mitä ruokana tänään?

  • Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tätä kokeilen, kun ainainen omalla tyylillä tehty uunilohi kyllästyttää... http://www.valio.fi/reseptit/juustoinen-appelsiinilohi/

Lounaalla oli eilisiä jämiä, couscous-kasvis-lisäkettä ja possunpihviä.
 
hellsbells
En oo vielä päättänyt... Tänään on sentään hyvin aikaa tehdä ruokaa, kun yleensä töiden jälkeen on niin kiire ettei mitään ihmeellisiä viikolla loihdita. Mutta tänään pääsin aiemmin töistä ja kaupasta ostin niin, että meillä on tänään joko

uunikalaa , perunamuusia, kasviksia ja kastiketta

tai tonnikalasalaattia ( riisiä, tonnikalaa, kasviksia jne )
 
mirdee
Italianpataa ja vieläpä alusta loppuun itse väkerrettyä :)) Nam, se on niiiin hyvää!
+tietty salaattia.
Itse karppailen, joten syön kermaan tehtyä jauhelihakastiketta ja höyrytettyjä kukkakaaleja, hyvää sekin!
 
"nanna84"
Tänään broilerin koipia (uunissa) + keitettyä riisiä ja joku perussalaatti mozzarellalla.

Huomenna paistettuja silakoita kermaperunoilla plus sit kasviksia, eli kurkkuu, tomaattii, paprikaa ja porkkanaa. Plus raejuustoa.
 
Mä päätin sittenkin tehdä kaalikääryleitä.. Saa nähdä mitä tulee kun taas ihan vähän sovelsin tossa..

Mm. jauhelihatäyte ei riittänyt niin työnsin kaalinlehtien sisälle papuja tomaattikastikkeessa, herkkusieniä ja paljon valkosipulirouhetta.. Vatsa varmaan huutaa hoosiannaa noiden jälkeen..
 
  • Tykkää
Reactions: mamatsu

Yhteistyössä