskia (ja parin viikon paastoa sen jälkeen)
 
no huh huh!
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26883608:
Mulla on yks kaveri jolla on kusisankko, pystyy vaikka vuorokauden napottaa koneella ettei tarvi siitä lähtee mihinkää.
Joo elikkäpäs mun valintani on kusisankko.
:O Ei ole totta, ihan siis terve ihminen kyseessä??

Ja itse en kadehdi mitään, paitsi jos pakko sanoa niin niitä joilla hampaat kunnossa kun itsellä hammasvaivaa juuri. Juurihoito tulossa ensi viikolla. :(
 
On se kaikin puolin terve ja elää terveellisesti, ainut rike mikä tulloo mieleen siitä niin olin näkevinäni aromat-purkin sen maustekaapissa.

Aatteleppa se juurihoito sillä tavalla mikä fiilis ku se on ohi, melkeen haluttaa juurihoitoon taas =)

:O Ei ole totta, ihan siis terve ihminen kyseessä??

Ja itse en kadehdi mitään, paitsi jos pakko sanoa niin niitä joilla hampaat kunnossa kun itsellä hammasvaivaa juuri. Juurihoito tulossa ensi viikolla. :(
 
no huh huh!
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26883681:
On se kaikin puolin terve ja elää terveellisesti, ainut rike mikä tulloo mieleen siitä niin olin näkevinäni aromat-purkin sen maustekaapissa.

Aatteleppa se juurihoito sillä tavalla mikä fiilis ku se on ohi, melkeen haluttaa juurihoitoon taas =)
Kiitos myötätunnosta, tosiaan myös toivon että se olisi ohi jo. :) Joo, tuo Aromat onkin tosi paha rike, hyi hyi. :D Mutta en siltikään ymmärrä tuota kusisankkoa? Ei niin nettiriippuvainen voi olla kukaan. :/
 
"vieras"
Rikkaita. NIIIIIN monia asia helpottuisi jossei aina tarvitsisi kytätä hintalappuja, saisi ajaa ilmastoidulla autolla, pitää töistä rokulipäivää (=palkatonta ) silloin kuin hotsittaqa ja lähetä ulkomaille kun mieli tekee.

Laihoja. Mahamakkaroineni ja hehtaariperseeni kanssa kadehdin etenkin helteillä hyväkroppaisia. Ei muuta kuin tiukat sortsit jalkaan ja menoksi. Jos minä laittaisin pienet farkkusortsit ylleni, tilaisi naapurit varmaan auton...:whistle:

Rentoja ja hyväitsetuntoisia ihmisiä. Olisi ihanaa olla päivä selainen läpän heittäjä, jonka jutuille nauretaan (hyvässä mielessä ) ja jota pidetään hyvänä tyyppinä. Olisi ihana jutella ihmisten kanssa spontaanisti ilman että sanat juuttuu kurkkuun, kämmenet hikoaa ja ääni värisee. Olisi ihana pitää puhe monipäiselle ihmisjoukolle, että PYSTYISI siihen ilman että pyörtyy.
 

Yhteistyössä