Hakutulokset

  1. Kinela

    Siis eikö niin, että tää on ihan vaan ystävyysmielessä (asiaa ukkomiehestä ja sinkkunaisesta)

    Jos et halua lähteä leikkiin mukaan elä reakoi. Jos kiinnostut, tee selväksi että vaimo jätetään ennen kuin mitään aloitetaan, reilusti ja selkeästi. Jokaisella menee joskus surkeesti parisuhteessa, mut se ei oo mikään syy mennä vieraisiin tai hakea vieraasta naisesta "vaimon korviketta"...
  2. Kinela

    Täällä näyttää olevan paljon vähän yli 30v ja omassa velattomassa isossa talossa asuvia perheitä.

    Ööh.. mikäli pysymme siinä asunnossa jonka ostimme tulen olemaan 35 vuotiaana varmasti velattoman asunnon omistaja. Olen minimipalkkaisella alalla, mieskin on, mutta aikeissa vaihtaa alaa ja kouluttautua ammattiin josta tienaa tuplat nykyiseen nähden. Kumpikaan ei tule perimään mistään mitään...
  3. Kinela

    eikö koti ole lastenkin?

    Meillä taas on omia tiloja. Keittiö ei ole leikkipaikka, sänky ei ole trampoliini. Itse olen sellainen että häiritsee epäjärjestys ja sotku, joten kyllä ne kodin säännöt menee siihen suuntaankin. Kun kyläilemme jossain, lapset siivoaa siellä levitetyt leikit ja on tullut paikkoja vastaan jossa...
  4. Kinela

    Mitä lahjaksi 8 vuotta täyttävälle?

    Askartelutarvikkeita, jokin kiinnostava kirja (heppatytöille Sinttu-sarja on hyvä; teksti isompaa kuin normaalisti ja kuvia on välillä) Meillä lapsilla on leluja ja krääsää niin paljon, että ihan ärsyttää ajatus että tulisi lisää.
  5. Kinela

    OLENko omahyväinen paska!

    Niin, mitä mies miettii asiasta? Ja onko takana ollut rankkoja aikoja? Mielestäni pitää ihmisten pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan ja uskosin, että jos vaikka on elänyt paljon sairastelleiden lasten kanssa useita vuosia kotona, raataen 24/7 on ihan sallittua pitää huilia jossain välissä ennen...
  6. Kinela

    Poliisikin on huomioinut sen !

    Joojoo, kaikkihan me tehdään niin. Ootas, meillä duunis oli 20 miestä ja 4 naista. Naisille ei sattunut onnettomuuksia liikenteessä kahden vuoden aikana, ei pysäköintisakkoja, ei ylinopeussakkoja. Miehistä yhdeltä kortti oli hyllyllä, 8 sai sakot, yksi kolaroi itsensä sairaalaan, ja 6 kolaroi...
  7. Kinela

    Olipa "kiva" vastaanotto kun tulin kotio:(

    Sanomalla nuo asiat samoin kun tuossa ensimmäisenä lukee. Kyllä, siitä syntyy aina riitoja, mutta riidat on ok perisuhteissa.
  8. Kinela

    Rikos ja rangaistus

    Pointti oli, anteeksi epäselvä artikulointi, se että miksi suomessa on aborttilaki, kun abortti kuitenkin myönnetään kenelle tahansa? Ja toinen asia oli se henkilökohtainen kauna ja katkeruus omaa aasikumppania kohtaan. Eli kaksi asiaa..
  9. Kinela

    Rikos ja rangaistus

    Luen tässä rikoslakia ja sitten ohjauduin tähän aiheeseen; "aborttilakiin". Eli Laki raskauden keskeyttämisestä 24.3.1970/239 Mikäköhän siinä sitten kuitenkin on, että sen voi saada kuka tahansa? Miksei koko lakia kokonaisuudessaan vaan kumota? Pitäisi varmaan riittää se omantunnon tuska...
  10. Kinela

    Miksi naiset ei pidä pilluistaan huolta?

    Just samanlainen fiilis.
  11. Kinela

    mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

    Mulla oli ennen vartija, mutta kun hohto meni aiheesta poliisit, palomiehet... hothothot. Onneksi rakkaat entiset työkaveritkin toki tiesi nää mieltymykset (joo ja oma ukko on kuullu kans ja parhaillaan on kuunnellut sopimattomia tilanne raportteja. M:tota, noi palomiehet kolaroi mun autoa...
  12. Kinela

    raskaus ja seksi, kun ei kiinnosta.

    Kaikkien ihmisten raskausajat on erillaisia. Viime raskauden aikana, ekan kolmen kuukauden jälkeen olin seksuaalisessa kanssakäymisessä KAHDESTI ja ihan vaan psyykkisistä syistä. Aiemmin on kyllä maistunut ja paljon seksi raskausaikoina. Mun mielestä kenenkään, jolle ei "vieraissa käyminen"...
  13. Kinela

    parasta panoa

    Siteeraan yllä olevaa. Ja seksin kestokin vaihtelee. Joskus se on ihan kiva jos on nopeeta, mutta jos se on aina kovin nopeeta...miksi vaivautua, jos itselleen jää pettymys..? Oma kumppani tulisi tuntea ja ujoinkin versio paljastaa itsensä, jos se toinen osapuoli on todella kiinnostunut aiheesta.
  14. Kinela

    Erotatko oikean vasemmasta aina?

    EN, juuri koskaan. Ilmeisesti sisarenikaan ei erota, opettelu ei auta. Autolla ajaessa ohjeiden kera vähän v-mäistä.
  15. Kinela

    Jos sun 15v lapsi polttasi tupakkaa

    Siis meinaatko, että pitäisi antaa 16v ostaa tupakkaa? Toivottavasti et. Moni 16 vuotias ei ole tarpeeksi älykäs tekemään oikeaa valintaa ja tupakointi on aina väärä valinta, yleensä massan aiheuttama ilmiö ja helvetin vaikeaa on päästä irti. Nimimerkillä on kokemusta aivan liikaa, turhia...
  16. Kinela

    Sieltä se taas nostaa päätään, Vauvakuume.

    Mullakin on nyt vauvakuume. Ollu hyvän hetken. Ei vaan taida olla vielä sen aika, luvattu kuitenkin on johonkin tulevaisuuteen. Haluaisi tauon töistä. Haluaisi samaan aikaan kun kaikki muutkin. Kroppa on välillä sitämieltä että on raskaana ja viimeeksi tänään tukehdutin miehen nauruun, kun...
  17. Kinela

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    2v ja nainen on vanhempi.
  18. Kinela

    Meillä meni elokuussa ruokaan yli 1000 euroa eikä ole lapsia

    No ompas paljon laitettu, mutta kyllä tuon saisi menemään. Me ollaan saatu ruokakauppaan menemään kyllä kaksin 600e useastikkin. Toisinaan kyllä saa menemään järkyttävän vähänkin, riippuu mitä on hamstrannu.
  19. Kinela

    Lapsettoman miehen sopeutuminen perhe-elämään

    Mä en osaa sanoa kuin että aika. Meni 1,5v ennen kuin mies ehdotti että jättäisin lapsia hänelle hetkeksi. Pääsimme vasta viime kesänä veittämään yhteistä lomaa, joka loi sellaista perheen tapaista sudetta. Onneksi lapseni ei ole vihamielisiä ja ei tahallisesti loukkaa ketään, mutta pakkohan...
  20. Kinela

    onko teillä yhteinen vai oma peitto miehenne kanssa?

    Yhteinen. Me romanttisesti alkuun nukuttiin 80cm leveellä patjalla ja pienellä peitolla. Jos ollaan jossain kylässä ja on eri peitot, lopputulos on se, että yhden peiton alla ollaan. Se toimii meillä hyvin.

Yhteistyössä