Isänpäivä on oikeastaan aika rankka

  • Viestiketjun aloittaja monenäiti
  • Ensimmäinen viesti
dfdf
Minkä kaiken? Taidat pingottaa liikaa.

Meillä lapset olivat tehneet isälle kortit päiväkodissa ja minä ostin kaupast isänpäiväleivokset. Muutama valokuva otettiin. Ei ollut yhtään sen rankempaa kuin muulloinkaan, päinvastoin oli oikein rento ja mukava isänpäivä.
 
monenäiti
Kakun tein, laitoin paremman aamupalan, tein hyvän ruoan, katoin pöydän, siivosin keittiön.. ja siinä sivussa hoitelin kuusi lasta jotka kaikki vielä aika pieniä. Mut juu, toisaalta tietenki on hyvä mieli kun saadaan lasten isää "lelliä" =)
 
"jep"
Minkä kaiken? Taidat pingottaa liikaa.

Meillä lapset olivat tehneet isälle kortit päiväkodissa ja minä ostin kaupast isänpäiväleivokset. Muutama valokuva otettiin. Ei ollut yhtään sen rankempaa kuin muulloinkaan, päinvastoin oli oikein rento ja mukava isänpäivä.
meillä sama. lapset ovat tehneet kortit ja esikoinen 11v leipoi suklaakeksejä. siinä kaikki. ei mieskään osta minulle lahjaa, koska kiellän, äitienpäivänä. elämässä on ihan tarpeeksi stressiä muutenkin. minä keitin kahvit aamulla.
 
"kuuden äiti"
meillä tää päivä on lähes samanlainen kuin muutkin päivät,koululaiset(3. ja 2.lk) antoivat kortit ja tekemänsä lahjat,pienemmät ei vielä onneksi moisesta päivästä tajua) --mies lähti töihin kahdeksaksi ja tulee nyt kuudelta!
 
oug
Mä annoin miehen nukkua pitkään, tein ruuan ja tarjoilin kakun. Lapset antoi kortit ja yhdessä isälle ostetun lahjan.

Ei meillä ainakaan mies saa laakereillaan löhötä koko päivää eikä varmaan haluaiskaan.
 
"vieras"
No meillä vietiin aamupala sänkyyn, itte sain syödä rauhassa kun tenavat oli isän kanssa sängyssä. Käytiin ravintolassa syömässä, oikein mukavaa ja leppoisaa.
 
,äåp
Alkuperäinen kirjoittaja monenäiti;22453289:
Haluan, että tää päivä on miehelle helppo ja rento, mutta ottaa niin voimien päälle kun koittaa yksin tehä kaiken... blaah.
Joo koitas nyt vähän rauhoittua ja lopettaa tuo marttyyritouhu... Kukaan ei pakota sua tekemään mitään erikoista, varmaan riittää aamupala sänkyyn ja lapsien kortit. Vai onko tämäkin liian rankkaa? Ihme kitinää täällä... Miettikää vähän sellaisia kenellä ei ole isiä kenen eteen "raataa" ja sanokaa vasta sitten että onko toi nyt elämän isoin murhe kun isänpäivä "ottaa voimien päälle"
 
"hmm"
lapsia ei pidä tehdä niin paljon, etteikö tarvittaessa pärjäisi niiden kanssa yksinkin.
mielestäni tässä päivässä ei ollut mitään rankkaa, leivoin muutenkin usein viikonloppuisin.
 

Yhteistyössä